Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lancia Flavia Concept: Napřed prototyp, za půl roku v prodeji

Evropská verze Chrysleru 200 zatím nemá definitivní podobu. Na ženevském autosalonu se proto představí jako Lancia Flavia s přívlastkem Concept.
Zpět na článek
15. 2. 2011 08:22
15. 2. 2011 09:38
15. 2. 2011 18:17
15. 2. 2011 09:50
15. 2. 2011 10:04
15. 2. 2011 11:44
15. 2. 2011 10:18
15. 2. 2011 10:29
15. 2. 2011 10:32
15. 2. 2011 17:12
16. 2. 2011 10:02
Avatar - euro89
15. 2. 2011 08:22
výsměch
Toto už ani nemá cenu komentovat. Fiat se jednoduše vysmívá všem fanouškům Lancie a dělá (resp. už udělal) všechno proto, aby ho nesnášeli i ti, kdo do teď italský auta milovali. :-!
Rozbalit vlákno
0
15. 2. 2011 09:38
proč
Lancia byla průkopníkem předního pohonu, vyráběla skvělá rally auta, později se snažila být luxusní, ale ten luxus si asi každý představoval jinak, Y luxus který drží značku při životě, zvlaštní Thesis... a teď tohle, za Deltu III. bych se styděl, no jméno něco znamenalo a dokázalo. No a teťu máme už jen přenačkovaný vysloužilý Chryslery. Škoda, ze značky kterou proslavila rally, se stala značka jako seat, renault(možná spíš dacia) a vyrábějí pouze převlečená s vyběhlou technikou, neosobní automobily.
Rozbalit vlákno
1
15. 2. 2011 18:17
Re: proč
Jestli lancii tohle montovani chrysleru prinese penize na vyvoj skutecne lancie, proc ne. Jde o to, jestli si tohle nekdo koupi, lidi nejsou tak blby.
15. 2. 2011 09:50
zlé
Toto je krok uplne mimo. Lancia mala vždy taký svojský dizajn, ale rebrandovať autá, nota bene Chrysler, mi príde dosť pod jej uroveň. Ypsilon a Delta bude ako jeden prúd, a tieto Chrysleri druhý? Nemohli ísť skôr cestou marketingovej podpory? Mali zobrať Chrysler ako taký a ponúkať ho v Europe v rámci vlastných showroomov, poprípade v svojich ale ako samostatnú značku. Chrysler moc aut v europe nepredaval ani sám, a neviem či premontovanie masky chladiča nie je skôr cesta do pr...e pre oba brandy. ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ricardo
15. 2. 2011 10:04
Žádné drama
Není to tak hrozné, jak se bojíte. Sice to nejsou nejmladší modely, ale je to normální rebrand, který dělají všichni. PSA u SUV a pidiaut, VW u dodávek, sám Fiat se Sedici, Fiorinem a Ducatem... Image Lancie to nemůže narušit už z toho důvodu, že dneska se její image rovná nule. Jde o to, vrátit/udržet teď tu značku na silnicích. Když máte špatně prodávanou Deltu a tři výběhové modely, nedá se s žádnou investicí vlastním vývojem rychle napravit to, co vzniklo za roky nečinnosti. To co u Saabu potrva roky a bude stát hodně trpělivosti a peněz zkouší Lancia co nejvíc urychlit.
A příklad Roveru ukazuje, že to jde. Ten se s čistými rebrandy dokázal postavit málem na vlastní nohy.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Righ
15. 2. 2011 10:20
Re: Žádné drama
Pravdu dis. ;-) S tim rebrandovanim bych jeste zvlast vypichnul USA, kde bylo (je) zcela bezny, ze se jeden a ten samej model prodava pod vice koncernovymi znackami pouze s kosmetickymi zmenami.
Avatar - Barrichello
15. 2. 2011 10:31
Re: Žádné drama
Jo, ale v USA je to tak už x let a proto byly taky některý zančky zrušený jako zbytečný (zejména Mercury a Plymouth).
Avatar - gld
15. 2. 2011 11:44
Re: Žádné drama
Ale fungovalo to veľmi dlho a koniec tomu odzvonili až japonci a kórejci, ktorí predajne zvalcovali domácu produkciu.
Avatar - Righ
15. 2. 2011 10:18
Pry koncept...
Tak tady si musim uz i ja popichnout - opravdu nevim, proc by mela mit zrovna vymena loga 200ky zvlast koncepcni a finalni fazi vyvoje, to snad mohli splachnout v jednom, ne? :-) Jinak ale skutecni priznivci Lancie se musej tetelit radosti - turinska automobilka bude mit snad po 40 letech velky kabrio. Vzdyt co mela naposled, Flaminii?

