Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Marko: Budúcnosť Audi (= ovládnutie sveta?)

Zatiaľ čo konkurencia v Stuttgarte bude v nasledujúcich rokoch obnovovať a „upratovať“ výsledky predchádzajúcej modelovej ofenzívy, automobilku Audi vstup do nových trhových segmentov ešte len čaká.
Zpět na článek
20. 1. 2008 01:52
neregistrovaný "antiVW2"
20. 1. 2008 02:21
neregistrovaný "Vi King"
20. 1. 2008 10:44
20. 1. 2008 11:00
20. 1. 2008 12:17
neregistrovaný "Leki"
20. 1. 2008 19:01
anonym
20. 1. 2008 13:49
neregistrovaný "MAAR"
20. 1. 2008 15:13
neregistrovaný "antiVW2"
20. 1. 2008 15:28
20. 1. 2008 15:40
neregistrovaný "klik-klak"
20. 1. 2008 15:40
anonym
20. 1. 2008 15:49
20. 1. 2008 18:07
20. 1. 2008 18:10
20. 1. 2008 18:40
20. 1. 2008 23:29
neregistrovaný "Sten."
20. 1. 2008 16:05
neregistrovaný "Ji/Ri"
20. 1. 2008 17:32
21. 1. 2008 03:23
neregistrovaný "antiVW2"
21. 1. 2008 10:02
21. 1. 2008 10:55
neregistrovaný "antiVW2"
21. 1. 2008 11:01
21. 1. 2008 11:15
neregistrovaný "FX_"
21. 1. 2008 12:14
neregistrovaný "antiVW2"
21. 1. 2008 12:21
21. 1. 2008 12:44
neregistrovaný "antiVW2"
21. 1. 2008 12:51
21. 1. 2008 12:46
neregistrovaný "FX_"
21. 1. 2008 12:50
neregistrovaný "antiVW2"
21. 1. 2008 12:52
neregistrovaný "FX_"
21. 1. 2008 12:56
neregistrovaný "antiVW2"
21. 1. 2008 13:05
neregistrovaný "FX_"
21. 1. 2008 13:30
21. 1. 2008 21:30
neregistrovaný ""Klaudius""
20. 1. 2008 02:00
neregistrovaný "Vi King"
20. 1. 2008 02:12
neregistrovaný "Vi King"
20. 1. 2008 07:54
neregistrovaný "mates"
20. 1. 2008 12:17
neregistrovaný "Vi King"
20. 1. 2008 10:15
neregistrovaný "Chris K."
20. 1. 2008 10:46
20. 1. 2008 11:20
20. 1. 2008 11:03
20. 1. 2008 11:29
20. 1. 2008 12:07
20. 1. 2008 12:15
20. 1. 2008 11:15
anonym
20. 1. 2008 12:33
neregistrovaný "novis"
20. 1. 2008 15:59
anonym
21. 1. 2008 16:49
neregistrovaný "Tom666"
20. 1. 2008 12:49
anonym
20. 1. 2008 19:20
neregistrovaný "t.it"
20. 1. 2008 19:42
20. 1. 2008 20:24
20. 1. 2008 21:00
20. 1. 2008 21:13
neregistrovaný "Vi King"
20. 1. 2008 22:33
20. 1. 2008 22:38
21. 1. 2008 10:18
20. 1. 2008 19:43
anonym
20. 1. 2008 19:48
20. 1. 2008 21:28
neregistrovaný "Spyker"
20. 1. 2008 23:15
neregistrovaný "klik-klak"
15. 2. 2008 18:19
anonym
20. 1. 2008 22:36
neregistrovaný "Deception"
20. 1. 2008 23:16
20. 1. 2008 23:27
neregistrovaný "Deception"
20. 1. 2008 23:48
neregistrovaný "Deception"
21. 1. 2008 00:09
neregistrovaný "Deception"
21. 1. 2008 17:46
neregistrovaný "Deception"
21. 1. 2008 10:46
20. 1. 2008 22:49
20. 1. 2008 23:13
anonym
20. 1. 2008 23:22
20. 1. 2008 23:35
20. 1. 2008 23:40
neregistrovaný "Deception"
20. 1. 2008 23:53
21. 1. 2008 00:01
20. 1. 2008 23:14
neregistrovaný "PREMDA"
21. 1. 2008 00:42
neregistrovaný "asdfasdf"
neregistrovaný "antiVW2"
20. 1. 2008 01:52
ach BOZE!
ach, ani nechcem citat, co sem zase pusti za prispevok nas pr....v GTI :'-( :'-( :'-( Radsej ho hodim do HATE-LISTU, nech nemusim citat jeho vyplody, ktore napisal vdaka vynechaniu praskov :no: :no:
Rozbalit vlákno
33
neregistrovaný "Vi King"
20. 1. 2008 02:21
Re: ach BOZE!
proc se o nem tak vyjadrujes? ja myslim, ze je fajn, ze ma svuj nazor.. kdyz se mu libi koncern VW, tak proc ne? ja osobne treba volkswageny a skodovky moc nemusim, ale audi proste zeru.. a kdyz gti ma rad koncern VW, tak na tom prece neni nic spatneho, ne? muze prece projevit svuj nazor a jeho prispevky jsou vzdy zajimave.. nerikam, ze s nim vzdy souhlasim, vubec ne, ale pise o autech a pise zajimave a nechodi na diskuzi pomlouvat ostatni, aspon ja jsem nikdy nic takove u nej nevidel.. rad si ctu jeho prispevky, protoze prave u audi si rad prectu, ze i nekdo jiny ma podobny nazor jak ja.. asi mi tady budou vsichni psat ruzne ne moc prijemne prispevky, ale ja jsem proste jen napsal, co si myslim
20. 1. 2008 10:44
Re: ach BOZE!
už by sis mohl dát pohov :no:
Avatar - Blue Sun
20. 1. 2008 11:00
Re: ach BOZE!
Seki, v profilu máš uvedený věk blížící se čtyřicítce, ale chováš se hůře, než dvanáctileté dítě. Přijde ti to normální?
neregistrovaný "Leki"
20. 1. 2008 12:17
Re: ach BOZE!
:yes:
anonym
20. 1. 2008 19:01
Re: ach BOZE!
Seki je Daniel ešte ste si to nevšimli ?
neregistrovaný "MAAR"
20. 1. 2008 13:49
Re: ach BOZE!
Kulturou projevu te prevysuje rozdilem asi trech generaci. Takze se prosim dej sam do ban-listu a nech sem psat jen lidi, kteri maji nejaky nazor a ten dokazi zformulovat. Dekuji.
neregistrovaný "antiVW2"
20. 1. 2008 15:13
Re: ach BOZE!
8-s GTI a nazor???? To, ze je byvaly ucitel literatury na ZS, kde obtazoval skolacky a dokaze "pekne" formulovat vety este neznamena, ze vie pisat nieco o autach. Jeho skusenosti z oblasti aut su mizive, su ohranicene na dva modely: Fabia 1,2 HTP a GOLF3
Inac ma absolutne ubohy, doslova onanisticky prejav, hlavne co sa koncernu tyka. Nezaskodilo by mu trosku objektivity a nadhladu, pretoze ne trhu (CESKOM) je viac ako 22 znaciek a nemoze odsudzovat vsetkych okrem koncernu.
