Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lancia Thema: První dojmy

Fiat vzal nový Chrysler 300 a oživil na něm slavné jméno Lancia Thema. Udělal dobře.
Zpět na článek
5. 3. 2011 13:15
5. 3. 2011 13:20
neregistrovaný "metropolis"
5. 3. 2011 13:25
5. 3. 2011 13:35
5. 3. 2011 13:40
5. 3. 2011 19:21
5. 3. 2011 22:43
7. 3. 2011 10:14
5. 3. 2011 13:38
5. 3. 2011 13:41
5. 3. 2011 13:42
5. 3. 2011 14:14
6. 3. 2011 00:15
6. 3. 2011 00:23
6. 3. 2011 00:38
7. 3. 2011 10:14
5. 3. 2011 19:25
7. 3. 2011 10:16
7. 3. 2011 11:04
6. 3. 2011 13:22
5. 3. 2011 13:43
5. 3. 2011 14:11
6. 3. 2011 11:46
neregistrovaný "RavicBlack"
5. 3. 2011 14:30
neregistrovaný "Suffs."
5. 3. 2011 15:28
5. 3. 2011 17:07
5. 3. 2011 19:51
5. 3. 2011 23:00
5. 3. 2011 23:56
7. 3. 2011 11:15
5. 3. 2011 18:15
5. 3. 2011 19:53
6. 3. 2011 06:22
5. 3. 2011 18:34
5. 3. 2011 19:54
6. 3. 2011 00:02
5. 3. 2011 23:59
6. 3. 2011 00:13
6. 3. 2011 00:37
5. 3. 2011 19:55
7. 3. 2011 11:19
5. 3. 2011 16:32
6. 3. 2011 21:43
5. 3. 2011 17:30
neregistrovaný "Hooonza"
5. 3. 2011 21:42
6. 3. 2011 00:06
8. 3. 2011 07:49
6. 3. 2011 07:32
6. 3. 2011 08:20
6. 3. 2011 08:25
7. 3. 2011 10:41
7. 3. 2011 11:48
7. 3. 2011 11:56
6. 3. 2011 11:36
6. 3. 2011 14:09
7. 3. 2011 11:51
7. 3. 2011 13:41
16. 3. 2011 13:29
neregistrovaný "sardasdarn"
Avatar - gld
5. 3. 2011 13:15
Slovo do bitky
.. a hneď v podnadpise >:D

Tak poďme, makaróni vytiahnuť vreckovky a čierne závoje, vwidláci oprášiť sarkastické poznámky, nech to trocha žije
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "metropolis"
5. 3. 2011 13:20
Re: Slovo do bitky
Tak toto ma fakt pobavilo ,super!!! :yes:
Avatar - Krispos
5. 3. 2011 13:41
Re: Slovo do bitky
Jak chceš.... ale nejsi nervózní, už 14 dní nebyl ohlášen žádný nový moel Lancie?
5. 3. 2011 13:25
...
Pánové, všechno špatně. Italský luxusní sedan se má vyznačovat dokonalým zevnějškem, krásným interierem, výbornou výbavou, skvělými motory a hlavně nedostižným stylem. U 300C postrádám všechny vyjmenované prvky, sorry.
Tohle je Thema a nikdy jinak.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
17
Avatar - gld
5. 3. 2011 13:35
Re: ...
ono, tak trochu thema je aj toto:

[odkaz]

a tiež toto:

[odkaz]

a nezabúdajme na toto:

[odkaz]

;-)
5. 3. 2011 19:21
Re: ...
To jo. Ale který z nich měl osmiválec, tak perfektní vnitřek a poskytoval podobné pohodlí?

Celou dobu byl nový model prezentován jako "na základě 300C", najednou bum, přelepili jsme v Photoshopu insignie a hurá do prodeje. Takhle končí nejlepší značka na světě? To ji raději měli utnout rovnou.
Jméno žije, ale duše už je pryč.

Mě by vůbec nevadilo, kdyby navrhli novou Themu na podvozku a motorech 300C. Prostě koráb s luxusním vnitřkem, spoustou výkonu a hlavně pozlátkem let osmdesátých. Takové auto na trhu chybí a zrovna Lancia je značkou s potenciálem tuto díru zalepit.
:-)
Avatar - gld
5. 3. 2011 22:43
Re: ...
Nuž úplne rovnaké neboli, to je pravda. Len som ti chcel vypichnúť, že "kolaborácia" v dejinách modelu thema nie je ničím novým. O to viac prekvapia tie dnešné plačky a náreky nad lanciou.

Ja osobne som tiež čakal viac dizajnových zmien oproti chryslerovskému základu, ale čas bol očividne dôležitejší..lancia potrebuje zarábať peniaze TERAZ
Avatar - Barrichello
7. 3. 2011 10:14
Re: ...
na to Fiat nemá děngy.
Aby Fiat mohl uskutečni všechny své plány který by měl se všemi svými zančkami, potřeboval by tak 10
bilionů
liber >:D >:D >:D

