Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lexus: Výroba v Číně nepřichází v úvahu. Důvodem je (ne)kvalita

Lexus nebude následovat konkurenci a v Číně nebude vyrábět auta. Nedosáhla by prý požadovaných firemních standardů kvality.
Zpět na článek
5. 5. 2014 18:33
Avatar - jozephko
5. 5. 2014 15:33
Vlastné skúsenosti s čínskou "tvorivosťou"
Je to jednoducho tak. Číňan dokáže perfektne niečo skopírovať (známy potreboval zistiť program uložený na "švábe"- pár kB. Poslal ho do Číny, tam "švába" zbrúsili, až boli fyzicky vidieť jednotky a nuly, a urobili z toho programový kód). Ale pridať nejakú ďalšiu hodnota v podobe vylepšenia - to je science - fiction.
Japonci - a nielen japonci, ale väčšina európskych firiem - používa tzv. Kaizen systém. Znamená to, že produktivita práce a kvalita výroba sa nezlepšuje veľkými skokmi z času na čas, ale neustále malými, na prvý pohľad nepodstatnými vylepšeniami. Táto filozofia je pre Číňanov cudzia. Oni majú inú - vyrobiť čo najviac výrobkov (všetko rátajú na námorné kontajnery) a dostať za to zaplatené. K tomu bezplatne prihodia 10 % tovaru na prípadné reklamácie. Urobiť na svojom výrobku nejaké vylepšenie? Načo? Veď zákazníkom v Afrike to stačí!
Také sú aspoň moje skúsenosti. Chcel som odtiaľ dovážať krabičku, ktorá by sa zapojila do autorádia bez MP3 prehrávača, a dokázala by prehrávať SD karty a USB kľúče. Pekný dizajn, celkom dobre vyriešená konektivita, ale softvér bol úplná katastrofa. Narátal som tam vyše 12 kritických chýb. Uvediem aspoň jednu: pri zvolení náhodného prehrávania skladieb sa skladby prehrávali naozaj náhodne - bežne sa stávalo, že sa tá istá skladba zopakovala už po 3 pesničkách...
Keď som ich požiadal o úpravu softvéru, tak mi povedali, že to dajú "vyriešiť svojim inžinierom". (Až neskôr som pochopil, že táto čarovná fráza u Číňanov znamená, že s tým nevedia urobiť absolútne nič; ale keďže Číňan má mentálny blok povedať NIE, tak používa túto vetu).
Po dlhých rozhovoroch som pochopil, že tá čínska krabička je len kópia krabičky, ktorú vyrába iná čínska firma. A oni zmenu v softvéri dokážu urobiť až vtedy, keď zmeny v softvéri urobí aj firma vyrábajúca originál. :-) Lenže zistiť, čo je originál a čo kópia, je v Číne dosť problém.
Všetci si myslia, že Číňania kopírujú len zo Západu. Ale Číňania rovnako (ak nie ešte viac) kopírujú hlavne sami od seba...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ji/Ri
6. 5. 2014 09:18
Re: Vlastné skúsenosti s čínskou "tvorivosťou"
:-) ;-) :yes:
5. 5. 2014 15:37
Tak to má bejt...
Škoda že to tak nedělá každej a nejen s autama... Ale počkat, nejsem 20, 30 let zpátky to by dneska všechno stálo 5x tolik kdybysme se opovážili dát práci našim lidem ...
Rozbalit vlákno
4
5. 5. 2014 16:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 5. 2014 16:12
Re: Tak to má bejt...
A ty si jen nějakej troll co tu musí všechno okomentovat a do všeho se navést ... Ignorovat tě :-)
5. 5. 2014 16:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
5. 5. 2014 17:09
Re: Tak to má bejt...
Paulie88, to je hmota, co? .... ale Gilgitek už tak nějak patří k místnímu folkloru. Každá dědina měla místního šaška, máme ho tu i my ;-) Gilgitku, jak bylo ve škole? ...dones žákajdu >:D
5. 5. 2014 16:07
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
16
5. 5. 2014 16:16
Re: Nemecká prémie problém nemá
Když se jedna značka rozhodla a začalo ji to momentálně vynášet, tak se musely přidat i ty další. Ne každý chtěl na minoritu ve společných podnicích s přiděleným čínským partnerem přistoupit. Ne každý chtěl naučit dělat Číňany auta.