Avatar - T613
20. 1. 2008 15:28
Re: ach BOZE!
Ale ty jsi náš druhý Marko, viď. Nečtu od tebe nic jiného než : "ach GTI, ach GTI". Mi připadáš jako zamilovaná zhrzená puberťačka, která když ho nemůže získat tak ho začne nenávidět.
neregistrovaný "klik-klak"
20. 1. 2008 15:40
Re: ach BOZE!
:yes: :yes:
anonym
20. 1. 2008 15:40
Re: ach BOZE!
mam na neho alergiu....niekto ma na cistiace prostriedky, niekto na milecne vyrobky .....ja mam na GTIho.
Auto.cz bol skvely server, pokial sa sem nanasackoval typ GTI. Z tvojho pohladu.....je to normalny clovek, ktory napise 16000 prispevkov za tak kratku dobu?????
Avatar - T613
20. 1. 2008 15:49
Re: ach BOZE!
Na tenhle server sem chodím už asi tři roky, a už tu byl. Sestupnou tendenci mají diskuze ne kvůli GTI, ale kvůli lidem jejichž moudra doposavaď byly k vidění na novinkách, idnes atd.
Jeho psychický stav nebudu posuzovat, to ať posoudí jeho kamarádi a rodina, a těm asi jeho duševní stav nepřijde nenormální!
Určitě ho mám radši než nějaké zamindrákované přispěvatele, kteří se jím neustále ohánějí jako malí spratci! Pokud jim vadí tak ať ho ignorují, a pokud to nedokáží ať radši chodí jinam. Kdo ty jejich zvratky zde má číst
20. 1. 2008 18:07
Re: ach BOZE!
mi česi sme tak blbi že ?
Avatar - T613
20. 1. 2008 18:10
Re: ach BOZE!
co sem zase taháš národnostní otázky?
20. 1. 2008 18:40
Re: ach BOZE!
Promin debilkovi. Priznavam jsem nejblši. :-(
neregistrovaný "Sten."
20. 1. 2008 23:29
Re: ach BOZE!
podpis
neregistrovaný "Ji/Ri"
20. 1. 2008 16:05
Re: ach BOZE!
Dej si pohov. Pravda je, že někdy ujede, ale to ti nedává právo se do něj tak navážet. Chtěl jsi s ním trtkat a on tě nechtěl, že máš syndrom čunkové sekretářky?
20. 1. 2008 17:32
Re: ach BOZE!
Čo sa hneď ozývaš a hubuješ proti GTI-mu prv ako niečo napíše? Už máš fakt taký hnilý mozog? Sklapni, vypni PC a neotravuj tu vzduch svojimi výlevmi, keď nevieš napísať nič konktrétne a rozumné k článku. Ty úbožiak úbohý.

K Audi: nemôžem si pomôcť, ale ani jedno z ich áut ma akosi neoslovuje. Proste pohľad na Audi ma necháva ľahostajným a chladným. Neviem prečo.
neregistrovaný "antiVW2"
21. 1. 2008 03:23
Re: ach BOZE!
mas prejav na urovni:
- klampiara zo servisu AVIA
;-)
...este som ta nevidel napisat rozumny prispevok k nejakemu clanku ....stale len rypes do niekoho! :-( :-( Uz by si sa mal drzat toho svojho: zi a nechaj zit!
...alebo si len typicky, arogantny "BLAVAK?"
21. 1. 2008 10:02
Re: ach BOZE!
Píšeš jedine o sebe. Kto ti dal právo stále sa bez dôvodu sa do niekoho navážať? O autách si nenapísal ani čiarku. A keď si mňa nevidel písať o autách, kúp si okuliare, lebo si slepý jak patrón.
Jasné, "ži a nechaj žiť" stále platí, veď ešte žiješ, nie? Keď ma dožerieš tak, že ťa nejakou latou klepnem, tak si to motto zmením. >:D :-!
Pri čítaní tvojich príspevkov sa musím hanbiť, že som Slovák.
neregistrovaný "antiVW2"
21. 1. 2008 10:55
Re: ach BOZE!
hanbit sa mozes len za seba! Si typicky SLOVAK.....arogantny, zavistlivy, vyryvacny.....si presne SLOVAK! :no: :no: :no:
Avatar - T613
21. 1. 2008 11:01
Re: ach BOZE!
A ty si prostě jen Daniel :no:
neregistrovaný "FX_"
21. 1. 2008 11:15
Re: ach BOZE!
Několik lidí ti naznačilo, kde máš hledat chybu, ale na to jsi příliš tupý, abys to pochopil.
neregistrovaný "antiVW2"
21. 1. 2008 12:14
Re: ach BOZE!
tak hladat chybu nemusim, ak mas dojem, ze je niekde chyba...tak si uvedom, ze to nie je chyba ale ZAMER!
A ak by som aj musel niekde hladat chybu, tak urcite nie po tvojich slovach! Si len uzivatel Fabie, ktory onanuje nad kazdou koncernovou spravou. Uz to pochop, ze koncern je pre mna "0" a nikdy ho neuznam, tak ako neuznam koncernovych kovbojov! A budem rad, ked tvoj nick uz nikdy neuvidim pod mojim prispevkom. Je ti to jasne ty FOBIOVY KOVBOJ?????
Avatar - T613
21. 1. 2008 12:21
Re: ach BOZE!
Chápeš, že tě všichni považují za totálního trapáka? Co nám je potom, co si myslíš o Fabii? Ale proč s tím musíš neustále někde masturbovat?!
GTI, Wolff a mnozí další jsou možná fanatici, ale naštěstí ani jeden z nich není na tak mizerné úrovni jako ty, který zakládá pořád dokola vlákna hanící jednoho přispěvatele! K ničemu jinému než k němu sem tě se vyjádřit neviděl. Mám pro tebe jednu radu : ROZBĚHNI SE PROTI ZDI A NEZASTAVUJ! Třeba se ti pak rozsvítí. Zlatý Daniel! I ten měl oproti tobě mozek!
neregistrovaný "antiVW2"
21. 1. 2008 12:44
Re: ach BOZE!
hm..zato tvoja uloha "kazdodenna" je neustale rypat do sekiho, ze ? ;-) Ak mas taky nazor, tvoje slova zneju mudro....ibaze mi chyba dokaz. Ten dokaz, ze nebudes cele dni rypat do sekiho a nebudes sa mu venovat. Ved ako sa moze clovek "tak vysokych moralnych a intelektualnych hodnot" zaoberat sekim? ;-)
Clovece...vodu kazes a vino pijes!
Avatar - T613
21. 1. 2008 12:51
Re: ach BOZE!