A ty nemá a nikdy mít nebude :-)
Avatar - marek.g
5. 3. 2011 13:38
Re: ...
původní Thema taky nebyla tak zcela původní,ale něco ze Saaba,támhleto z Fiatu a podvozek z Alfy.Tak proč se teď rozčilovat nad přeznačkovaným Chryslerem... :-!
5. 3. 2011 13:41
Re: ...
tak ono je trošku jinýho když alfa lancia a fiat je jeden koncern..teď už teda i chrysler no takže se není čemu divit.ale původní thema byla croma jak vyšitá to snad vidí i slepej..trošku víc se odlišovala alfa a saab ale jen nepatrně..
a když sme u toho delta byla vlastně ritmo..resp. tipo..
5. 3. 2011 13:42
Re: ...
Protože Chrysler nedosahuje ani kvality Fiatu, ani Saabu, a Alfy taky ne. Ale co udělalo původní Themu Themou, byl motor Ferrari a znáček 8.32.
Avatar - Vencos
5. 3. 2011 14:14
Re: ...
A která pani povídala, že Chrysler nedosahuje kvality poruchových italských značek??? (pozor,mám rád italská auta! i s jejich nešvary)
Avatar - Ji/Ri
6. 3. 2011 00:15
Re: ...
Jedna baba druhe babě vrazila do ři.ti hrabě.... se taky říká..... >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - white label
6. 3. 2011 00:23
Re: ...
Ovšem tady zase někdo (Vencos) zaměňuje kvalitu s poruchovstí. Mezi nima sice může být částečná souvislost, ale rozhodně ne jednoduché rovnítko...
Avatar - Barrichello
7. 3. 2011 10:14
Re: ...
Chrysler nedosahuje kvality fiatu, ftip tisíciletí >:D >:D >:D
5. 3. 2011 19:25
Re: ...
Viz mou odpověď o kousek výše.
Alfa, Fiat, Saab i Lancia byly zcela svébytné modely. Tohle je trapný rebrand, který zabil všechny důvody, proč chtít italský koráb.
Avatar - Barrichello
7. 3. 2011 10:16
Re: ...
Tohle není ale itlaský koráb, tohle je amerika s blbým znáčkem na kapotě díky němuž ta firma jejíž znáček nese je schopná vůbec přežít, jinak by neměla co dělat
Avatar - Vencos
7. 3. 2011 11:04
Re: ...
opět je to tu o tom,že hrušky nedosahují kvality jablek...
Avatar - Subaru4ever
6. 3. 2011 13:22
Re: ...
Nemůžu si pomoct, ale já tam všechny zmíněné atributy vidím :-) :yes:

PS: Asi nejsem zatížen předsudky >:-[]
5. 3. 2011 13:43
Pěkné
Mně se to prostě a jednoduše líbí :-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Vencos
5. 3. 2011 14:11
Stará Thema
Stará Thema byla hranatá a ošklivá, myslim, že o nějákym stylu se moc ani mluvit nedalo, prostě hranatá krabice, nebo taky dražší croma... Určitě to nebylo špičkový auto,který by lidi zbožňovali a toužili po něm jen zarití fanoušci italských aut...

Dnešní Thema, nemyslete si, oni to nemají zas tak špatně vymšlený, ale je to skvělé auto. Samozřejmě jsem v tom nejel, ale o novém Chrysleru 300 se na internetu dočtem spoustu věcí.

Nevím, proč máte někteří despekt k Chrysleru, nejspíš kvůlu Neonu a dýzlovým Voyagerům, ale nové 300 je skvělé auto. Je asi míň italská než stará -fuj-Thema,ale aspoň to není tak ošklivé.
Zapomeňte na to, že to je americké auto a že je nemáte rádi, byť o nich nic nevíte.
Zapomeňte na to, že Lancia musí vypadat divně,ne-li ošklivě a špatně se prodávat.

Zkuste to.
Pořád se Vám to zdá jako špatný auto?
Rozbalit vlákno
12
Avatar - CHerokee
5. 3. 2011 14:15
Re: Stará Thema
Jenže vzhledově není nic moc. Ty motory už vypadají o poznání lépe. Záležet bude na ceně. Pokud bude cenově jako jiné premiovky od milionu výše, nemá u nás toto autě na trhu místo. A Lancie nejsou z rovna z levného "korejského" kraje.
Avatar - dicky
5. 3. 2011 14:15
Re: Stará Thema
podle mne kdyz daji rozumnou cenu tak se to muze docela pekne prodavat
vse se odviji prave od te ceny
Avatar - ludeco
5. 3. 2011 16:13
Re: Stará Thema
Stará Thema byla hranatá a ošklivá? To si děláš srandu ne? Viděl jsi to auto někdy v reálu? Porovnej si to s tím co v době vzniku (1984) nabízela konkurence a pak něco říkej. Thema byla oproti ostatním nádherné auto a i dnes vypadá elegantně. Např. na velvyslanectví Itálie v Praze měli Themu na parádu ještě před cca 3 roky, v max. výbavě a V6 pod kapotou. My máme doma 2.0 16VT a taky paráda. A auto to bylo velice úspěšné, Lancia tehdy nestíhala vyrábět a ještě na konci výroby bylo zrušeno několik tisíc objednávek na Themu, protože Lancia začínala vyrábět Kappu... což byl tehdy bohužel hloupý krok, protože z původně objednaných Them si málokdo vzal jako náhradu Kappu :-( a tím vlastně odstartovala krize v Lancii...
Avatar - Barrichello
7. 3. 2011 10:18
Re: Stará Thema
nejhezčí byla Kappa, to produkovat v roce 2000, to chtělo dost odvahy, jinak haluz jako pra*e.
Podívej se jaký tvary karoserie měla konkurence. A může i na Chrysler - srovej si 1998 Stratus a Kappu.
To je jako Ford T a Mondeo.

Tohle odpovídalo tak roku 1985.

A Thesis?
Vyrobit 16 tis ks, to by bylo žalostný i na Masserati.
5. 3. 2011 19:30
Re: Stará Thema
Lancie jsou v drtivé většině krásné vozy.
Najdi mi nějakou vyloženě ošklivou... ;-)
neregistrovaný "RavicBlack"
6. 3. 2011 11:46
Re: Stará Thema
úplne prvá delta? krásavec to teda rozhodne nebol, aj keď priority mal inde- na okruhoch a RSách :-)
6. 3. 2011 12:05
Re: Stará Thema
Hm, to je asi pravda. Integrale je nádherná dodnes, ale výchozí model je nepěkný.
:-)
Avatar - Barrichello
7. 3. 2011 10:19
Re: Stará Thema
Thesis, Phedra, Kappa
Avatar - Vencos
7. 3. 2011 11:07
Re: Stará Thema
Lancie jsou v drtivé většině třeba technický zajímavý,ale až na vyjímky prodejní propadáky.
Až budou lancie vypadat jako vw, všichni si je budou kupovat.

