Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Letní Kryštof je tady

Proti původně plánovanému termínu posunula Policie další pokračování dopravně-bezpečnostní akce Kryštof na tento týden. Na silnicích tak bude opět více policistů než obvykle, ostře sledováno bude dodržování povolené rychlosti a technický stav vozidel.
Zpět na článek
18. 7. 2005 12:12
neregistrovaný "ViSt"
18. 7. 2005 12:30
neregistrovaný "smejki"
18. 7. 2005 14:18
neregistrovaný "DonWasik"
18. 7. 2005 14:24
neregistrovaný "Haya"
18. 7. 2005 15:22
neregistrovaný "brumla"
18. 7. 2005 15:25
neregistrovaný "ciello"
18. 7. 2005 14:27
neregistrovaný "U4"
18. 7. 2005 14:32
neregistrovaný "jo"
18. 7. 2005 14:36
neregistrovaný "110"
18. 7. 2005 15:15
neregistrovaný "ciello"
19. 7. 2005 08:13
neregistrovaný "Lukas"
19. 7. 2005 11:33
neregistrovaný "ViSt"
19. 7. 2005 11:43
neregistrovaný "ViSt"
18. 7. 2005 15:21
neregistrovaný "ciello"
18. 7. 2005 15:26
neregistrovaný "brumla"
18. 7. 2005 15:47
neregistrovaný "magic"
18. 7. 2005 16:20
neregistrovaný "ciello"
18. 7. 2005 16:21
neregistrovaný "Občan"
18. 7. 2005 16:52
neregistrovaný "ViSt"
18. 7. 2005 17:16
neregistrovaný "ViSt"
19. 7. 2005 08:23
neregistrovaný "Lukas"
18. 7. 2005 16:05
neregistrovaný "Haya"
18. 7. 2005 16:26
neregistrovaný "ciello"
18. 7. 2005 18:16
neregistrovaný "jirka"
19. 7. 2005 08:30
neregistrovaný "Lukas"
19. 7. 2005 09:10
neregistrovaný "jirka"
18. 7. 2005 15:30
neregistrovaný "fan"
18. 7. 2005 16:08
neregistrovaný "Haya"
18. 7. 2005 18:13
18. 7. 2005 19:56
neregistrovaný "PROTON"
18. 7. 2005 19:58
neregistrovaný "fan"
18. 7. 2005 20:15
neregistrovaný "Riso"
18. 7. 2005 23:34
neregistrovaný "misoo"
19. 7. 2005 00:16
neregistrovaný "Cool-hand"
19. 7. 2005 12:29
neregistrovaný "Libor"
19. 7. 2005 16:52
neregistrovaný "Vitek"
20. 7. 2005 10:35
neregistrovaný "Libor"
20. 7. 2005 08:06
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 7. 2005 09:38
neregistrovaný "ciello"
neregistrovaný "ViSt"
18. 7. 2005 12:12
moje zk
já zatím cops vídám jen na "místech zaručených zisků". Včera v noci jsem "dýchal do přístroje" (nic sem nepil), ale o pár km dál na "hradecký" 2 poláci málem smetli několik aut-předjížděli kamion přes 2 plný ještě pod horizontem (mě předjížděli asi 120 na železničním přejezdu)...
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "smejki"
18. 7. 2005 12:30
Re: moje zk
nj, to je klasika. Obecne tyhle akce sou urcite dobre, ale co se treba te rychlosti tyce, tak mas naprostou pravdu. Radeji kdyby kontrolovali nebezpecnou jizdu, nedodrzeni vzdalenosti atd. A ne na rovnem prehlednem useku s 50kou merit rychlost. To je opravdu k nicemu.
neregistrovaný "DonWasik"
18. 7. 2005 14:18
Re: moje zk
Vcera sem jel po D1 a poldove kontrolovali rychlost mne osobne zastavil polda na motorce ktery cekal u radaru zastavil mne kvulis 150kmh docela na dobrem useku pry ze sem jel desne nebespecne ale to ze smne tam stali v odstavnem pruhu to mu us nebespecne nepryslo uznavam ze sem prekorocil rychlost ale kodo ji dnes neprekaracuje {nic sem neplatil ukecal sem to dohodou a co vi ste pro dalnicni policii myslim ze Bublan kouka moc na KOBRU 11
neregistrovaný "Haya"
18. 7. 2005 14:24
Re: moje zk
já když jel na moto v sobotu do Brna tak měřili mezi Lipníkem a Olomoucí na úplně bezproblémovém úseku na dálnici ( z kopečka, tam kde to rozjedou na 130 i stodvacítky...), no comment
neregistrovaný "brumla"
18. 7. 2005 15:22
Re: moje zk
to misto je naprosta klasika. kdyz meri tak tam jsou tutove. maji to kousek na stanici
kdyz tam jedes staci koukat na ty betonovy svodidla na konci vykukuje majacek policejni feldy a na odbocce zastavujou.