To že neumíš číst nebo jsi příliš líný je jen tvůj problém. A že do tebe rýpu? Ano, rýpu, protože mám rozvernou náladu a baví mě to. Diskutovat o čemkoliv s tebou nemá smysl, neboť ta diskuze by mi nic nepřinesla. Na diskuzi musíš mít oponenta, který má jiný názor na danou věc a diskutováním se navzájem oba dva obohacujete. Anebo alespoň jeden z diskutujících. O co bys mě mohl obohatit ty opravdu nevím, a po pravdě potom ani netoužím
neregistrovaný "FX_"
21. 1. 2008 12:46
Re: ach BOZE!
Jsi obyčejný hňup.
Specielně pro tebe Fabii mám, ale mám další 2 auta naprosto jiných tříd a značky.
Nejlépe uděláš, když sem nebudeš vůbec psát, NIKDO tu o tebe nestojí - NIKDO.
neregistrovaný "antiVW2"
21. 1. 2008 12:50
Re: ach BOZE!
od Matchboxu ...a jazdis s nim po podlahe ustavu spolu s GTI-ho Passatom ;-)
neregistrovaný "FX_"
21. 1. 2008 12:52
Re: ach BOZE!
Nejsem ty, abych podle sebe soudil ostatní.
Ty nemáš mozek a to ve tvých 37 letech je docela velký handicap.
neregistrovaný "antiVW2"
21. 1. 2008 12:56
Re: ach BOZE!
:yes: ju hele...na fore ma kazdy koncernovy onanista este dalsie dve auta ;-) a v skutocnosti im stoji pred panelakom sluzobna Fabia ;-)
No ano, mam v hlave uplne vakuum a moje "antikoncernove" prispevky vlastne generuje moj notebook ;-)
Takze sa nemam ani za co hanbit, kedze to nie su moje myslienky :yes:
neregistrovaný "FX_"
21. 1. 2008 13:05
Re: ach BOZE!
Ty dovedeš jen závidět, myslíš si, že nikdo nemůže mít nic jiného než Fábii, nebo nedej Bože více než ty. Bohužel jsi mimo. PS: V paneláku taky nebydlím.
Avatar - T613
21. 1. 2008 13:30
Re: ach BOZE!
kašli na něj, nestojí za to
neregistrovaný ""Klaudius""
21. 1. 2008 21:30
Re: ach BOZE!
Tých 37 má len vo svojej fantázii...
neregistrovaný "Vi King"
20. 1. 2008 02:00
Smekni klobouk, vyndej klic ...
nastartuj a jed pryc, s audi pujde vsechno skvele, nebudes chtit do postele, za chvili uz nezbute ti sil, bude z tebe audifyl! prominte, za tento muj basnicky nezdar, chtel jsem jen nejak jinak vyjadrit muj obdiv k audi nez jen opakovanym psanim vety, ze audi proste miluju.. opravdu obdivuju lidi, kteri dokazali vytahnout tuto znacku za tak kratkou dobu na spici v segmentu premiovych znacek.. musim proste opet smeknout pred audi a vsemi lidmi, kteri stoji za timto uspechem.. ty krasne designy, ty uzasne interiery a ted uz i skvele motory se prece nemuzou tvorit samy od sebe.. navic, a to me velmi tesi, audi ted uz umi delat auta se skvelymi jizdnimi vlastnostmi.. podle testu v jednom nejmenovanem motoristickem casopisu(nechci delat reklamu), ktery odebiram, se nova A4 vyrovnava i etalonu jizdnich vlastnosti ve stredni tride, mondeu.. tato zprava me jako velkeho priznivce audi velmi potesila.. ja vim, ze zadokolka bude vzdy o neco vpredu, ale audi se proste umi postavit bmw a mercedesu i s timto handicapem.. ja myslim, ze je velmi zajimave sledovat prave vyvoj tohoto tria.. myslim, ze je dobre, ze spolu tak neoficialne souperi o post predni premiove znacky, protoze to vede vyvoj vsech tri znacek rychle kupredu a to je jen dobre, pak se muzeme kochat pohledy na nove krasne modely, technologie i motory.. takze bych chtel poprat i bmw a mercedesu hodne dobrych a uspesnych kroku do budoucna.. a audi chci ode me dat nejvetsi prani a gratulaci a pevne doufam, ze budete delat stejne uzasne modely jako delate ted.. takze go go audi! :yes:

P.S. strazne moc chci podekovat markovi za tento clanek.. dozvedel jsem se mnoho novych informaci, ktere jsem nevedel a velice prijemne jsem si pocetl.. uz se nemuzu dockat vsech tech novych modelu.. takze jeste jednou, moc dik za tento clanek :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Vi King"
20. 1. 2008 02:12
Re: Smekni klobouk, vyndej klic ...
ten etalon jizdnich vlastnosti ve stredni tride - mondeo - jsem myslel mezi predokolkami, zapomnel jsem to tam napsat, omlouvam se
20. 1. 2008 09:23
Re: Smekni klobouk, vyndej klic ...
;-) Prosim... :-)
Avatar - Ronault.
20. 1. 2008 04:51
Přeji audistům
Příjemnou onanii, jinak se to ani označit nedá. Možná reklama? >:D
Rozbalit vlákno
8
20. 1. 2008 09:20
Re: Přeji audistům
No...reklama to asi nebude. Po spracovani buducnosti vsetkych automobiliek, ktore su na EU trhu to je predposledny clanok z tejto serie. ;-)
Avatar - T613
20. 1. 2008 12:33
Re: Přeji audistům
Ale kdyby šlo o Renault byl by článek objektivní? :-)
20. 1. 2008 12:41
Re: Přeji audistům
trefa do čierneho >:D :yes:
Avatar - Ronault.
20. 1. 2008 18:30
Re: Přeji audistům
Už jsem tady vznik svého nicku vysvětloval a nechce se mi to znovu. Najdi si to
Avatar - T613
20. 1. 2008 18:32
Re: Přeji audistům
vím kdysi jsem to četl, jen jsem si rýpnul, protože tohle je jeden ze série článků o automobilkách od Marka. A těžko jej považovat za zaujatého. Nebylo to nic proti tobě
20. 1. 2008 19:18
Re: Přeji audistům
Vysvetli to znova je to cakli ????????????????????????????????????????…
Avatar - T613
20. 1. 2008 19:23
Re: Přeji audistům
nejsi ty brácha od Daniela?
Avatar - Blue Sun
21. 1. 2008 07:23
Re: Přeji audistům
To je jeho snoubenka.
neregistrovaný "mates"
20. 1. 2008 07:54
Audi se pekne rozjelo
Sice mi jeho produkce nic nerika, ale slapou do toho pekne! Marko jako vzdy za 1 ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
12
20. 1. 2008 09:16
Re: Audi se pekne rozjelo
Dik ;-) Ani mna momentalne Audi nijak neoslovuje (snad len A6), ale fakt je, ze slapu...