5. 5. 2014 16:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
5. 5. 2014 17:10
Re: Nemecká prémie problém nemá
...ty nechápeš více věci ale.... tobě vůbec unikají souvislosti.... 8-s
5. 5. 2014 17:25
Re: Nemecká prémie problém nemá
Tak na začátku asi někdo chtěl sám od sebe. A ti další se museli přidat (pokud nechtěli dát konkurenci výhodu). Třeba jako Mercedes až po cca 16 letech po Audi. I ty snad chápeš proč to tak v Číně udělali. Chtěli se jen naučit rychle dělat auta. Proto prakticky znemožnili dovoz (100% clo) a vyrábět šlo jen ve společných podnicích pod čínskou kontrolou. A ty tomu snad i tleskáš.
Avatar - Ji/Ri
5. 5. 2014 17:33
Re: Nemecká prémie problém nemá
... :yes: ...snad tohle pochopí alespoň z 5ti%...už tohle bude úspěch. :-!
5. 5. 2014 18:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
5. 5. 2014 18:21
Re: Nemecká prémie problém nemá
Opět zadkem přímo do vlastního krku? >:D >:D >:D Guglit, bav mě ;-)
5. 5. 2014 18:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 5. 2014 18:17
Re: Nemecká prémie problém nemá
Já za to Čínu taky nekritizuju. Pro sebe to udělali ideálně. Navíc Číně asi nešlo primárně o ochranu trhu, ale o to naučit se dělat auta, která pak budou prodávat po celém světě. :-)
Avatar - Ji/Ri
5. 5. 2014 22:16
Re: Nemecká prémie problém nemá
...samozřejmě, udělali to perfektně. Nebyli schopni obšlehnout technologie, zavřeli obchodně hranice zvenku a však oni rádi přijdou na náš trh. Osobně, pokud se můžu čínským výrobkům vyhnout, tak obloukem. Tam kde to nejde, tak nejde. Nicméně pořád je to největší ekonomický zloděj na světě....
5. 5. 2014 17:39
Re: Nemecká prémie problém nemá
Podívej se na to z druhý strany a tím je poměr prodejů...pakliže je pro tebe Čína už natolik zajímavým trhem, že se budeš snažit nastolit, kontrolovat a udržet vlastní měřítka kvality, dá se to. Je to jen otázka priorit a odhadu vlastního potenciálu na trhu.
5. 5. 2014 18:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 5. 2014 18:28
Re: Nemecká prémie problém nemá
Nemecka premie ale problem ma, jeji kvalita as tak slavna neni jak nekteri hlasaji (jsem spokojeny vlastnik jedne nemecke premie), a "Nemecka" auta vyrobena v Cine jsou urcena pro Cinsky trh, a o jejich kvalitach sotva zdejsi osazenstvo vcetne me neco vi nebo tusi :-)
5. 5. 2014 18:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
5. 5. 2014 22:13
Re: Nemecká prémie problém nemá
...tak hlavně, že si to myslíš... ;-)
Avatar - twistedTSD
5. 5. 2014 19:53
Re: Nemecká prémie problém nemá
5. 5. 2014 18:33
Věřím...
Japonci jsou absolutní pedanti na kvalitu. Vůbec se jim nedivím, že nedůvěřují jiným než svým lidem. I nebohý Pioneer své top produkty vyráběl doma a prakticky nikdy se neřešily reklamace či opravy. Jen by měly pootevřít vrátka kreativitě z USA či Evropy. Jejich výrobkům často chybí odvážnější či zajímavější dizajn a marketing, který by jejich přednosti a absolutní kvalitu prodal....
Rozbalit vlákno
1
5. 5. 2014 19:55
GARÁŽOVÝ POSTOJ
Těžko hodnotit horní slogan, člověk nezná historické, konkurenční a marketingové konsekvence, ovšem co osobně cením na horním sdělení to je - přímost. Na našem kontinentu už člověk pomalu zapomíná, co je přímý, otevřený postoj, co je pevný názor. Vše je baleno do pláštíků férovosti, antidiskriminace, vyvážených postojů, smírů všeho druhu, konformních sdělení a genderových balancí.

