Zatiaľ čo konkurencia v Stuttgarte bude v nasledujúcich rokoch obnovovať a „upratovať“ výsledky predchádzajúcej modelovej ofenzívy, automobilku Audi vstup do nových trhových segmentov ešte len čaká.
ach, ani nechcem citat, co sem zase pusti za prispevok nas pr....v GTI :'-(:'-(:'-( Radsej ho hodim do HATE-LISTU, nech nemusim citat jeho vyplody, ktore napisal vdaka vynechaniu praskov :no::no:
proc se o nem tak vyjadrujes? ja myslim, ze je fajn, ze ma svuj nazor.. kdyz se mu libi koncern VW, tak proc ne? ja osobne treba volkswageny a skodovky moc nemusim, ale audi proste zeru.. a kdyz gti ma rad koncern VW, tak na tom prece neni nic spatneho, ne? muze prece projevit svuj nazor a jeho prispevky jsou vzdy zajimave.. nerikam, ze s nim vzdy souhlasim, vubec ne, ale pise o autech a pise zajimave a nechodi na diskuzi pomlouvat ostatni, aspon ja jsem nikdy nic takove u nej nevidel.. rad si ctu jeho prispevky, protoze prave u audi si rad prectu, ze i nekdo jiny ma podobny nazor jak ja.. asi mi tady budou vsichni psat ruzne ne moc prijemne prispevky, ale ja jsem proste jen napsal, co si myslim
Kulturou projevu te prevysuje rozdilem asi trech generaci. Takze se prosim dej sam do ban-listu a nech sem psat jen lidi, kteri maji nejaky nazor a ten dokazi zformulovat. Dekuji.
8-s GTI a nazor???? To, ze je byvaly ucitel literatury na ZS, kde obtazoval skolacky a dokaze "pekne" formulovat vety este neznamena, ze vie pisat nieco o autach. Jeho skusenosti z oblasti aut su mizive, su ohranicene na dva modely: Fabia 1,2 HTP a GOLF3
Inac ma absolutne ubohy, doslova onanisticky prejav, hlavne co sa koncernu tyka. Nezaskodilo by mu trosku objektivity a nadhladu, pretoze ne trhu (CESKOM) je viac ako 22 znaciek a nemoze odsudzovat vsetkych okrem koncernu.
Ale ty jsi náš druhý Marko, viď. Nečtu od tebe nic jiného než : "ach GTI, ach GTI". Mi připadáš jako zamilovaná zhrzená puberťačka, která když ho nemůže získat tak ho začne nenávidět.
mam na neho alergiu....niekto ma na cistiace prostriedky, niekto na milecne vyrobky .....ja mam na GTIho. Auto.cz bol skvely server, pokial sa sem nanasackoval typ GTI. Z tvojho pohladu.....je to normalny clovek, ktory napise 16000 prispevkov za tak kratku dobu?????
Na tenhle server sem chodím už asi tři roky, a už tu byl. Sestupnou tendenci mají diskuze ne kvůli GTI, ale kvůli lidem jejichž moudra doposavaď byly k vidění na novinkách, idnes atd.
Jeho psychický stav nebudu posuzovat, to ať posoudí jeho kamarádi a rodina, a těm asi jeho duševní stav nepřijde nenormální!
Určitě ho mám radši než nějaké zamindrákované přispěvatele, kteří se jím neustále ohánějí jako malí spratci! Pokud jim vadí tak ať ho ignorují, a pokud to nedokáží ať radši chodí jinam. Kdo ty jejich zvratky zde má číst
Dej si pohov. Pravda je, že někdy ujede, ale to ti nedává právo se do něj tak navážet. Chtěl jsi s ním trtkat a on tě nechtěl, že máš syndrom čunkové sekretářky?
Čo sa hneď ozývaš a hubuješ proti GTI-mu prv ako niečo napíše? Už máš fakt taký hnilý mozog? Sklapni, vypni PC a neotravuj tu vzduch svojimi výlevmi, keď nevieš napísať nič konktrétne a rozumné k článku. Ty úbožiak úbohý.
K Audi: nemôžem si pomôcť, ale ani jedno z ich áut ma akosi neoslovuje. Proste pohľad na Audi ma necháva ľahostajným a chladným. Neviem prečo.
mas prejav na urovni:
- klampiara zo servisu AVIA ;-)
...este som ta nevidel napisat rozumny prispevok k nejakemu clanku ....stale len rypes do niekoho! :-(:-( Uz by si sa mal drzat toho svojho: zi a nechaj zit!
...alebo si len typicky, arogantny "BLAVAK?"
Píšeš jedine o sebe. Kto ti dal právo stále sa bez dôvodu sa do niekoho navážať? O autách si nenapísal ani čiarku. A keď si mňa nevidel písať o autách, kúp si okuliare, lebo si slepý jak patrón.
Jasné, "ži a nechaj žiť" stále platí, veď ešte žiješ, nie? Keď ma dožerieš tak, že ťa nejakou latou klepnem, tak si to motto zmením. >:D:-!
Pri čítaní tvojich príspevkov sa musím hanbiť, že som Slovák.
tak hladat chybu nemusim, ak mas dojem, ze je niekde chyba...tak si uvedom, ze to nie je chyba ale ZAMER!