Hlavne, aby si to lidi vubec meli kde koupit - Fiatu by prospelo, kdyby kazdy vetsi dealerstvi prodavalo jak Fiat, tak Alfu i Lancii, podobne jako pod jednou strechou casto prodavaj vsechny koncernovy znacky dealeri VW.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - euro89
15. 2. 2011 10:28
Re: Pry koncept...
Skuteční příznivci Lancie drží smutek za značku, kterou jim Fiat zabil. :-( btw. poslední cabrio byla Beta Spider.
Avatar - Righ
15. 2. 2011 11:25
Re: Pry koncept...
Mno, Betu Spider bych videl spis na nejaky hybrid targy a kabria, viz [odkaz]%20Lancia%20B… Pripomina mi to treba "kabrio" z BMW E30 od Baura - [odkaz] .
15. 2. 2011 10:29
AKÁ JE REALITA?
Lancia nám servíruje podoby "nových" modelov jeden za druhým. Áno na našom trhu to bude úplne nové. A pod európskou značkou. Mne z toho plynie jedna vec. Tu sa principiálne nejedná len o Lanciu, ale skôr to vidím na pokus Chrysleru o presadenie sa na európskom trhu. No a to je tak špatné? Vôbec si nemyslím. Naopak Lancia nemala bohvieaké zisky, nemala dostatok peňazí na vývoj ďalších modelov. Jednoducho môžeme hovoriť, že úspešná určite nebola.Takto sa jej naskytla šanca ako sa opäť dostať do povedomia a to sa jej darí náramne. Nerozumiem tomu, prečo sa stále všetci odkazujú na minulosť a na úspechy starej Delty v rallye závodoch.

Ako som písal, to je minulosť, realita je iná a možno bez Chrysleru by pár rokov už realita Lancie neexistovala vôbec. Ja to teda vítam. Na trhu sa bude snažiť presadiť ďalší hráč. To znamená širšiu ponuku na trhu a samozrejme opäť vyššiu konkurenciu. Pre zákazníka to nemusí byť vôbec zlé, práve naopak môže z toho ťažiť. Preto prajem Lancii a Chrysleru aby im tento krok vyšiel. Zaťatí nadšenci Lancie by sa mali tešiť, že Lancia nezanikne (aspoň na najbližších pár rokov) a aj keď s nechuťou, tak si môžu ísť nové modely vyskúšať a možno nakoniec budú milo prekvapení. Totiž podľa mňa tie rebrandované Lancie nevyzerajú vôbec tak zle, ako sa všetci stavajú na hlavu (jasné, je to subjektívny názor, ale mne sa celkom páčia). V USA je Chrysler vnímaný podobne ako VW u nás, tak možno si aj u nás nakoniec chytí svojich zákazníkov a bude to postupne rozširovať (aj keď ako Lancia, ale to môže byť práve príčina úspechu). Zároveň som presvedčený, že to budú aj dostatočne spoľahlivé autá a tak nový majiteľ môže byť absolútne spokojný. Jedinej veci by som sa v tomto prípade obával. A to je cenová politika. Bojím sa, že Fiat nahodí Lancii príveľmi vysoké cenovky. A to potom nemusí výjsť a opäť to môže dopadnúť zle. Európsky zákazník si tie modely musí najskôr vyskúšať, počuť od známych alebo prečítať si na nete, že je to auto fajn a že sa nemusí báť ho kúpiť. K tomu potrebuje samozrejme dostupnú cenu a ak by sa Lancia týmto smerom vydala, môže mať úspech. Takže ja držím palce a len nech to vedenie nedodr.be.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Barrichello
15. 2. 2011 10:35
Re: AKÁ JE REALITA?
Vidíš to zcela špatně.