Život ve své podstatě ovšem nikdy nebyl a nikdy ani nebude o... programovém farizejství. Život byl, je a bude o přímosti, o otevřenosti, samozřejmě i o jisté pevnosti, možná až tvrdosti a názorové vyhraněnosti, o soutěži, o vítězství, a o důstojné prohře, o charakteru, o čestnosti, prostě o tom, o čem je život ve své nezkarikované podstatě.

Pokud jsme to v Evropě dotáhli až k tomu, že už jen mistrovským glosátorem autosvěta veřejně avšak v zámlce vyslovené písmeno "N" je důvodem k vyhazovu z veřejného média, pokud ústředním zaklínadlem vztahů je falešná korektnost a masivně podporovaná rezignace, něco je špatně.

Tak proto cením (na naše poměry) nebývale otevřené a přímé sdělení automobilky Lexus v horním článku :-!
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ji/Ri
5. 5. 2014 22:02
Re: GARÁŽOVÝ POSTOJ
:yes: :yes: :yes: ...ano. Každé Tvé písmeno by mělo být do kamene tesáno, zvláště pak, že dnešní doba je plná těch farizejů, kteří za krásné myšlenky, slova a postoje schovávají postupy a činy, které do života opravdových osob páchnoucích člověčinou nepatří. Děkuji za ta slova, věty.... velmi si toho vážím. Koukám, že máš palce dolů...mno, asi se hoši poznali
Dnes velmi zřetelně a ve stoji: Bravo GTI, Bravo Lexus! ... :-) :yes: :yes:
Avatar - Dinar
6. 5. 2014 06:55
Re: GARÁŽOVÝ POSTOJ
To jsi z toho udělal docela guláš pejska a kočičky, Clarsksonův "možnánegr" s "nebudeme vyrábět v Číně" Lexusu??? :-O Tohle není paralela ani náhodou.

Lexus je v Číně na okraji zájmu v premiovém segmentu, výroba v Číně se jim nejspíš nevyplatí, (Toyota v Číně vesele vyrábí) zdůvodnění jsou, resp. můžou být stejně marketingová jako "otevřená a přímá."

Co se kvality týká, moje zkušenosti s výrobou v Číně docela odpovídají tomu, co píše v prvním příspěvku Jozephko, ale ani to nijak nesouvisí s výrobou aut evropských nebo japonských značek v Číně. Tohle je prostě lokální výroba dané značky, žádné čínské invence jak konstruktérské tak výrobní netřeba. Zvláštní, že jsem tu na to téma nikdy nečetl úvahy nad kvalitou např. v USA vyráběných modelů prémiových značek, za sebe můžu říct, že v Číně jsem jezdil několik měsíců bmw 5 vyrobeným v místní továrně a to auto bylo rozhodně kvalitněji smontováno než "americká" X5, kterou mám doma.
6. 5. 2014 07:56
Re: GARÁŽOVÝ POSTOJ
Nemíchám Clarksona s výrobou v Číně, píši o (na naše poměry) přímosti ve vyjádření Lexe, aniž bych věcně hodnotil kvalitu výroby samotnou. Směroval jsem to na euro-poměry, na tu všudypřítomnou "korektnost".
Avatar - Dinar
6. 5. 2014 10:04
Re: GARÁŽOVÝ POSTOJ
Neříkám, že mícháš Clarksona s výrobou v Číně, říkám, že se tváříš, jako že v prohlášení Lexe a Clarksona může být nějaká paralela, ve smyslu přímosti proti korektnosti. Jenže není, je to naprosté nebe a dudy.

Řvu vztekem nad každým případem zas.rané rádoby korektnosti, a tahat Clarksona na textu rozpočítávadla je zvěrstvo, mmch. to samé je v Pulp Fiction, je to jedna z nejlepších scén filmu, a nikomu tam "negr" nevadil. Je mi zle ze směru, kterým západní civilizace jde, k té pokrytecké stupidní "korektnosti", ale prohlášení lexe, že nebude vyrábět v Číně s tím nemá co dělat. ;-)
Avatar - CommonUser
6. 5. 2014 15:22
Re: GARÁŽOVÝ POSTOJ
K+,
aj ked Clarksona tam nevidim (Edit ?) a rozpor tam nie je taky vyrazny (GTI vs Dinar).
