Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Legendy na Moje.Auto.cz: Škoda Fabia RS 1,9 TDI (96 kW)

Dieselový hot-hatch patří mezi automobily s největším počtem uživatelských recenzí na Moje.auto.cz, uživatelé jich zde uveřejnili devatenáct.
Zpět na článek
21. 5. 2011 10:30
21. 5. 2011 12:24
21. 5. 2011 12:33
21. 5. 2011 13:29
21. 5. 2011 13:55
21. 5. 2011 15:10
21. 5. 2011 15:17
21. 5. 2011 15:48
21. 5. 2011 15:55
21. 5. 2011 16:15
22. 5. 2011 11:55
22. 5. 2011 16:38
21. 5. 2011 12:48
21. 5. 2011 13:34
21. 5. 2011 21:09
22. 5. 2011 01:09
22. 5. 2011 16:37
21. 5. 2011 13:37
21. 5. 2011 15:35
21. 5. 2011 17:18
21. 5. 2011 19:14
21. 5. 2011 22:02
22. 5. 2011 15:00
22. 5. 2011 16:58
22. 5. 2011 20:48
22. 5. 2011 21:35
22. 5. 2011 21:50
23. 5. 2011 22:19
22. 5. 2011 21:16
22. 5. 2011 22:20
22. 5. 2011 22:27
22. 5. 2011 22:33
22. 5. 2011 22:42
22. 5. 2011 22:53
22. 5. 2011 23:06
22. 5. 2011 23:10
22. 5. 2011 23:19
22. 5. 2011 23:23
22. 5. 2011 23:48
23. 5. 2011 00:13
22. 5. 2011 22:56
22. 5. 2011 23:01
22. 5. 2011 23:09
22. 5. 2011 23:23
22. 5. 2011 23:47
23. 5. 2011 00:05
21. 5. 2011 09:45
To ste ma pobavili
Na legendach mate fakt peckove auta ale tak Fabiu RS nazvat LEGENDOU? Pan redadktor, asi ste si v piatok vecer toho prilis vela snupnli >:D >:D >:D >:D >:D alebo mate dlhu latency a prvo-aprilovy zart sa uploadoval az 51dni neskor >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - ludeco
21. 5. 2011 10:30
Cožé?
Fábie? Legenda? Hot Hatch? Rychlejší než Mini Cooper? Fábii TDi ujede bez problému i 15 let staré Punto 1,4 GT... natož pak nový Mini Cooper... >:D
Rozbalit vlákno
22
Avatar - Nerez
21. 5. 2011 12:24
Re: Cožé?
Podívej se na video Top Gearu. Vzali stejně výkonný model Mini, ne nejrychlejší verzi. A na rovinkách mu Fábka ujela...

Co se mě týče, tohle RS je jedno z mých vysněných aut. Nové RS mě nezaujalo, to staré je paráda :yes: :yes: :yes:
Avatar - Ronault.
21. 5. 2011 12:33
Re: Cožé?
Mrkni ale třeba na recenze těch, kteří už mají zveřejněné nové auto, čili těch, co RS už prodali a mají nové, většinou už nikdo zpět dieselový HH nechce.
Avatar - Nerez
21. 5. 2011 13:29
Re: Cožé?
Pro mě není Fabia RS hot hatch, proto bych to ani s jinými HH neporovnával. Nevím, proč to v Top gearu označili za HH...
Avatar - Ronault.
21. 5. 2011 13:55
Re: Cožé?
Tak používá přívlastek RS, dá se očekávat, že za HH je bráno alespoň výrobcem. To nová Fabia II RS už má přecejen vyšší výkon, lepší motor a taky jízdně je lepší.
Avatar - Nerez
21. 5. 2011 15:10
Re: Cožé?
Nová je ale vzhledově horší a ten automat, no nevím...
Prostě u Škodovky asi RS znamená něco jiného, než u ostaních automobilek ;-\
Avatar - Ronault.
21. 5. 2011 15:17
Re: Cožé?
Náhodou ve verzi RS vypadá Fabia o dost lépe než běžná, facelift ji taky pomohl. Popravdě ani Fabia I nebyla nijak krásné auto, na to jsou ve třídě jiní kandidáti.
A automat DSG rozhodně není o nic méně sportovní než diesel. Nějaká legendárnost tady rozhodně není.

Samozřejmě, slovíčkařit můžeme jak chceme, klidně provokovat atd., ale z druhé strany si nalijme čistého vína, když mluvíme o 96 kW chrochtajících koníků v rádoby sportovním autě.
Avatar - Nerez
21. 5. 2011 15:48
Re: Cožé?
To nové RS nikdo nebere, že vypadá lépe než série. Jen mně osobně se stará RS líbí více než nová. V tom, že je DSG do takové auta stejný omyl jak do první verze nafta se shodneme.

Naftový motor byl do prvního RS umístěn z důvody, že aby mohla Škoda postavit WRC, musela dle regulí FIA prodat určitý počet aut s délkou větší než 4 m. Normální Fábia délku neplnila, byla postavena verze RS, která se díky nárazníkům protáhla až nad hranici 4 m. A Škodovka usoudila, že aby se aut prodal počet, který potřebují, dají tam TDi, protože o něj bude větší zájem. Takže nešlo o to, že by si mysleli, že TDi je kdovíjak sportovní motor, ale čistě z prodejního hlediska.
Avatar - Ronault.
21. 5. 2011 15:55
Re: Cožé?
No, jestli se shodneme ohledně DSG nevím, pro mne osobně by asi byl lepší manuál, ale DSG by mi až tolik nevadilo v HH jako 1,9 TDI.

Jinými slovy vlastně dostali fanouškové objekt oslavování aniž by nějaký byl záměrně vytvořen.
Avatar - Nerez
21. 5. 2011 16:15
Re: Cožé?
Dá se to tak říct :-!

Já osobně mám také raději manuál ve sportovně zaměřených autech, ale prostě Škodovácká RSa nejsou dělána jako sportovní auta, spíš jen jako zrychlené běžné verze. Co se toho TDI týká, protože nepovažuji první RSo za HH, ten chrochták pod kapotou mi tolik nevadí ;-)
Avatar - kari.laz
22. 5. 2011 11:55
Re: Cožé?
Přívlastek RS používá víc aut