Avatar - donPedro
20. 1. 2008 09:59
Re: Audi se pekne rozjelo
Ano, šlapou do toho ingolstadtští vskutku řádně, i tomu jejich sloganu se snad dá i věřit. Jen aby to nepřešlapali a nestaly se z Audi auta šlapací. A dovolím si se taky přidat do klubu motoristických fandů které současná Audi produkce neoslovuje. Mistr Marko ovšem, jako vždy, I.A quality :yes: :yes: :yes:
20. 1. 2008 11:33
Re: Audi se pekne rozjelo
:-) ;-) ..uvidime ako im to pojde, zatial sa nijakej chyby ohladom strategie alebo vyberu modelov do portfolia nedopustili. Aktualny design je uz potom ina vec...viac-menej na posudenie podla osobneho vkusu a preferencii. Ako sa v tomto vlakne asi zhodneme, nam momentalne nevyhovuje. ;-)
neregistrovaný "Vi King"
20. 1. 2008 12:17
Re: Audi se pekne rozjelo
no design na audi prijde nekomu mozna az prilis konzervativni, ale ja myslim, ze audi to dela chytre.. treba nova A4, na prvni pohled jednoduchy, nijak extravagantni design, ale kdyz se podivate vic krat, zacnete tam citit i velkou davku sportovnosti.. ja vzdycky rikam, ze audi je takovy stred mezi bmw(sport) a mercedes(elegance).. mne osobne se jejich designy velice libi... libi se mi i dost modelu prave treba bmw nebo mercedesu, ale tam ne vsechny, tam vzdy jen cast, u audi se mi libi opravdu vsechny.. muj subjektivni dojem :-)
Avatar - T613
20. 1. 2008 12:42
Re: Audi se pekne rozjelo
Snad tu za deset let napíše Marko podobný článek i o kočičce ;-)
20. 1. 2008 18:17
Re: Audi se pekne rozjelo
A to sem si myslel že su nejblbši čech na svete. :-(
A muj zetor je stejne nejlepši !
Avatar - T613
20. 1. 2008 18:22
Re: Audi se pekne rozjelo
to že můj příspěvek nechápeš je tvůj problém
20. 1. 2008 18:42
Re: Audi se pekne rozjelo
Studuji vejšku budu agronom.
Avatar - T613
20. 1. 2008 18:51
Re: Audi se pekne rozjelo
a jakou myslíš má pro mě tahle informace hodnotu?
20. 1. 2008 18:58
Re: Audi se pekne rozjelo
Myslim že velikou nebo jsem chytrej a rozumim Eu ekonomice a autum.
Avatar - T613
20. 1. 2008 19:09
Re: Audi se pekne rozjelo
zatím mi připadáš jako školáček ze základky
20. 1. 2008 19:20
Re: Audi se pekne rozjelo
NO no bacha jo !!!
neregistrovaný "Chris K."
20. 1. 2008 10:15
hacker?
Tak sa mi zda, ze auto.cz sa stalo obetou hackerov z Ingolstadtu.
Rozbalit vlákno
2
20. 1. 2008 10:46
Re: hacker?
Hacker asi těžko,autorem je Marko pokud se nepletu,který tu tyto přehledy píše pravidelně a to různých automobilek. Marko pro tebe :yes: a pro Audi taky,jen mi uniká význam té Q3 ;-\
20. 1. 2008 11:20
Re: hacker?
:-) ;-)

Q3 ma dve zakladne ulohy (podobne ako pripravovane a uz vyvijane BMW X1):
1.) nove predpisy EU o chrane ovzdusia budu automobilkam predpisovat priemerne mnozstvo produkobvanych exhalatov napriec celym modelovym radom. Co sa samozrejme dotkne hlavne vyrobcov vacsich premiovych aut. Preto prave u tejto skupiny mozme v buducnosti ocakavat prichod malych modelov, ktore dkazu znizit to priemerne cislo na pozadovanu uroven.
2.) druhy dovod je uvedeny uz v clanku...povodna myslienka mestskych kompaktnych SUV sa posunula rozmerovo uz niekam inam. Ten trh skutocne kompaktnych SUV do mesta ale stale existuje, takze u vacsiny vyrobcov bude v nasledujucich rokoch silna snaha tuto trhovu medzeru obsadit...
Avatar - Blue Sun
20. 1. 2008 11:03
:(
Marko, díky za vhled do budoucnosti jedné z nejoblíbenějších značek nejen v ČR.

Co se mi na Audi nelíbí, kupodivu není design. Nelíbí se mi jejich politika neustále rostoucích aut. Nové modely budou opět větší, hmotnější a nenažranější. V době, která se snaží prosazovat ekologické a ekonomické smýšlení, se mi to zdá být nejen nevhodné, ale spíš přímo buranské chování.
Rozbalit vlákno
3
20. 1. 2008 11:29
Re: :(
Ano...Audi je z pohladu velkosti modelov dost atypicka znacka. Uz sucasna A6 je viac sucastou hornej triedy, nez vyssou strednou triedou. Ma to ale dovod: Audi sa potebuje uchytit vyraznejsie prave v USA, a tak sa snazi velkostou svojich modelov priblizit aj potrebam tamojsieho trhu. V predajoch by sa tymto krokom chceli dotiahnut na BMW a MB. Takze ten narast velkosti je aj napriek trendom istou formou nevyhnutnosti, ktora smeruje k inym cielom ako je ekologia (Tu budu u Audi "reprezentovat" mensie auta ako A1, A3, Q3, a - nejde si nevsimnut, ze v nomenklature znacenia ostava miesto pre A2) ;-)
Avatar - Blue Sun
20. 1. 2008 12:07
Re: :(
Myslím, že ten systém chápu. Jen si říkám, zda to nepovede k odlivu zákazníků v EU, kde je centralizovaná snaha naopak protlačit menší, lehčí a úspornější vozy. I trh v USA se pomalu mění a mohlo by jim to vrazit nůž do zad.
20. 1. 2008 12:15
Re: :(
Myslim ze ani snad nie. :-) V Europe to klientela , kupujuca beztak velke auta vyssej strednej triedy len oceni (ze auto bude vacsie). Nehovoriac uz o zakaznikoch aut ako je A8...
V USA je sice citelny trend prestupu k mensim autam, ale podla mna je to skor trendom v tom zmysle, ze cast zakaznikov sa presunie od SUV ku klasickym cestovnym sedanom. Sice za zacinaju presadzovat aj male auta...ale zas predstava, ze by v USA existovala zaujimava klientela pre Audi (BMW, Mercedes) v segmente malych aut je este velmi vzdialena.

Ono je to nakoniec cele o tom, co chcu zakznici danej znacky. A Audi - bez ohladu na vseobecne trendy - budu chcet aj dalej hlavne vacsie a vykonnejsie auta...
anonym
20. 1. 2008 11:15
NE DĚKUJI
Bla , bla , bla :no:
Rozbalit vlákno
0
20. 1. 2008 12:33
2009 FX37/ FX 50
heleme se pár foteček .... [odkaz] [odkaz] [odkaz] :-) :yes:
Rozbalit vlákno
3
20. 1. 2008 12:44
Re: 2009 FX37/ FX 50
dosť divoke sočasny model vyzera lepšie... 8-s
Avatar - T613
20. 1. 2008 14:02
Re: 2009 FX37/ FX 50
no potěš koště :-O
20. 1. 2008 19:16
Re: 2009 FX37/ FX 50
????????????????????????????????????????…
neregistrovaný "novis"
20. 1. 2008 12:33
ovládnutí světa ?