neregistrovaný "ciello"
18. 7. 2005 15:25
Re: moje zk
já tam letěl kolem Mondea přikrytýho vojenskou sítí....
neregistrovaný "U4"
18. 7. 2005 14:27
Re: moje zk
Ne že bych s tebou nesouhlasil, ale řekni mi, jak to ty paka maj kontrolovat? To by sme každej v autě museli vozit kameru, jako to maj cajti v Americe (nevím kde ještě - tohle vím díky REALITY TV )...
neregistrovaný "jo"
18. 7. 2005 14:32
Re: moje zk
Souhlas, včera jsem jel z Jeseníku, poláklů všude mraky, jezděj jako blázni.
neregistrovaný "110"
18. 7. 2005 14:36
Re: moje zk
Mě kontrolovali v sobotu v noci, pár set metrů od hospody (diskotéky) a pouze čučeli do papírů, žádná dýchačka nebyla. K čemu to je ???????
neregistrovaný "ciello"
18. 7. 2005 15:15
Re: moje zk
..jo a kdyby ti dali dejchnout.. a ty měl jedno pivo.. tak se budeš rozčilovat, že kvůli jednomu pivu když jedeš domu jen 3 km ti dělají problémy..ne..?!!?!
neregistrovaný "Lukas"
19. 7. 2005 08:13
Re: moje zk
Nějak si nevybavuju - kde je na hradecký přejezd?Pamatuju si jen nadjezdy...
neregistrovaný "ViSt"
19. 7. 2005 11:33
Re: moje zk
Tohle bylo před Hradcem (Jaroměř-Hradec), mezi Smiřicema a tím autobazarem v zatáčce. Jak jsou u Hradce ty kruháky jsem jel za nim. A za Hradcem směrem na Prahu předjížděl kamion na horizontu přes plnou těsně před zatáčkou u bývalého motorestu Maják. Další polskej expert takhle vjel do lesa na konci Chlumce-zákaz předjíždění, horizont-celej ho projel v levým pruhu...
neregistrovaný "ViSt"
19. 7. 2005 11:43
Re: moje zk
P.S. Tomu 1. tam auto vyjelo, 2 předjížděný kamiony brzdily (já za nima), a ten proti nám blikal, brzdil a málem skončil v příkopě, jak se snažil vyhnout...
neregistrovaný "ciello"
18. 7. 2005 15:21
tak nějak nevím..
hromada lidí si ztěžuje, že se nic neděje.. až přijdou nějaký hlídky.. tak si všichni ztěžujou že jde jen o buzeraci... tak jak teda...??? A i na rovným úseku, nebo z kopce dolů kde to na 130 rozjedou i 120 se rychlost dodržovat nemusí...?? co je to za argument..?? to jako jen proto, že je to z kopce, tak se tam může jezdit 180..?? To je právě ta naše anarchie.. kterou si vše omlouváme, že když něco někdo nedělá podle nás.. takje to špatně... Si nemáš kupovat motorku, když ti vadí 130 na dálnici, nebo jezdi na okruhu... nebo bys chtěl mít v zákoně vyjímku pro motorkáře..?? A takový bláboly.. že kdo dnes nepřekračuje rychlost... se vzpamatujte...
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "brumla"
18. 7. 2005 15:26
Re: tak nějak nevím..
no ja kdzy jedu po silnici tak si pripadam jak magor. jezdim vetsinou tak max o 10km/h vic a stejne okolo me litaj auta jak letadla.
neregistrovaný "magic"
18. 7. 2005 15:47
Re: tak nějak nevím..
Nejde přeci vůbec o to, že by někde zákon neplatil. Ale trochu se pokus zamyslet, k čemu je vlastně zákon určen a jaká je "vůle zákonodárce". Vůlí zákonodárce se v tomto případě rozumí "stanovení obecných pravidel, která mají za úkol přispět k bezpečnosti a plynulosti dopravy na pozemních komunikacích". V případě rozporu s těmito pravidly je přímou povinností dozorujícího orgánu nad jejím plněním (Policie ČR a částečně i Městská policie) zkoumat 1. společenskou nebezpečnost jednání, 2. osobu pachatele, jeho osobní odpovědnost a 3. škodu způsobenou jednáním pachatele.