[odkaz]
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 16:38
Re: Cožé?
Bohužel. Tady alespoň nejde o nějakou hru na sportovní verzi, ale stupn výbavy.
Avatar - ludeco
21. 5. 2011 12:48
Re: Cožé?
Schválně jsem kouknul na motory co dávali do Mini, pokud 85kW, nedivím se že na rovince Mini nestíhalo. Aby to bylo relevantní, museli by být motory podobnější. A např. 1,6 s přeplňováním má 125kW a to bych se hooodně divil kdyby Fabie TDi alespoň držela krok. Aby to bylo relevantní měli by být obě auta např. dvoulitry vznětové, ale ne uplně jiné obsahy atd. Navíc jak sám říkáš, ujížděla na rovince, na rovné trati je rychlé kde co, sportovní auto musí být rychlé všude a to Fabia není, protože jízdní vlastnosti jsou nula nic...
Avatar - Nerez
21. 5. 2011 13:34
Re: Cožé?
Tak jasně, těžký motor vepředu jízdní vlastnosti těžce degraduje, to tam bylo i vidět. Vysoká nedotáčivost. V zatáčkách Mini Fábii dojelo, na rovince mu zase ujela Fábka, díky lepšímu zrychlení. Neříkám, že by ten test měl kdovíjakou vypovídající hodnotu, na pobavení dobry :yes:
Avatar - Ada je zase tady
21. 5. 2011 20:46
Re: Cožé?
Srovnej kroutici moment a jeho prubeh u toho TDI a benzinoveho motoru s papirove vetsim vykonem a pochopis, proc auto s dieselem jede lepe. :-!
Avatar - Ronault.
21. 5. 2011 21:09
Re: Cožé?
Tak mávat trovna křivkou, tedy spíše š***tým a prudkým vrcholem točivého momentu, dieselu, obzvlášt TDI, v mluvě o sportovních zážitcích, to je síla... >:D
Avatar - Ada je zase tady
22. 5. 2011 00:59
Re: Cožé?
Tohle auto neni na zavodni okruhy, ale pro velice hezke svezeni v beznem provozu. Narozdil od benzinovych supliku je na nem krasna prave ta dravost, s jakou vyrazi kupredu a uzasny zatah. To ovsem ridic lineho benzinoveho krapu, ktery se musi tocit jako zubni vrtacka, aby trochu jel, nemuze nikdy pochopit. :-!
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 01:09
Re: Cožé?
Ty ses asi dlouho ničím pořádným hezky nesvezl, viď? Naposledy v kočárku a to i z něj si vypadnul přímo na hlavičku. ;-)
Avatar - Ada je zase tady
22. 5. 2011 15:19
Re: Cožé?
Ty jsi asi dlouho uprene hledel na kosoctverec na svem volantu a drblo toi z toho, co? >:-[]
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 16:37
Re: Cožé?
Chabé Ádo, ale co od chovance ústavu čekat? ;-) Ale udělá-li ti to radost, tak ano, rozplakal a rozcupoval si mne :-( :'-( >:D
21. 5. 2011 13:37
Re: Cožé?
Testovaci okruh top gear je primarne "rychlostny" okruh ked sa to tak da nazvat. Podla mna by to na takej nordschleife vyzeralo uplne inac...
Avatar - guze
21. 5. 2011 15:35
Re: Cožé?
Nordschleife ma taky par sakra rychlych useku.....
21. 5. 2011 17:18
Re: Cožé?
vid:
[odkaz] vs. [odkaz] a teraz: ktora je "rovnejsia" :yes:
21. 5. 2011 19:14
Super auto!!!
Stará Fabie RS je podle mě skvělý vůz. Výkonný, úsporný, kvalitní a hezký. Sice Hot-hatch bych tomu zrovna neříkal. Ale popravdě tohle auto je skvěle udělaný kompromis mezi HH a obyčejným autem, dobrá spotřeba a přitom slušný výkon.
Rally jezdec Pavel Valoušek měl také Fabku RS a byl s ní velice spokojený, opravdu, říkal že je super!
:-)
Rozbalit vlákno
3
21. 5. 2011 19:24
Re: Super auto!!!
než mu ji někdo šlohnul :-)
Avatar - Nerez
22. 5. 2011 07:28
Re: Super auto!!!
Šlohnul, protože je asi kvalitní >:D
24. 5. 2011 00:35
Re: Super auto!!!
naopak je nekvalitní proto se krade na díly >:D
21. 5. 2011 20:06
Redakce jede! ;-)
Včera fantastický překlad vyjádření Renaultu, dneska FRS jako "legenda". Jen tak dál, hoši.... Nezbývá než se těšit, s čím přijdete zítra :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - euro89
21. 5. 2011 20:13
Trochu pozadu v redakci, ne?
1. Dubna už bylo!!! >:-[] >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
21. 5. 2011 22:02
Choroba(?)
Na tomto serveri je už asi fakt niekto na hlavu.
Rozbalit vlákno
56
Avatar - Ronault.
21. 5. 2011 22:39
Re: Choroba(?)
No vzhledem k tomu, že se celá série, co má nalákat na MACZ jmenuje legendy na Moje.auto . cz, tak tak to až tak mimo mísu od redakce není. Spíše nějaké reakce to buď zbytečně silně odsuzují nebo naopak si tenhle ne přesně cílený přívlastek rádi přivlastní.
22. 5. 2011 10:20
Re: Choroba(?)
A čo si predstavuješ pod takým slovom "legenda"?

Je to niečo podobné, ako keď jeden slovenský motoristický časopis dával v každom čísle rozhovor, a nazýval tých ľudí osobnosťami. A pritom šlo o moderátorov, začínajúce herečky, a tak podobne. Raz som im to napísal, či na to, aby bol niekto osobnosťou stačí, aby sa zamestnal alebo párkrát účinkoval v TV - a v zápätí názov rubriky zmenili, teraz je to tuším "Známa tvár".

Nie vždy účel svätí prostriedky. V tomto prípade pojem "legendy" ponížili na marketingový dríst.
22. 5. 2011 11:53
Re: Choroba(?)
Klaudie, jaký model od škodovky z její dejme tomu novodobé historie, bys označil jako legendou? Žádný? Trošku kruté, ne? Nebo nějaký jiný? Napiš jaký.
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 12:34
Re: Choroba(?)
A to musí být nějaké legendární? Jestli bychom mohli trochu váhat o legendárnosti v pravém slova smyslu, tak pro nás čechy je legendární spíše Octavia I, která znamenala jako první ten přelom mezi auty z východního bloku a konkurence shopným evropským vozem.
22. 5. 2011 13:26
Re: Choroba(?)
Pro nás Čechy bych za legendární něco určitě označil.

Netvrď mi tady, že naše škodovka neumí udělat nezapomenutelné auto. Umí a tato diskuze to potvrzuje. ;-)
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 13:28
Re: Choroba(?)
Kolik je nezapomenutelných aut Škodovky od roku 1989? Myslím pro Evropu, ne pro čecha, pro něj je nezapomenutelný i velepšený Favorit jménem Felda.
22. 5. 2011 14:22
Re: Choroba(?)
Nikoli, koukni na briskoda.net, tam těch aut od škodovky, které jsou ceněné, pár najdeš. ;-)
Avatar - gld
22. 5. 2011 15:00
Re: Choroba(?)
"vzácna" škodovka a legenda je dosť rozdiel ;-)

Vzácna je trebárs felda laurin klement, a kvôli tým koženým kreslám sa legendou asi nestane.
22. 5. 2011 15:05
Re: Choroba(?)
Nepíšu nikde o " "vzácna" škodovka ".
Avatar - gld
22. 5. 2011 16:58
Re: Choroba(?)
"škodovky, které jsou ceněné"

kefalíne, čo si pod týmto predstavujete? :-O
22. 5. 2011 18:03
Re: Choroba(?)
Od kdy je ceněné synonymem slova vzácné?
Avatar - gld
22. 5. 2011 20:48
Re: Choroba(?)
Vedci ti povedia, že asi 4,5 miliardy rokov..
22. 5. 2011 21:16
Re: Choroba(?)
Úsměvné. Zkus se naučit význam českých slov.

