paci sa mi viac ako nazov iX45 a aj vzhladom k doterajsej minulosti , evokuje to ludom starsie santafe takze kazdy vie o ake auticko zhruba ide a aj majitel starsieho santafecka sa nebude citit out.............je to nieco ako s corollou a aurisom.....po prichode aurisa ani pan boh nevie ze je nastupcom corolly a mnohi zakaznici to dali svojim nezaujmom najavo.......
u mna za ponechanie mena Santa Fe ma hyundai :yes: pochvalu :yes:
osobne mi je fuk či by sa to volalo tak ,alebo tak podla mna nieje problem ani pri čiselnom označeni teda až na jeden detail čo je IX20 čo nieje suv,ani nedisponuje nahonom 4x4 tak to je trošku vedla,inak celkom chapem hyundai je to hra na istotu 3generacia Santa Fe / znie lepšie ako vysvetlovat,že nova IX45 je nastupca santa fe,ale tiež nechapem prečo niekto premenuvava modelove porfolio a potom jednoducho model dva z tejto zmeny vynechaju...
Pismeno "X" v nazve neznamena hned pohon 4x4, ale nieco navyse, pri SUV je to pohon 4x4 a pri ix20 (a do buducna aj pri inych vanoch) je to variabilita a priestor v interieri. SUV koncia a budu koncit cislicou 5 a vany cislom 0. Tolko k vysvetlenie oznacenia.
je to jedno jaký bude název, naopak bych se přiklonil aby se v Evropě nazvala iX45, když už je tam iX35 a 55, a vůbec samý "i" modely... A na jiných trzích by zůstaly slovní názvy, jako je to doposud i v US, iX35 je tu pořád Tucson a iX55 je Veracruz :-) Takže asi tak >:D Hlavně je v tom ale pěknej bordel. Máme tu evropskou starou i30 SW pod názvem "Elantra Tourning" >:D
Ještě přidat Hjondé Mexico, Hjondé San Francisco, Hjondé Texas, Hjondé Dallas, Hjondé Las Vegas a maj to kompletní, vykradači.
Moc kreativní zedy Korejci nejsou. :no:
Wine, to ti místní H-K fanatici neodpustí... Ty nevíš, že kritika čehokoli korejského je u Katikakusů nevítaná, na Slovensku pak úplně nezákonná? Neriskuj! Ještě máš čas zjistit, že ceedy vlastně dobře jezdí a hjondé jsou vlastně krásné...
Veliteli, jiz tradicne tady exhibujes svou vlastni nebetycnou hloupost. Kdyz uz se chces do nekoho navazet, mel bys nejdriv pochopit, co pise a na co reaguje.
Tobe se to dlouhodobe jaksi nedari... ;-\ :no:
sme sa dočkali fluid sculpture dizajnu ,ktory je mi sympaticky vyźera to viac než dobre,kto vie možno je to tym,že chcu zaposobit aj v USA,ale pači sa mi :yes: jedina vec čo je troška moc na mna je ten chrom grill past na oko...inak by som s bol taky smely a porovnal po dizajnovej stranke s Infinity/neber ako kopirovanie,ale ako podobne riešenia/ u mna ma novy Santa Fe :yes:
čím víc prolis, čím víc chrom, tím víc auto 8-s Předchozí Santa Fe se vydržel vyrábět velmi dlouho a ani dnes nevypadá "de mode", byť třeba v interiéru není o čem diskutovat...
Tohle se tak moc snaží oslovit, až je z toho tak trochu laciná bižuterie :no:
Já se tedy upřímně řečeno ve všech těch Kiích a Hyundajích začínám ztrácet.
Jsou takoví bezpohlavní a vysloveně ................... těžce .................... spotřební zboží.
Jo, koncern H-K opravdu dělá lacinou bižu (tedy ne vždy lacinou cenou, ale vždy vzhledem a přístupem). Ale to víš, většina lidí má ráda cetky za pár korun - každý potřebuje trošku radosti.
Hyundai si sám nevěří ve vlastní strategii 8-s Jestli se tohle bude opravdu jmenovat stále Santa Fe, pak Hjoandéé dokonale podřezává svoji strategii. Santa Fe byl jako jeden z mála poměrně úspěšný a vybudoval si renomé, jenže tohle mělo být zapomenuto s novým označením, novou vlnou a novým značením. TO mělo být silným nositelem identity Hjoandéé.
Vzhled je věcí individuální, mě se vůbec nelíbí. Tolik komplikovanosti nedokáže nabídnout nikdo jiný 8-s
Zdravím !