Do tý doby se bude jen mluvit o tom,že jsou pěkný,ale skutek utek
Avatar - Barrichello
7. 3. 2011 11:34
Re: Stará Thema
Nejvíc tehcnicky zajímavý byly v 80.letech, to byla spolehlivost sama. třeba slavný model Prisma :-) :-) :-)

Stejně slavé byly legendární Alfy s motory boxer. Známý jednu měl.
Avatar - Vencos
7. 3. 2011 12:26
Re: Stará Thema
Ale takový auta jsou legendy ;-) všichni na ně vzpomháají,mají je rádi,ale nechtěli by (já jo)
Avatar - Barrichello
7. 3. 2011 12:36
Re: Stará Thema
No ono no to paltí že ty auta skvěle vypadaly, měly styl a dobře jely.
Pokud jely ovšem.

Asi jako Aro - to bylo v terénu taky bomba, když jelo >:D

Jenže dneska je jiná doba.
Auta už se nekupují jen podle designu a jak jedou.
neregistrovaný "Suffs."
5. 3. 2011 14:30
Lancia Thema vs. Thesis
Ihned po tom co Lancia ohlásila nástupce Thesisu, tak jsem se na něj velice těšil. Bohužel jsem si chtěl pořídit ale italskou Lancii a ne americký Chrysler, tohle prostě není Lancia a nikdy nebude. Ačkoli na jeji obranu musím říct, že Thema je nyní po Deltě nejhezčí z portfolia značky. Nic proti, mě se nové 300C líbí, ale ne jako Lancia. Daleko horší mi přijde převzetí škaredého Chrysleru 200 a 200 cabrio, tedy Sebringu, který v Evropě vůbec ůspěch neměl, a tento facelift a přeznačkování na Lanciu tomu už vůbec nepomůže. Nechám si radši své Volvo XC90 a později si k němu pořídím ojetou Lancii Thesis
Rozbalit vlákno
4
5. 3. 2011 15:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
7. 3. 2011 10:20
Re: Lancia Thema vs. Thesis
Si jí nekupuj, ale samostatná limuzína Lancia už nikdy nebude, s tím sa luč, amico :-) :-) :-)
Avatar - Vencos
7. 3. 2011 11:10
Re: Lancia Thema vs. Thesis
Thesis bylo skvlý a pěkný auto. A kolik se jich vyrobilo/prodalo/vydělalo na tom?
Asi málo... Je rpvda,že pak mají lancie takovou zvláštní auru,ale když to nevynáší,tak je ot na houby. A když to nevynáší,nemá cenu vyvíjet něco speciálního.

Krásný a "vlastní" Lancie se budou vyrábět až ve chvíli,kdy si je lidi budou chtít kupovat. Jenže oni nechtěj...
Avatar - Barrichello
7. 3. 2011 11:40
Re: Lancia Thema vs. Thesis
Thesis i Kappa byl propadák, Fiat na tom prodělal.
To ví každej.

Lidi chtěj masovku no.
A těch pár, co jí nechce zas zrovna nechce Lancii.
Dy ta zančka mimo itálii nemá skoro žádnej zvuk.
5. 3. 2011 15:28
CHRANCIA
No, to jsou konce, autor článku musí na pomoc volat Vita Corleone, my tu sedíme u monitoru a pláčeme... Dnes už druhá demonstrace italského designu pro druhé desetiletí prvního století třetího tisíciletí.

Docela bych chtěl sedět na jednáních, na nichž se tenhle projekt schvavaloval. Designéři s roubíkem svázani v rohu do kozelce, hlavní účetní to tam rákoskou rozdával na každou stranu a zástupce odborů počítal, kolik volnejch sobot touhle přeshraniční prostitucí pro zaměstnance urve...

Tak snad jen... myslíš si, že existují fandové na Lancie, kteří tohle přežijí?

Děkujeme, odjeďte... 8-s ;-\ :no:
Rozbalit vlákno
21
Avatar - dicky
5. 3. 2011 17:07
Re: CHRANCIA
ty chytraku jeste si zapomel dodat ze tento vuz se nehodi pro mlade a pusobil by vedle 20 kluka nepatricne jako minule jak si se predvedl u CAYENNE
>:D
opras si tu svoji volhu v garazi predsedo KSC a nech toho mudrovani nad lancia autem..
Treba si to lidi koupi radi a radsi nez ty tve nemecke znacky..
Auto je to pekne i kdyz kopie chrysler ale co kdyz bude rozumna cena pujde dobre na odbyt..
rozhodne bych si ho vzal radsi nez ten vas superb nebo passat
5. 3. 2011 19:51
Re: CHRANCIA
Ty asi nebudeš fanoušek Lancie... Jinak jsi to trefil, ano, i v tomto voze by dvacetiletej hošík vypadal jak tulipán v latríně. Mladý kluk potřebuje auto ke svému věku přesně stejně jako lehce okoralej padesátník.
Avatar - rohYpnol
5. 3. 2011 23:00
Re: CHRANCIA
V tom případě vím, v čem by jezdil zvoník hrbáč. Právě jsem pochopil smysl faceliftu Tiguana. Díky >:D
Avatar - Ji/Ri
5. 3. 2011 23:56
Re: CHRANCIA
Tulipán v latríně >:D >:D >:D >:D >:D dobrá hláška.... jinak souhlas, že tohle je šmrncovní dělo oproti passatu, který fl-tem dostal na frak neskutečně. Opravdu, raději pojedu na golf v tomhle křižníku než v pašíkovi. Stará dobrá amerikoitálie ;-)
Mi se líbí moc. Uvidíme cenu....
Avatar - Vencos
7. 3. 2011 11:15
Re: CHRANCIA
No, vzhledem k velikosti a kvalitám auta to asi nebude stát jako passat...
Nicméně koukám že s italskmy dýzlem stálo 300c milion a pár dorbnejch, tak myslim,že do podobný částky be se s Pentastarem mohl vejít.