A ak by som aj musel niekde hladat chybu, tak urcite nie po tvojich slovach! Si len uzivatel Fabie, ktory onanuje nad kazdou koncernovou spravou. Uz to pochop, ze koncern je pre mna "0" a nikdy ho neuznam, tak ako neuznam koncernovych kovbojov! A budem rad, ked tvoj nick uz nikdy neuvidim pod mojim prispevkom. Je ti to jasne ty FOBIOVY KOVBOJ?????
Chápeš, že tě všichni považují za totálního trapáka? Co nám je potom, co si myslíš o Fabii? Ale proč s tím musíš neustále někde masturbovat?!
GTI, Wolff a mnozí další jsou možná fanatici, ale naštěstí ani jeden z nich není na tak mizerné úrovni jako ty, který zakládá pořád dokola vlákna hanící jednoho přispěvatele! K ničemu jinému než k němu sem tě se vyjádřit neviděl. Mám pro tebe jednu radu : ROZBĚHNI SE PROTI ZDI A NEZASTAVUJ! Třeba se ti pak rozsvítí. Zlatý Daniel! I ten měl oproti tobě mozek!
hm..zato tvoja uloha "kazdodenna" je neustale rypat do sekiho, ze ? ;-) Ak mas taky nazor, tvoje slova zneju mudro....ibaze mi chyba dokaz. Ten dokaz, ze nebudes cele dni rypat do sekiho a nebudes sa mu venovat. Ved ako sa moze clovek "tak vysokych moralnych a intelektualnych hodnot" zaoberat sekim? ;-)
Clovece...vodu kazes a vino pijes!
To že neumíš číst nebo jsi příliš líný je jen tvůj problém. A že do tebe rýpu? Ano, rýpu, protože mám rozvernou náladu a baví mě to. Diskutovat o čemkoliv s tebou nemá smysl, neboť ta diskuze by mi nic nepřinesla. Na diskuzi musíš mít oponenta, který má jiný názor na danou věc a diskutováním se navzájem oba dva obohacujete. Anebo alespoň jeden z diskutujících. O co bys mě mohl obohatit ty opravdu nevím, a po pravdě potom ani netoužím
Jsi obyčejný hňup.
Specielně pro tebe Fabii mám, ale mám další 2 auta naprosto jiných tříd a značky.
Nejlépe uděláš, když sem nebudeš vůbec psát, NIKDO tu o tebe nestojí - NIKDO.
:yes: ju hele...na fore ma kazdy koncernovy onanista este dalsie dve auta ;-) a v skutocnosti im stoji pred panelakom sluzobna Fabia ;-)
No ano, mam v hlave uplne vakuum a moje "antikoncernove" prispevky vlastne generuje moj notebook ;-)
Takze sa nemam ani za co hanbit, kedze to nie su moje myslienky :yes:
Ty dovedeš jen závidět, myslíš si, že nikdo nemůže mít nic jiného než Fábii, nebo nedej Bože více než ty. Bohužel jsi mimo. PS: V paneláku taky nebydlím.
nastartuj a jed pryc, s audi pujde vsechno skvele, nebudes chtit do postele, za chvili uz nezbute ti sil, bude z tebe audifyl! prominte, za tento muj basnicky nezdar, chtel jsem jen nejak jinak vyjadrit muj obdiv k audi nez jen opakovanym psanim vety, ze audi proste miluju.. opravdu obdivuju lidi, kteri dokazali vytahnout tuto znacku za tak kratkou dobu na spici v segmentu premiovych znacek.. musim proste opet smeknout pred audi a vsemi lidmi, kteri stoji za timto uspechem.. ty krasne designy, ty uzasne interiery a ted uz i skvele motory se prece nemuzou tvorit samy od sebe.. navic, a to me velmi tesi, audi ted uz umi delat auta se skvelymi jizdnimi vlastnostmi.. podle testu v jednom nejmenovanem motoristickem casopisu(nechci delat reklamu), ktery odebiram, se nova A4 vyrovnava i etalonu jizdnich vlastnosti ve stredni tride, mondeu.. tato zprava me jako velkeho priznivce audi velmi potesila.. ja vim, ze zadokolka bude vzdy o neco vpredu, ale audi se proste umi postavit bmw a mercedesu i s timto handicapem.. ja myslim, ze je velmi zajimave sledovat prave vyvoj tohoto tria.. myslim, ze je dobre, ze spolu tak neoficialne souperi o post predni premiove znacky, protoze to vede vyvoj vsech tri znacek rychle kupredu a to je jen dobre, pak se muzeme kochat pohledy na nove krasne modely, technologie i motory.. takze bych chtel poprat i bmw a mercedesu hodne dobrych a uspesnych kroku do budoucna.. a audi chci ode me dat nejvetsi prani a gratulaci a pevne doufam, ze budete delat stejne uzasne modely jako delate ted.. takze go go audi! :yes:
P.S. strazne moc chci podekovat markovi za tento clanek.. dozvedel jsem se mnoho novych informaci, ktere jsem nevedel a velice prijemne jsem si pocetl.. uz se nemuzu dockat vsech tech novych modelu.. takze jeste jednou, moc dik za tento clanek :yes:
vím kdysi jsem to četl, jen jsem si rýpnul, protože tohle je jeden ze série článků o automobilkách od Marka. A těžko jej považovat za zaujatého. Nebylo to nic proti tobě
Ano, šlapou do toho ingolstadtští vskutku řádně, i tomu jejich sloganu se snad dá i věřit. Jen aby to nepřešlapali a nestaly se z Audi auta šlapací. A dovolím si se taky přidat do klubu motoristických fandů které současná Audi produkce neoslovuje. Mistr Marko ovšem, jako vždy, I.A quality :yes::yes::yes:
:-);-) ..uvidime ako im to pojde, zatial sa nijakej chyby ohladom strategie alebo vyberu modelov do portfolia nedopustili. Aktualny design je uz potom ina vec...viac-menej na posudenie podla osobneho vkusu a preferencii. Ako sa v tomto vlakne asi zhodneme, nam momentalne nevyhovuje. ;-)
no design na audi prijde nekomu mozna az prilis konzervativni, ale ja myslim, ze audi to dela chytre.. treba nova A4, na prvni pohled jednoduchy, nijak extravagantni design, ale kdyz se podivate vic krat, zacnete tam citit i velkou davku sportovnosti.. ja vzdycky rikam, ze audi je takovy stred mezi bmw(sport) a mercedes(elegance).. mne osobne se jejich designy velice libi... libi se mi i dost modelu prave treba bmw nebo mercedesu, ale tam ne vsechny, tam vzdy jen cast, u audi se mi libi opravdu vsechny.. muj subjektivni dojem :-)
Hacker asi těžko,autorem je Marko pokud se nepletu,který tu tyto přehledy píše pravidelně a to různých automobilek. Marko pro tebe :yes: a pro Audi taky,jen mi uniká význam té Q3 ;-\
Q3 ma dve zakladne ulohy (podobne ako pripravovane a uz vyvijane BMW X1):
1.) nove predpisy EU o chrane ovzdusia budu automobilkam predpisovat priemerne mnozstvo produkobvanych exhalatov napriec celym modelovym radom. Co sa samozrejme dotkne hlavne vyrobcov vacsich premiovych aut. Preto prave u tejto skupiny mozme v buducnosti ocakavat prichod malych modelov, ktore dkazu znizit to priemerne cislo na pozadovanu uroven.
2.) druhy dovod je uvedeny uz v clanku...povodna myslienka mestskych kompaktnych SUV sa posunula rozmerovo uz niekam inam. Ten trh skutocne kompaktnych SUV do mesta ale stale existuje, takze u vacsiny vyrobcov bude v nasledujucich rokoch silna snaha tuto trhovu medzeru obsadit...
Marko, díky za vhled do budoucnosti jedné z nejoblíbenějších značek nejen v ČR.
Co se mi na Audi nelíbí, kupodivu není design. Nelíbí se mi jejich politika neustále rostoucích aut. Nové modely budou opět větší, hmotnější a nenažranější. V době, která se snaží prosazovat ekologické a ekonomické smýšlení, se mi to zdá být nejen nevhodné, ale spíš přímo buranské chování.
Ano...Audi je z pohladu velkosti modelov dost atypicka znacka. Uz sucasna A6 je viac sucastou hornej triedy, nez vyssou strednou triedou. Ma to ale dovod: Audi sa potebuje uchytit vyraznejsie prave v USA, a tak sa snazi velkostou svojich modelov priblizit aj potrebam tamojsieho trhu. V predajoch by sa tymto krokom chceli dotiahnut na BMW a MB. Takze ten narast velkosti je aj napriek trendom istou formou nevyhnutnosti, ktora smeruje k inym cielom ako je ekologia (Tu budu u Audi "reprezentovat" mensie auta ako A1, A3, Q3, a - nejde si nevsimnut, ze v nomenklature znacenia ostava miesto pre A2) ;-)
Myslím, že ten systém chápu. Jen si říkám, zda to nepovede k odlivu zákazníků v EU, kde je centralizovaná snaha naopak protlačit menší, lehčí a úspornější vozy. I trh v USA se pomalu mění a mohlo by jim to vrazit nůž do zad.
Myslim ze ani snad nie. :-) V Europe to klientela , kupujuca beztak velke auta vyssej strednej triedy len oceni (ze auto bude vacsie). Nehovoriac uz o zakaznikoch aut ako je A8...
V USA je sice citelny trend prestupu k mensim autam, ale podla mna je to skor trendom v tom zmysle, ze cast zakaznikov sa presunie od SUV ku klasickym cestovnym sedanom. Sice za zacinaju presadzovat aj male auta...ale zas predstava, ze by v USA existovala zaujimava klientela pre Audi (BMW, Mercedes) v segmente malych aut je este velmi vzdialena.
Ono je to nakoniec cele o tom, co chcu zakznici danej znacky. A Audi - bez ohladu na vseobecne trendy - budu chcet aj dalej hlavne vacsie a vykonnejsie auta...