Trochu ti pomůžu. Octavia 1, TDI 81kW je v českých bazarech ceněným vozem. Je dražší než benzínové varianty a je podstatně žádanější. Ale že by byla vzácná? Jezdí jich mraky... ;-)
Avatar - gld
22. 5. 2011 21:35
Re: Choroba(?)
Úsmevné sú najmä tvoje diskusie nižšie s ronaultom, to je už pomaly študijný materiál pre patologického psychológa.

Slovo "cenený" má v slovenčine taký istý význam ako v češtine a slovo "vzácny" tak isto. Ten tvoj príklad s bazárnickou praxou je len jedna forma, akou možno vykladať termín "cenený".

Ale keď už tu mrskáš názorné príklady, skús mi vysvetliť, čo si myslel svojim príspevkom zo 14:22. Lebo čím viac skúmam toto vlákno, tým menej významu mi dáva.
22. 5. 2011 21:41
Re: Choroba(?)
Jsi na českém serveru, měl bys chápat význam českých slov a ne je zde dezinterpetovat.
Význam těch slov ve slovenském jazyce je stejný jako v tom českém. Takže toto ti nevyšlo, zkus to jinak. :-!
Avatar - gld
22. 5. 2011 21:50
Re: Choroba(?)
Nuž, uznávam je to moja chyba..

podčiarkujem si v diskusnom denníčku: "nediskutovať s idiotmi"

Prajem pekný večer.
22. 5. 2011 21:53
Re: Choroba(?)
Jo, máš to težký, když překrucuješ napsané.
Nauč se citovat, ušetříš si faux pas. ;-)
Avatar - ryman
23. 5. 2011 22:19
Re: Choroba(?)
přesně.. jestli je nějaká novodobá legenda, tak je to určitě octa I a ne čoudící RSo.. :yes:
22. 5. 2011 12:59
Re: Choroba(?)
Skodovka ma svoje legendy :-) napriklad Skoda Felicia Cabrio1962-1964 :yes:
22. 5. 2011 13:23
Re: Choroba(?)
Novodobá historie, takže znova a lépe. ;-)
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 13:28
Re: Choroba(?)
Vidíš, nic není.
22. 5. 2011 14:23
Re: Choroba(?)
Je, ale vy to nechcete slyšet. Což je váš problém a mě je to jedno. Já tu problém s žádnou legendou nemám. ;-)
22. 5. 2011 13:45
Re: Choroba(?)
Ved ani konecern nema legendy v dnesnej dobe, Golf nie je uz davno tym co bol Golf 1, Scirroco nie je tym co bolo I, II ale mozno niekedy bude kezde je to dobre auto. Legendarne audiny su presne 2 a to RS2 a Sport Quattro, s prizmurenim oka mozme pridat este sucastnu RS6. Porsche ma 911, Seat? WTF je Seat? Lamba dnes su prilis "user friednly". Continental nie je ani z daleka to co bol Arnage a je to novodoba "masovka" pre futbalistov.
VW proste legendy nevie. Na roziel od inych automobiliek ako Jaguar, BMW, Ford, Chevy, Dodge, MB, etc.
22. 5. 2011 14:24
Re: Choroba(?)
Bože bože. Nevím co napsat. Jo, ty máš 22, tak to sorry, vše už chápu. :-!
22. 5. 2011 14:52
Re: Choroba(?)
Zavidis mi moju mladost co >:D ;-) ;-)
22. 5. 2011 15:05
Re: Choroba(?)
Nepokrytě musím přiznat, že ano. ;-)
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 15:14
Re: Choroba(?)
To je argument. Ty už máš senilní demenci, co? ;-)
22. 5. 2011 15:18
Re: Choroba(?)
Překvapuje mě, proč testéry nedělají dvacetiletí kluci, ti by to všem dozajista nandali. >:D
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 16:22
Re: Choroba(?)
Ty seš si tak jistý svou neomylností, že si ani do huby nevidíš. Znáš nějaké testéry? Třeba jen tady na auto.cz Ne? Opravdu. Já jo. Ale jen tak pro orientaci: [odkaz]
Samí starří dědci a to tam ještě není ten nejmladší, poslední dobou nejaktivnější a jeden externí

Příště si něco ověř než začneš placat hovadiny.
22. 5. 2011 16:28
Re: Choroba(?)
Hovadiny? A koukám, že ty jediné testéry znáš vocaď. A ostatní nebereš.

Krátkozraké. Mimojiné pětadvacetiletý je tam pouze jeden. Zbytek už má přes třicet. ;-)

Pro vás chytrolíny je to typické, vždy si vyberete jeden extrém a na něm postavíte celou "obžalobu". >:D

PS: Vem to jako ve statistice, šktrni nejlepšího a nejhoršího a k ostatním se vyjádři. Pak získáš docela rozumný pohled na věc. :-!
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 16:32
Re: Choroba(?)
A přes třicet je pro tebe nějaké stáří? To už se pomalu blížím důchodu, wow >:D Ještě tam není pan Vaverka, který je nejmladší a externista Sochor.

Mrkni se na další české servery,

Obžalobu? Spíše obhajobu a ne na podkladě extrému, ale reality. Jsou mladí i staří testeři, jak jsou mladí řidiči, co dělají chyby, tak jsou neomylní chybující staří řidiči.
A pak je tady třeba jossalitu, který se cítí s odhadovaným věkem cca 35 let jako nejzkušenější a nejstarší persona automobilového světa a sybila 21. století >:D
22. 5. 2011 16:36
Re: Choroba(?)
Ronaulte, začni myslet a reagovat na to, co jsem napsal.
Dvacetiletý kluk není ten, co má přes třicet. Já to vím, ty asi ne, dle toho cos teď vyplodil.

Více testérů aut má už něco odjeto a nejsou to floutci s mokrým řidičákem. S tím můžeš možná tak nesouhlasit, cos předvedl výše, ale na faktu to nic nezmění. ;-)
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 16:44
Re: Choroba(?)
Popravdě řečeno hlavně nechápu, kde jsi vylovil ty testéry v reakci na tvůj věk, pak jsi to začal popírat a teď najednou víš, že dvacet není třicet, trochu rozbíhavé myšlení.

A ještě bych rád věděl, i když už nějaký ten delší pátek řidičák mám, co má společného historie aut a množství najetých kilometrů. S najetými kilometry ti do hlavy lezou znalosti? Možná zkušenosti.