BTW je úplně fuk,že to je Lancia, stejně si tam zas všici namastěj "bentley mřížku" >:-[]
5. 3. 2011 17:41
Re: CHRANCIA
Jen taková perlička. Všiml sis, že Lancia a VW lepí svoje odznáčky na to stejné auto?

[odkaz]

[odkaz]

To jsou konce, co. ;-)
5. 3. 2011 19:53
Re: CHRANCIA
Myslíš jako, že ho lepí zde v Evropě? Jako, že ti to auto zde VW bude nabízet? Myslím, že to bude jinak...
5. 3. 2011 18:34
Re: CHRANCIA
Bohužel máš pravdu...a zatímco nám ještě před pár lety opovrhovaná Kia či Hyundai představuje jeden nový model za druhým,Lancia paběrkuje a servíruje nám itlasko-americký myšmaš.Neslavné to konce slavné automobilky... :'-(
5. 3. 2011 19:54
Re: CHRANCIA
Přesně, je to z pohledu značky, její hostorie, nepochopitelné a za sebe píši, že i nepřijatelné.
Avatar - Ji/Ri
6. 3. 2011 00:02
Re: CHRANCIA
...vidím to jinak. Přesně a právě tohle tu značku může oživit......znovu použiju záchranný Cayenne.... tam to byla ještě větší křeč pro všechny.... a podívejme. Myslím, že tohle dělo hezky doplní trh.... za mě BRAVO LANCIA ;-) :yes: :yes: :yes:
Avatar - Ji/Ri
5. 3. 2011 23:59
Re: CHRANCIA
Ale prd tak leda. Myslíš, že v managementu Lancie sedí hlupáci? Ne, ne. Je to výborný, promyšlený krok. Proč neprodávat ameriku s evropskou značkou? Proč mě nikdy nenapadlo koupit chr., ale s tímhle bych už problém neměl? Zamysli se třeba i nad postupy ostatních značek.....přijde mi to logické....
Avatar - white label
6. 3. 2011 00:08
Re: CHRANCIA
Až si to opravdu koupíš, tak můžeš psát něco o osobní odvaze v tomto směru... Uvidíme kolik vás bude, co si tuhle "CHRYSLANCII" koupí.
Na zdejších diskusích se totiž "hubou" kupují převážně jiná auta, než v reálu... ;-)
Avatar - Ji/Ri
6. 3. 2011 00:13
Re: CHRANCIA
White, fakt to bude vážný adept. A pokud bych si měl vybrat mezi pass a tímto tak volba je jasná..... až mi bylo smutno v autosalonu jak jsem viděl zničeného Starého dobrého Apoštola. S tou hubou máš pravdu..... a pak se olizujou ploty ;-) >:D
Avatar - white label
6. 3. 2011 00:20
Re: CHRANCIA
Autosalon jsem viděl, nakonec to pro "facelift" Passatu nevyznělo vůbec špatně...
Avatar - Ji/Ri
6. 3. 2011 00:37
Re: CHRANCIA
Já myslel autosalon VW..... prostě barák, kde se prodávají Das Auta. PředFL Passat bylo auto s koulema. Teď je to smutný pohled..... :no: :no: :no:
Avatar - Barrichello
7. 3. 2011 10:23
Re: CHRANCIA
To nevím proč tě to nenapdlo, Lancie má v čr dva, slovy dva dealery - ještě neofiko chrysler jich měl asi 16. Ofiko, když započtu neofiko, smě někde na 30ti.

To sis teda výrazně pomůžeš, a takhle to není jen v čr ale asi dalších 20 zemích v Evropě.

Tomu se říká přejít z louže pod okap. Hlavně že má Lacnie výrobní program, no.
5. 3. 2011 19:24
Re: CHRANCIA
:yes:
Fandové se po ukončení výroby Thesisu stáhli do veteránských klubů ke svým Themám 8.32 a Deltonám Integrale. ;-\
Avatar - Vencos
7. 3. 2011 11:19
Re: CHRANCIA
Hehe, já myslel že to udělali už před představením nový Delty. >:-[]

No,ale stejně jako fanoušci Oldsmobilu, Pontiacu, nebo jiných zaniklých značek, všichni si pobrečíme a nakonec stejně budem všichni jezdit do vete klubů Hyundaiema
Avatar - rohYpnol
5. 3. 2011 15:34
Kopie lepší než originál
Já nemůžu jinak než :yes: :yes: :yes:
300C se mi vždycky líbil. Tímto jemným obroušením hran mi nepřijde design již tak agresivní. Thema je v mých očích hezčí než 300ka.
To auto má jen jednu chybu - název.
Já bych třeba naopak vyzdvihl onu "rebrandovanost". Stejně každý, kdo vůbec zná značku Lancia, ví, že to je Chrysler.
Já bych to pojmenoval třeba Lancia TransAtlantic, nebo Lancia Detroit, Lancia Pinta, Lancia Nina...
Tímto zcela zabili odkaz na legendární Themu.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - twistedTSD
5. 3. 2011 16:49
Re: Kopie lepší než originál
Hezčí? myslíš pozměněnými otvory v nárazníku?
Avatar - rohYpnol
5. 3. 2011 16:59
Re: Kopie lepší než originál
Tak nějak. Odlišností bude asi trochu víc, ale to je jedno. Zkrátka pokud bych měl volt dle vzhledu mezi 300 a Themou, pak Thema.
Ono i drobnostmi se dá vůz pokazit. Což nyní předvedl VW na svém Tiguanu ;-)
Avatar - twistedTSD
5. 3. 2011 19:00
Re: Kopie lepší než originál
No je pravda, že s pořádným logem na masce to vypadá líp.
Avatar - Barrichello
7. 3. 2011 10:25
Re: Kopie lepší než originál
Jinej je akorát přední nárazník, jinak je to všechno nachlup stejný jako u 300.
Zámerně píšu 300, neb 300C je v USA pouze HEMI a tento motor mít Lancia nebude (naštěstí).

