Lexus má v Brně od začátku minulého měsíce nové prodejní a servisní centrum společnosti C&K. Svým vybavením se jedná o jedno z nejmodernějších Lexus Center v Evropě a první v České republice.
Jo tak tohle tady u nás na Moravě nepoletí. Ma tady všichni víme, co je to zač. Tady vládne v prémiovém segmentu německá trojka. Ikdyž, proč sem pletu prémiový segment, když do něj Lex nepatří?? Nicméně... možná, že se jeden měsíčně prodá. Pro větší úspěch by jej měl doplnit showroom Sang Yong....
Ona ta prémiovost Lexe je diskutabilní. Je to značka bez minulosti. Tady nejsme v US ale v Evropě kde se alespoň v určitých oblastech ještě ctí tradice ;-)
A proč by nemohla?? Ona Škoda měla smůlu, že byla v minulosti nucena zaostávat a využívat omezené technologie, jinak by na vrcholku prémiových značek dávno byla. Vždyť kdo zná historii Škody, jistě si dovede představit, kam by to dotáhla, nebýt soudruhů.
LEXUS JE PREMIOVA ZNACKA. SKUS POCHOPIT A VSTREBAT TENTO NESPORNY FAKT, KAMO. prevez sa v nejakom lexuse a ak potom vyhlasis, ze to nieje premiovka, tak uz potom neviem, co podla teba premiovka je. skor by som povedal, ze u zn. AUDI je diskutabilne, ci je to premiovka.
Ty si nejdriv nastuduj motory minimalne u jedny nemecky premiovky a pak neco pis. Pokud umis cist, pak ti jiste neunikla prvni veta clanku. A pokud unikla, zde je v plne palbe: "Lexus, který je v současnosti nejvíce dynamickou prémiovou značkou na českém trhu má v Brně od začátku minulého měsíce nové prodejní a servisní centrum společnosti C&K. Svým vybavením se jedná o jedno z nejmodernějších Lexus Center v Evropě a první v České republice." Vzal jsem obe dve. Obe stojej za to >:D Doporucuju precist si prvni vetu pomalu...opakuji PO...MA...LU .
To by mne zajímalo co tady dělá někdo kdo nerozumí autům ani jejich značkám a nemá absolutně ani nejmenší přehled.Soudím tak podle toho že jen totální h....o může říct že Lexus nespadá do prémiového segmentu.A Sang Yong jsou šmejdy co maj pod kapotou staré motory od mercedesu.!!!!Absolutně nesrovnatelnééé porovnání.
Důvodem proč se neprodává tolik lexus a volvo jako slavné trio Audi, BMW a Mercedes je podle mě prostý.
Podívejte se na výšší střední třídu (BMW 5, Audi A6, Mercedes E) všechny mají 3,0 litr turbo diesel... a když koukáte na auta když kolem vás projížděj tak ohromné procento jich má tento diesel. Lexus ani Volvo nemají konkurence schopný diesel aspon s 220 koňmy... to je podle mě důvod (o Lexusu se dá hovořit o jeho 450h ale s kufrem o 250litrů menším... nemá moc šanci)
to máš pravdu, s tou motorizací. nevím proč, ale zejména v evropě je kupujícími za vrchol motorizace pro limuzínu brán motor v dieselu. A co se týče kufru...majitel GS tam pohodlně dá pár tašek. na stěhování jsou jiná auta.
řeknu to takhle E, 5 a A6 jsou rodiná auta. Uvažujem o koupi... podmínkou je 3,0 litr diesel aspon 220 koní a kufr přes 530litrů. Ted máme Omegu 2,5TD (BMW motor) má kolem 550 litrů kufr a pro 4členou rodinou to je celkem nutnost. takže s tim že to je pro manažéry pro kufr nesouhlasím. Kdyby ty akumulátory byli v podlaze nebo pod sedadly... (snad by nehřáli :-) ) tak by to bylo celkem možnost... myslim že Lexus u RX to má pod sedadli.