Je však ale pravdou, že s přibývajícím věkem od cca 26 let klesá výška inteligence, což je kompenzováno přibývajícími zkušenostmi (nemluvím jen o autech). Bohužel nastane chvíle, kdy se z tebe stane senilní děda, který mluví jen o zkušenostech, ale už jaksi postrádá logiku. Blíží se ti to... ;-) Mě sice taky, ale alespoň si to už uvědomuju teď.

PS: No hlavně, že ještě pořád víš, že dvacet není třicet. To bude asi nejdůležitější, co jsi tady dnes napsal :yes:
22. 5. 2011 16:52
Re: Choroba(?)
Ronaulte, ragoval jsem na řízka, tys opět někam vtrhnul, aniž bys byl v obraze. Ve vztahu k tomu, co zde řízek píše, těch zkušeností má opravdu velmi, ale velmi málo. ;-)
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 16:54
Re: Choroba(?)
Znova a pomalu. V čem potřebuje zkušenosti aby posoudil legendárnost? To je prostě jen zbožné přání otce myšlenky.
22. 5. 2011 17:45
Re: Choroba(?)
On vlastně může hodnotit, jak chce. Možná bude (pro mne je) směšný, možná ho někdo bude považovat za zkušeného mazáka (třeba ty).
Internet je plný balastu, inteligentní člověk si dokáže udělat vlastní úsudek sám, ti ostatní sežerou vše, co jim kdo nakuká.

Vy máte prostě problém s tím, že vaše redakce označila Fabii RS za legendu, já s tím problém nemám, to abychom se vrátili ke gró článku. ;-) :-!
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 17:51
Re: Choroba(?)
Já nemám problém s tím, že redakce označila Fabii RS jako Legendu, protože mě neschází logické odůvodnění proč se tak stalo. Jen tvé odůvodnění je stejně jako odůvodnění těch, co redakci za tohle haní, naprosto mylné. O co se tu snažím je, abh ti, co s nadpisem článku, ještě neotvírali šampaňské a nezačli nosit nos nahoru a dvojnásobně zvyšovat odhad ceny při výpočtu havarijního pojištění.
ALe samozřejmě, klidně si mysli, co chceš a klidně zkus dle zkušeností si odvodit oč tu běží.
A hlavně u toho nepřestaň mít ten dobrý pocit ze své dokonalosti ;-) :yes: :-!
22. 5. 2011 17:55
Re: Choroba(?)
Ale já nemůžu za to, že ty nejsi schopen věci posuzovat v kontextu prostředí. Nadhled získáš až s věkem, zatím tu předvádíš jen ukřivděné skuhrání. ;-)
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 18:45
Re: Choroba(?)
oprava, mělo to být níže
22. 5. 2011 21:19
Re: Choroba(?)
Prečo novodobá? Legiend je jak šafránu, a istú súvislosť majú aj s dobou vzniku a vekom.
Legenda od Škody? Možno otvorená Felicia, a celkom určite 130RS. Škoda, že sa nerobila aj jej civilná verzia, ale nebola na to vhodná doba...
22. 5. 2011 21:29
Re: Choroba(?)
Kolik těch roadsterů a 130tek je v MACZ?
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 21:58
Re: Choroba(?)
A to je směrodatné?
22. 5. 2011 22:07
Re: Choroba(?)
Když se jedná o legendy na MACZ, tak asi ano. Nemyslíš?

Už mi to tu připadá jak u blbečků na dvorečku. 8-s
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 22:14
Re: Choroba(?)
Legenda je auto, které se prodalo v mnoha kusech? Protože dole jsi označil SVX a Avantima a to zrovna moc časté auto u nás není ;-)

Myslím ale, že roadster na MACZ je, musel bych to prohledat.
22. 5. 2011 22:21
Re: Choroba(?)
Ty kličkuješ jak slepice před kohoutem.

Na MACZ žádná Felicia potažmo škoda 450 není. 130 RS tam taky není.
Copak si škodovka, jakožto kultovní značka pro nás Čechy, nezaslouží mít nějaký legendární model? Redakce tak označila Fabii RS TDI. Já s tím problém nemám. Dost lidí asi taky ne.
Tohle je fakt už diskuze jak s někým po mrtvici.
22. 5. 2011 22:30
Re: Choroba(?)
To znamená, že keď tu žiadna legenda nie je, tak ju proste z niečoho spravíme?
Trochu...hm...trápne...(?)
22. 5. 2011 22:36
Re: Choroba(?)
Adresuj redakci. Nejlépe rovnou do mailu a žádej veřejnou omluvu!
22. 5. 2011 22:39
Re: Choroba(?)
Ja som sa už vyjadril o pekných pár riadkov vyššie. Toto bolo adresované tebe, ak si si nevšimol.
22. 5. 2011 22:42
Re: Choroba(?)
Já jsem ten článek nepsal. Takže klepeš na blbé dveře. :-!
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 22:45
Re: Choroba(?)
Ale obhajuješ to pojmenování.
22. 5. 2011 22:48
Re: Choroba(?)
No a co? Opakuji, pro natvrdlé, nemám s tím problém. Ani s ničím jiným (tedy s žádnou legendou z MACZ).
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 22:59
Re: Choroba(?)
Pro obhajobu bys měl mít argumenty, krom toho, že s tím máš problém.

Dobře, řekni prosím na rovinu, že nemáš argumenty, ale víš, že to tak je. To bude znít možná lépe ;-) Jsem navyklý na diskuzi argumentační, opřenou o logické myšlení, žádný symbolismus.
22. 5. 2011 23:04
Re: Choroba(?)
Ronaulte, NEmám problém. Ty s tím MÁŠ problém, nevkládej mi do úst něco so jsem nenapsal, nebo si tě přestanu vážit.

Argumentů jsem tu naspal tři a půl zádele, vím, že tobě nejsou dost dobré a je mi to ... jedno. Je to Tvůj osobní problém, nikoli můj. :-!
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 23:08
Re: Choroba(?)
Je to marné, je to marné. Dobrá, pokud nemáš zájem o diskuzi, ale jen o hlásání své pravdy, tak to bys měl na tom diskuzním důchodu raději zůstat ;-)

Mimochodem, co ti do úst vkládám? Že nemáš argument? To není vložení, to je konstatování. ;-)
22. 5. 2011 23:18
Re: Choroba(?)
Už to začínáš zkoušet fakt uboze. O tohle fakt nemám zájem.
23. 5. 2011 08:44
Re: Choroba(?)
A máš záujem vôbec o niečo ?
Avatar - gld
21. 5. 2011 22:29
(diskusná) Legenda
Fábku RS treba brať v historickom kontexte. Časy opojenia naftou, svetlé naftové zajtrajšky..všetko bolo možné. Že to neskôr vypálilo trošku inak, a sám koncern porazenecky prebehol na taliansky systém..to už je iná pesnička.