Je to krok Fiatu, jak zadarmo přijít k novým modelům a rozšířit nabídku značky Lancia na úkor Chryslerů a počítá, že v evropě úspěšné 300C a zejména Voyager přitáhnou bejvalý zákazníky Chrysleru do showroomů Lancie + se přídá pár fandů Lancie + itlaský podniky a samospráva + někdo nový a že na tom tím pádem vydělj.

Otázkou je, zda se šeredně nepřepočítaj.

No ceny jsou druhá věc, zejména to provnání s šedým dovozem originál modelů Chrysler to bude myslím vcelku tristní.
15. 2. 2011 11:03
Re: AKÁ JE REALITA?
Ok, dík teda za info, že to vidím špatne a obidvaja sme napísali v podstate to isté... >:D :yes:
Avatar - gld
15. 2. 2011 11:46
Re: AKÁ JE REALITA?
Koľko áut ročne ide cez šedý dovoz? Pár dobrodruhov a snílkov, s oficiálnym zastúpením to nemôžeš porovnávať.
Avatar - Barrichello
16. 2. 2011 09:55
Re: AKÁ JE REALITA?
Přes šedej dovoz?
V čr v případě zanček dodge, chrysler, jeep a ram asi tak 100-150 aut ročně nových, dalších cca 800-1500 ve věku do 8 let z usa a can.

V ostatních zemích počty daleko větší.
Avatar - masO
15. 2. 2011 10:32
šotofop
[odkaz] Prototyp a ještě jen na monitoru, ale do Ženevy jsou to ještě dva týdny, do tý doby snad někde splaší logo Lancie >:-[] :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - curwasportiva
15. 2. 2011 10:57
Nový zákazníci
Paradoxně by tímto krokem mohli přivést ke značce nové zákazníky. Dřív když ''průměrný" človověk hledal větší auto a náhodou prošel kolem showroomu Lancie, tak se nejspíš dos lekl, když tam uviděl takovou Thesis, nebo i Deltu. Holt jsou to až moc odvážná auta po designové stránce, které holt oslovují celkem malou skupinu potencionálních zákazníků. Kdežto teď, když za sklem uvidí nablískaný rebrandovaný Chrysler (a nejspíš ani nebude tušit že to byl Chrysler) dostane dobrý pocit že vidí bytelné, solidně vypadající vozidlo...
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Barrichello
15. 2. 2011 11:44
Re: Nový zákazníci
Nebude tušit že to je Chrysler.....no pokud se o auta vůbec nezajímá, pak nebude.
Jinak ho to hnedka praští do očí.

A ten kdo se o auta nezajímá, nebude chodit k Lancii že, když soused má Audi nebo BMW a všude říkaj že ty sou nejlepší.
Proč by měl chodit k Lancii?

Zamysli se nad tím....
15. 2. 2011 11:46
Re: Nový zákazníci
Pretože sa mu to auto bude páčiť? A napríklad aj preto, že na Audi a BMW nebudú mať?

Zamysli se nad tím...
Avatar - Barrichello
15. 2. 2011 11:53
Re: Nový zákazníci
Jestli Fiat nastaví luxusní cenovou politiku, tak bude.

Když se mu to bude líbit, tak to musí někde vidět, tisk, internet.
Tak se dočte že je to rembrandovanej Chrysler, soused mu řekne že to sou přeci šroty a at si radši koupí němce a máš vymalováno >:D

Pro chryslery chodily lidi, který už tyhle řeči znaj a nedaj se jimi ovlivnit, neb ví že sou to žvásty nezakládající se na pravdě.
Ale "nový zákazník" neví, on se ovlivnit dá.
Avatar - curwasportiva
15. 2. 2011 12:09
Re: Nový zákazníci
Já netvrdím že se z Lancie stane šlágr prodejů, ale jen konstatuju že okruh nových potencionálních zákazníků se rozroste. Ten kdo chce pravou Lancii, ten si koupí Deltu a že takových by se u nás dalo napočítat na prstech ruky vysloužilého dřevorubce... A potom tu budou lidé co hledají nový vůz a o Lancii by ani nepřemýšlely, ale třeba jim zrovna Thema padne do oka. Toto záleží hlavně na marketingu a na správném uvedení a prezentaci těchto nových modelů. A v České republice kde Lancia nemá ani oficiální zastoupení je to stejně uplně mimo mísu...
Avatar - Ricardo
15. 2. 2011 12:35
Re: Nový zákazníci
Neon byl neskutečný šrot a taky si ho u nás pár lidí koupilo. Toto je přece jenom dál a hlavně tam bude pořádný motor. Řekl bych, že si to najde víc zákazníků než Sebring, který upřímně nemá nijak moderní nebo obecně vábný design a navíc mu pod kapotou rachtal TDI PD.
Avatar - Barrichello
15. 2. 2011 12:41
Re: Nový zákazníci
Sebring 07-010 není vhodný příklad, to auto se nepovedlo, ale generace co sem měl já - 01-06 se tu prodalo dost a a ještě víc dotáhlo, hlavně kabrioletů.

To je vhodný příklad na srovnání. Když už
Avatar - Ricardo
15. 2. 2011 12:55
Re: Nový zákazníci
To jo, ale to už je zase tak dávno, jako Passat s motorem podél >:D
Avatar - Barrichello
16. 2. 2011 09:56
Re: Nový zákazníci
je potřeba navázat na úspěšný období....
15. 2. 2011 18:15
Re: Nový zákazníci
Hlavně ten šok, když hrdě přiveze Lancii, za kterou dal nemalý peníz, a soused s BMW se mu vysměje, že je to rebrandovaný Chrysler >:D
Avatar - Ricardo
15. 2. 2011 12:30
Re: Nový zákazníci
A co když ta Lancia bude stát třeba 550 tisíc? Přece jenom je ten model jakoby lowend, což dokazuje nejen původ a cenová politika v USA, ale i jeho velikost a udávané složení standardní výbavy.
myslím, že se tímto chce Lancia vytáhnout z průseru jménem Delta III, takže to určitě nemůže být dražší než Delta
Avatar - Barrichello
15. 2. 2011 12:44
Re: Nový zákazníci
550 to fakt stát nebude, to by nezaplatilo ani náklady na dopravu z usa, předělání na eu normy a nějaký solidní zisk.
navícje to vyšší střední.

Počítej s cenou 850-1,1 mega diesel a tak 1 mega benzín. Nejméně.
A to budou určitě věci za příplatek ještě.
Avatar - Ricardo
15. 2. 2011 12:50
Re: Nový zákazníci
Vyšší střední je 300, teda dnes už Thema ne? Toto je podle mě klasická střední s tím, že to má jaksi americkou velikost. Navíc jestli se nepletu, tak platforma je společná s Lancerem, což je zase hodně velká nižší střední.
A s tím milionem straš, jestli nasadí takovou cenu, tak neprodají ani kolo. Fanda itálie pak koupí raději 159 a zíjemce o Chrysler zvolí tebou opakovaně nastíněnou cestu.
Avatar - white label
15. 2. 2011 13:03
Re: Nový zákazníci
Za mega a víc se s tím tady můžou tak akorát vyfotit do rodinného alba
Lancie/Chrysleru... :*) >:-[]

Právě mezi ziskem na jedné 300vce , který by Lancia potřebovala a reálnou prodejní cenou vidím zásadná problém celého projektu spolupráce v tomto ohledu...
Lancia sice může ztratit jen Image (kterou už stejně dlouho nemá), ale reálně nemůže ani získat tolik, kolik si od toho (Fiat) slibuje...
Avatar - Barrichello
16. 2. 2011 10:00
Re: Nový zákazníci
WL: napsal sem to blbý článku, mega za 200C je nesmysl, maximálně za kabrio v plný palbě a i to by bylo dost
Avatar - Barrichello
16. 2. 2011 09:59
Re: Nový zákazníci
Sorry, sorry, tohle mělo patřit K Themě (300C).
Sem si spletl článek no....
Sypu si popel na hlavu

Samo Flavia (200C) by měla začínat někde na 450-500 tácech, vždyt výprodejový sebringy a Avenfery šly za 360 000 Kč a přes šedej dovoz jde Avenger koupit za [odkaz]
15. 2. 2011 16:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 2. 2011 17:12
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
16. 2. 2011 10:02
Re: design
Jinak nasvícená fotka (světla); jinak to bude to samý jako u 200C, akrát to bude mít Eka.
Výhoda, zájemce o 200C si může koupit světla z Lancie :-)

Stejně jako sou naprosto stejný světla u 300C (americká verze i evropa) jako mam já, rozdíl je pouze v Eku.