Kaslem na Clarksona, videl som ho len 2x aj to len na youtube.
6. 5. 2014 08:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 5. 2014 01:19
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Dinar
6. 5. 2014 06:57
Re: Je to trochu jinak
Tentokrát s tebou musím souhlasit. :yes:
Avatar - Ji/Ri
6. 5. 2014 09:12
Re: Je to trochu jinak
Pak, že to nejde :yes: ....to ovšem nic nemění na tom, co napsal GTI a na faktu, že pořád se bavíme o největším ekonomickém zloději na světě ....
6. 5. 2014 09:21
Re: Je to trochu jinak
Souhlas.
V Číně se vyplatí vyrábět jenom automobilkám, které tam mají také dostatečně velké prodeje a to Lexus nemá, takže pan manažer jenom hledal, jak se vykecat ze skutečnosti, že tam Lexus nevyrábí a pan Fokt z toho klasicky udělal senzaci a pár prostých duší tady na to naskákalo jak opičáci na řetízkáč. Pokud produkci vedou manažeři dané firmy, tak dokáží vyrobit stejně kvalitní auto v Číně jako v Japonsku. Nakonec proč asi pracuje hromada Číňanů v nejšpičkovějších továrnách přímo v Japonsku. Číňané jsou tam velmi často používáni ke zlevnění výroby, protože Japonci jsou prostě už velmi drazí.
Avatar - CommonUser
6. 5. 2014 10:31
Re: Je to trochu jinak
Rovnako kvalitne auto ... hmm asi ano, aj ta cena ale nebude "cinska". Najdi cenu prace v autoindustry v Cine za rok 2013.
Toyota prechadza z robotov na cloveka kvoli kvalite, tiez zaujimavy aspekt "from Japan".
6. 5. 2014 12:16
Re: Je to trochu jinak
Cena práce v Číně roste, nicméně je stále nižší než v Japonsku. A samozřejmě i v tomto regionu jsou místa, kde je ještě levnější, třeba Vietnam. Hlavní výhoda výroby v Číně ovšem spočívá v obejití dovozových cel.

To přecházení z robotů na člověka neznamená, že se vyhodí třeba svařovací robot a člověk vezme kleště a kuklu. Podíl robotů zůstane stejný a jenom se zvýší počet lidí při kontrole jejich práce, protože některé procesy dnes zůstaly zcela bez kontroly člověkem a když se vloudila nějaká chybička, tak pak vznikaly obrovské řetězové potíže. Takže spíše než přecházením z robotů na člověka bych to viděl jako zvýšení kontroly práce robotů člověkem. :-)
Avatar - CommonUser
6. 5. 2014 14:00
Re: Je to trochu jinak
Ano roboty zostanu ako sophisticated tool ... ;-)
Avatar - CommonUser
6. 5. 2014 09:32
Jozephko to v podstate vystihol
Ja osobne mam velmi zle skusenosti - nedodane kopmonenty na cas, ci neupravene podla dohody. Snaha presvedcit, ze to zle chapame, co chceme ... 8-s a pod.
Poznam firmy co na tomto doslova zhoreli.
Ano nemecka trojka tam vyraba, ide "iba" o peniaze. A Mercedes je tam priamou konkurencoiu Hyundaiu ... bez srandy. S-klassa sa tam dovaza a to nie preto, zeby to tam nechceli produkovat.
Zavadzanie Euro4 normy pre auta dnes je dalsi krok "nakupu" technologie z EU.

A co takto rovnake colne obmedzenia do EU a mozme znizit DPH :-! Ze nebudu dovazat lacne tricka ? Ale budu ... Nie je tajomsto, ze Cinske obchodne grupy sa snazia investovat napr. na SK v oblasti ... ... potravinarskej resp. polnohospodarstve. Dovod je dufam jasny.
Rozbalit vlákno
29
6. 5. 2014 09:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CommonUser
6. 5. 2014 10:24
Re: Jozephko to v podstate vystihol
Kontakt nebol a ani nebude jednoduchy, staci si nastudovat cinsku "ustavu" ci obchodne pravo. Odfajcit zahranicnu firmu je v podstate hrdinsky krok ....