Audi nabízí velmi dobrou techniku, design, který se v vropě prostě líbí a taky umí dělat krásné interiéry to je známá věc. Prodeje rostou a to je optimistické zjištění. Faktem je, že těží z koncernového vývoh´je a je to tak správné, ale že by museli dělat všechno? Mám obavy, zda tohle tříštění sil se v budoucnu nevymstí. Ono vybudovat image značky je nesmírně těžké a za to před Audi smekám, ale tato pozice je velmi křehká a zranitelná. Pokud se Audi bude dařit ( a není to lehký úkol) kvalitu u všech připravovaných i stávajícíh modelů, bravo, ale pokud ne, může to poškodit značku více, než si kdo dnes připouští. Mercedes, BMW a další se tlačí na výsluní a každý chce ukousnout trochu z toho koláče. Ne nadarmo se říká že sedět na několika židích se nevyplácí. ale uvidíme.
tohto sa musi bať každá značka ,prémiová obvzlášť...preto sa snažia robiť čo najmenej chýb da sa povedať,že AUDI sa v tomto smere drži dobre v poslednych rokoch mali len jeden zly model A2 ten je už stiahnuty z trhu...zato mercedes... A prvej generacie až do faceliftu nosil ztrojcipu hviezdu neprávom,Vaneo to iste,Vito či Trieda V predchadzajucej generacie velmi zle autá...človek by si povedal,že si daju pozor,ale sučasne ačko a b trieda tiež nepatria medzi Mercedesi ako ich poznáme...stačilo by zlepšiť plasty kvalitu a bolo by to inak...BMW ,uprimne nespominam si že by mali zli model ,vlastne až na BMW 3 Compact to bolo vyslovene škarede auto...posledne slová ,pokial audi spravy male štýlove auto a da mu kvalitny dizajn,materiali hodne značky AUDI nebojim sa,že by neslavili úspech...
Přesně tak, takže zbývá, než držet palce, že budou mít šťastnou ruku ve všech případech. Jinak s tím MB máš pravdu a kromě výše uvedeného ještě snad přidat, že problémy s kvalitou řady "E", jistě pomohli mimo jiné taká A6 se prosadit a řada "R" ja vysloveně neůspěšná, takže i velikáni se občas seknou. Audi se to dosud vyhýbá a proto jsem psal o tom, že opatrnosti není nikdy nazbyt...
Ja sice taky pochazim z Evropy, ale ty vrata od chliva malem pres pul auta (namisto decentniho grillu) se mi rozhodne nelibi ani na jedny Audine, je to kycovite, disproporcni...
Je snad až úžasne ako dokáže dobrá stratégia zmeniť povesť značky za pár rokov...pár rokov dozadu bolo Audi ešte klasickou mainstreamovou značkou a dnes je jednou z troch najlepších europskych premiových značiek...stratégiu rastu vnímam dobre ,rozširovanie palety modelov je ako taka dobrá vec,pretože treba loviť v nových vodách,treba skúšať...design nových audin vnímam viac než dobre A5ka začala novú módu audi modelov,nepoznam snad krajšie kupéčko ,poznam iba jedno seberovne BMW 3 coupe,R8čka vytrela všetkým zrak a dokázala,že sa da vyrobiť superšport so znakom audi na kapote,nová A4 len utvrdila moj nazor,že audiny budu opať krajšie,revolucia je zbytočna načo vymienať niečo čo funguje dobre?AUDI len prajem samé úspechy a nech sa držia ,idu spravnym smerom
audi nejsou špatná , mám rád ale sportovní auta a to ty rozhodně nejsou a nezmění to ani jejich neustálá reklama a hlavně jejich nabubřelá a arogantní image /trochu podobná jejich majitelům / mne přímo odpuzuje
Kdo dělá do aut, velmi silně registruje jak AUDI tlačí na pilu. Ne že by nemělo co nabídnout třeba před dvaceti lety, ovšem dnešní AUDI je regulerní produkt z prémiového segmentu respektovaný v autosvětě bez jakýchkoli úliteb. Dokonalé portfolio, dokonalé motory, dokonalé karoserie. Čím vlastně pro nás produkt AUDI je a má být? No především prvotřídním autem. Technicky je AUDI zcela na výši, designově originální, nezaměnitelný, luxusní. Image má bez poskvrny. A co víc... dnes umí nejkrásnější kombíky. Jo, jak A4 tak A6 jsou přenádherné vozy. Buďme tedy rádi, že se AUDI daří a jak čtu (výborného) Marka :yes: AUDI ví i co v budoucnu.
Důkazem umu AUDI je například Q7... To byl šok, když jsme ho tu poprvé spatřili... těch odsudků... a pojednou jedeme kolem něho a uvědomujeme si, že to prostě AUDI dokonale vystřihl.
Na AUDI to chce ovšem mít vatu, prachy, děngy, chechtáky. No, jen si to představ - co bys dnes volil ze střední prémiové? MB-C, BMW3 nebo A4? Jasně, počkal by sis na nové kombi A4... bodejť by ne. BRAVWO AUDI :yes: Jo, a pánové děkuju za obranu tam nahoře... :yes:
To čemu ty říkáš nudné, tak já tomu říkám konzervativní, dýchne na mě odkaz předků. Já stále považuji tuto značku za šlechtu mezi automobily, byť je to nyní zchudlý rod.
Když kolem mě propluje Jaguár cítím z něj noblesu a hrdost, z D3 cítím dravost a sílu.
Jaguar je pro mě totéž, co v herectví byl pan Kodet.
:yes: niektorý ludia stále nevedia pochopiť,že nie každy chce jazdiť na športovej Mazde6 či Mondeu,vela ludi hladá čosi uhladene s dávkou elegancie čosi čo by ich reprezentovalo...