Jede-li někdo na zcela rovném, přehledném a širokém úseku, kde se široko daleko nevyskytuje žádný jiný účastník, kterému by mohlo potencionálně vzniknout nějaké nebezpečí, JE SPOLEČENSKÁ NEBEZPEČNOST TAKOVÉHO JEDNÁNÍ NULOVÁ, ale snadno prokazatelná (radar). Naopak, jezdí-li někdo bezohledně "jako dobytek", ale v měřených úsecích dle vyhlášky ( = prováděcí předpis zákona), protože má "antiradar", je SPOLEČENSKÁ NEBEZPEČNOST JEHO JEDNÁNÍ OBROVSKÁ, ale prokazatelnost nulová. Mně, i většině zde diskutujících evidentně vadí právě fakt, že POLICISTÉ NEHODNOTÍ onen STUPEŇ NEBEZPEČNOSTI JEDNÁNÍ, ale soustředí se naopak na místa, kde tím, že nebezpečnost např. vysoké rychlosti nepůsobí žádné nebezpečí, POLICISTÉ SNADNO A PROKAZATELNĚ PŘINESOU DO STÁTNÍ POKLADNY - POTAŽMO DO VLASTNÍ PENĚŽENKY - nějaký ZISK. A TVORBA ZISKU z vybraných pokut NEMÁ NIC SPOLEČNÉHO S BEZPEČNOSTÍ SILNIČNÍHO PROVOZU!!!
Jel jsem včera z Prahy do HK a zpět a cesou jsem potkal 5 naprosto bezohledných, egocentrických až hovadských řidičů, kteří v obcích berzohledně předjížděli "na krev" přímo proti protijedoucím vozidlům (která musela "náhle změnit směr nebo rychlost jízdy" = "ohrozili" jiného účastníkla) rychlostí hodně přes 100 km/h. Policie ale stála na naprosto bezpečném a přehledném úseku dálnice, kde měla umístěný radar a o cca 2 km dále vybírala tučné pokuty (ale k ohrožení jiného účastníka žádným pachatelem nedošlo!!!). Nemusím snad zmiňovat, že ani jeden z těch gangsterů pokutován nebyl...MŮŽE BÝT PRO POLICII OSTUDNĚJŠÍ A VÍCE ODSOUZENÍHODNĚJŠÍ JEDNÁNÍ, NEŽ JE TOTO? Já si myslím, že ne! A pokud v té obci nějaké takové hovado přejede někomu dítě, měl by dotyčný rodič nejdříve zabít řidiče-dobytka, a poté jít dát přes držku policistům, sedícím 12 km odtud schovaní za mostním pilířem a měřící rychlost vozidel na zcela přehledné a bezpečné dálnici. Toť můj názor!
neregistrovaný "ciello"
18. 7. 2005 16:20
Re: tak nějak nevím..
..v tomhle já s tebou naprosto souhlasím.. nemám jedinou výtku... a už vůbec se nezastávám ignorantských maníků v uniformách co mají za úkol vybrat něco do rozpočtu na "tutovce" a pak aby se neřeklo udělají nějakýho kryštofa nebo se podepíšou pod jestřába s fantastickýma výsledkama.. leč statistika v několika případech potvrdila, že v průběhu (snad prvního) "kryštofa" byla nadprůměrná nehodovost a úmrtnost bez vlivu počasí...! Jasně.. to co ty píšeš se stává zcela běžně.. nebudu dlouho lovit v paměti a sobota byla pro mě stejná... magor předemnou neohrozil jen mě, ale i dalších pět aut na úseku 10 km a to jel v rozhrkaným tranzitu... Ale taky je třeba jeden z těch co si řeknou.. že porušujou i ostatní... TO NENÍ ARGUMENT... Samozřejmě pokud není vůle.. my se zákonodárcema a úplatnou ostrahou zákona nic neuděláme.. Problém je totiž na obou stranách.. na naší i na straně zákona.. Ale taky to ber z technického hlediska.. někde není (a jsem přesvědčen tak z 90%) ta rychlost snížena bezdůvodně.. Jde totiž o víc než jen o rychlost-nebezpečnost provozu.. sám určitě víš, že v německu (např) je na každé dálnici projíždějící kolem většího města snížena rychlost na 120 (pokud cedule nestanoví jinak).. - větší provoz z města a do něj.. tak proto.. a pak třeba i na úseku.. kde nic kolem není... jenže to má zase urbanistický účel.. hluk, splodiny atd.. Ale taky můj názor je, že i na dálnici kde je 130 (u nás) a je to z kopce a můžeš bez problému jet 200.. tak i tam ta 130 platí a klidně by tam ti pablbové v Mondeu mohli stát.. a