Je to od pohledu kruťák, to se musi nechat, nicmene novy design Lexu je dost koreoidní, ale vostrej :-) Z profilu je to krasavec. Ale urcite se vic hodi do ameriky, tam mi designove zapada presne, sem se moc nehodi
design interieru je super, zad mi nevadi, profil taky pekny, ale ty predni svetla jsou moc asijska a tuctova. Radeji meli nejakou rozvinout vzhled svetel stavajiciho GSka.
Kazdopadne snizeni vahy o 70kg oproti stavajici generaci si zaslouzi pochvalu.
konceptu je to úleva, vypadá to podstatně líp. Silueta je opravdu docela podobná na E60, rozhodně tedy je tam větší odkaz na předchozí pětku než na předchozí GS, ale nevadí, vypadá to dobře vč. té mírné těžkosti na zadek. Zbytek jsou detaily, za mě zbytečně okázalé koncovky výfuku, oranžové probarvení blinkrů v zadních lampách (takové příliš toyotí), příliš modré diody v předních světlech (tuzingové), ale v globále povedené. Za odchod od japonských křivek v interieru vyloženě tleskám, tohle vypadá útulně a premiově, vč. ovládání infotainmentu sdruženým ovladačem. :yes:
mne to pripomina z profilu bmw 5 starsej generacie.....kazdopadne si myslim krok spat oproti staremu gs.....ale uvidime v reale. lexus vyzera vzdy inak ako na fotkach. :-(
Jediný vyloženě pozitivní posun vidím v interiéru, na fotkách z posledních týdnů to vypadá, že designéři Infiniti i Lexusu už nevědí roupama co dělat, tak vymýšlejí různý samoúčelný kudrlinky. Uvidíme, až to bude jezdit, ale ten čumák se mi nelíbí a nevěští to nic dobrého ani pro budoucí nové IS.
Pre mňa ako majiteľa lexusu jednoznačne veľmi pekný model. Aj z vonku a z vnútra výborné. 6 valček k tomu a kvalitné vypracovanie.
Čo viac si ako zákazník môžem želať.
z roznych spy fotiek,aj skoro nezamaskovaneho auta sa zdalo,ze to bude hroza.
takto z oficial fotiek to az na taku hrozu nevyzera.interier vyborny,exterier velmi zaujimavy.skoda,ze vykrojenia blatnikov nie su vacsie a s tym vacsie kolesa,vyzeraju v porovnani s masou karoserie trosku male....ale je to taka 1- celkovo,rozhodne velky pokrok oproti sucasnej generacii.
mohli by z toho urobit aj kombik... to by bola supa!
snad jediná připomínka (po shlédnutí videa), ten pásek diod v předních světlech si mohli odpustit, sice to nevypadá tak levně a pouťově cinkrlátkově jako u Audi, ale Lexus tohle zkrátka nepotřebuje
to jsem se zasmal, ty svitici denni svetla ukradli z audi, znak Bangleovych BMW - zraloci ploutev utrhli a poslali na kopii do ciny :-) ty hodinky ve stredu panelu jsem videl u phaeton atd... cely zadek mi pripomina e60. Konkurenci z nemecka to ale muze byt fuk, Lexusu se prodejne nedari 450tisic prodannych aut to je min jak proda skodovka v EU, a 3x min co proda mnohem drazsi mercedes.
všechno se opakuje, v designu, v architektuře, v muzice ... ale v tomhle auťáku to dokázali zkomponovat tak, že všechno "sedí", to se jiným zkrátka nedaří ...
Lexus byl několik let v USA nejprodávanější značkou (možná stále je), takže s těmi prodeji bych to moc neřešil
Mercedes je "mnohem dražší" (než Lexus)?? To jsem NEtušila.. ;-)
PS: Když si vezmu JAKÁ je poptávka po schopných automobilových designerech (a jaké mají PLATy) - a tady jich přitom mraky "leží ladem" :-)
Vy budete asi "dyzajnový" odborník - to já POZNÁM :yes::-)
PS: Co říkáte na "nepovedenou kopii" (NEtuším čeho - ale vy určitě ano ;-) ) CITROËNu C5?
Těšíc se na odpověď přeji PĚKNÝ DEN :-)
hmm..podla mna trochu sklamanie..predne svetla vyzeraju cinsky lacno, zo zadu pripomina lepsi hyundai. Interier hlavne ten prechod palubovky k A stlpiku je dost zly absolutne nepremiovy.
..koukam na to video, joo ujde to, ale kdyby na to nalepili logo Daewoo, tak by to na me udelalo tentyz dojem.. nenasel jsem jediny duvod, proc to kupovat.. jaka je cilova skupina zakazniku? na koho tohle miri?
asi na tých čo chcú kvalitné a netuctové auto. Preto mám IS a nie 3r či 5r;-) Tá istá otázka by platila aj na bmw či mercedes, v ktorých tú jazdí kadejaký pubertiak. Mercedesy sa zase pripisujú starším pánom:-)
No tak si teraz vyber;-)
Pre mňa IS krajšie ako 3r či céčko, toto gs sa mi páči viac ako 5r či éčko.
Samozrejme pre iného úplne inak, koľko ľudí toľko chutí, ako sa u nás zvykne hovoriť.
..hm pro me je to stale jen Toyota = synonymum mainstreamu, tedy nic vyjimecneho ..jinak souhlas ze MB, BMW ale treba i Porschewagen jsou ve svem segmentu mainstream, a souhlas i s tim, ze nelze srovnavat premii, byt mainstreamovou, s Toyotou.. btw z fotek a videa je jasne patrne, kdo od koho tady opisuje, takze fajnsmekri se mohou tesit na svou kultovku, ktera konecne bude v sobe mit i neco z tradicnich atributu BMW :yes:
Říci že "Lexus je stále jen Toyota" je stejné jako "audi je stále jen volkswagen" - na obojím sice "něco maličko JE", ale jinak: "NE, to rozhodně NEní" ;-)
Ja by som si to kupil preto,lebo uz mam averziu voci BMW,Audi ,a jaguar a Mercedes nie je moj vkus....A nepaci sa mi ich interier... A dostanem Lexus za lepsie prachy...
.. tohle JE výstižný (a pravdivý) titulek ;-)
PS: Pěkné auto pěkný aerodynamický odpor, jen NEvím těch 6 stupňů automatické převodovky - tu u AISIN (od kterých myslím je) poté co jako první udělali 8mi stupňový automat "zaspali"? (od té doby "spí"?? :-)
Vím že v praxi STAČí - ale trochu mne PŘEKVAPUJE, že když Aisin přišel s 8mi stupni jako první, tak že teď "nic" (zatímco ZF "zaplavuje" porfolio Jagu a BMW od jedničky po 7čku novými 8mistupňovými automaty)
PS: A těch 8 je přece jen LEPŠí(ch) ;-)
Kdyby měl lexus těžiště odbytu v Evropě, nepochbuju o tom, že by tam byl 8°... Nicméně pro ameriku je 6° naprosto v pohodě a ani pro evropana to nemusí být taková tragédie... Ti kluci to mají promyšlené a propočítané, to se neboj....
O kvalitu LEXUSu se opravdu NEbojím (a 6ti stupňový Aisin docela ZNÁM a VÍM že je "velmi povedený", jen mne trochu překvapuje že - narozdíl od ZF - nějak "nepokračují dál" - osobně si myslím že 8 stupňů MÁ smysl..