Audi nabízí velmi dobrou techniku, design, který se v vropě prostě líbí a taky umí dělat krásné interiéry to je známá věc. Prodeje rostou a to je optimistické zjištění. Faktem je, že těží z koncernového vývoh´je a je to tak správné, ale že by museli dělat všechno? Mám obavy, zda tohle tříštění sil se v budoucnu nevymstí. Ono vybudovat image značky je nesmírně těžké a za to před Audi smekám, ale tato pozice je velmi křehká a zranitelná. Pokud se Audi bude dařit ( a není to lehký úkol) kvalitu u všech připravovaných i stávajícíh modelů, bravo, ale pokud ne, může to poškodit značku více, než si kdo dnes připouští. Mercedes, BMW a další se tlačí na výsluní a každý chce ukousnout trochu z toho koláče. Ne nadarmo se říká že sedět na několika židích se nevyplácí. ale uvidíme.
Rozbalit vlákno
4
20. 1. 2008 12:52
Re: ovládnutí světa ?
tohto sa musi bať každá značka ,prémiová obvzlášť...preto sa snažia robiť čo najmenej chýb da sa povedať,že AUDI sa v tomto smere drži dobre v poslednych rokoch mali len jeden zly model A2 ten je už stiahnuty z trhu...zato mercedes... A prvej generacie až do faceliftu nosil ztrojcipu hviezdu neprávom,Vaneo to iste,Vito či Trieda V predchadzajucej generacie velmi zle autá...človek by si povedal,že si daju pozor,ale sučasne ačko a b trieda tiež nepatria medzi Mercedesi ako ich poznáme...stačilo by zlepšiť plasty kvalitu a bolo by to inak...BMW ,uprimne nespominam si že by mali zli model ,vlastne až na BMW 3 Compact to bolo vyslovene škarede auto...posledne slová ,pokial audi spravy male štýlove auto a da mu kvalitny dizajn,materiali hodne značky AUDI nebojim sa,že by neslavili úspech...
anonym
20. 1. 2008 15:59
Re: ovládnutí světa ?
Přesně tak, takže zbývá, než držet palce, že budou mít šťastnou ruku ve všech případech. Jinak s tím MB máš pravdu a kromě výše uvedeného ještě snad přidat, že problémy s kvalitou řady "E", jistě pomohli mimo jiné taká A6 se prosadit a řada "R" ja vysloveně neůspěšná, takže i velikáni se občas seknou. Audi se to dosud vyhýbá a proto jsem psal o tom, že opatrnosti není nikdy nazbyt...
21. 1. 2008 09:36
Re: ovládnutí světa ?
konečne človek čo povie ano to je pravde,ale tiež tam vidi m aj ine modeli...diskusia na urovni :yes:
neregistrovaný "Tom666"
21. 1. 2008 16:49
Re: ovládnutí světa ?
Ja sice taky pochazim z Evropy, ale ty vrata od chliva malem pres pul auta (namisto decentniho grillu) se mi rozhodne nelibi ani na jedny Audine, je to kycovite, disproporcni...
20. 1. 2008 12:37
AUDI ide dobrou cestou...
Je snad až úžasne ako dokáže dobrá stratégia zmeniť povesť značky za pár rokov...pár rokov dozadu bolo Audi ešte klasickou mainstreamovou značkou a dnes je jednou z troch najlepších europskych premiových značiek...stratégiu rastu vnímam dobre ,rozširovanie palety modelov je ako taka dobrá vec,pretože treba loviť v nových vodách,treba skúšať...design nových audin vnímam viac než dobre A5ka začala novú módu audi modelov,nepoznam snad krajšie kupéčko ,poznam iba jedno seberovne BMW 3 coupe,R8čka vytrela všetkým zrak a dokázala,že sa da vyrobiť superšport so znakom audi na kapote,nová A4 len utvrdila moj nazor,že audiny budu opať krajšie,revolucia je zbytočna načo vymienať niečo čo funguje dobre?AUDI len prajem samé úspechy a nech sa držia ,idu spravnym smerom
Rozbalit vlákno
1
Avatar - VDC
21. 1. 2008 11:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
20. 1. 2008 12:49
Misto klice mobil GOOD
Misto klice do budoucna mobil dobry nO:)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "t.it"
20. 1. 2008 19:20
Re: Misto klice mobil GOOD
audi nejsou špatná , mám rád ale sportovní auta a to ty rozhodně nejsou a nezmění to ani jejich neustálá reklama a hlavně jejich nabubřelá a arogantní image /trochu podobná jejich majitelům / mne přímo odpuzuje
20. 1. 2008 19:42
AUDIOSNÍ AUTA
Kdo dělá do aut, velmi silně registruje jak AUDI tlačí na pilu. Ne že by nemělo co nabídnout třeba před dvaceti lety, ovšem dnešní AUDI je regulerní produkt z prémiového segmentu respektovaný v autosvětě bez jakýchkoli úliteb. Dokonalé portfolio, dokonalé motory, dokonalé karoserie. Čím vlastně pro nás produkt AUDI je a má být? No především prvotřídním autem. Technicky je AUDI zcela na výši, designově originální, nezaměnitelný, luxusní. Image má bez poskvrny. A co víc... dnes umí nejkrásnější kombíky. Jo, jak A4 tak A6 jsou přenádherné vozy. Buďme tedy rádi, že se AUDI daří a jak čtu (výborného) Marka :yes: AUDI ví i co v budoucnu.

Důkazem umu AUDI je například Q7... To byl šok, když jsme ho tu poprvé spatřili... těch odsudků... a pojednou jedeme kolem něho a uvědomujeme si, že to prostě AUDI dokonale vystřihl.

Na AUDI to chce ovšem mít vatu, prachy, děngy, chechtáky. No, jen si to představ - co bys dnes volil ze střední prémiové? MB-C, BMW3 nebo A4? Jasně, počkal by sis na nové kombi A4... bodejť by ne. BRAVWO AUDI :yes: Jo, a pánové děkuju za obranu tam nahoře... :yes:
Rozbalit vlákno
20
Avatar - T613
20. 1. 2008 20:07
Re: AUDIOSNÍ AUTA
Osobně bych nevolil ani jedno z těch tří. Koukl bych se jinam a asi bych se podíval k Saabu nebo Jaguaru. ;-)
20. 1. 2008 20:14
Re: AUDIOSNÍ AUTA
Jaguar? nepřijde ti to trochu nudné a tak nějak bezkrevné?
Avatar - T613
20. 1. 2008 20:28
Re: AUDIOSNÍ AUTA
To čemu ty říkáš nudné, tak já tomu říkám konzervativní, dýchne na mě odkaz předků. Já stále považuji tuto značku za šlechtu mezi automobily, byť je to nyní zchudlý rod.