měli by.. jenže taky jak správně píšeš.. NE NA ÚKOR NEBEZPEČNÉHO ÚSEKU.. o 12 km dál... A vím určitě, že většina z nás ty pravidla třeba v tom německu dodržuje sakra poctivě.... ..!! tak proč to nejde tady..?? Nechci abys mě považoval za beránka... každej kdo jezdí autem.. včetně mě.. tak překročí vyhlášku za den několikrát aniž by někoho ohrozil... a stejně na dálnici.. těch 130 jede málokdo.. minulý týden se mně podařilo na D1 stát 2x v koloně za nehodou u které asistoval vrtulník.. to si myslím, že je docela hodně na jeden den a jednu dálnici.. Ale co s celkovým provozem a zákonem u nás udělat..?? asi nikdo by nechtěl na silnicích anarchi.. (což těch 100 přes obec anarchie je..), jenže nikdo taky nechce vysírací policii.. Myslíte, že Šimonovský na té dálnici něco zjistil... pochybuju.. a myslíš, že se polici chce pracovat..?, já mám pocit, že moc ne.. tak spoléhají na ty "tutovky" než aby se honili za někým opravdu nebezpečným.. mluvíme o tom stejným a ve stejným smyslu... což se nedá říct jednou větou nebo jedním příspěvkem.. Toť můj názor na tvůj názor...
neregistrovaný "Občan"
18. 7. 2005 16:21
Re: tak nějak nevím..
To je dost dobrý, podepisuju.
neregistrovaný "ViSt"
18. 7. 2005 16:52
Re: tak nějak nevím..
Souhlas! Kdyby mě chytili ve všední den v 7.45 před školou, já jel třeba jen o 5 km/h rychlejc, budu se stydět a litovat toho. Když mě chytěj na skoro prázdný dálnici za 148km/h, budu na***nej...
neregistrovaný "ViSt"
18. 7. 2005 17:16
Re: tak nějak nevím..
P.S. uznávám, že to cajti nemaj lehký. Třeba ta hradecká-tam se potkávaj Avie rozvážející po vesnicích, důchodci jedoucí do města pro léky, kamiony křižující evropu, spěchači v silnejch osobácích nestíjící jednání atd.
Ty 2 poslední skupiny nemají na takový silnici (přes Chlumec) co dělat. Ty patřej na dálnici!
neregistrovaný "Lukas"
19. 7. 2005 08:23
Re: tak nějak nevím..
Ahoj magický Mirku Dušíne co ti tak záleží na spravedlnosti - takže jako chceš aby (jak už tu někdo nadhodil) byla kamera a dva ostrý kluci jako v Americe? Aby tě v případě nutnosti zastavili stylem, že ti nabouraj do zadního blatníku a pošlou tě třeba do příkopu, celou dobu tě ten jeden bude držet v šachu devítkou, atd. a to jen proto, že neví co z tebe vypadne? Tak daleko se snad nedostaneme. Nikdy nemůžou policajti stíhat chytat a postihovat všechny piloty na který si tu tak ublíženě stěžujete. Když se seká dříví, tak lítaj třísky, takže někdy někdo z nás bohužel skončí v síti policejní kontroly. Já mám svědomí čistý, ročně najezdim služebně tak 40-50tisíc km a za poslední 3 roky mě kontrolovali jednou a neplatil jsem ani jednou. Jednou tu máme dopravní předpisy a ať už jsou jakékoliv, měly by se aspoň částečně dodržovat. Taky si připadám jak magor když jedu po dálnici max. o 20km víc, ale ze zkušenosti pak ty piloty dojedu buď v zácpě (na našich dálnicích zcela normální věc) nebo do cíle dorazím max. o 10minut později. Když už si chci užít rychlosti, mám na to dost příležitostí v Německu na dálnicích. Sbohem...
neregistrovaný "Haya"
18. 7. 2005 16:05
Re: tak nějak nevím..
to ciello: ty jsi ale idi.t , ať měří, souhlas, ale v prvé řadě na nebezpečných místech apod. Jsi fakt chudák
neregistrovaný "ciello"
18. 7. 2005 16:26
Re: tak nějak nevím..
jo jo.. tvoje reakce včetně idiota a chudáka.. vypovídá za vše... pochybuju že jsi dosáhl IQ vyššího, než je povolená rychlost v obci... jestli teda víš jaká tam je...
neregistrovaný "jirka"
18. 7. 2005 18:16
Re: tak nějak nevím..
