to by ma zaujimalo ze z kade mas informaciu ze to bude 1000 krat lepsie v terene >:-[] nebodaj si sa v tomto aute previezol po terene? tak daj minirecenziu ;-) taketo neoverene hlody mam najradsej :-)
Tak já si to myslím taky. Na fotkách totiž vidím určitě SUV a ne pravověrný off-road, kterým Defender je a měl by být i jeho nástupce. Podvozek není úplně popsán, ale jestli to nemá žebřinový rám, tuhé nápravy, redukci, mechanické uzávěrky (ty údajně nemá ani Defender?), tak si myslím že to nebude tak dobré v terénu jako Defender.
Tohle nemůže být nástupce Defenderu! Klidně ať si to u LR postaví jako další řadu - pro ty kterým je Evoque moc měkký a chtějí si hrát na tvrďáky ve městě. Jestli chtělí u LR vymyslet nástupce Defendera tak si musejí uvědomit co Defender je - poctivé auto bez imageových sarapatiček, všechno na něm musí být podřízeno funkci, mít nějaký smysl bez ohledu jestli to vypadá cool a pak to teprve cool bude bez toho, aby to vymysleli imagemakeři. Udělali chybu, že auto nerozvíjeli dál jako Jeep Wranglera, ten je pořád drsňák, ale neztratil charkter. Teď udělat skok z Defendera do něčeho současného bude hrozně složité.
vyzera to desivo. takto ozajstny offroad nemoze vyzerat. najazdove uhly su podla mna tak polovicne, krasny plastovy naraznicek je uplne na nic, svetla vyska nic moc .. ma to vnutri aspon ten znamy spunt a moznost vyvapkovat auto zvnutra? ostava uz len wrangler, mb g-pur, massif, lenake landcruisery a tym sa klasicke offroady s tuhymi naprvami asi koncia..
... se mi fakt líbí, ale Defender to rozhodně neni a zákazníci to tak snad ani nemůžou vzít. Tohle spíš vypadá jako další řada mezi Defem a RR Evoque.
Ten kus železa, který se dělá už od 50tých let tenhle plasťák nahradit nemůže, nemá na to "koule" ani tu ultimativnost tvrdého off-roadu. Defender si kupují zákazníci pro jeho teréní schopnosti a naprosté jedinečnosti. Jediný další takový kus je už jen MB G-klasse Professional ale ten je až od 1,3 Mega ;-)