Ale aj dnes je staré eReSo zaujímavým autom. Naftové kladivá na všetkých vysokootáčkových mokrých jazdcov ;-) Rýchle na rovinkách, mierne samovražedné v zákrutách, a cez 8 litrov robí len na okruhu alebo v rukách jedinca s absentujúcim pudom sebazáchovy.

Ukameňujte ma kľudne, ale ja to tu napíšem: fábia RS bol skvelý počin. Za tú odvahu ísť proti prúdu dávam škodovke :yes:
Rozbalit vlákno
61
Avatar - Ronault.
21. 5. 2011 22:34
Re: (diskusná) Legenda
Byl to zajímavý počin, takový menší GTD pro chudší čechy. ;-) Nic více, nic méně :-)

A hlavně, Fabia I nebyla krásná, jak tady párkrát padla. Jo, byla hezčí, vyrovnanější... než Fabia II, ale to z ní krasavici nedělá, v té době byli silnější hráči, to jen aby tady někteří nostalčiští fanoušci trochu neopěvovali to, co nebylo. Například Ibiza byla podařenější, Punto taky ;-)
Avatar - gld
21. 5. 2011 23:09
Re: (diskusná) Legenda
Z oblasti dizajnu nebola jednotková fabka na tom zle. Aj po rokoch pôsobí solídne...nie krásne ale solídne :-)

Ibiza bola krajšia, aj punto...ale to iba zvonka, interiér je dosť bliják.
21. 5. 2011 23:33
Re: (diskusná) Legenda
Tak s odstupem času bych celkem s velkým klidem tvrdil, že v době vzniku byla Fabia jedna z nejhezčích. Kvalitativní i technický pokrok byl v dané třídě značný.

Až o rok později přijela Ibiza s tímto [odkaz] a Punto přišlo taky o rok později v této podobě [odkaz]

Když se člověk podívá, co se v roce 1999 vyrábělo, tak to byla skoro kráska, která uměla i po 9 letech výroby zaujmout ;-)
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 00:00
Re: (diskusná) Legenda
Ono se Ibiza a Fabia v roku nástupu přehazují, takže Fabia I je starší o nějaký rok, ale myslel jsem spíše tuhle Ibizu: [odkaz] ;-)
A nebo i Clio: [odkaz]

Neříkám, že byla ošklivá, ale když si vzpomenu na moment, kdy jsem ji viděl prvně, tak jsem nadšený z fotek nebyl, přišla mi v té době například Felda hezčí ;-)
22. 5. 2011 12:25
Re: (diskusná) Legenda
Clio a hezčí? No fakt jako ne. ;-)
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 12:31
Re: (diskusná) Legenda
Co ty víš o kráse? Chceš říci, že ta našroubovaná velká maska a nárazníky vyčuhující vpřed jak u tramvaje jsou hezké? Nebo hatchback záď? ;-)
Ne, Fabia nebylo auto, které bylo ideál krásy, žádná srdcovka, prostě jsme si zvykli. A jak píšu, to i Felicia před faceliftem byla vyváženější a hezčí ;-) Ne, že by byla Fabia I ošklivá, ať to někdo zase nedezinterpretuje, ale krásu hledejme jinde
22. 5. 2011 13:00
Re: (diskusná) Legenda
Clio beru, i po letech vypadá důstojně. Zkus se ale podívat na ty ostatní, tam se staří nezapře.
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 13:29
Re: (diskusná) Legenda
Já jen srovnávám, když napíšu, že nebyla ošklivá, tak ti myslím automaticky, že je mnoho aut, které Fabce nešahají ani po kotníky ;-) Namátkou mě napadá Kalos >:D
22. 5. 2011 14:27
Re: (diskusná) Legenda
Především, Ronaulte, když přišla Fabia, do jisté míry předefinovala segment. Byla větší než její konkurence, přinesla hodně změn. A bylo to pro mne první povedené malé auto od škodovky.
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 15:17
Re: (diskusná) Legenda
Předefinovala segment? Větší? To jsou pecky. Takové Punto 1 nejen, že bylo stejně velké, tak uvnitř dokonce prostornější.
Já snad budu muset zase vypsat ty rozměry.

Chápu ale, že když ji miluješ, není co řešit. ;-)
22. 5. 2011 15:23
Re: (diskusná) Legenda
Mě je to tak jedno, já tady prostě nemám potřebo neustále někoho hanit. Fabia se povedla, dostala výborný podvozek, jako první v koncernu ji postavili na PQ24 a dostala do vínku výbavu, které se konkurenci mohlo jen zdát.
Prostě povedené malé auto. ;-)
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 16:25
Re: (diskusná) Legenda
Jestli je ti to tak strašně, tak se tím dokážeš dlouho zabývat.

"Prostě povedených malých aut" je hodně, to však na nálepku Legenda jaksi nestačí. Kdyby to byl alespoň prodejní trhák...?
22. 5. 2011 16:26
Re: (diskusná) Legenda
Dokonce i pro redakci to legenda je.
Holt s tím nic nenaděláte. ;-)
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 16:27
Re: (diskusná) Legenda
Pro redakci to je legenda proto, že tahle série začala s auty z MACZ jako Ferrari, teď už není pomalu co zveřejňovat, tak se čerpá čtenost ze senzačních titulků. Možná jsi tu dlouho nebyl a nevšiml si, jak to chodí.
22. 5. 2011 16:31
Re: (diskusná) Legenda
A furt máš nějaký argument (ač sebenesmyslnější) proč to tak je.
No usmívám se. :-)
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 16:34
Re: (diskusná) Legenda
Co je nesmyslného na samotném podkladu vzniku tohodle článku a série Legendy na MACZ?
Chlape, raději se fakt jen usmívej a nic nepiš, budeš vypadat jen jako veselý chlap a ne hlupák ;-)
22. 5. 2011 16:37
Re: (diskusná) Legenda
Hlupáci jsou tady jiní. Ti bez nadhledu, zkušností a s hubou plnou nesmyslných keců. Vždyď o nic nejde. Jen vám - koukám. >:D
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 16:45
Re: (diskusná) Legenda
Viz ten příspěvek výše, argumentace nadhledem a zkušenostmi, avšak ne logikou. Výstižně jsem to trefil.

Pokud nemáš ale nic konkrétního, trochu logického, tak bychom mohli ukončit tvé trápění.
22. 5. 2011 16:48
Re: (diskusná) Legenda
A ještě dodej, "jen ty mé argumenty jsou ty správné" a je vymalováno. >:D
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 16:52
Re: (diskusná) Legenda
To jsem nikde nenapsal. Můžu jen napsat, že posledních pár příspěvků mám alespoň nějaké argumenty, zatímco ty jen víš, že máš pravdu, že Fabia je legenda.
22. 5. 2011 17:48
Re: (diskusná) Legenda
Očividně vnímaní ohledně Fabie RS nemám sám, když to tu vypustila redakce. ;-) >:D :-!