"Cinske" modely sa nevyvazaju globalne a nie je tam ani vyvoj a pod. To si Cina zasa obslahne (Euro4). Ano vyssie modely D3 sa dovazaju, ale dovod nie je ekonomicky, snaha robit to v Cine bola ... na to vezmi jed. Nemozem ti dat vsetko na tacke, ale podumaj ake spektrum zakaznikov kupuje tie vyssie triedy ... dufam, ze ti docvakne.
(pomocka - nemecka obchodna komora pred nejakym casom chcela posilnit logo "Vyrobene v Nemecku" na polovicnu uroven produkovaneho tovaru, prave ***omanagement zablokoval toto rozhodnutie - dnes je na 15%, ale aj to je v tomto pripade relevantne ...)
Avatar - Ji/Ri
6. 5. 2014 11:09
Re: Jozephko to v podstate vystihol
...výborná informace, perfektně podaná. Snad se už i Gilgit dopracuje k meritu věci a to nemyslím, Gilgite, na základě zkušeností s tebou, nijak negativně. Cína je ekonomický a průmyslový grázl, ale mají trh a hotovost a to se v obchodě počítá. GTI to trefil na komoru, budiž to vodítkem pro mysl nejen ve vnímání aut a číny, ale ve vnímání života. Nemůže se na mě nikdo zlobit, že prostě nemám rád souseda, který si všecko ukrade z okolních zahrádek a náhodou se mu povede vypěstovat mrkev a to ještě z ukradených semínek. Tohle je pro mě nepřijatelné. Až čína přijme zákon o duševním vlastnictví a bude ho vyžadovat, až čína bude fungovat jako ostatní trhy, tzn. že duševní vlastnictví je to nejvíc a to si přiznejme fakt, že vývoj je nejdražší položkou výroby. Vyrobit to už je nutnost a i ta čínanům nejde...jak vidno.
Avatar - CommonUser
6. 5. 2014 11:34
Re: Jozephko to v podstate vystihol
Tak nejak. Lexus premium class by PRC - :-O :*) 8-s :no:
Avatar - Dinar
6. 5. 2014 12:48
Re: Jozephko to v podstate vystihol
A co D3 premium class by PRC?
A co D2 premium class by USA? Je jejich kvalita lepší než těch z PRC?
Avatar - Ji/Ri
6. 5. 2014 12:51
Re: Jozephko to v podstate vystihol
Pokud je čínská kvalita lepší než ta z USA, proč si jednoho dravce nepřivezeš? ... >:-[] ;-) ...není to třeba tím, že by se ti špatně žilo s pocitem, že máš auto Made in China? ....
Avatar - Dinar
6. 5. 2014 13:13
Re: Jozephko to v podstate vystihol
Proč bych si vozil něco, co si můžu koupit doma? :-O
Co to má společného s podstatou věci?
Ten příklad USA je jen jedním z mnoha, prostě tvrdit, že automobilka vyrábějící premii nedokáže své modely vyrobit v Číně v potřebné kvalitě je úsměvný, je to stejná technologie, stejné výrobní postupy a stejná organizace jako v mateřských závodech, jinak to ani nejde. V čem je tedy problém s Čínou, když tu zjevně nejde o možnost čínského zásahu do konstrukce, výrobního postupu, do technologie? To jakože ten robot umístěný v továrně v Číně svařuje hůř protože ví, že je v Číně a že tak to má byt, bo tak je to spravne? Nebo že by ten čínský dělník byl větší flákač než evropský odborářský lenoch, turecký fachman nebo texaský mexík? >:D Tohle je křeč, Jirko, víme to oba, Lexusu se prostě vyrábět v Číně nevyplatí, vzhledem k prodejům, a tak tam vyrábět nebude. Říct, nebudeme vyrábět u vás, páč by auta byla nekvalitní, je snažší než nebudeme u vás investovat do fabriky, páč při reálných možnostech prodeje na čínském trhu se nám to nevyplatí. Nikdo z evropských výrobců nevyrábí auta v Číně, aby je vozil do Evropy, jsou to auta pro lokální max. asijské trhy.
