Veru uz by aj bolo nacase, lebo je to uz hadam treti rok, co pocuvame, ze prave tento coskoro predstaveny model bude urcovat dalsie dizajnove smerovanie.
Mozem povedat, ze odchadzajuce GS sa mi pacilo viac ako to nove, RX na mna posobi ako BVP, CT je strasne zavalite, IS take nijake, nudne, jedine LS sa mi paci. A LFA, ale to nie je bezna konfekcia.
Dufam, ze tento novy smer nezahrna masku a la samurajska prilba 8-s
Ten(to) interiér (alespoň "zatím") vypadá/působí VELMi "zajímavě"/solidně - myslíte že to je JEDNA sedačka (a pak budou 2 za ní, jako v McLaren F1? ;-)
PS: To by si (u mne) Lexus ale HODNĚ "šplhl" :yes::-)
Design je jedna věc. Já jsem spíš zvědav, kam (cenově, výkonostně) Lexus toto vozidlo postaví. Nyní, když mají ve stáji více méně ekvivalent k Celice, kde lze očekávat výkonostní strop kolem 300HP (Subaru), by se slušelo postavit ekvivalent k Supře. Ano je zde LF-A, ale to je mimo vesmír Lexusu, resp. Toyoty. Nečekám také zachování pozice řidiče.