To by se v hrobě pak obracel chudák Walter Percy
Avatar - Vencos
7. 3. 2011 11:26
Re: Kopie lepší než originál
Tyjo ale to mě docela nasrali. Zrovna HEMI Lancia ověšená italskejma vlaječkamama by byla ta spávně odporná úchylárna, po který všichni toužíme. A pak bych taky mohl jezdit na srazy amerik i fiatů jedním autem >:-[] A na odbou bych byl za "kacíře a bídníka" :-!

Lancia Thema HF - no nebyl by to krásnej naázev pro SRT8?
Tohle se jim prostě povedlo. Ani mi Lancie není něják líto, chcípnout jí jistě nenechaj , ale mě se to líbí a je to super. Všichni jsou nasraný,smutný a zklamaný, já z toho mám radost.

Hehe aasi bych si to vážně koupil radši jako Lanciu. Už vidím debatu s kolegou Ludwigem, zarytým Lanciákem, jak mu vyprávím,že jsem s tou novou Themou opravdu propadl kouzlu italských aut >:-[]

Waler Percy se jen směje, já taky
Avatar - Barrichello
7. 3. 2011 11:38
Re: Kopie lepší než originál
No to snad radši ani ne.

Je dobře, že HEMI zůstává jen u Chrysleru.

No ona to ted bude sranda, jak se z fiatiků stávaj pomalu fandové amerik a tiše si namlouvaj, že další generace už budou ty pravý italský káry.
No pokud chtěj dojít k bankrotu.....jinak je samozřejmě nesmysl prodávat v usa auta v echt italským stylu ala Thesis, takže ty cháčka a dodgy budou mít pořád americkej osovitej styl a tady v evropě to bud musí zkousnout anebo zančku Lancia zrušit.

Jiné cesty není, kdo to ještě nepochopil, tak má halt smolíka.
5. 3. 2011 15:53
brečíte za italskou Lancií..
...za jejím designem, stylem, skvělou italskou technikou...ale bohužel vás nebylo moc těch, kteří si ji byli ochotni koupit ;-\

Jak je psáno v článku, nová Thema je skvělá šance, jak velmi jednoduše naplnit kasu. A troufám si tvrdit, že i kvalitativně bude navá Thema (potažmo Ch300) o kus dál, než stávající výtvory z portfolia Lancie :yes:
Rozbalit vlákno
6
5. 3. 2011 19:28
Re: brečíte za italskou Lancií..
Protože není co koupit.
Delta je s 1.9 MJTD Biturbo skvělá, ale zkus jednat s dealerem. Já jsem se snažil.
5. 3. 2011 20:02
Re: brečíte za italskou Lancií..
A o čem jsi, Cara Binieri, s dealerem jednal?
5. 3. 2011 20:20
Re: brečíte za italskou Lancií..
O potencialni koupi Delty (jaro 2010).
Uz jen sehnat vuz k predvadeci jizde byl problem. Natoz aby vysli vstric nekolika mym netradicnim pozadavkum. Prodej kvazipremiove znacky si predstavuji jinak.
Dalsi den po navsteve dealera Lancie jsem jel k prazskemu dealerovi VW zkusit si Golfika a pristup prodejce byl uplne jiny. Ochota, znalosti, nabidku mi zpracoval behem par minut, vecer v devet jsem navic na mailu nasel zpravu, ze na sklade kdovikde maji presne takoveho Golfa, jakeho jsem si pral. Sice mel jinou barvu, ale oproti vozu z konfiguratoru stal o sto tisic mene. Slovo dalo slovo a dalsi den navecer uz tehdejsi pritelkyne odjizdela novym autem. Deltu chtela vic, ale co se da delat.

Myslim, ze me nikdo ze straneni koncernu obvinovat nemuze, ale jednani dealera a jeho ochota se mi opravdu libila.
Kdyz uz jsem u toho, Delta 1.6JTD s automatem a hezkou vybavou vysla na 710 tisic po sleve od dealera.
Shodneho Golfa jsem mel o tretinu levneji.
Az se dovozce Lancie probere, doufam, ze mi da vedet. Delta je dobre auto, ale touhle strategii ji zabili.
5. 3. 2011 22:09
Re: brečíte za italskou Lancií..
dost smutne...najma ak natrafis na neodborneho a neochotneho predajcu :-(
Avatar - Ji/Ri
6. 3. 2011 00:05
Re: brečíte za italskou Lancií..
Trošku skok z avantgardní krásy na obyčejňocha, šeděnku a nudu..... ale asi byly priority, které splnil buťorosní golf.
6. 3. 2011 11:57
Re: brečíte za italskou Lancií..
Přesně tak, je to jen dělník, partnerka potřebuje pracovní auto na každodenní poskakování po Praze. Podmínkou byla nafta s automatem a solidní výbava, nic víc.
Deltu jsme chtěli oba, bohužel okolnosti byly takové, jaké byly. A popravdě řečeno, v komplexu je Golfík lepší.
5. 3. 2011 16:32
Mercedes
Technicky vzato je to předchozí Mercedes E, nemýlím-li se, a pokud to bude jen trochu spolehlivé, tak zákazník dostane dobrý prémiový kus auta, který nemá jen tak někdo, se zázemím evropského koncernu.