Avatar - Ji/Ri
6. 5. 2014 13:39
Re: Jozephko to v podstate vystihol
...myslím, že tyhle prémiové řady si čínané kupují právě proto, že nejsou made in china. A že nevyrábí třeba řadu IS - třeba nechtějí právě z důvodu, že jakákoliv souvislost s made in china je pro značku nežádoucí. ....vše je to spekulace.... ono to nebude mít jen jeden důvod, ale bude to mix všeho. Od jména značky, po ekonomiku.
Otázka: budeš mít na krámě vedle sebe dva totožné bmw - jeden z číny, druhý z usa.... který si vybereš? Já osobně ten z USA. Jinak, až v posledních letech se i čínské fabriky pod taktovkou zahr. firem musí chovat k lidem jako k lidem a ne jen levné pracovní síle. Musí mít stejné podmínky jako ostatní - to prodražuje pracovní sílu. Takže, ano, v těsně nedávné minulosti ta čínská fabrika mohla produkovat kvalitativně odlišné výrobky, které jsou ale pro domácí trh pořád nadstandart.
Avatar - Dinar
6. 5. 2014 13:44
Re: Jozephko to v podstate vystihol
Jaká čínská fabrika, probůh, je to fabrika třeba bmw nebo mercedesu, v jedné jsem byl vypadá to tam naprosto stejně jako v Dingolfingu, management je německý, technologie taky. Já o voze, ty o koze.

A vedle sebe dvě totožná bmw mít nemůžu, prostě to nejde, vždy bude jedno (to vyrobené v Číně) stát v čínské prodejně, to druhé (vyrobené v Mnichově) v té evropské.

Ale pokud bych měl na tvou hypotetickou situaci přistoupit, a mohl si vybrat mezi bmw vyrobeným v Číně a v USA, pak na základě své osobní, čímž logicky omezené, zkušenosti, bych vzal to čínské.
Avatar - CommonUser
6. 5. 2014 14:38
Re: Jozephko to v podstate vystihol
Nemecky management - suhlas, technologia tiez - suhlas. Ale aka technologia a aky management ? Nic viac ako to, co pozaduje majortiny Cinsky trh.
Avatar - Dinar
6. 5. 2014 13:48
Re: Jozephko to v podstate vystihol
S podnikáním v Číně, tím jak vypadají čínské fabriky atd., mám víc než desetiletou a poměrně rozsáhlou zkušenost, je to na dýl, můžeme to probrat třeba v sobotu, a souhlasím s většinou věcí, které tu píšeš, ale znova říkám, s tou hláškou lexe tohle nijak nesouvisí.
Avatar - Ji/Ri
6. 5. 2014 14:08
Re: Jozephko to v podstate vystihol
Souhlas. V sobotu to vezmem od podlahy ;-)
Avatar - CommonUser
6. 5. 2014 15:43
Re: Jozephko to v podstate vystihol
Nechcem reagovat na tvoj text, ale neda mi nepozastavit sa na tym, ze si defacto len potvrdil dialog na sobotu s Dinarom, a uz mas 2 negativne hodnotenia. Ktovie komu to tak kruto vadi. Asi dnes niekto nedostal lizatko :-)
Avatar - Ji/Ri
6. 5. 2014 21:07
Re: Jozephko to v podstate vystihol
;-) no, asi má někdo žilku na prasknutí >:D :-) zajímavý postřeh :yes:
Avatar - Dinar
6. 5. 2014 12:46
Re: Jozephko to v podstate vystihol
S tím vším souhlas, jak to ale souvisí s prohlášením Lexe, že nebude vyrábět svá auta v Číně?
Avatar - Ji/Ri
6. 5. 2014 12:53
Re: Jozephko to v podstate vystihol
...zajímavý dotaz na PR Lexus? .... možná mají zjištěno, že by tím utrpěla značka na pověsti... možná špatná zkušenost. Co my víme. Určitě k tomu mají své důvody.
...tady bude ten zakopaný pes: "Ano vyssie modely D3 sa dovazaju, ale dovod nie je ekonomicky, snaha robit to v Cine bola ... na to vezmi jed. Nemozem ti dat vsetko na tacke, ale podumaj ake spektrum zakaznikov kupuje tie vyssie triedy ... dufam, ze ti docvakne." ...děkuji kolegovi za výpujčku....