Nevím jestli bych koupil X-type nebo 9-3. Obě auta jsou jiné a asi bych měl bezesnou noc. To pro úvod.
Z D3? Lehčí otázku bys neměl? >:D Jako první bych vyloučil "3" Bangleův styl se mi moc nezamlouvá. A volit mezi A4 a "C", těžké.. hodně těžké.. volím "C" neboť jsem k této značce tíhnul už odmalička. Ještě, že nemám ty chechtáky >:-[]
:-) Já jsem fascinován tím, jak ten kombík od A4 vůbec nezestárnul, dnes je to vlastně již starý model (čekáme na nové kombi) a on je stále krásný... Je to dilema... C či A4... a zároveň vyznamenání pro AUDI.
Většina aut moc nestárne, alespoň co se týče estetiky. Bohužel ani nemají čas zestárnout ;-\ Budu se asi rouhat, ale daleko více se mi zamlouvá předchozí generace "C" oproti té nové.
konecne ses ukazal ;-) naprosto s tebou souhlasim.. audi slape a zaslouzene.. delaji krasna auta, ktera se hodne libi, vim to i z vlastniho okoli..
ja bych urcite bral A4 a hned ti reknu proc: 1.)nezamenitelny design kombinujici v sobe jemnou nemeckou eleganci s mladym sportovnim duchem 2.)interier, ktery by mel byt zakazan jako tvrda droga >:D , protoze je silne navykovy.. proste audiosni (jestli si muzu vypujcit tvuj vyraz) 3.)na predokolku podle testu skvele jizdni vlastnosti, navic kdybych si tam dal 3.0TDI s quattrem, tak to bude urcite jeste lepsi (s 2.7TDI quattro nedavaji, ze?? velka skoda :'-( ) a za 4.)skvela prostornost hlave na prednich sedadlech a velmi slusny zavazadlovy prostor
to jsou moje duvody, je to pouze muj subjektivni nazor.. proti bmw 3 a mb c-klasse nic nemam, ale proste nezaujali me tak jako A4, celkove u me proste vitezi audi nad bmw i mercedesem, hlavne asi proto, ze mi audi prijde jako rozumny kompromis te majestatne elegance merecedesu se sportovnosti bmw.. a audi ten kompromis umi opravdu skvele.. to je muj nazor ;-)
Tak ja som mal možnosť tento týždeň zhodou okolností vyskúšať dve A6-tky. Tá prvá r.v.2000, v plnej výbave, quatro, ale zlé sedenie vzadu i vpredu, ovládanie ako na Fabii, nefungujúce elektronické nastavovanie výšky svetiel, dosť som sa natrápil, kým som cez horskú a serpentínovú cestu dorazil domov. S manželkou sme skonštatovali, že v KII ceed sa sedí aspoň nám určite pohodlnejšie. To druhé A6, r.v. 2006, to už bolo vidno generačný rozdiel, pohodlné, tiché,robustné, automat asiDSG, ale na naše cesty nie moc použiteľné, veď načo mi je také auto, keď sa musí vliecť 80-90 po preplnených cestách na Slovensku. Na dialnici si to potom rakúšan trochu švihol a hneď zaplatil 2000 Sk, a už bol spacifikovaný. Také auto využije len v Nemecku, inde si vystačí aj s takým, čo stojí tretinu jeho A6.Jediná vec, pre ktorú si niekto snáď potrebuje také auto kúpiť, je image, praktický rozdiel v pohodlí oproti Golfu, Astre, Mégane, či Ceedu je velmi malý, aspoň ja som taký rozdiel, aký je v cene,v pohodlí určite necítil.
Velmi se mýlíš. Všechno, a to doslova, je na prémiovkách lepší, kvalitnější, příjemnější než-li na mainstreamu. To poznáš až když jak s minastreamem tak s prémiovkou něco najezdíš. Přesně o to, o co je prémiovka dražší, je také lepší. Můžeš tomu věřit.
Přesně o to, o co je prémiovka dražší, je také lepší. Není,ano je tam vyšší kvalita po mnoha stránkách,ale je tam i příplatek za znak na kapotě,ikdyž to je vlastně také "vyšší kvalita" jména a image,tak nic,tak ti oponovat nebudu ;-)
Ano...vlastne, ked som pisal hore, ze z Audi ma zaujala A6, tak plati, ze ked vidim Q7 tak vzdy musim povedat, ze to auto je pekne (omnoho krajsie ako na fotkach). Sice by som si ho (ak by som mal samozrejme tolko penazi) nekupil kvoli velkosti, ale prave v tej majestatnosti na sposob zaoceanskeho parnika je jej caro..
V suvislosti s designovymi prvkami Q7 ma ale napriklad dost prekvapuje nova A4. To auto je designovo tak konzervativne, ze to snad prekonava aj Volvo. Novej A4 nejak nedokazem prist na chut.
A coho by sa Audi vo vyjadrovacich prostriedkoch mohlo zbavit je pas led svetiel v predych svetlometoch. Minule som videl proti mne stat Audi a mala to zapnute a clovek mal pocit, ze prisli kolotoce... ;-\ ;-)
Audi, nekdejsi mainstream, ktery je dnes stale premiovym greenhornem. Jeho postaveni je dane, dokonce neotresitelne. Povedlo se mu zvednout do premiovky, to se vidi malokdy.