Když kolem mě propluje Jaguár cítím z něj noblesu a hrdost, z D3 cítím dravost a sílu.
Jaguar je pro mě totéž, co v herectví byl pan Kodet.
20. 1. 2008 20:52
Re: AUDIOSNÍ AUTA
já to nemyslel zle,když vidím XK tak mě nenechá chladným ani náhodou ;-) já jsem asi mladší ročník,proto bych volil jak jsi řekl dravost a sílu
Avatar - T613
20. 1. 2008 20:56
Re: AUDIOSNÍ AUTA
Já se v 26 necítím jako stařec >:-[] Jen mě víc přitahuje představa šlechtice než továrníka ;-)
20. 1. 2008 21:19
Re: AUDIOSNÍ AUTA
:yes: :-) a kupé bys volil taky šlichtu?
Avatar - T613
20. 1. 2008 21:39
Re: AUDIOSNÍ AUTA
Kupé bych volil také šlechtu, ale italskou.. Masssssssssserati to je má volba :-)
21. 1. 2008 09:40
Re: AUDIOSNÍ AUTA
:yes: niektorý ludia stále nevedia pochopiť,že nie každy chce jazdiť na športovej Mazde6 či Mondeu,vela ludi hladá čosi uhladene s dávkou elegancie čosi čo by ich reprezentovalo...
20. 1. 2008 20:24
Re: AUDIOSNÍ AUTA
Vážně bys koupil X-type? Já to nahoře vztáhnul k německé prémii... tak kterého z tech tří?
Avatar - T613
20. 1. 2008 20:37
Re: AUDIOSNÍ AUTA
Nevím jestli bych koupil X-type nebo 9-3. Obě auta jsou jiné a asi bych měl bezesnou noc. To pro úvod.
Z D3? Lehčí otázku bys neměl? >:D Jako první bych vyloučil "3" Bangleův styl se mi moc nezamlouvá. A volit mezi A4 a "C", těžké.. hodně těžké.. volím "C" neboť jsem k této značce tíhnul už odmalička. Ještě, že nemám ty chechtáky >:-[]
20. 1. 2008 21:00
Re: AUDIOSNÍ AUTA
:-) Já jsem fascinován tím, jak ten kombík od A4 vůbec nezestárnul, dnes je to vlastně již starý model (čekáme na nové kombi) a on je stále krásný... Je to dilema... C či A4... a zároveň vyznamenání pro AUDI.
Avatar - T613
20. 1. 2008 21:16
Re: AUDIOSNÍ AUTA
Většina aut moc nestárne, alespoň co se týče estetiky. Bohužel ani nemají čas zestárnout ;-\ Budu se asi rouhat, ale daleko více se mi zamlouvá předchozí generace "C" oproti té nové.
Avatar - T613
20. 1. 2008 21:21
Re: AUDIOSNÍ AUTA
ale jinak jak jsem psal mnohem výše, lovil bych v jiných vodách :-)
neregistrovaný "Vi King"
20. 1. 2008 21:13
Re: AUDIOSNÍ AUTA
konecne ses ukazal ;-) naprosto s tebou souhlasim.. audi slape a zaslouzene.. delaji krasna auta, ktera se hodne libi, vim to i z vlastniho okoli..
ja bych urcite bral A4 a hned ti reknu proc: 1.)nezamenitelny design kombinujici v sobe jemnou nemeckou eleganci s mladym sportovnim duchem 2.)interier, ktery by mel byt zakazan jako tvrda droga >:D , protoze je silne navykovy.. proste audiosni (jestli si muzu vypujcit tvuj vyraz) 3.)na predokolku podle testu skvele jizdni vlastnosti, navic kdybych si tam dal 3.0TDI s quattrem, tak to bude urcite jeste lepsi (s 2.7TDI quattro nedavaji, ze?? velka skoda :'-( ) a za 4.)skvela prostornost hlave na prednich sedadlech a velmi slusny zavazadlovy prostor
to jsou moje duvody, je to pouze muj subjektivni nazor.. proti bmw 3 a mb c-klasse nic nemam, ale proste nezaujali me tak jako A4, celkove u me proste vitezi audi nad bmw i mercedesem, hlavne asi proto, ze mi audi prijde jako rozumny kompromis te majestatne elegance merecedesu se sportovnosti bmw.. a audi ten kompromis umi opravdu skvele.. to je muj nazor ;-)
20. 1. 2008 22:33
Re: AUDIOSNÍ AUTA
Jo, ten "audikompromis" je perfektně vybalancovaná exkluzivita, sportovnost a jak trefně píšeš, jemná elegance.
20. 1. 2008 21:36
Re: AUDIOSNÍ AUTA
Tak ja som mal možnosť tento týždeň zhodou okolností vyskúšať dve A6-tky. Tá prvá r.v.2000, v plnej výbave, quatro, ale zlé sedenie vzadu i vpredu, ovládanie ako na Fabii, nefungujúce elektronické nastavovanie výšky svetiel, dosť som sa natrápil, kým som cez horskú a serpentínovú cestu dorazil domov. S manželkou sme skonštatovali, že v KII ceed sa sedí aspoň nám určite pohodlnejšie. To druhé A6, r.v. 2006, to už bolo vidno generačný rozdiel, pohodlné, tiché,robustné, automat asiDSG, ale na naše cesty nie moc použiteľné, veď načo mi je také auto, keď sa musí vliecť 80-90 po preplnených cestách na Slovensku. Na dialnici si to potom rakúšan trochu švihol a hneď zaplatil 2000 Sk, a už bol spacifikovaný. Také auto využije len v Nemecku, inde si vystačí aj s takým, čo stojí tretinu jeho A6.Jediná vec, pre ktorú si niekto snáď potrebuje také auto kúpiť, je image, praktický rozdiel v pohodlí oproti Golfu, Astre, Mégane, či Ceedu je velmi malý, aspoň ja som taký rozdiel, aký je v cene,v pohodlí určite necítil.
20. 1. 2008 22:38
Re: AUDIOSNÍ AUTA
Velmi se mýlíš. Všechno, a to doslova, je na prémiovkách lepší, kvalitnější, příjemnější než-li na mainstreamu. To poznáš až když jak s minastreamem tak s prémiovkou něco najezdíš. Přesně o to, o co je prémiovka dražší, je také lepší. Můžeš tomu věřit.
20. 1. 2008 22:55
Re: AUDIOSNÍ AUTA
Přesně o to, o co je prémiovka dražší, je také lepší. Není,ano je tam vyšší kvalita po mnoha stránkách,ale je tam i příplatek za znak na kapotě,ikdyž to je vlastně také "vyšší kvalita" jména a image,tak nic,tak ti oponovat nebudu ;-)
21. 1. 2008 09:16
Re: AUDIOSNÍ AUTA
Ano...vlastne, ked som pisal hore, ze z Audi ma zaujala A6, tak plati, ze ked vidim Q7 tak vzdy musim povedat, ze to auto je pekne (omnoho krajsie ako na fotkach). Sice by som si ho (ak by som mal samozrejme tolko penazi) nekupil kvoli velkosti, ale prave v tej majestatnosti na sposob zaoceanskeho parnika je jej caro..