Tak co ty tvé argumenty? Trošku jen osobní názor, ne? Tak si to přiznej, okopáváš tu jen kotníky. ;-)
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 17:53
Re: (diskusná) Legenda
Četl jsi vůbec ten článek a viděl na konci tu reakci.

A čteš vůbec články tady na serveru? Víš k čemu tahle série článků vznikla a kdy? Máš trochu povědomí, co MACZ je? Nebo budeš dále hrát neznalého? ;-)
22. 5. 2011 17:56
Re: (diskusná) Legenda
Ronalute, zkus to pochopit, zatím tady jen skuhráš.
Zkus pochopit, že tohle auto redakce vybrala dle vlastního uvážení a měla pro to jistě důvod. Já to chápu, ty ne. Nic víc bych za tím nehledal.
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 18:55
Re: (diskusná) Legenda
Jen tak pro orientaci.
Jsou tato auta pro tebe legendy:
1. Avantime
2. Volha M21
3. Moskvič
4. Alfa Romeo 147 GTA
5. Subaru SVX
22. 5. 2011 21:31
Re: (diskusná) Legenda
Něco možná legenda, něco exot.
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 21:59
Re: (diskusná) Legenda
Já bych to chtěl jen číslo a ANO/NE.
22. 5. 2011 22:06
Re: (diskusná) Legenda
Pro každého to bude asi něco jiného. Tedy pro mne:
Avantime a Subaru - ano. Nic víc.
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 22:12
Re: (diskusná) Legenda
Vidíš, pro redakci jsou to všechny vypsané. Tak to tady vzniká ty legendy. Prostě je to spíše "to zajimavé" na auto.cz
22. 5. 2011 22:15
Re: (diskusná) Legenda
Ale znovu opakuji, já s tím (s žádnou legendou MACZ) problém nemám. Už to píšu asi podruhé!
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 22:23
Re: (diskusná) Legenda
Tak proč ses oháněl tím, že páni redaktoři taky vybrali RS TDI jako legendu? Na to upozorňuju, že tvůj argument je lichý v tom, že prvně jsme tu měli jako Legendu Ferrari, pak Porsche, pak Trabanta (to už je taky legenda), Vartburga, Avantima, teď Celicu a Fabiu RS. Cílem ale je neustále dělat reklamu na MACZ.
22. 5. 2011 22:26
Re: (diskusná) Legenda
Zbytečně reaguješ. Tady už fakt není prostor pro další nesmysly.
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 22:28
Re: (diskusná) Legenda
To je vše, co dáš dohromady? Rok jsi pryč a ztratíš veškeré slušné argumentační chování? No toto! Asi dostaneš 100 dní hájení >:D
22. 5. 2011 22:38
Re: (diskusná) Legenda
Ronaulte, já už fakt nevím, jakým způsobem s tebou diskutovat. Paličatý jak beran, neschopen uznat něčí jiný pohled, pořád s nečím/někým problém.
Koukni se někdy na to, co píšeš, není to vždy v pořádku, jak si myslíš, a někdo ti to občas musí ukázat. Dneska třeba já.
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 22:51
Re: (diskusná) Legenda
Zkus komunikovat tak, že zkusíš alespoň trochu příjmout argumenty ostatních, stejně jako to dělám já. Byl jsem tady ochoten opakovaně uznat kvality Fabie, ale stejně tak reagovat na argumenty, které jsou nesmyslné, zatímco ty děláš, jako by to jejich vyvrácení neexistovalo. Reaguješ na ně tak, že označíš toho druhé (ne jeho názor, ale přímo jeho) za "chybného" a myslíš si, že je tím vše vyřešeno.
Není. Naopak je to ubohé.

A ano, jsi paličatý beran. Je zajímavé, že jsi jediný ze všech zde přítomných diskutérů, který mi musí něco ukázat, zatímco tobě všichni ostatní vysvětlují, že se pleteš. Ano, teď napiš, že jsi tady jediný inteligentní a moudrý a my jsme hlupáci. Tím dokonale korunuješ dnešní návrat...
22. 5. 2011 23:26
Re: (diskusná) Legenda
Tím všichni myslíš koho? Řízka, tebe, Klaudia, pak pár italských pomatenců a? To je jako vše?

Vlastně jsem tu nenapsal nic víc, než že mi pojemování Fabi RS TDI jako legendou MACZ nevadí, ale koukám, stihnul mne tvrdý trest. Tomu se ale fakt musím zasmát. Nechtěj, abych tady zhodnotil (ale už jsem to tu dříve udělal) co jste asi zač. Odborníci na všechno se tomu u nás říká. >:D
22. 5. 2011 13:24
Re: (diskusná) Legenda
Krása je možná jinde, ale rozhodně ne u těch, co jsi výše vypsal. ;-)
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 13:30
Re: (diskusná) Legenda
A u koho v B-segmentu. A prosím ne Fabii.
22. 5. 2011 14:25
Re: (diskusná) Legenda
To ať is každý rozhodne sám. Já jen napsal, že clio se mi ale vůůůbec nelíbí. I ta Fabia I vypadá lépe.
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 15:18
Re: (diskusná) Legenda
Pro tebe to ale není o otázce krásy, ale o tom, že Renault, stejně jako jiné neněmecké značky nemáš rád. Já mám možná rád Renault, ale taky jsem schopen uznat, že jsou tady hezčí auta než zrovna Clio, dokonce i vyrobená koncernem ;-)
Avatar - Ada je zase tady
22. 5. 2011 15:23
Re: (diskusná) Legenda
..."jsou tady hezčí auta než zrovna Clio, dokonce i vyrobená koncernem "

Coz jsou vsechna :yes:
22. 5. 2011 15:24
Re: (diskusná) Legenda
Ano, proto mám jedno francozské auto, co? Narozdíl od tebe, protože ty němce nemáš. A pak kdo je tady soudný. ;-)
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 16:26
Re: (diskusná) Legenda
Asi na rozdíl od tebe má manželka vkus na auta, když už ne na chlapy >:-[] ;-)