Musím se zastat Ciella. Stačí si jen přiznat, co je příčina a co následek. Policie by o své vlastní vůli z wachtzimmry nevylezla, kdyby ji ven nevytlačila společenská objednávka na snížení počtu nehod. Že to dělá, jak se tu píše, je prostě dáno tím, že jsou lidi jako ostatní a proč by si komplikovali práci, když to jde dělat takhle. Rozhodně je snazší střihnout pokutu za fotku z radaru, než prokazovat nebezpečnou jízdu. Chce si to jen vzpomenout, že nějakou dobu tu byla vůči dodržování rychlosti velká benevolence. A namísto toho, aby se to využívalo s mírou, tak to vyprodukovalo partičku blbečků, kteří si toho nedovedli vážit. Takže se teď nedivme. Až se zase bude jezdit bez nehod z nízkého čela, tak se ztratí policie i diskuze, jestli je někde o 20 víc nebezpečné než jinde . Myslíte si snad, že jsou policisti radši na silnici než u kafe na stole?
neregistrovaný "Lukas"
19. 7. 2005 08:30
Re: tak nějak nevím..
Až se někdy dostaneš k přehledům nejnebezpečnějších úseků komunikací v ČR, tak zjistíš, že nejhorší jsou právě rovné úseky dálnic a silnic I. třídy, protože tam si všichni myslí, že jsou lepší než Seb Loeb a umí řídit rychle jako nikdo jinej...
neregistrovaný "jirka"
19. 7. 2005 09:10
Re: tak nějak nevím..
Souhlas. Jenže, aby se trestala havárie v důsledku hrubého překročení rychlosti asi jako pod vlivem alkoholu, k tomu zatím chybí vůle. V téhle souvislosti mě dlouhodobě štve, že se to odráží jak na výši zákonného pojištění auta, tak na sociálním a zdravotním pojištění osob.
Nevidím nejmenší důvod, proč ti slušní musí dotovat nízká čela.
neregistrovaný "fan"
18. 7. 2005 15:30
Bublan umí
Souhlasím s prevencí, akce je ku prospechu, v Nemecku a Rakousku jsou policajtu taky plne dalnice.Hezky pekne vsichni 130 a bude to bez bouracek.JEN TAK DALE. Mesicne delam 5000 km. HOWGH
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Haya"
18. 7. 2005 16:08
Re: Bublan umí
ano jsou tam policajti, ale ve městech a na dálnici ve zdůvodněných omezení, jinak nebuzerujou...
18. 7. 2005 18:13
AUTO JAKO CHRÁM
Jsme jednou nohou v demokracii, oběma nohama v EU, ale vyznáváme tu podivnou zásadu - auto má být starší než řidič. Kdo někdy řídil Skoda 105/120 (vytuněnou/nevytuněnou) ví, že udržet ji v přímém směru je těžší než na dálnici přístát Airbusem... Vedle toho samozřejmě jezdí celej národ - a ti, co jim je kolem 25ti, tak ti jsou v menšině. Přitom v té době má člověk rychlé reakce... jenže zase zpravidla nemá zkušenost. No, a jestli jezdíme po silnicích nebo po oraništi... to ať zhodnotí každý sám. Takže bez omezené rychlosti se neobejdeme. Chce to přejít na princip - jedeš po dálnici přes 140? Jedeš po "státní" více než 100? Jsi za blba. A je jedno, jestli je to z kopce, do kopce nebo do márnice. Chce to tedy ovšem změnit i pojetí jízdy - takže, akcentujme luxus (když nám ukradli rychlost) - investujme do airbagů, zpříjemněme si tu "pomalou" jízdu klimačkou, superhudbou, vyhřejvanejma sedadlama, tempomatem, navigací... prostě chce to jiný styl. No a motor, tak ten už nebudeme potřebovat na lítání, tak postačí něco slabšího. Co?