Mě se zas užití toho chromu líbí. Vadilo mě dost, když chrom z aut zmizel. Ty auta byly pak takový málo výrazný... jednolitý... černý doplňky - pro mě nic moc.
Takže tenhle Hyundai se mě zamlouvá. Já bych si ho s dovolením vzal. ;-)
Tak s koncepcí 2,4l a 4 válce má hyundai velmi dlouhou a dobrou zkušenost. Poprvé byl ten motor-tehdy licenčně vyráběná 4G64 od mitsu použitá v sonátě v roce 88 ( z nostalgie ji ještě mám z 89) a stejně jako mitsu stále používá deriváty původní 4G64 (která byla 8V, 12V i 16V, měla MPI, měla přímovstřik, měla kde co, ale stále 2351ccm, tak i hyundai jde cestou vývoje odzkoušeného. Krom té sonaty (na zrestaurování) mám i ve space wagonu 4G64 s přímým vstřikem a sice to není motor pro závoďák, ale pružnost i z nižších otáček a spotřeba je příkladná, hlavně s tou spotřebou by to s 6ti válcem nevyhráli. Jinak samozřejmě že 3,0 6ti válec by slušel
... se nemusí bát, že nic neuvidí (viz věta "Okénko za zadními bočními dveřmi je tak velice malé. Z tohoto prvku však nebudou mít radost pasažéři v druhé a třetí řadě sedadel, kvůli malému prosklení se tu budou cítit stísněně.")
Model dodávaný do Evropy (jak se již vícekrát psalo i na Auto.cz) bude mít klasické dvě řady sedadel (viz zde pod článkem publikovaný typ karoserie).
Model se třemi řadami sedadel má jinou karoserii (zejména v bočním profilu odlišnou): [odkaz]
Pozn.: Minulá generace Santa Fé byla také ve verzi se třemi řadami sedadel, ale neujala se. Možná i proto se Hyundai rozhodl zkusit odlišné karoserie.
Tak jest, díky za ten odkaz. Zkusím na přeskáčku přidat pár imho poznámek: pokud jde o název, nedělal bych závěry z jedné předběžné informace, která už koluje několik týdnů po webu a tady u článku je jenom zopakovaná. Ani by mě nepřekvapilo, kdyby při uvedení do Evropy evropské ředitelství zavedlo název ix45. V US prodává Hyundai z SUV nejvíc právě SantaFéček - celkem logicky se na tom zkoušejí přichytit a přidat prodlouženou verzi, aby nějak obešli tamější obecně opadlý zájem o velká SUV. V regionální dělbě Hyundaie patří SUV do domény US ředitelství (jako hlavní strategický směr vývoje), evropské ředitelství chce naopak akcentovat sportovně/zábavně orientované hatche a tomu podobné. Myslím je to na exteriéru Santa Fé vidět. I když v US design centru i v evropském sedí po jednom šéfdesignérovi původem z BMW, nekreslí oba automaticky nějaké stejné vzpomínkové bangleovky.
Ja si osobne myslím, že dlhšia verzia Hyundai Santa Fe sa u nás začne predávať ešte neskôr ako krátka (sport). Podľa mňa kratšia verzia nahradí stávajúci a zastaralejší Hyundai Santa Fe a bude pomenovaná podľa nového systému ako ix45. Ako si môžete však všimnúť dlhšia verzia má aj inak tvarované zadné svetlomety, okná, hmlové svetlá a prednú masku. Vo mne skôr evokuje, že sa Hyundai snažil odlíšiť tieto autá designovo zámerne, jedným zo zámerov je podľa mňa aj fakt, že v budúcnosti zrejme dlhá verzia Hyundaiu Santa Fe nahradí starší model ix55 (v USA Veracruz) a zrejme preberie aj jeho označenie. Model ix55 sa u nás zatiaľ nepredáva tak dlho aby bol čas ho vystriedať. Myslím si, že nová ix55 (dlhá verzia Santa Fe) sa u nás začne predávať najskôr koncom roka 2014.
Zvláště design přední části mi přijde hodně povedený, ale design je vždy subjektivní. Důležité bude jak bude jezdit, jestli se podaří něco podobného jako s i30, která se i podle německých testů v podstatě vyrovná Golfu, tak se máme na co těšit. Prkenná ix35 se totiž kvalitou jízdy Tiguanu rozhodně nevyrovná.
viz. www.cetkaatretka.cz >:D Škoda jen, že se nebude dělat s 1.6 GDI a s pohonem 4x2 - za půl míče by se to prodávalo jako housky na krámě, stejně jako ix35. Profesionální maminy požadují vždy pocit sucha a bezpečí a tohle auto jim ho 100% nabídne.