Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lamborghini váhá nad zcela novým modelem: Má přijít crossover nebo sedan? Poraďte!

Lamborghini se rozhoduje, zda bude sériově vyrábět sedan Estoque, nebo nepřímého nástupce off-roadu LM002.
Zpět na článek
30. 6. 2011 07:34
30. 6. 2011 07:40
30. 6. 2011 07:39
30. 6. 2011 20:07
30. 6. 2011 12:58
30. 6. 2011 14:33
30. 6. 2011 07:34
LM002
Taky nastupca LM002 by nebol vobec zly. Bohuzial Lambo od kedy patri VW nie je ->Badass
Rozbalit vlákno
1
30. 6. 2011 07:40
Re: LM002
Auto pre pár šejkov - stratový podnik, do ktorého VW nepôjde.
30. 6. 2011 07:35
je jedno jaké auto....
.... hlavně ať tam dají třílitrový tedéíčko jako do Poršáků :yes:
Nízká spotřeba, krouťák, denní využití - prostě paráda :yes: :yes:
Proč si hrát na něco nóbl, když i bohatí chtějí ušetřit za palivo?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - KANKUNEN
30. 6. 2011 08:18
Re: je jedno jaké auto....
Nafta mimo volnoběh není hlučnější a klidně na to můžeš šlápnout a nebude to žrát 20. Je mylná domněnka, že kdo dá za auto skoro 2 mega, už nehledí na to za kolik jezdí.
30. 6. 2011 10:43
Re: je jedno jaké auto....
Asi chceš být takhle po ránu vtipný, ale moc to láměš přes koleno.
30. 6. 2011 07:39
Blbá otázka
Nájde sa snáď niekto s preferenciou crossoveru u tejto značky?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - sargis
30. 6. 2011 08:08
Re: Blbá otázka
Naco bude automobilke s 2 modelovymi radami crossover? Crossover nema ani velmi ziskovy VW so svojim sirokym portfoliom. Drsny sportovy sedan vyuzitelny ako GT by sa hodil viac, aj sejkovia su v niektorych veciach konzervy ;-)
Avatar - Righ
30. 6. 2011 20:07
Re: Blbá otázka
Jako fanda Lamborghini a jeho ryzich supersportu bych byl samozrejme radsi, kdyby vypustili sportovni sedan ala Estoque. To je nicmene ciste emocionalni postoj, na kterym se podle ocekavani veze valna vetsina hlasujicich v ankete. Kdybych mel nicmene v intencich predkladany otazky uvazovat jako odpovednej manazer a brat ohled pouze na moznej zisk (jakoze nic jinyho u soukromy firmy roli nehraje), jednoznacne bych rozsiril nabidku o SUV/crossover.

Nepoustel bych se nicmene do stavby nejakyho nefalsovanyho off-roadu jako nastupce LM002 - misto toho bych vytvoril na bazi Cayenne co nejhonosnejsi a nejopulentnejsi "sportovni" SUVcko ve stylu X6, dal do nej (mimo jiny) dyzlovou V8 od Audi a pak uz jen sledoval strme rostouci krivku trzeb. Je to tak panove, maximalni okazalost a prvoplanovy dojem luxusu a mohovitosti ridice dnes hybou trhem drahych aut. Proto jsou tak extremne uspesny velky mestsky SUVcka v cele s bestiema jako X6 nebo GL, a to jsou pritom evropsky zakaznici podstatne umirnejnejsi nez jejich protejsky na Blizkym vychode, v USA, v Cine a nebo treba v Latinsky Americe. Na techo trzich se pritom odehrava a hlavne bude odehravat vestina automobilovyho businessu, zvlaste pak toho s luxusnim zbozi.

Takze se zretelem k ocekavanym prodejnim uspechum a vynosum muzu doporucit jedine to SUV. 8-s
Avatar - positivemind
30. 6. 2011 09:12
Já bych Lamborghini poradil, aby
si tu radit nenechávalo, páč by pak museli vymýšlet auto s V12, spotřebou 3 litry, za 300k, váhou tak kolem tuny, vypínatelný 4x4 (jinak zadek), přípravu pro nějaké ty driftíky a kufr ideálka kolem 600l.
Rozbalit vlákno
0
30. 6. 2011 12:58
smesne
prijde me to smesne, kor u automobilky ktera ma moznost bez vetsich investic mit oboje, celej koncern VW je prospikovanej platformama ktere staci jen upravit a udelat z nich dalsi Lamba, a to tam jeste vlastne neni Porsche ze ktereho budou moct nakonec taky chychazet

podle me to nakonec stejne dopadne tak ze udelaji oboje :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - beibej
30. 6. 2011 14:33
gétéčko
já bych viděl nový model jako méně ultimativní a levnější GT. Něco s čím by se dalo jezdit častěji a pohodlněji. Zkrátka něco jako F California. Hlavně nepotřebujem převlečený Tuareg/Caenne/Q7.
Rozbalit vlákno
0