Poč bych měl mít němce? Áda jezdí němcem? GTI má německé auto? ;-)
22. 5. 2011 16:33
Re: (diskusná) Legenda
Tys mě tady označil za člověka, který nemá rád neněmecké značky a není to pravda. Tak jsem se ohradil. ;-)
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 16:35
Re: (diskusná) Legenda
Tak jinak, neněmecké auto máš proto, že bylo levné a líbilo se manželce, proto máš "rád" Renaulty. A to jsem si prosím nevymyslel :-) ;-)
22. 5. 2011 16:38
Re: (diskusná) Legenda
Opět špatně, líbilo se mě, žena ani nevěděla. Jak říkám, jsi mimo. ;-)
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 16:46
Re: (diskusná) Legenda
Asi budu muset hledat v SZ. :-)
22. 5. 2011 16:48
Re: (diskusná) Legenda
Hledej, já si dobře pamatuju, kde, co a komu jsem napsal. ;-)
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 16:52
Re: (diskusná) Legenda
Ty jseš totiž prostě borec :yes: ;-)
22. 5. 2011 17:51
Re: (diskusná) Legenda
Jo, od tebe je to fakt uznání. >:D
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 17:54
Re: (diskusná) Legenda
Odemne to neber jako uznání, ale jako dg. ;-)
22. 5. 2011 17:57
Re: (diskusná) Legenda
Bohužel Ronaulte, tvé názory, jsou mi u zádele. Však víš... ;-)
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 18:41
Re: (diskusná) Legenda
jj, ale s jakou radostí se mnou diskutuješ a jak aktivně jsi dokonce psal SZ, tak jsou ti u zádele ;-)
22. 5. 2011 18:45
Re: (diskusná) Legenda
Budu se opakovat, ale pro tebe znovu. Zdejší diskuze, stejně jako diskutéři, neovlivňují můj život = jsou mi u zádele.
Beru to spíš jako relax a vtipné psaní o lidech, kteří tyhle kraviny kolem hromad plechu, plastů a gumy berou smrtelně vážně. ;-)
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 18:47
Re: (diskusná) Legenda
Vidíš, přes to jsi dokázal po dvou letech na mne reagovat, tak je pro tebe můj názor nezajímavý a nepodstatný. O co více si toho musím cenit, když je venku pěkné počasí, weekend a spoustu jiných možností a ne krutý zimní večer a telce běží superstar nebo růžová ordinace.

Ale klidně to můžeš obkecávat jak chceš, obrázek si každý udělá sám.
22. 5. 2011 19:04
Re: (diskusná) Legenda
Že mám chuť se čas od času pobavit, ze mě nedělá sociálně vyloučeného závislého na webovém prostoru. Můj život se odehrává jinde než tady. Taky to někdy zkus. ;-)
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 19:06
Re: (diskusná) Legenda
O tom jsem vůbec nemluvil. Dle jaké premisy jsi k tomu došel?
22. 5. 2011 19:14
Re: (diskusná) Legenda
Spíš by mne zajímalo, jak ty si došel k tomu, že když si jednou za rok prohodíme pár řádků, tak tě považuji za nějakého guru bez jehož názoru bych nešel snad ani spát. >:D
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 19:16
Re: (diskusná) Legenda
Prvně odpověz na mou otázku, pak si odpověz sám, nebudu přece odpovídat na to, jak jsi k něčemu došel, to víš přece nejlépe ;-)
22. 5. 2011 19:18
Re: (diskusná) Legenda
Na tebe jsem reagoval především proto, že se trošku déle diskuzně známe a proto, že tě považuji za jednoho z mála, co má hlavu tam, kde by měla být (občas). ;-)
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 19:24
Re: (diskusná) Legenda
Oooo :-O :*) >:-[] Na to jak "si mě považuješ" a dlouho mě znáš, mi příjde, že některé mé příspěvky buď neumíš číst nebo nechceš číst správně. ;-)
22. 5. 2011 19:24
Re: (diskusná) Legenda
Však ty víš. ;-)
22. 5. 2011 11:05
A čo Vy si pán redaktór predstavujetě
pod takým pojmom Legenda? Ha?
Terazky by sa čudoval - a teď zase hezky česky - Legenda je "něco". Obvykle i s velkým "N". Nejdříve, než bych odsoudil redaktora za ten přestřel alá Legenda - rád bych četl jeho definici toho pojmu platnou pro tyto stránky. Třeba je to fakt legenda legend.... A vnuci našich vnuků budou vyprávět - jezdil jsem ve Fábii synku.....Fabia RS - obstojný vůz s méně obstojnými "závodními" jízdními vlastnostmi - obstojnými ve smyslu RS - pořád je to Fabia s jejími klady i zápory.....Ale je to jen otázka výkladu...... Ale pro mne má obsah pojmu Legenda trošku jiný výklad...................... jinak s tou Celicou - už bych nepolemizoval.........
Rozbalit vlákno
0
22. 5. 2011 21:16
Možno...
Možno by stačilo zmeniť titulok na "Lokálne legendy na MACZ"...
>:-[]
Rozbalit vlákno
33
22. 5. 2011 21:20
Re: Možno...
On už je docela lokální celý server, to nestačí? ;-)
22. 5. 2011 22:20
Re: Možno...
Tak potom by sa tu malo brať v úvahu všetko iba lokálne, a nie svetové. Alebo berieš do ruky vždy ten meter, ktorý sa ti zrovna hodí?
22. 5. 2011 22:25
Re: Možno...
A copak se ti tu zdá málo lokální, každý měsíc rozebírat český trh? A jednou za čas ten evropský, když do té Evropy teda už jakože patříme?
Spíš mne zaráží, jak někdo žije asi na úplně jiný planetě a není schopen uvažovat s potřebným nadhledem a v souvislosti s naší malou kotlinou. 8-s
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 22:27
Re: Možno...
No jo, je to hrozné, celý ten náš národ vůbec na tu naši kotlinu nemyslí, RSku neuznává, Škodu zatracuje, TDI nesnáší, jen prahne k opravdovým legendám :-( :-( :'-( Ještě, že tu je pár uvědomělých jako jsi ty :yes:
22. 5. 2011 22:33
Re: Možno...
Ešteže nie sme Maďari. To by sme museli spraviť legendu z Ikarusu... ;-)
[odkaz]
22. 5. 2011 22:40
Re: Možno...
Hlavně je tu strašně moderní házet hnůj na koncern. Ale to už je tak vyčpělé klišé, že se mi to zajídá.
Vy se tady plácáte po ramenou v domnění, jak to všem ukazujete a nandáváte a přitom je to většině normálních nepostižených lidí u zádele. Vytáhněte hlavu z té svojí pr*ele a rozhlídněte se kolem. 8-s
22. 5. 2011 22:42
Re: Možno...
Ale ináč si zdravý...?
22. 5. 2011 22:46
Re: Možno...
Naprosto, ale u vás mám o tom pochyby. 8-s

Moc se tady toho nezměnilo, jak zpívá Landa ve svojí písničce, předpis je předpis... Kytky pro tebe...
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 22:53
Re: Možno...
A jéje, tak to ses předvedl. Jestli považuješ zrovna Landovy písně jako zdroj moudra... no comment. 8-s Tak to tady asi andromeda trefil.
22. 5. 2011 22:57
Re: Možno...
Jeho texty mi dost často přijdou jako trefně vyjádřená realita bez obalu. Pokud to v tom nevidíš, asi si lžeš do vlastní kapsy. A asi vyznáváš hvězdného Rytmuse.

Nebo ses pokusil napsat zase něco jako oponenturu mého názoru? Hm, zkus to jinak, tudy cesta nevede.
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 23:06
Re: Možno...
Ano, já jsem typický posluchač Rytmuse >:D

Landa svého času možná pro mne něco znamenal, ale jeho pohled na svět je poněkud jednostranný, resp. přes veškerou snahu o co nejlepší obraz se stejně zakope v té uliční inteligenci.
Jakoby hledal nějakou hlubokou pravdu, ale nakonec z toho výjde výsledek prý jednoduchý, což prostě ze své podstaty nejde.