Nema ale rodokmen, nema titul, nema svuj VWlastni erb. Diky tomu bude navzdy tim levnejsim, menecenejsim, nedokonalym predstavitelem tridy premiove a ostatni clenove klubu si s nim nikdy u doutniku poker nezahraji. Pod znackovym kabatkem ma vytetovanou znacku leVWnosti, tridy pracujici. Je to VWazal, poddany. S byvaleho sluhy panem byti nemuzes. Je poznamenan neVWolnicctvim.
Audi se podaril vzestup. Skutecny zakaznik premiove tridy se na nej ale dvakrat nepodiva.
To co platilo včera nebude platit zítra. Neb ti co Audi znají jako mainstream vymírají, a ti co ho znají jen jako prémii dorůstají a rodí se. Kdo si v patnáctém století vzpomněl na zakladatele rodu Rožmberků, že byl nanejvýš zemanem? Každý se jen třásl před jejich jménem.
To zní jako by ani Škoda neměla rodokmen..
Co mi je známo tak technologie vyvíjí u VW právě Audi. Zapomínáš na jedno i děti mohou přerůst své rodiče. Dokonce je to i cílem správných rodičů. Nebo jsi JEN synem svých rodičů? Myslím, že ani oni by si to nepřáli
Ano, budu stále dítětem svých rodičů, ale s mými činy bude růst (nebo klesat) hodnota jména rodu. A mí potomci pak budou těžit z mého jména, ne jména mých rodičů..
Marianku,trochu studia historie místo evr.trhu a jistě zvíš něco o tradici v AUTO-UNION.Jména jako Horch,Wanderer jsou stejné klenoty něm.strojírenství jako SSKL.
Špatně.. málokdo. Normální lidé se neorientují v tom kdo koho vlastní, je jim to totiž jedno. Chtěji za své peníze prestiž, luxus a vzhled. tedy vše co Audi nabízí
Obyčejní lidé, prostě vidí automobil ve kterém jezdí celebrity, vládní špičky z celé Evropy, generální ředitelé koncernů. Vůbec je nezajímá jak dlouho patří mezi špičku nebo kdo ho vlastní
Audi je pracně zrozená prémie. Tvrdě na sobě maká a nese mu to zasloužené ovoce.
Třeba takový Maybach, sic šlechtic, ale notně pozapomenutý a tomu zákazníci neholdují.
Audi jen poroste a svoji prémiovost bude nadále utvrzovat. Německou vytrvalostí a precizností dosáhnou vrcholu.
Již nyní se může pasovat bez obav s mnichovskou dvojkou.
Prece ti s rodokmenem. Ten je mezi premiovymi evropany velice dulezity. Jaguar bude premiantem i kdyz ho koupi Tata. Aston bude taktez. Napric segmenty jsou jmena (pojmy), kteri ji maji a vzdy budou mit vyslapanou.
To že máš jméno neznamená, že máš prošlapanou cestu. Máš pouze jméno, a abys dobrý zvuk jména musíš být stejně dobrý jako předkové! Ne, beru zpět! Musíš být lepší než předkové! Jen tak zachováš sílu a slávu rodu
MaRRiánek je nucený oponent, sice neumí cílit ale hledá nějaký šrám na AUDI... to přece z jeho textů vnímáš. Ostatně, co udělá TATA s jaguarem, to budeme sledovat v přímém přenosu. Ale - kde je dokonalý erb AUSTIN, MG a ROVERu? V prachu... ani pes neštěkne. Tvá slova o tom, že musím být lepší než předci jsou velmi výmluvná...
Indům věřím, přece jen mají s Brity společnou historii. Ale uvidíme.
Austin, MG a Rover učinily to co v lidské historii udělaly i mnohé šlechtické rody. Sloučily svůj rod s obyčejnými handlíři, aby vyvázly z dluhů. Jenže ti handlíři byli vždy jen handlíři a svým chováním do vytříbené společnosti nezapadli. A tak byli zvání stále méně a méně, až jméno rodu mělo cenu prachu. Ale kdo ví? Možná že se ty tři slavné rody jednou vrátí, a my jim budeme nadšeně tleskat.
Audi, ale nestaví z ničeho! Před Audi zde bylo NSUa před nimi ještě další automobilky. ty automobilky vymřely po přeslici, ale jejich geny zůstávají. Je to stejné jako s Karlem IV. Napůl Přemyslovec po matce, a Lucemburk po otci. Pro Čechy bude navždy Přemyslovcem, pro svět a historii navždy Lucemburkem.
Ale rod Lucemburků nebyl zdaleka tak silným rodem jako Přemyslovci. Přemyslovci volily Císaře, vládli půlce střední Evropy. Lucemburk měl být jen poslušným králíčkem, a měl nechat české stavy dělat si zde co chtěli. A to také beze zbytku splnil. Až Karel se právě odvolával na matčin rod, aby posílil svou autoritu v ZKČ ;-)
Ano, souhlasim. Ale ne pro vsechny. Vzdycky bude tim nizsim. Pochazi ze zeme, kde jsou jmena na vysi, pojmy, ktere se divaji zprima, ci nahoru a proto na Audi o neco niz nevidi.
A to ja právě tvůj nějvětší problém. Ty se sice vydáváš za odborníka, který něčemu jako rozumí, ale absolutně nebere v potaz chování trhu.
Toho trhu, který vytváří nabídku a poptávku po vozech, ten trh, kterého přestává zajímat nějaká dalekosáhlá historie, ten trh, který kupuje VW Passaty, Golfy, Focusy, Astry....
Ten trh, který je tak dynamický, a jehož dynamiku nejsi schopen analyzovat a pochopit.
Sice píšeš, ale názory máš zaprděného staříka, který není schopen pochopit, proč má ovladač televize více než 10 tlačítek. Co názor, to trefa mimo terč. Lidé chtějí Audi a to je neoddiskutovatelný fakt. A přidám něco svého, lidé Audi budou chtít stále více, bez ohledu na tvé názory a prognózy. ;-)
Mylis se. Audi prodava v premiovem segmentu. Ty zde pises o mainstreamu, o tuctovkach. Audi by ti nepodekovalo za to, ze po letech tvrde driny se najde nekdo, kdo ho stale prirovnava....hmm ke Golfu.
Jsou zakaznici premioveho segmentu a potom jsou ostatni, kteri nakupuji v premiovem segmentu. Ti prvni si koupi radeji MB, BMW, Jaguara. Ostatni si koupi Audi. Ja jim ten vuz preji a pevne doufam, ze si lide Audi koupi. Rad budu sledovat jeho rust.
Já píšu především o trhu. O tom trhu, který má kupní sílu. A to jsi nepochopil mé přirovnání, které směřovalo tam, kde se prodávají pro mnohé "odborníky" nepoužitelné VW. Protože oni nechápou, oni "neznají mapu".
Audi ale kupují i ti, kteří odešli od BMW, případně MB. To je fakt. Ano, je zde menšina, která má své tradice a těch se drží, ale těch je stále méně. Nastupuje nová, dravá generace, která žádá nekompromisnost a pro ně je tu Audi. A ti tvoří základnu Audi teď a to pevnou.
Vetsina zakazniku BMW zustava u BMW. MB si to trochu pokazilo novym C-Klasse, lepe receno svym interierem. Stale ale vetsina zakazniku MB zustava MB vernym.
Zakaznik Audi je tzv. newmoney. Clovek, ktery nezna legendu premioveho segmentu. Potom take clovek, kteremu se jednoduse libi. To jsou vetsinou ti z prvni skupiny.
Jenže těch "newmoney" je stále více. Oni žádají nekompromisní podvozek, který si poradí na sněhu i na suchu, oni chtějí špičkový interiér a exteriér. Oni na tradice víceméně kašlou. Je to nová sorta zákazníků, kteří nedělají vyjímky. Oni chtějí špičku a taky ji koupí. Svět bohatne, aristokratů již nepřibývá, situace hraje do karet Audi.
Nevím, v čem třeba BMW a MB tak Audi převyšují.
Z toho co jsi napsal, jako by bylo cítit to, že Audi je nějak technicky podřadné. Ale ono není, ba naopak.
Jezkovi oci ty jsi ale blbecek. 8-s I premiova trida je normalni spotrebka jako vsechny ostatni a kupuje se uplne stejne. Potrebujes auto (at uz jako firma nebo soukromnik), obejdes par dealeru, proberes si co maji, svezes se v par autech, pak se zacnes handrkovat o penize a nakonec jeden vyhraje a mas nove auto.
Clovek, ktery ted ma Mercedes, bude mit zitra Audi a pozitri treba BMW. Vernost znacky je v dnesni dobe uz minimalni. Audi A6 totalne prevalcovala svuj segment a prodava se jich stejne jako E-classe a 5er dohromady. Kde se berou jeji zakaznici? Ano, nerodi se, nedovazi je z Ruska, jsou to ti, kteri predtim meli Mercedesy a BMW.
Jedini kdo resi imaginarni status Mercedesu jsou nasi cikani a americka cinska komunita a i kdyz uznavam, ze obe skupiny jsou lukrativni, tak hlavni prodeje preci jenom nedelaji. >:D
Bud sis nikdy premiovku nekoupil, nebo jsi typicky zastupce te druhe skupiny. Ano premiova trida se kupuje stejne jako mainstream, ale opravdovi zakaznici premiove tridy vybiraji jinak naz ti v mainstreamu.
Pokud si chces koupit Audi, preji ti ji od srdce. At ti slouzi. Na A6 ale pozor, jde o nejnepovedenejsi Audi v portfoliu.
Kdo je opravdovým zákazníkem prémiovek? Na nic si nehrajme, jsou to lidi jako zbytek světa. Člověk je věren maximálně sobě, ale nikdy ne značce. Pokud se mi nová generace nebude zamlouvat tak přejdu ke konkurenci. A po pár letech se vrátím anebo taky ne. Jako kupec vyhledávám určitou filosofii značky, která by se měla blížit co nejvíce mé osobnosti. Přeci nebudu doma trpět nějaký nepodarek jen proto, že je to má oblíbená značka?
Opravdovy zakaznik premiove znacky si automobil nekupuje pro zvyseni image. Koupi si automobil ktery dosahuje jeho (zakaznikovy) image. V tom vidim obrovsky rozdil. V Cesku je vetsina tech prvnich, ale nastesti i dost tech "opravdovych".
Zákazník si nekupuje nic pro zvýšení image. Má určitý obnos peněz a chce za něj to nejlepší. A automobylky jako D3, Alfa (GTI mě zabije >:-[] ), Jag, Lex, Volvo a Saab ho přesvědčují, že jen ty její výrobky jsou nej. A na mě jako zákazníkovi je, učinit tu nejlepší volbu. Ale pro mě nejlepší volbu. Neb jsem to co je auto mé :-!
Kdo si přečetl diskuzi na GTIho blogu ten ví své. Auto pro posílení image si kupují jen magoři, kteří pak nebudou mít co do huby. Anebo "bazaroví kovbojové", ale i zde jen velice malá část, protože většina si tu ojetou prémii koupí z jiných důvodů než je image.
Nectu nesmysly. Techto "magoru" je na ceske scene prilis mnoho. Podivame-li se na sever, ci zapad od nas, tam se karta obraci a tvuj model muzeme aplikovat. V Cesku ale ne. Zatim ne.
Jistě. MaRRiánek sice teď na blogu o sobě hrdě (a nestydatě) píše, že je o něm známo(?), že se zajímá o automobilové trhy Evropy... bože, ale spíše to vypadá, že neví, že je o něm známo, že o autech neví takřka nic :-)
AUDI má koneckonců jak kvalitní historii, tak má i kvalitní erb, vyježděný v osmdesátých letech v automobilových soutěžích, ale tohle naneštěstí MaRRiánka v jeho krásných 14 či 15 letech zatím nezajímá.
Co je důležité - AUDI je gigantem, tedy žádný jaguar na jednom a půl modelu, AUDI je prémiová automobilka, která má široký vějíř modelů, pevně stojí na svých základech a fakt úchvatně stoupá vzhůru. Člověk musí smeknout, co ti němci dokáží - Mercedes, BMW, AUDI, VW, Porsche... to je úchvatné.
Ano Audi je gigant a Jaguar udělal to, o čem si myslí i Mariánek, že je správné. Zapomněl si klestit cestu, a ta mezitím zarostla. Doufejme, že TATA mu vleje novou energii dožil, aby tato legenda bídně nezahynula
Aktuální stav jaguaru je tragedií doby - bývalá kolonie si kupuje od kolonizátora jeho národní klenot... Zoufalé. Ale TATA samozřejmě nemůže zajistit to, co má BMW či Mercedes, koneckonců i AUDI... tu dokonale pokrytou mapu modelů, to je pro jaguar práce na dalších 30 let. Podle mého to zkusí s velmi omezeným modelovým spektrem, a budou usilovat o obdobné postavení jako má Aston, ovšem v prémiovém segmentu. a to je takřka beznadějné.
Já bych to tak zoufale neviděl. Tata je strojírenský gigant, který má peníze, zkušenosti z automobilového průmyslu a výhodu právě v tom, že je z Indie. Indové nejsou žádní zbohatlíci jako Číňané, jsou zvyklí na luxus a kvalitu. A jejich střední třída je velká jako Francie s Německem dohromady. Takže koupí Jaguar (jméno, které každý zná) a sídlo nechá v Británii. Rozšíří vývojové středisko, některé technologie nakoupí u Porsche, či Lotusu (a dalších společností zabývající se vývojem). A uvede nové výrobky na trh. Najednou zde máme pro indický trh evropské auto, britské, s domácí automobilkou v zádech. Tohle bude fungovat ;-) A kvalita se nezhorší..
Jaguar trestuhodně zaspal. Polevil, uvedl pár modelů, které nebyly hodny značky a začal se propadat. Zákazníci mu to neodpustili. Pro mě je Jaguar ekvivalentem Maserati, ale co předvádí teď, to je k pláči.
A co má jinak předvádět? Jaguár zaspal, a jeho páníček na tom není taky 2x nejlépe. takže Ford pustil nějakou tu libru na vývoj, aby zhodnotil Jaguar (ale ne zase tak moc) a hned ho dal na prodej. Je to jako když prodáváš auto.. zalepíš to nejpoškozenější a nejviditělnější na zbytek dlabeš
No, je prostě ve velkejch problémech. Jasně, důvody známe, aktuální stav také. Já si jen neumím představit, že by mohla dlouhodobě existovat automobilka vyrábějící prémiový segment a přitom mít jen dva modely. Sám jsem zvědavý, co se sebou jaguar udělá. Vídím to nijak růžově.
No já vím o čtyřech modelech ;-)
Já bych asi udělal (být novým majitelem) následující:
Nový model X-Typu jako 4dv.kupé,a klidně bych opět použil jako základ Mondeo, vývoj vyjde levněji. Navíc bych zavedl SUV verzi.
XF i ve verzi kombi (možná bude uveden, nějak jsem to nepostřehl)
SUV na bázi XF
samozřejmě nové XJ
a taky vyvinout malé GT
Souhlas, kvalitní erb za modely quattro v rally je sice už trošku zaprášený, ale jsou tu i aktuální úspěchy z vytrvalostních závodů včetně LeMans. Mercedes a BMW jsou na tom samozřejmě ještě mnohem lépe (také díky F1) a Porsche je u mnohých synonymem sportovního vozu. Jen VW do takové společnosti nepatří, ale nebyl by to GTI, kdyby ho tam nezkusil propašovat ;-).