Avatar - Dinar
6. 5. 2014 13:26
Re: Jozephko to v podstate vystihol
Lexus znamená jen LX? Nebo proč argumentuješ tím, že se nedělají "vyssie modely" např. S-klasse na místě? Lexus by snad vyráběl ve své továrně i IS nebo GS. D3 ve svých čínských továrnách bouchá to, co se prodává masově, logicky ne nejvyšší modely, kterých se prodá nejmíň a je na nich největší marže, která unese i dovozní clo, takže je třeba si ujasnit, co jsou ty "vyssie modely". Nedělají se tam jen ty modely nejvyšší, lux. třída, vyšší střední ano, právě proto, že masovka, spec. prodloužené verze A6 a 5er v longu prodejně válcují A8 a 7er.
6. 5. 2014 13:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CommonUser
6. 5. 2014 14:29
Re: Jozephko to v podstate vystihol
D3 predava ine produkty v Cine ako v EU, to hadam suhlasis. Aj to suhlasis, ze v najpredavanejsich segmentoch v Cine, sa ta D3 neberie ako nieco viac (konkretne Mercedes vs Hyundai). Teda vyssi model je pre Cinu Sko, ci 7er, ale aj X6 hybrid a pod.
Teraz je otazka, kde sa najviac preda Sklasse ? Nie veru v EU to nie je ale ani za oceanom. Hovorim o W222. Presun vyroby sa aj tak stopol, domyslis preco. A z toho podla mna vychadza Lexus. Alebo ma Lexus produktove portfolio vhodne pre Cinu, kde by bolo made by PRC ganz in Ordnung ???
Rovnake technologicke postupy ... castokrat ano ale s inym vysledkom. Zeby sami Cinania to videli inak ?
Avatar - Ji/Ri
6. 5. 2014 21:09
Re: Jozephko to v podstate vystihol
...ano, tohle sedí. S tímhle se ztotožňuji. :yes: :-)
6. 5. 2014 12:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
6. 5. 2014 12:19
Re: Jozephko to v podstate vystihol
Nepochopil. Bohužel. 8-s ... pokud ekonomiku výroby určíš z logiky, tak to jsi ekonomický mág a piš knihu.
Díváš se na to z jiné strany. Víš jaký je nejefektivnější a ekonomicky optimální způsob pořízení čehokoliv? .....krádež. A to čína dělá nejen v této oblasti. U nich je prostě normální krást, už to bereš v potaz nebo se budeš bít za čest a slávu někoho, kdo ani čest ani slávu v této oblasti nemá? .... Nevím, co děláš, ale měl bys rád kolegu, který ti krade nápady a úspěšně je, v totálně mizerné kvalitě prodává?
Avatar - CommonUser
6. 5. 2014 14:12
Re: Jozephko to v podstate vystihol
Nemusim ani odpovedat. Jiri to napisal.
A ANO Euro 4 je v podstate technologia, ale ak nevidis do motorov, tak je to pre teba skutocne len 5 pismen ... ako pre Cinana dusiaceho sa v zapche v Pekingu, co nevidel modru oblohu uz 2. mesiac.
V tomto tvojom videni sveta teda nechapem, ze firmy natlacili tolko penazi do dalsich 5 pismen napr. Euro6 :-)
6. 5. 2014 14:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CommonUser
6. 5. 2014 14:32
Re: Jozephko to v podstate vystihol
Nastuduj technologicky rozdiel medzi Euro3 a Euro4 a budes mat jasno (benzin).
6. 5. 2014 14:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CommonUser
6. 5. 2014 15:02
Re: Jozephko to v podstate vystihol
Od Jiriho - "Nepochopil. Bohužel. " Jedno s druhym suvisi, Chna IV mi nevadi, ale skor ten postup uplatnovania ([odkaz] a zisti realny stav uplatnovania celoplosne.
Avatar - Ji/Ri
6. 5. 2014 21:11
Re: Jozephko to v podstate vystihol
CommonUser to je zbytečná práce. On je to klučina zčásti informovaný, ale souvislosti nevidí. Holt je v té zápche v centru Pekingu... ;-) :yes:
Avatar - Ji/Ri
6. 5. 2014 21:12
Re: Jozephko to v podstate vystihol
Hloupý nejsi.... tak tedy jsi tak tupý, že nevidíš souvislosti nebo jen ukájíš své mindráky vyvoláváním flame? .... ;-)