Každopádně ohánět se Landou... budiž, máš ale recht, lepší než Rytmusem.
22. 5. 2011 23:09
Re: Možno...
Člověče, dáváš nový význam slovnímu spojení "chytat za péro". Doslova. Chybí ti nadhled.
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 23:10
Re: Možno...
Nadhled... Pojďme nadhledem k jádru věci. Výborná kombinace slov.
22. 5. 2011 23:14
Re: Možno...
Nevím jak jinak označit fakt, že nejsi schopen ohodnotit stav věci bez upozorňování a nesmyslného rozebíraní nepodstatných extrémů, které na faktický stav mají vliv asi tak velký jako statistická chyba. :-!
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 23:19
Re: Možno...
Jestli myslíš jako nepodstatný extrém to, jak vzniklo označení Legenda u Fabie RS v tomto konkrétním případě, tak pak jsem zvědac, co je na tom označení v článku to opravdu podstatné. ;-)
22. 5. 2011 23:21
Re: Možno...
Ty to stejně nemáš šanci pochopit...
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 23:23
Re: Možno...
Mluvíš o sobě?
22. 5. 2011 23:27
Re: Možno...
Ne, o tobě drahoušku. :-!
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 23:48
Re: Možno...
Takže o mne ne, neb tvůj drahoušek nejsem ;-)
22. 5. 2011 23:52
Re: Možno...
Možná by ses ale tomu svému měl začít věnovat, neb z toho tvého vysedávání u nesmyslů na ACZ mít radost určitě nebude. ;-)
Avatar - Ronault.
23. 5. 2011 00:13
Re: Možno...
Radost z toho nebude mít někdo jiný 8-s Takže pro tebe dobrou, já jdu na "noční" ;-)
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 22:56
Re: Možno...
Kde tu máš jaký hnůj? Kdo tady z těch rozumných čtenářů psal něco proti Fabii RS (já? Klaudius?), naopak. Ale ohraňujeme se proti tomu zařazení, hlavně jinak než tím, že to označení dostala náhodně aby bylo co ukázat na MACZ.

Je to navíc nějaká jiná móda než deifikovat koncern?

A mimochodem, mezi náma, trochu se přeceňuješ. Kdybys byl natolik chytrý, jak dáváš najevo, tak bys měl více pokory, což je znakem inteligence a vyrovnanosti. Ale to jen mimochodem.
22. 5. 2011 22:58
Re: Možno...
IQ nemá mnoho společného s EQ. To bys možná mohl vědět. Já to vyrovnané zrovna nemám. A nijak mi to nevadí.
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 23:01
Re: Možno...
Nastuduj si to, potom o tom mluv. Tvrdit, že IQ nemá mnoho společného... nic... dobrá, pseudovědy na netu jsou perfektní. Wiki rulezz :yes:
22. 5. 2011 23:07
Re: Možno...
Bože, to jsou zase kydy. Na to že studuješ medinu, máš docela mezery chlapče...
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 23:09
Re: Možno...
Vzhledem k tomu, že aktuálně mám psychiatrii prostudovanou tak, jak už nikdy mít nebudu, tak tvé věty mě rozesmívají. ;-)
22. 5. 2011 23:12
Re: Možno...
Klidně buď konkrétní, cituj, setři mne, ale asi si studoval něco jiného než já. Pokud to tu neprokážeš nějakým linkem, pouze plácáš do vody. Ostatně jako velmi často.
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 23:23
Re: Možno...
Kolik si tu dal těch linků?

Na netu jsou nabídky tak možná na psychologické poradny, testy IQ, když neuspěješ v nich, tak zkusíš se ukonejšit v EQ. Psychiatrie rozlišuje inteligenci, paměť, myšlení atd., jako celek je sice fajn mít EQ někde u nebes, ale pokud budeš potřebovat v tu chvíli inteligenci, tak to prostě pamětí nebo kreativitou nenahradíš. Hlavně tvrzení, že EQ a IQ nemá mnoho společného...? Vtípek?
22. 5. 2011 23:28
Re: Možno...
EQ je o nečem jiném než IQ.

Z toho co jsi napsal akorát vidím, že si hodně málo studoval.
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 23:47
Re: Možno...
Pokud vidíš jako podstatu všeho vědění v psychologii, tak samozřejmě ano, psychologové považují test emoční inteligence jako snad nejdůležitější, jen pak laik z toho vytáhne, že je důležitější emoční test než inteligenční, tak emoční inteligence s emocemi nemá nic společné, = inteligence podružná. Ale není to až tak easy. Ono to jde ruku v ruce, hierarchie emocí a inteligence.
22. 5. 2011 23:57
Re: Možno...
Zase špatně Ronaulte. Nikde nepíšu, že IQ je podružné, ale není taky samospásné a už vůbec nesouvisí s tím, jestli se inteligentní člověk může chovat jako vykřikující hovado, nebo naprostá neviditelná šedá nicka.

I člověk s vysokým IQ to v životě nemusí dotáhnout nijak daleko, pokud to jeho EQ stojí za prd. Výzkumů na toto téma jsou mraky, studuje se to prakticky už asi 60 let. Souvislosti jsou prokázány, nevím proč opět nesmyslně oponuješ. Já o tom něco málo vím, ty asi taky a nemyslím si, že bys mě zde mohl nějak doběhnout, i když se tu o to celý den urputně snažíš. ;-)
Avatar - Ronault.
23. 5. 2011 00:05
Re: Možno...
Tebe samozřejmě nedoběhne nikdo v ničem, to už jsem tu dneska napsal několikrát, tak proč bych se o to zrovna já měl snažit? :yes: ;-)

Jenže to je "komutativní", i člověk s vysokým EQ nemusí vůbec nic dokázat, když pro svůj obor potřebuje nutně IQ. A inteligenčních oborů je pořád mnoho a v konečném důsledku to IQ nakonec jde poznat.

Ale jak píšu výše, ono to jde více jak často ruku v ruce.

(Prostě jestli tady machruješ EQ, tak to třeba ukazuje, že nechceš machrovat IQ ;-) jo a já nebudu machrovat ničím, to nemám ve zvyku)
23. 5. 2011 00:26
Re: Možno...
Člověk s nízkým IQ asi nebude na obor s podmínkou vysokého IQ stačit. Doby udělování postů svým soudruhům jsou pryč a vola si nikdo na důležité místo neposadí. Opět, zkus nebrat v potaz extrémy.

Ničím nemachruju, to opravdu nemám zapotřebí. ;-)
Avatar - Ada je zase tady
23. 5. 2011 08:46
Shrnutí
Fabia 1,9 TDI RS byla autem pro radost, ne pro závodění. A jako takovou bychom ji měli brát. A Škodu za tenhle počin pochválit :yes:
Rozbalit vlákno
0