Opět se potvrzuje, že americký trh je velmi odlišný od evropského. To co u nás nebereme, v USA ocení. Co se týká koncernu VW. Můžou nám tady masírovat mozky jak chtějí, ale tam je VW pořád braný, jako výrobce s nepříliš prestižní pozicí. Známý, který žije v New Yorku mi to už při debatách několikrát potvrdil. Kdo ví a zná v USA o evropských VW, tak uzná, že je to něco jiného. Jenže VW z Mexika to je úplně jiná káva ;-\ Na ten se dívají amíci skrz prsty.
Absolutny suhlas! Japoncici potvrdili, ze stavaju na kvalite. Aky rozpor tu ale clovek vidi, ze ak sa tam v Amerike niekto zaluje, tak je to vzdy prave skoro proti Toyote :-!
Jo to je bohužel pravda, jenže to můžeme jen spekulovat jestli je to skutečný problém, nebo je to jen něčí zájem (viz kauza prius a pedály plynu). Potíže má každý, teď i Mercedes a BMW. V USA je to na hlavu postavené, tam se lidi soudí kvůli blbostem a vychází jim to. Jeden příklad z mnoha. Chlap lezl na stavbě po žebříku na lešení, dostatečně si nezajistil stabilitu, spadl, zranil se a přestože to byla jeho blbost, dostal tučné odškodné. Absurdní? Bohužel smutný fakt.
S Toyotou mi to trochu v americe jako hon na čarodejnice.
Před tím, než si americký automobilky vzpoměnli, že je někdo předběhl, tak na Toyotu bylo daleko míň žalob.
myslim, ze blbi jsou dost.
obecne mira vzdelani tam je.. radsi nebudu komentovat.
ale jsou hrdi, sebevedomi a umi leccos prodat. to zas my treba neumime.
skoda ze nezverejnili, kolik tech problemu s dotykovymi displeji bylo realnych a kolik jich bylo zpusobeno tim, ze to obsluha mentalne nezvladla >:D
Se vzdělaností to nemá nic společného i dítě pozná, který lízátko je chutnější. V USA jdou předsudky stranou a říkat pravdu jim není cizí. V CZ se pomlouvá, protože nikdo nechce býti špatným a říkat pravdu. ;-) není in. A je divné, že vítězí cizí značky, to v UE není in :no:
To jako chceš povedať, že miera vzdelania v ČR je na vyššej úrovni ? Si snáď robíš srandu ? Ale o tom sa tu nebudeme baviť.
Problémy s displejmi boli naozaj reálne a je to vina fordu. Displeje mu robila externá firma a boli to nepodarky až hrôza. Pekne sice vyzerali ale keď som ich videl prvýkrát, hneď som vedel že v aute to fungovať nebude. Skrátka nič sa nemá preháňať. Ľuďom to furt zamrzalo, ťukáte do ikonky a ono nič atp.
VW, no to je už iná kapitola. Dám vám to na príklade - aj na tomto portáli je veľa recenzií na autá od koncernu, kde sa o nich majitelia vyjadrujú v superlatívoch. Spomenú, že boli počas prvých pár mesiacov v servise niekoľkokrát, no to nevadí, to sa stáva. Sem tam nejaký senzor, trocha vody v interiéri, vŕzganie a divné zvuky a pod. V USA by to neprešlo a stálo by to automobilku veľa peňazí. A to si uvedomte, že v USA niesú garančné prehliadky povinné a skoro nikto ich neabsolvuje. Myslím že VW a Audi ich ponúka po dobu záruky zadarmo. Aspoň tak vychytajú niektoré muchy a zákazník o tom ani nevie. Inak by sa v hodnotení kvality ani nezmestili do rebríčka :-) Sám som chcel kúpiť pre radosť GTI od VW, no obávam sa problémov a ja naozaj nemám čas behať po servisoch. Aj keď v ktoromsi vlákne tu GTI ľudí nabádal k upevňovaniu vzťahov so svojím mechanikom, ja nič také naozaj nepotrebujem.
Takže zkušenosti s GTI od VW sice nemáš, ale předsudky ti rozhodně v tomto směru nechybí, přesněji řečeno, obáváš se předem problémů)..., tak to je "argument" jak noha. >:D
Nedávno jsem v Autocaru četl, že k výrazným kladům Golfu GTI (5. a 6. g.) patří jeho bezproblémové vlastnictví (včetně servisu), takže buď jim chybí tvé předsudky, nebo naopak tobě jejich zkušenosti... ;-)
Na druhou stranu samotný fakt, že píšeš o GTI od VW v souvislosti s určitou radostí, tě na místní poměry posouvá k ultrakoncernovým příznivcům..., viď Bariku. >:-[]
Pravdou je, že niesom žiadnym fanúšikom koncernu VW, no ani zarytým odporcom. Kupujem si autá podľa momentálnej nálady a potrieb mojich a mojej rodiny. Chcel som niečo menšie, no aby to malo aspoň nejaký výkon. Niesom žiaden križovatkový šprintér, no keď vás pri rozjazde dá dole aj babka na starom caddilacu, to už trochu naserie. Bohužiaľ, na US trhu je v tejto kategórii schopných áut pomenej, dizajnovo sa výber zúžil fakticky iba na ten golf. Mám dosť známych, ktorí po počiatočnej eufórii z GTI, tento nakoniec po roku či dvoch vymenili a ku koncernu sa už nikdy nevrátili. A čo to bolo rečí o tom "german engineering", skutek však utek. Stačí si pozrieť tabuľky spoľahlivosti a fóra majiteľov a nieje ťažké si urobiť predstavu o spoľahlivosti značky.
V reakci píšu výhradně o Golfu GTI, což má k mnohem většímu tématu obecné spolehlivosti celé značky VW poměrně daleko..., žádné spolehlivé a opravdu objektivní tabulky spolehlivosti neexistují (mimochodem v některých, které to o sobě tvrdí, je právě Golf 5/6 velmi úspěšný)... a pokud ano, který aktuální HH je prokazatelně výrazně spolehlivější, než právě Golf GTI?
Nejde o vzdělání, i když i v usa je dost vzdělaných lidí, samo že někde na zapdákově sou to burani 4x horší jak tady.
Jde o to že sjou chytří jako zákazníci a za svoje peníze chtějí hodně muziky a vality. Ani jedno není bohužel silnou stránkou VW, nehledě k mdlému designu
Vdaka! Zaujimava Tabulka. Vie niekto, na akom principe je to poradie vyvodene? Nie je to ako ADAC, ze jazdia s 1 kusom 100000 km a potom ho ohodnotia, alebo????