Bude, neboj.....titulek článku mi nedal abych se sem nepodíval.
Bude existovat, sice už jen tak nějak virtuálně, ale existovat bude a možná i v roce 2013 tady budeme číst záplavu článků o tom, co všechno tihle italští stratégové vymyslí, vyvinou, s čím příjdou napřesrok.....jedno německé úsloví říká Morgen, Morgen nur nicht heute, sagen alle faulen Leute.....to na taloše sedí perfektně.
to je rozumný názor, to auto je na Evropské poměry opravdu zastaralé, hlavně ten interiér už neodpovídá standartům obvyklým ve střední třídě.Stačí porovnat fotky interiéru Flavie napřiklad s Peugetem 508 nebo i se starší Lancií Lybra.
Popravdě možná to samé měli udělat i u Themy, ne že by omlazená 300C nebyla pěkné auto, spíše to přelepování znaků Lancii moc nepomáhá...
Rozumný ako rozumný, Flavia mala ísť do série dávno, na čo doteraz čakali, na zjavenie?
Klon Chrysleru je proti pôvodnejšej štúdii len úbohým pokusom využiť slávne meno. Lancia si zaslúži vlastný dizajn a vlastnú identitu.
[odkaz]
Lancia má sportovní image z dob dřívějších, ale teď má plnit roli luxusních aut. To ji úplně zruší a zbude jen sportovní Alfa co bude produkovat jeden model za deset let.
Podle mne se meli sprahnout spis s Fordem a jako velkej sedan prodavat prebrandovane Mondeo. To je aspon kara a ma i evrope odpovidajici techniku.
Chudak Lancia :no:
No ja to myslel spis z legrace, ale kdyz uz to mame rozjete: Podivej se, co vyrabela a prodavala Lancia a co Jaguar v dobe, kdy Jaguara vedl Ford.
A Jaguar ted zije, kdezto chudak Lancia ceka jen na ranu z milosti a i tu ji ted odlozili...
Jaguar žije jen díky tomu, že ho Ford prodal (ostatně stejně, jako všechny jeho luxusní značky kromě Lincolnu). Nebýt Taty, možná by Jaguara potkal stejný osud jako Rover. A hlavně Ford měl o Lancii zájem koncem 60. let, kdy byla Lancia samostatná a hlavně prestižní značka a rozhodovalo se, jestli skončí pod Fiatem nebo pod Fordem. Prvních 20 let pod Fiatem Lancia dělala dobrý auta, i když spolehlivost pokulhávala, tak v ostatních směrech byly výborný! Ale to, co Fiat předvádí s Lancií od doby, kdy si pořídil Alfu, to je hodně smutný... Ono je v podstatě jedno, jestli by byla Lancia převlečený Mondeo (jako X-type) nebo přeznačkovaný Chrysler. Ztráta identity je to v obou případech. Jaguar už svojí spásu našel v Tatě a jestli se někdy vrátí i Lancia, bude záležet na finanční situaci a hlavně na chtění nebo nechtění lidí ve vedení Fiatu. Já si spíš myslim, že už se Lancia v takový podobě, v jakých bych si přál, nikdy nevrátí a budu jí uctívat jen jako historickou značku tak, jako teď uctívám 90% britských automobilek.