Záleží na ceně, ale nevychází to špatně.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Re: Mercedes
Mnoho konstrukčních částí včetně zadní nápravy je z Mercedesu E o dvě generace zpět (W210, 1995-2002), přední náprava pak z Mercedesu S minulé generace (W220, 1999-2006). Vzhledem k tomu, že mnoho nových aut dodnes nedosahuje kvality jízdních vlastností, jako mají tyto Mercedesy s vyspělou konstrukcí podvozku, je to pro Chrysler/Lancii jednoznačným plusem.
neregistrovaný "Hooonza"
5. 3. 2011 17:30
jako sorry...
tohle neni Lancia. Lancia má přece vypadat takhle:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - twistedTSD
5. 3. 2011 18:52
Re: jako sorry...
A k čemu to Thesisu, resp. Lancii bylo dobré?
Avatar - Ji/Ri
6. 3. 2011 00:06
Re: jako sorry...
....asi tak nějak. Je zbytečné lkát krokodýlí slzy, jsem rád za tento krok. A je to fakt dělooooo :-) ;-) :yes: :yes: :yes:
Avatar - Vencos
7. 3. 2011 11:33
Re: jako sorry...
Přecijenom si přiznejme,že určitý kouzlo Italskejch Lancií tkví trochu i v tom,že si je nikdo nechtěl kupovat a byly teda vcelku vzácný a tím pádem i zajímavý. Byla to taková trochu rebélie.

Budem pořád koukat na Lanciu stejně, když bude mít skvostné prodeje a najednou se najde i řada "falešných fanoušků", podobné hloupých jako ti Koncernoví? Už to nebude "bratrstvo kočičí pracky" ale další moderní fenomén,jako hromada dalších.

Nakonec si myslim,že by možná bylo skutečně lepší Lanciu zavřít a nechat na ní krásné vzpomínky, než z ní dělat nějákej bestseller. No,ale nebojím se,že by se tam teď lidi pro Chryslery něják hrnuli, kor když zase svět motorů napíše,jaký jsou to ***
5. 3. 2011 21:42
LANCIA?
Som zhrozený. Úbohý Vincenzo. Ten niekde na druhom svete škrípe zubami.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ji/Ri
6. 3. 2011 00:06
Re: LANCIA?
Neboj, má radost, říká si, že konečně ti lampasi dostali rozum a zachrání jeho odkaz.... ;-)
8. 3. 2011 07:49
Re: LANCIA?
Jeho odkaz by žil, aj keby značka zanikla. Takto bude žiť, ale prznený cudzou kultúrou.
6. 3. 2011 00:40
Ať si říká kdo chce co chce
je to dobrej tah. Touha po americkejch autech tu je, ale strach o díly a servis taky. Pokud to prodají jako Lancii a bude to mít u Lancie i servis, mohlo by to uspět hodně slušně
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ji/Ri
6. 3. 2011 00:45
Re: Ať si říká kdo chce co chce
:yes:
Avatar - Barrichello
7. 3. 2011 10:27
Re: Ať si říká kdo chce co chce
To je solidní nesmysl. Díly na chrysler, dodge a jeep tu máš do dvou dnů z centrálního skladu ve Frankfurtu, + můžeš využít neofiko dovozce ND na ameriky + ebay a americký obchody.

Co budeš moc využít na Lancii?
Kolik má Lancia v čr dealerů? 2 neofiko?

Kolik měl chrysler ofiko a kolik neofiko? 30?

Vzpamatuj se a přestan psát nepravdy!!!
Avatar - Vencos
7. 3. 2011 11:39
Re: Ať si říká kdo chce co chce
Hele ale tak ono už to neni zas takovej rozídl,jestli pojdeš do servisu k mercedesu, nebo k fiatu.
A přecijen,servisů na italský auta je tady docela dost a i ten fiat má vcelku dobrou servisní síť...
Pak už je samozřejmě na tobě, jestli si koupíš díly tam a nebo tam.
V tomhle směru už si myslim,je náš trh na Chryslery zvyklej, takže třeba s ND by neměl mít nikdo ani okrajovej problém. A myslím, že i ti pomatenci,co by je sháněli u Dojáčka, by se jich domohli. Nakonec by se jich mohli domoct i u Mercedesu...

Se servisem by to mít problémy vážně nemělo. Nemusí se přeci jezdit přímo k Lancii,když Fiat je na každym rohu...
Avatar - Barrichello
7. 3. 2011 12:05
Re: Ať si říká kdo chce co chce
A co showroomy?

Každej servis na cháčka (ofiko) pod Mercedes byl zároven prodejce.

A Lancia?
[odkaz]

Trošku rozdíl.

Ale wolff se nám tu snaží namluvit, jak si zákazník pomůže oproti chrysleru, jak dostane lepší a dostupnější služby. HEHEHE.
A takhle to není jen v čr, ona totiž Lancia má bohužel mimo italskej trh v řadě zemí slabší povědomí u lidí, než ten Chrysler.
To je realita, kterou si nedokážou fiat fans přiznat.

Tak kde si ty Lancie koupíš? U Dojáčka, kterej je doted neprodával?
A tím že se v protfoliu objeví rebrandovaný cháčka začně?
To je vcelku úsměvná iluze, navíc lidi od fiatu budou mít velký povědomí o cháčku, ono už mercedes o tom věděl všechno ,že a to měly aspon některý modely společný díly nebo původ s MB.

Takže já osobně si tu tvrdí říct, že taková neofiko Impexta či Dneker má o tom chrysleru lepší znalosti, jak bude mít nějakej Fiat dealer.
Už jen proto, že to tam 20 let servisujou.
6. 3. 2011 01:49
Co vám vadí?
Normálně diskuze nečtu, ale týhle sem neodololal :-) Přesně podle mejch očekávání. Dělá se to teď, dělalo se to dřív, dělaj to všichni a ne jenom v automobilovym průmyslu. A v případě Lancie opravdu nic než logickej krok.
Jenom k tomu autu. Myslim že tu masku v podobě typickýho erbu teda nechat mohli (vyloženě se k těm liniím kolem světlometů nabízí), ale kupodivu to jako celek nevypadá nejhůř ani jako Lancia. Naopak, konečně důstojnej model pro tuhle značku. Co sem teda viděl ty další modely, tak tam skřípu zubama i já, ale brandování bylo, je a bude v kurzu a Fiat v tomto směru opravdu s ničim novym nepřišel. Aspoň že drží tuhle značku při životě, byla by jí škoda ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Vencos
7. 3. 2011 11:41
Re: Co vám vadí?
Tak přecijen to teďka spíchli horkou jehlou. Myslím si,že třeba v příštím Faceliftu, by se klidně na "erbovou" masku mohlo dostat a taky by se to předělávalo, až jednou nepoznáme,že to je chrysler. To bude zase tuningů >:D
6. 3. 2011 07:32
Thema
Ať si každý příznivce nudných a nezajímavých passatů, či dokonce skalní příznivci Italských vozů myslí cokoliv,krok, který Fiat udělal v případě nové Lancie Thema, je dle mého názoru správný. Vývoj nového modelu vyšší třídy je pro tuto značku v období krize naprosto nesmyslný a zde se nabídla solidní technika a z portfolia Chryslerů nejlepší nabízený model.Italský facelift mu jen dodal na lepším vzhledu a hlavně interiéru. Jak autor článku uvádí, zřejmě i na lepších jízdních vlastnostech. Mne se vůz líbí, byť i já jsem příznivcem Italských vozů a rozhodně vypadá Lancia Thema lépe, než chudé německé limuzíny od VW jako je Passat či dokonce ve své třídě otřesný Phaeton. Když prestiž po německu, tak Mercedes....a jaká technika je v tomto voze od Chrysleru....?.....
Rozbalit vlákno
5
6. 3. 2011 08:20
Re: Thema
Nemyslím, že by teď byla v automobilovém průmyslu bůhvíjaká krize. Krize spíš panuje v jistém italském koncernu. Pro zajímavost - prodeje v Německu. Celkem za únor meziroční nárůst přes 15%. Propad je jen u určitých kategorií - vesměs tam, kde bylo šrotovné. Tedy například i u Fabie.
Za celý únor prodala Lancia 87 kousků. Chrysler 385 (včetně Jeepu). Alfa Romeo 863 (nárůst 62%). Fiat sám solidních 5222 kousků - srovnatelně s Peugeotem (Punto 1334,
Řekněme si to jasně - Fiat a spol. má dva solidně prodejné modely - 500 a Punto. Všechny ostatní paběrkují.
Nevím, zda má vzhledem k prodejním číslům Lancie a Chrysleru vůbec smysl dlouze diskutovat. 300C si koupí pár individualistů a těm bude nejspíš jedno, jestli se to auto bude prodávat pod značkou Lancia. Navíc vzhledem k prapodivné italské obchodní politice bude nejspíš Lancia mnohem dražší než 300C ve stejné výbavě... Mimochodem 300C není zas přehnaně drahá, bohužel nabídka motorů a vůbec celková charakteristika mu nedává proti srovnatelným evropským modelům moc šancí.
6. 3. 2011 08:25
Re: Thema
jedina zmena, kterou fiat provedl v interieru je vymena znacku na volantu. Interier je z faceliftovaneho chrysleru 300 a beze zmen. Na exterieru je to pak pouze jiny naraznik.
Jinak souhlas pro lancii to bylo za dane situace nejlepsi reseni. Jen se nedokazu smirit s tim, ze v ramci unifikace dali vsem lanciim ( vcetne Delty a Y) chryslerovske masky.
Avatar - Barrichello
7. 3. 2011 10:41
Re: Thema
Přesně tak.

Sem se nedávno zasmál, jak se příznivci Fiatu rozplývali nad Interiéerem Freemontu, jak Fiat na tom máknul a že to vypadá evropsky na úrovni a jaký sou tam změny a von je to interiér Journey do posledního puntíku, akorát to má jiný logo na volantu, to mě dostalo :-) :-) :-) :-)
Avatar - Vencos
7. 3. 2011 11:48
Re: Thema
Jak řikám, tohle spíchli horkou jehlou, takže je klidně možný, že za rok uvidíme Themu trochu italštější a třeba i kapku sportovnější (ačkoliv si myslim, že v tomhel směru bude i běžná 300 naladěná výtečně) a postupem času se z toho vyklube aspoň kapku ital. Teď na to neměli čas, tak jen vyměnili znáčky a když to lidi budou kupovat, je klidně možný,že se jim odmění a dají jim o kapku víc Lancie (hehe a na nás zbude hromada levných a lehonce ojetých za pár šupů)

Ad freemont: Já zase když jsem viděl první fotky interiéru nového Journey, tak mě to připadalo moc fiaťácký (ze všeho nejvíc mi to teda spíš připomíná peugeot)
Journey je docela univerzální auto, však i tady na auto,.cz v testu nadávali jen an vnitřek a jinak byli spokojení.
A skutečně si myslim,že interiér Journey vypadá evropsky a na úrovni... Však ona i ta evropa v americe frčí
Avatar - Barrichello
7. 3. 2011 11:56
Re: Thema
Oni na to nemaj hlavně peníze.
Jenže ty nový interiéry maj všechny modvý a faceliftovaný modely, tedy volně loženo krom doprodejových modelů + Dakota všechno.

Každej věděl, že interiéry v dobách Mercedesu stály za nic moc, takže bylo to potřeba napravit.