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "PROTON"
18. 7. 2005 19:56
Re: AUTO JAKO CHRÁM
GTI mám pro tebe nabídku spolupráce s naším médiem. Více přes maily, prosím, napiš mi: proton@post.cz
neregistrovaný "fan"
18. 7. 2005 19:58
Re: AUTO JAKO CHRÁM
Presne tak.Dyk to rikam, pekne vsichni podle reguli, bez ohledu na to kdo ma na SPZ 0007, ci tmavy okna. V USA to funguje, taxe to naucime taky, ne.HOWG
neregistrovaný "Riso"
18. 7. 2005 20:15
Re: AUTO JAKO CHRÁM
GTI, suhlasim! Mali by sa vyrabat auta len s najslabsim motor (vsak silnejsi netreba) a aby auta boli ako pojazdne obyvacky s ovladanim, ze aj 6-rocny synator moze soferovat... A trest smrti vsetkym, ktori vedia jazdit a opovazuju sa prekrocit o 0,1km/h "expertami" stanovenu maximalnu povolenu rychlost!!!
neregistrovaný "misoo"
18. 7. 2005 23:34
Re: AUTO JAKO CHRÁM
jasneeee
neregistrovaný "Cool-hand"
19. 7. 2005 00:16
Re: AUTO JAKO CHRÁM
Naprostej souhlas Takhle jsem se naučil jezdit při svej třítýdení dovolenej ve Skandinávii. Předpisově pohodově, plně naložený auto aspoň jelo za 5,5l nafty. Ve Švédsku to maj takhle: obec: 50, silnice: podle místního značení 70-90-110, na křižovatkách se snižuje často i na 50, dálnice: 110 ; to místní značení rychlosti se mi opravdu líbilo, jenže u nás by třeba ta 110 znamenala automaticky neomezeno , protože jsme národ idiotů za volantem...
neregistrovaný "Libor"
19. 7. 2005 12:29
Re: GTI jsi to vůbec ty?
Tohleto napsal stejný GTI jako, že 1.4 OktávkaII je auto jen pro couvání? Kde je ta radost ze svižné jízdy. Loudat se 80km/hod je pěkná nuda klidně budu za blba, ale užiju si svižného svezení.
neregistrovaný "Vitek"
19. 7. 2005 16:52
Únava x Rychlost
Uznávám, že rychlostní limity jsou něco, co tu musí být a mělo by se dodržovat.
Na druhou se stačí mrknout do statistik. Nejčastější příčinou nehod je únava za volantem. Z vlastní zkušenosti můžu říct, že když přesně dodržuju limity, tak mám blíž k mikrospánku a nehodě, než když si to trochu střihám, plně se koncentruju na jízdu a pěkně si to užívám.

Tak a teď jsem se asi ukázal jako pirát silnic a vrah ...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Libor"
20. 7. 2005 10:35
Re: Únava x Rychlost
Vítku jasný souhlas.
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 7. 2005 08:06
Tak to zase čtu
A přepadá mě pocit beznaděje. Sotva jde snižovat katastrofální nehodovost v zemi, kde přece každý řídit umí báječně řídit. Kde nikdo nechápe, k čemu je silný motor, když ne k jízdě jeho maximálkou. Nejzajímavější je, že kdykoliv se objeví jakákoliv kritika stavu u nás, vyleze z pod šutru nějaký zakomplexovaný tonda a začne hulákat o tom, jak je to strašné v USA. Tomu říkám mít na někoho pifku. Kdybyste na chvíli schovali svý závistivý slinty a radši se podívali na počet usmrcených na počet aut v provozu a řekli mi vyspělou zemi, kde jsou na tom hůř něž my. Čekám.... nikde co? To jsme vyspělý co? Tohle je totiž problém postkomunistických zemí bez výjimky. 40 let nám ruinovali hospodářství. Ale 40 let nám systematicky likvidovali i morálku. Odstraňovali každou relevantní autoritu. Zatímco ty penízky si obzvláště schopnější z nás stihli nakřečkovat zpátky, nějaký princip regulace vlastního jednání je nám cizí. Takže čím silnější vůz, tím větší arogance a pocit nedotknutelnosti. Ještě se mi nestalo, že bych u nás viděl jet Porsche krokem, jako třeba v Bavorsku. Takže konec výmluv chlapečci, pokud máte vysokou úmrtnost na silnicích, není to vina ani Američanů ani nesmělých řidiček, co vezou děti do školky, ani čepičářů, co jedou krokem. Je to vina "dokonalých über-řidičů". Ciello nahoře má pravdu a už jenom to, jak jste se do něj pustili za příspěvek, který by měl být v každé civilizované zemi absolutně nekontroverzní, o něčem svědčí.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ciello"
20. 7. 2005 09:38
Re: Tak to zase čtu