RX není sedan. GS je také rodinné auto. Má menší kufr, ale velikostně se to dá vydržet (nepamatuju si, kdy by se nám něco nevešlo do auta a to máme klasický sedan s docela malým kufrem) To, že místo dieselu jede na špičkové technoligii beru jako ohromnou výhodu. A cenově? Tam je na tom také docela dobře. Jinak, pokud máš třeba dvě děti a jezdíte pořád na chatu...GS není pro tebe, ber A6 Avant s quattrem. Život je otázkou priorit. Já bych bral hybridního lexuse všema deseti (jako manažerské auto)
já vim co je GS a co RX... říkám že RX má narozdíl od GS akumulátory pod sedadly. A že to je výhoda. No když jedem na hory do alp tak věř že je kufr plnej k prasknutí (a je kolem 550 litrů - sedan) a ještě je na střeše "rakev". Prostě to beru jako takový synonymum k prostornýmu rodinýmu autu vyšší střední třídy....
Protože evropu diesely dávno ovládly. Nížší spotřeba, lepší dynamika a dnes už i nižší emise: CO poloviční, HC žádné, akorát ty NOx a pevné částice je třeba ještě vychytat :-)
Mas pravdu jen v te nizsi spotrebe. Dynamika se pri spravedlivem srovnani neda s benzinem srovnavat a co se tyka emisi .... pokud beres pruserovy NOx jen jako "akorat ty NOx",.........i tak se to da zamaskovat.Pravda s emisema je ale nekde jinde.
Snad mi vážení pánové Svěrák a Smoljak i jejich kolegové prominou když to tady prozradím. Tak tedy: truhla největšího českého a světového multigénia Járy Cimrmana vydala další svědectví o velikosti tohoto velikána vědy, techniky a umění. Věhlas mistra doslova obletěl celou planetu, a tudíž se J.C. potýkal i s takovým nešvarem jakým byla (je a asi i bude) průmyslová špionáž, v ktéréžto vinikali obzvláště Japonci. A tak se tedy mistr byl nucen uchýliti se svou prací do hlubokých šumavských hvozdů. A na čem že to bádál? Ano přátelé byl to automobil. Nebudu vás zde zatěžovati podrobnostmi vývoje. Prozradím jen že při svých pokusných jízdách byl J.C. nucen používat z důvodu (zatím) nedostatečnosti výkonu a krouťáku motoru svého automobilu i koně. Tento oř, jenž se jmenoval Brid, po rovině a z kopce kráčel se svým vozkou za automobilem a připřahán byl na výpomoc jen při jízdě do kopců. A to na něj pak jadrný a zemitý horalský vozka Dajmer Benc volal: Hý Brid!!! Tyto pokusné jízdy však sledovali, skryti za borůvkomými keři a pařezy, japonští průmysloví špiónové. No a jak to celé dopadlo vidíme všichni jasně a zřetelně dnes. Japonci používaji hybridní motory, jejichž vynálezcem byl však český génius Jára Cimrman. Tož tak.
podle nejlepších pravidel. Krásně nenapadnutelné, dobře zaplacené, zkrátka s potřebným účinkem v řadách potenciálních kupců.. Taky jsem jich už pár zadával ;-)
Těch tu ale zase tak moc není >:-[]:no:
Je vidět, že to Lex myslí vážně... kvalitní auta vyžadují kvalitní prostředí. A to, jak je vidět, Lex v Brně má. Bravo. Jo... tohle boduje... tenhle segment se nekupuje na konečný tramvaje vedle vozovny. Lex tu začíná... tak asi všichni sledujeme na jakou strunu hraje... a na jakou? víš to?... víš ty vůbec jaká struna je ta pravá? P.S. Ta anketa... respektive odpovědi na ní... to se zatím asi vyjádřila nějaká mateřská školka, ne? Lex, že zválcuje v Evropě BMW? Brácho... sundej občas empétři z boltců a zeptej se táty... on ti vysvětlí rozdíl mezi autem a autem...
při večeru nevidíš na obrazovku? je tam jasně napsáno, že bude STEJNĚ úspěšný jako BMW, ne že ho zválcuje...i když...GTI,nechceš se mnou na testovací jízdu GS 450h????
