.... hlavně ať tam dají třílitrový tedéíčko jako do Poršáků :yes:
Nízká spotřeba, krouťák, denní využití - prostě paráda :yes::yes:
Proč si hrát na něco nóbl, když i bohatí chtějí ušetřit za palivo?
Nafta mimo volnoběh není hlučnější a klidně na to můžeš šlápnout a nebude to žrát 20. Je mylná domněnka, že kdo dá za auto skoro 2 mega, už nehledí na to za kolik jezdí.
Naco bude automobilke s 2 modelovymi radami crossover? Crossover nema ani velmi ziskovy VW so svojim sirokym portfoliom. Drsny sportovy sedan vyuzitelny ako GT by sa hodil viac, aj sejkovia su v niektorych veciach konzervy ;-)
Jako fanda Lamborghini a jeho ryzich supersportu bych byl samozrejme radsi, kdyby vypustili sportovni sedan ala Estoque. To je nicmene ciste emocionalni postoj, na kterym se podle ocekavani veze valna vetsina hlasujicich v ankete. Kdybych mel nicmene v intencich predkladany otazky uvazovat jako odpovednej manazer a brat ohled pouze na moznej zisk (jakoze nic jinyho u soukromy firmy roli nehraje), jednoznacne bych rozsiril nabidku o SUV/crossover.
Nepoustel bych se nicmene do stavby nejakyho nefalsovanyho off-roadu jako nastupce LM002 - misto toho bych vytvoril na bazi Cayenne co nejhonosnejsi a nejopulentnejsi "sportovni" SUVcko ve stylu X6, dal do nej (mimo jiny) dyzlovou V8 od Audi a pak uz jen sledoval strme rostouci krivku trzeb. Je to tak panove, maximalni okazalost a prvoplanovy dojem luxusu a mohovitosti ridice dnes hybou trhem drahych aut. Proto jsou tak extremne uspesny velky mestsky SUVcka v cele s bestiema jako X6 nebo GL, a to jsou pritom evropsky zakaznici podstatne umirnejnejsi nez jejich protejsky na Blizkym vychode, v USA, v Cine a nebo treba v Latinsky Americe. Na techo trzich se pritom odehrava a hlavne bude odehravat vestina automobilovyho businessu, zvlaste pak toho s luxusnim zbozi.
Takze se zretelem k ocekavanym prodejnim uspechum a vynosum muzu doporucit jedine to SUV. 8-s
si tu radit nenechávalo, páč by pak museli vymýšlet auto s V12, spotřebou 3 litry, za 300k, váhou tak kolem tuny, vypínatelný 4x4 (jinak zadek), přípravu pro nějaké ty driftíky a kufr ideálka kolem 600l.
prijde me to smesne, kor u automobilky ktera ma moznost bez vetsich investic mit oboje, celej koncern VW je prospikovanej platformama ktere staci jen upravit a udelat z nich dalsi Lamba, a to tam jeste vlastne neni Porsche ze ktereho budou moct nakonec taky chychazet
podle me to nakonec stejne dopadne tak ze udelaji oboje :-!
já bych viděl nový model jako méně ultimativní a levnější GT. Něco s čím by se dalo jezdit častěji a pohodlněji. Zkrátka něco jako F California. Hlavně nepotřebujem převlečený Tuareg/Caenne/Q7.