První vlaštovka byl RAM 1500 Laramie, druhá pak nový GRandčíro a apk už to jelo.
Změna interiérů už byla nastarotována ještě za doby vlastnictví Cerberusem.
Avatar - euro89
6. 3. 2011 11:36
Nemůžu jinak
Dávám 5 :-! Nijak dál auto nekomentuju, můj názor na Chryslery a rozhodnutí Fiatu zabít Lancii stejně každej zná. :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Subaru4ever
6. 3. 2011 14:09
Výhra
Ad.1.:
Rok 2006 v Evropě; kategorie luxusní sedan 4,9 metru, cena 1,0 až 2,0 mega: výběr ze 3 plně konkurenčních modelů (A6,5,E) ... auta sice dobrá, ale výběr ze 3 variant není nic moc ;-\

Rok 2011 v Evropě; kategorie luxusní sedan 4,9 metru, cena 1,0 až 2,0 mega: výběr ze 7 plně konkurenčních modelů (A6,5,E,M,GS,XF,Thema) ... není to pro trh a pro zákazníka více než dobrá zpráva? :-) :yes:

PS: jaké jediné auto ze zmíněných sedmi má Jméno, a ne jen nějaká nicneříkající čísla nebo písmena?

Ad.2.:
Rok 2010 v Evropě; chlapík, co pro něj auta jsou něčím víc než zbořím ze supermarketu, obdivovatel amerických luxusních korábů:
Může se desítky až stovky hodin mořit s individuálním dovozem. Může si to nechat dovézt za nemalou úplatu od nějaké pokoutné firmy. Každopádně prakticky nemá záruku na nový vůz, čeká na nové auto dlouhou dobu, spousta papírování; každý náhradní díl znamená dlouhé hodiny na internetu a opruzný dovoz z USA.

Rok 2011 v Evropě; chlapík, co pro něj auta jsou něčím víc než zbořím ze supermarketu, obdivovatel amerických luxusních korábů:
Sedne do manželčina hatchbacku, zajede "za roh" k nejbližšímu dealerovi Lancie, povozí se ve vysněném autě, podškrábne smlouvu a za pár týdnů jezdí. Má 100% jistotu záruky, servisu a náhradních dílů.

Opravdu je rebrand Chrisleru pod Lancii takovou prohrou ??? >:D >:D >:D

Já v tom vidím jednoznačnou výhru :-) :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - white label
6. 3. 2011 22:51
Re: Výhra
On by ten tvůj příspěvek měl mnohem větší logiku, pokud by se tu už dřív třeba takový Chrysler 300C oficiálně nenabízel (dokonce i se slušným turbodieselem), a to včetně těch záruk, servisu a nutnosti "stovky hodin moření s individuálním dovozem". Kolik těch chlapíků, co na takovou možnost podobně v Evropě čekalo, tu snad nemusím příliš rozpitvávat..., ale hlavně by mě opravdu zajímalo, k čemu bude zrovna obdivovatelům amerických korábů, logo italské značky na masce Chrysleru?
:-O :*) ;-)
Avatar - Barrichello
7. 3. 2011 10:33
Re: Výhra
nesmysly

Rok 2010:

chlapík přijde do Denkeru, Impexty, složí zálohu, za 3 neděle tu má auto, dostane to na značkách, fungl nový. Žádný zařizování.
Ted pozor - na vůz platí mezinárodní záruka, tj vůz má plnou tovární garanci a může s ním jezdit na servisní prohlídky k ofiko dealerovi.

2011-
platí to samý, až na ofiko delaera, který ovšem už neexistuje.
Takže musíš jezdit na servis tam, kdes to koupil.

Pak je ta třetí možnost dovést si to plně individuálně, proti Denkeru a spol ušetříš tak 150 táců, proti Lancii počítám tak 250-350, ale musíš si vše zařídit sám....
Avatar - Vencos
7. 3. 2011 11:51
Re: Výhra
No, stejně si myslim,že EU verzi si opět koupí především ti, co chtěj dýzl a všichni ostatní toužící po novém 300 se správným palivem si ho koupí u renomovaných šedých dovozců...
Avatar - Barrichello
7. 3. 2011 11:58
Re: Výhra
Přesně tak.

Proto je pro Lancii klíčový model ne Thema, ale GrandVoyager, kterýho se prodává v ervropě z chryslerů nejvíc a 96% sou CRDka.

To je klíčový model spolu s ypsilon pro přežití zančky.

Žádná Falvia, žádná Thema, žádná Delta.

Ypsilon a GrandVyoager, na těch leží ta tíha a těm když se to nepodaří, tak je s Lancií konec.
Avatar - Bud
7. 3. 2011 13:41
Re: Výhra
Tak se necháme překvapit ;-)
Avatar - Barrichello
7. 3. 2011 13:56
Re: Výhra
Jo to se nechte. Mě osobně je to upřímně putna :-)
Avatar - Barrichello
7. 3. 2011 12:18
Redakce opět válí
"Rozpočet na vyspělé palubní systémy byl s ohledem na nízké předpokládané počty prodaných Them jistě omezený, přesto v nabídce nebude chybět automatické přepínání dálkových světlometů, systém varující před vozidly v mrtvém úhlu, adaptivní tempomat nebo systém varující řidiče před blížící se kolizí."

Škoda že tohle nabízí v usa 300C. Jo a adaptivní tempomat už měl 300C do roku 2008. U SRT8 v základu.
Takže trošku nechápu pointu, leda že byste napsali že rozpočet na upgrade palubních systémů nebyl žádný :-)

Já bych zvolil spíš že není potřeba, nevím co bystě chtěli vylepšovat.
300 není auto za 3 míče, aby byl nacpanej tunou elektroniky.
A vše podstatné tam už je.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barrichello
7. 3. 2011 15:04
Za kolik bude originál
pro srovnávní cena Chargeru, který už si můžete objednat
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "sardasdarn"
16. 3. 2011 13:29
Nová Lancia?
Zcela upřímně. Chválil bych Chrysler, kdyby s takovouto novou podobou svého vozu 300C přišel na trh sám a ne skrze Lancii, která do dnešních dnů měla svůj styl a americká muskulatura k ní nepatří.
Takže říkám, "Lancia Thema" se mi nelíbí, přestože vůz sám o sobě je zajímavý.
Rozbalit vlákno
0