V suvislosti s designovymi prvkami Q7 ma ale napriklad dost prekvapuje nova A4. To auto je designovo tak konzervativne, ze to snad prekonava aj Volvo. Novej A4 nejak nedokazem prist na chut.

A coho by sa Audi vo vyjadrovacich prostriedkoch mohlo zbavit je pas led svetiel v predych svetlometoch. Minule som videl proti mne stat Audi a mala to zapnute a clovek mal pocit, ze prisli kolotoce... ;-\ ;-)
21. 1. 2008 10:18
Re: AUDIOSNÍ AUTA
:-) Také ta světla nevnímám pozitivně.
anonym
20. 1. 2008 19:43
audi
audi je pro stary dedky! to ale vsichni davno vedi.... >:D
Rozbalit vlákno
1
20. 1. 2008 19:48
Re: audi
Ty si nakej chytrej vole pročti si taky zapadni reporty a ne jenom auto.cz nebo noviny.cz. Pro tebe je nejlepši Logan ne ?
neregistrovaný "Spyker"
20. 1. 2008 21:28
VW Passa coupe!!!!!!!!!!!!
vw-club.cz/viewtopic.php?…

Predni cast zvlastni...zadecek povedenej... uvidime co cena :yes:
Rozbalit vlákno
0
20. 1. 2008 22:00
AUDI NENADCHNE
Audi, nekdejsi mainstream, ktery je dnes stale premiovym greenhornem. Jeho postaveni je dane, dokonce neotresitelne. Povedlo se mu zvednout do premiovky, to se vidi malokdy.
Nema ale rodokmen, nema titul, nema svuj VWlastni erb. Diky tomu bude navzdy tim levnejsim, menecenejsim, nedokonalym predstavitelem tridy premiove a ostatni clenove klubu si s nim nikdy u doutniku poker nezahraji. Pod znackovym kabatkem ma vytetovanou znacku leVWnosti, tridy pracujici. Je to VWazal, poddany. S byvaleho sluhy panem byti nemuzes. Je poznamenan neVWolnicctvim.
Audi se podaril vzestup. Skutecny zakaznik premiove tridy se na nej ale dvakrat nepodiva.
Rozbalit vlákno
67
Avatar - T613
20. 1. 2008 22:14
Re: AUDI NENADCHNE
To co platilo včera nebude platit zítra. Neb ti co Audi znají jako mainstream vymírají, a ti co ho znají jen jako prémii dorůstají a rodí se. Kdo si v patnáctém století vzpomněl na zakladatele rodu Rožmberků, že byl nanejvýš zemanem? Každý se jen třásl před jejich jménem.
20. 1. 2008 22:23
Re: AUDI NENADCHNE
Bohuzel. A ti se jmenem a radnym rodokmenem jsou skoro na vymreni.
Avatar - T613
20. 1. 2008 22:31
Re: AUDI NENADCHNE
Audi má dlouhý rodokmen, v tom mu křivdíš. Jen dnes dostal vyšší šlechtický titul.
20. 1. 2008 22:33
Re: AUDI NENADCHNE
Historii ano, rodokmen ale ne. Osobne v tom vidim rozdil. M-B ma rodokmen, Jaguar ma rodokmen, Audi historii a to dokonce pod jinym jmenem.
Avatar - T613
20. 1. 2008 22:41
Re: AUDI NENADCHNE
jaký je rozdíl mezi historií rodu a rodokmenem?
20. 1. 2008 23:00
Re: AUDI NENADCHNE
I rodina VWazala muze mit historii, dokonce dlouhou. Muze vynikat silou, velikosti. Ale vzdy to bude potomek VWazala.
Avatar - T613
20. 1. 2008 23:06
Re: AUDI NENADCHNE
To zní jako by ani Škoda neměla rodokmen..
Co mi je známo tak technologie vyvíjí u VW právě Audi. Zapomínáš na jedno i děti mohou přerůst své rodiče. Dokonce je to i cílem správných rodičů. Nebo jsi JEN synem svých rodičů? Myslím, že ani oni by si to nepřáli
20. 1. 2008 23:17
Re: AUDI NENADCHNE
To, ze jsi je prerostl, stale nemeni nic na tve historii. I kdyz budes lepsi vetsi a silnejsi, budes stale ditetem tvych rodicu.
Avatar - T613
20. 1. 2008 23:41
Re: AUDI NENADCHNE
Ano, budu stále dítětem svých rodičů, ale s mými činy bude růst (nebo klesat) hodnota jména rodu. A mí potomci pak budou těžit z mého jména, ne jména mých rodičů..
neregistrovaný "klik-klak"
20. 1. 2008 23:15
Re: AUDI NENADCHNE
Marianku,trochu studia historie místo evr.trhu a jistě zvíš něco o tradici v AUTO-UNION.Jména jako Horch,Wanderer jsou stejné klenoty něm.strojírenství jako SSKL.
20. 1. 2008 23:24
Re: AUDI NENADCHNE
Pozor, Auto-Union uz neni. Taktez Horch a Waderer. Audi se distancovalo. Audi je pod VW a to jiz samo o sobe podkopava jeho postaveni.
Avatar - T613
20. 1. 2008 23:39
Re: AUDI NENADCHNE
Kdo z normálních zákazníků ví pod koho Audi patří?
20. 1. 2008 23:47
Re: AUDI NENADCHNE
Ja doufam, ze vsichni. Uspechy ale svedci o tom, ze to vetsine nevadi.
Avatar - T613
20. 1. 2008 23:50
Re: AUDI NENADCHNE
Špatně.. málokdo. Normální lidé se neorientují v tom kdo koho vlastní, je jim to totiž jedno. Chtěji za své peníze prestiž, luxus a vzhled. tedy vše co Audi nabízí
20. 1. 2008 23:55
Re: AUDI NENADCHNE
Prestiz zase u toho, kdo nevi. Luxus, mene sportovnosti a o luxusu by se dalo premyslet. Vzhled, Audi mi prijde velice okoukane.
Avatar - T613
20. 1. 2008 23:59
Re: AUDI NENADCHNE
Obyčejní lidé, prostě vidí automobil ve kterém jezdí celebrity, vládní špičky z celé Evropy, generální ředitelé koncernů. Vůbec je nezajímá jak dlouho patří mezi špičku nebo kdo ho vlastní
21. 1. 2008 00:04
Re: AUDI NENADCHNE
Mas castecne pravdu. Bohuzel jsou na svete lide povrchni.
Avatar - T613
21. 1. 2008 00:13
Re: AUDI NENADCHNE
Nejsou povrchní, jen je to nezajímá
anonym
15. 2. 2008 18:19
Re: AUDI NENADCHNE
Ale pozeram, že nikto z vas samozrejme nevie, kto je hlavnym akcionárom VW, mozno to bude prekvapive, ale je to porsche:)
neregistrovaný "Deception"
20. 1. 2008 22:36
Re: AUDI NENADCHNE
Audi je pracně zrozená prémie. Tvrdě na sobě maká a nese mu to zasloužené ovoce.