To na Autosalonu nebyl test ;-) Jen nekriticke rozplyvani se nad technologii, tohle plati u spousty jejich testu. Misto toho, aby se clovek dozvedel, jak to v praxi funguje, tak jen zjisti, ze to auto je jak pristani na mesici ...? Veskere srovnani se omezuje na proti xy ma o 30 litru jiny kufr, proste zadna praxe a same tabulky vyrobcu, to si muzu precist sam. Ze to nejde s nicim srovnat, to je jedine pohled naivniho ekologa, co chce mit dojem, ze obrovska kara s velkym motorem a hromadou baterii bude najdnou ekologicka - to je, myslim, porad nesmysl. Nic proti tomu autu, ale relevantni informace vypada jinak, nicmene fandy znacky potesi, to chapu :-)
ne, tys to nepochopil...(asi)...to auto nejde s ničím srovnat, protože je tichounké a má např o vteřinu horší 80-120 než 911 turbo! Je to manažerská limuzína, jaká ještě nikdy nespatřila světlo světa...a ono srovnávat opravdu není s čím ;-)
Treba to srovnat a pak na zaklade toho srovnani rict, ze je to lepsi? Fakt by to neslo? Opravdu (asi) nechapu :-)
Proste vezmu dve auta a aplikuju na ne tutez testovaci proceduru a mam vysledek a ten uvedu jako test. Ne, ze budu porad opakovat, ze to srovnavat nejde, protoze je to jako pristani na mesici, tak si test nepredstavuju, ty jo? :no:
ale jo...ale nás přece nezajímají rozměry (až tolik), nas zajímá nejvíc motor...a tam prostě u nás nikoho podobného zakoupit nemůžeš. A testů E-klasse vs. BMW5 vs. A6 vs. GS bylo už hodně
Ano, ale o cem mluvim, je test v realnem prostredi - tenhle Lexus a V8 konkurent. Porovnani spotreby, pruznosti a chovani to h.systemu (vydrz baterii). To si predstavuju pod pojmem test. Pak at Lex vyhraje, technologie by mela jit dopredu. Ale povidacky AS s citovanim tabulek, to je trochu malo ;-)
no jo, nechceš po nich snad "český TopGear", že ne :-) . Co se týče spotřeby, tak kombinačka 8l....napověz nějaký osmivál, který se aspoň blíží ;-) . pružnost tam byla snad jasně vidět na dálnici...lokomotiva hadr. a vydrž baterií? Myslím, že z toho obava být nemusí. test GS hybrid s nějakým osmiválcem se předem smrskává na "lexus je super, ale konkurent XY má větší kufr" :-)
jo, ještě podvozek to může zvrtat, což si ale nemyslím. v GS se mi sedělo výborně, materiály a zpracování výborné (klasika v prémiové třídě). PS: já si několiktát pouštěl z netu ten záběr na tacháč...z 100 na 180 během pár vteřin...jak to letělo přes tachometr...přiznám se, že jsem ten zátah pojmenoval jako "kur*vský"
Topgear po nich nechci, ale vyhrazuju si pravo tyhle tabulkovy testy aspon kritizovat ;-) Jinak nepredpokladam, ze by Lex nevyhral :yes: Jinak prave ta spotreba by me zajimala v relnem srovnavacim testu, to je asi tak vse :-)
rozumím bingovi po čem prahne... taky by mě to zajímalo více než plytká relace na Primě.. :no: A vím, že ho chápeš i ty jen děláš že ne... :-) To srovnání je totiž na místě, protože spousta lidí to potřebuje porovnat.. porovnat v běžným použití.. Náklady na "cestu do práce cca 35km" například... ne jen zrychlení na dálnici.. ale třeba průjezd Plzeň - Ostrava.. jeden řidič jedním tam a druhým zpět atd.. to jsou relevantní informace.. to jsou ty tvoje "manažerský" aktivity ne..?!, a nejde jen o ten Lex i když to srovnání a představení toho hybridu je velmi důležité právě touto formou, jinak si to nikdy nikdo nekoupí... ;-) vím že chápeš... Jo a TopGear není měřítko.. nicméně takové Motorvision na DSF má mnohonásobně vyšší úroveň než AS na Primě.. (teda to snad všechno :no: ), takže si české Motorvision dokážu představit.. ;-)
Jo jo, Motorvision na DSF "byl" super. Než ho ty *** z UPC vyměnili za stupidní tutově levnější kanál :no: Prý to ale dělají pro nás, pro diváky :no::no::no: