Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Lancia Flavia Concept: Napřed prototyp, za půl roku v prodeji

15. 2. 2011 • 20:35
62
39
Zobrazit náhledy (62)
Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia Lancia Flavia
Evropská verze Chrysleru 200 zatím nemá definitivní podobu. Na ženevském autosalonu se proto představí jako Lancia Flavia s přívlastkem Concept.

Nekonvenční hatchback Lancia Delta ve střední třídě doplní klasický sedan a kabriolet s názvem Lancia Flavia. Pro nový model Italové vzkřísili název řady vyráběné v letech 1960 až 1975. Stejně jako původní Flavia, i ta novodobá míří do segmentu střední třídy a přední kola pohání čtyřválcové motory.

Nová Flavia je ve skutečnosti evropskou verzí Chrysleru 200 – důkladného faceliftu dosavadního modelu Sebring, který se prodával i na českém trhu. Podle prvních obrázků se na Flavii proti Chrysleru změní jen maska chladiče a logo. Produkční verzi ale Lancia uvede až za půl roku. Je možné, že do té doby se změní například i design kol či barevné provedení interiéru.

Konkurenční výhodou Lancie Flavia budou její rozměry – je největším sedanem střední třídy. Na délku měří 4869 mm, rozvor dlouhý 2766 mm se ale konkurenci nijak nevymyká. Italsko-americký produkt k tomu přidá bohatou standardní výbavu, ve které nemá chybět tempomat nebo Bluetooth.

Chrysler Sebring měl pod kapotou motor 2,0 CRD (103 kW) od Volkswagenu. Do Lancie Flavie zamíří 2,0 MultiJet, zatím ale není zřejmé v jakých výkonových verzích. O importu zážehových motorů 2,4 16v (129 kW) a 3,6 V6 Pentastar (211 kW) se materiály automobilky zatím nezmiňují.

S příchodem nových modelů vzniká u Lancie poněkud paradoxní situace. Automobilka dnes prodává většinu produkce v Itálii, nové modely se ale budou vyrábět v zahraničí. V Itálii zůstane výroba Delty a MPV Musa, nový Ypsilon se bude vyrábět v Polsku, Lancia Grand Voyager a Thema jsou doma v Kanadě a Flavia se bude vyrábět v USA.

Témata
Avatar - Barrichello
16. 2. 2011 10:02
Re: design
Jinak nasvícená fotka (světla); jinak to bude to samý jako u 200C, akrát to bude mít Eka.
Výhoda, zájemce o 200C si může koupit světla z Lancie :-)

Stejně jako sou naprosto stejný světla u 300C (americká verze i evropa) jako mam já, rozdíl je pouze v Eku.
Avatar - Barrichello
16. 2. 2011 10:00
Re: Nový zákazníci
WL: napsal sem to blbý článku, mega za 200C je nesmysl, maximálně za kabrio v plný palbě a i to by bylo dost
Avatar - Barrichello
16. 2. 2011 09:59
Re: Nový zákazníci
Sorry, sorry, tohle mělo patřit K Themě (300C).
Sem si spletl článek no....
Sypu si popel na hlavu

Samo Flavia (200C) by měla začínat někde na 450-500 tácech, vždyt výprodejový sebringy a Avenfery šly za 360 000 Kč a přes šedej dovoz jde Avenger koupit za [odkaz]

Avatar - Barrichello
16. 2. 2011 09:56
Re: Nový zákazníci
je potřeba navázat na úspěšný období....
Avatar - Barrichello
16. 2. 2011 09:55
Re: AKÁ JE REALITA?
Přes šedej dovoz?
V čr v případě zanček dodge, chrysler, jeep a ram asi tak 100-150 aut ročně nových, dalších cca 800-1500 ve věku do 8 let z usa a can.

V ostatních zemích počty daleko větší.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku