Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Lancia Flavia zatím nebude, počká se na novou generaci

14 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Jestli vůbec bude Lancia existovat v 2013.
BeranK
Bude, neboj.....titulek článku mi nedal abych se sem nepodíval.

Bude existovat, sice už jen tak nějak virtuálně, ale existovat bude a možná i v roce 2013 tady budeme číst záplavu článků o tom, co všechno tihle italští stratégové vymyslí, vyvinou, s čím příjdou napřesrok.....jedno německé úsloví říká Morgen, Morgen nur nicht heute, sagen alle faulen Leute.....to na taloše sedí perfektně.
kuko
zajtra zajtra len nie dnes, vraví každý lenivec...

je to i ve slovenštině 😉
BeranK
Tak, tak - no, a ještě mně napadlo ryze slovenské rčení, které sem patří - Sľuby sa sľubujú, blázni sa radujú...... 😄
Avatar - Anonym
Anonym
No ona by to nebyla žádná škoda že, přijít o Ypsilon a Deltu (nic jinýho Lancia nemá - vlastního)
Avatar - del42sa
del42sa
to je rozumný názor, to auto je na Evropské poměry opravdu zastaralé, hlavně ten interiér už neodpovídá standartům obvyklým ve střední třídě.Stačí porovnat fotky interiéru Flavie napřiklad s Peugetem 508 nebo i se starší Lancií Lybra.

Popravdě možná to samé měli udělat i u Themy, ne že by omlazená 300C nebyla pěkné auto, spíše to přelepování znaků Lancii moc nepomáhá...
Klaudius
Rozumný ako rozumný, Flavia mala ísť do série dávno, na čo doteraz čakali, na zjavenie?
Klon Chrysleru je proti pôvodnejšej štúdii len úbohým pokusom využiť slávne meno. Lancia si zaslúži vlastný dizajn a vlastnú identitu.
[odkaz]
wolff
Jestli ty si tak nějak trochu nepleteš pojmy Fulvia x Flavia...? 😉
Klaudius
Vidíš to? Máš pravdu...asi to bude tým, že to premaľovávanie amerík na Lanciu mi nevonia. Lancia bývala hodná obdivu, dnes je to smutný pohľad. ;-\
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Lancia má sportovní image z dob dřívějších, ale teď má plnit roli luxusních aut. To ji úplně zruší a zbude jen sportovní Alfa co bude produkovat jeden model za deset let.
MariAchi
Podle mne se meli sprahnout spis s Fordem a jako velkej sedan prodavat prebrandovane Mondeo. To je aspon kara a ma i evrope odpovidajici techniku.
Chudak Lancia :no:
Avatar - euro89
euro89
To by si Lancia pomohla... O tom, jak dobře umí Ford řídit prémiové značky, nás přesvědčil (nejen) u Jaguaru. :-!
MariAchi
No ja to myslel spis z legrace, ale kdyz uz to mame rozjete: Podivej se, co vyrabela a prodavala Lancia a co Jaguar v dobe, kdy Jaguara vedl Ford.
A Jaguar ted zije, kdezto chudak Lancia ceka jen na ranu z milosti a i tu ji ted odlozili...
Avatar - euro89
euro89
Jaguar žije jen díky tomu, že ho Ford prodal (ostatně stejně, jako všechny jeho luxusní značky kromě Lincolnu). Nebýt Taty, možná by Jaguara potkal stejný osud jako Rover. A hlavně Ford měl o Lancii zájem koncem 60. let, kdy byla Lancia samostatná a hlavně prestižní značka a rozhodovalo se, jestli skončí pod Fiatem nebo pod Fordem. Prvních 20 let pod Fiatem Lancia dělala dobrý auta, i když spolehlivost pokulhávala, tak v ostatních směrech byly výborný! Ale to, co Fiat předvádí s Lancií od doby, kdy si pořídil Alfu, to je hodně smutný... Ono je v podstatě jedno, jestli by byla Lancia převlečený Mondeo (jako X-type) nebo přeznačkovaný Chrysler. Ztráta identity je to v obou případech. Jaguar už svojí spásu našel v Tatě a jestli se někdy vrátí i Lancia, bude záležet na finanční situaci a hlavně na chtění nebo nechtění lidí ve vedení Fiatu. Já si spíš myslim, že už se Lancia v takový podobě, v jakých bych si přál, nikdy nevrátí a budu jí uctívat jen jako historickou značku tak, jako teď uctívám 90% britských automobilek.