Třeba takový Maybach, sic šlechtic, ale notně pozapomenutý a tomu zákazníci neholdují.
Audi jen poroste a svoji prémiovost bude nadále utvrzovat. Německou vytrvalostí a precizností dosáhnou vrcholu.
Již nyní se může pasovat bez obav s mnichovskou dvojkou.
20. 1. 2008 22:44
Re: AUDI NENADCHNE
Tvrde pracovat na sobe musi. Nema vyslapanou stezku. Uspechy uz sklizi, jmeno se pamatuje dobre. Opravdovym aristokratem ale nebude.
Avatar - T613
20. 1. 2008 22:48
Re: AUDI NENADCHNE
A kdo má vyšlapanou cestu? Každý se musí prodírat svou cestou.
20. 1. 2008 22:53
Re: AUDI NENADCHNE
Prece ti s rodokmenem. Ten je mezi premiovymi evropany velice dulezity. Jaguar bude premiantem i kdyz ho koupi Tata. Aston bude taktez. Napric segmenty jsou jmena (pojmy), kteri ji maji a vzdy budou mit vyslapanou.
Avatar - T613
20. 1. 2008 23:09
Re: AUDI NENADCHNE
To že máš jméno neznamená, že máš prošlapanou cestu. Máš pouze jméno, a abys dobrý zvuk jména musíš být stejně dobrý jako předkové! Ne, beru zpět! Musíš být lepší než předkové! Jen tak zachováš sílu a slávu rodu
20. 1. 2008 23:16
Re: AUDI NENADCHNE
MaRRiánek je nucený oponent, sice neumí cílit ale hledá nějaký šrám na AUDI... to přece z jeho textů vnímáš. Ostatně, co udělá TATA s jaguarem, to budeme sledovat v přímém přenosu. Ale - kde je dokonalý erb AUSTIN, MG a ROVERu? V prachu... ani pes neštěkne. Tvá slova o tom, že musím být lepší než předci jsou velmi výmluvná...
Avatar - T613
20. 1. 2008 23:22
Re: AUDI NENADCHNE
Indům věřím, přece jen mají s Brity společnou historii. Ale uvidíme.
Austin, MG a Rover učinily to co v lidské historii udělaly i mnohé šlechtické rody. Sloučily svůj rod s obyčejnými handlíři, aby vyvázly z dluhů. Jenže ti handlíři byli vždy jen handlíři a svým chováním do vytříbené společnosti nezapadli. A tak byli zvání stále méně a méně, až jméno rodu mělo cenu prachu. Ale kdo ví? Možná že se ty tři slavné rody jednou vrátí, a my jim budeme nadšeně tleskat.
20. 1. 2008 23:25
Re: AUDI NENADCHNE
V to ja pevne doufam.
20. 1. 2008 23:22
Re: AUDI NENADCHNE
Jmeno ti vzdy a vsude pomuze. Je jednodussi mit zaklad, nez stavet z niceho (v pripade Audi ze skoro niceo).
Avatar - T613
20. 1. 2008 23:36
Re: AUDI NENADCHNE
Audi, ale nestaví z ničeho! Před Audi zde bylo NSUa před nimi ještě další automobilky. ty automobilky vymřely po přeslici, ale jejich geny zůstávají. Je to stejné jako s Karlem IV. Napůl Přemyslovec po matce, a Lucemburk po otci. Pro Čechy bude navždy Přemyslovcem, pro svět a historii navždy Lucemburkem.
20. 1. 2008 23:45
Re: AUDI NENADCHNE
Velkou roli hraje jmeno. Audi jiz neni DKW, Auto Union. I ten Karel byl do konce zivota Lucemburkem.
Avatar - T613
20. 1. 2008 23:53
Re: AUDI NENADCHNE
Ale rod Lucemburků nebyl zdaleka tak silným rodem jako Přemyslovci. Přemyslovci volily Císaře, vládli půlce střední Evropy. Lucemburk měl být jen poslušným králíčkem, a měl nechat české stavy dělat si zde co chtěli. A to také beze zbytku splnil. Až Karel se právě odvolával na matčin rod, aby posílil svou autoritu v ZKČ ;-)
21. 1. 2008 00:06
Re: AUDI NENADCHNE
Zapominas, ze Lucemburk byl cisarem.
Avatar - T613
21. 1. 2008 00:12
Re: AUDI NENADCHNE
Co vím, tak Přemyslovcům to vždy uniklo právě pro nepoddajnost a velkou ekonomickou sílu.
20. 1. 2008 22:51
Re: AUDI NENADCHNE
Jestli bude na sobě makat jako doteď tak bude,ale my už tady nebudem ;-) i ostatní prémiovky nějak kdysi začínaly
20. 1. 2008 22:58
Re: AUDI NENADCHNE
Ano, souhlasim. Ale ne pro vsechny. Vzdycky bude tim nizsim. Pochazi ze zeme, kde jsou jmena na vysi, pojmy, ktere se divaji zprima, ci nahoru a proto na Audi o neco niz nevidi.
Avatar - Emel
14. 2. 2008 11:00
Re: AUDI NENADCHNE
No jenže Mercedes začínal spolu s celým automobilismem...
neregistrovaný "Deception"
20. 1. 2008 23:27
Re: AUDI NENADCHNE
A to ja právě tvůj nějvětší problém. Ty se sice vydáváš za odborníka, který něčemu jako rozumí, ale absolutně nebere v potaz chování trhu.
Toho trhu, který vytváří nabídku a poptávku po vozech, ten trh, kterého přestává zajímat nějaká dalekosáhlá historie, ten trh, který kupuje VW Passaty, Golfy, Focusy, Astry....
Ten trh, který je tak dynamický, a jehož dynamiku nejsi schopen analyzovat a pochopit.
Sice píšeš, ale názory máš zaprděného staříka, který není schopen pochopit, proč má ovladač televize více než 10 tlačítek. Co názor, to trefa mimo terč. Lidé chtějí Audi a to je neoddiskutovatelný fakt. A přidám něco svého, lidé Audi budou chtít stále více, bez ohledu na tvé názory a prognózy. ;-)
20. 1. 2008 23:40
Re: AUDI NENADCHNE
Mylis se. Audi prodava v premiovem segmentu. Ty zde pises o mainstreamu, o tuctovkach. Audi by ti nepodekovalo za to, ze po letech tvrde driny se najde nekdo, kdo ho stale prirovnava....hmm ke Golfu.
Jsou zakaznici premioveho segmentu a potom jsou ostatni, kteri nakupuji v premiovem segmentu. Ti prvni si koupi radeji MB, BMW, Jaguara. Ostatni si koupi Audi. Ja jim ten vuz preji a pevne doufam, ze si lide Audi koupi. Rad budu sledovat jeho rust.
neregistrovaný "Deception"
20. 1. 2008 23:48
Re: AUDI NENADCHNE
Já píšu především o trhu. O tom trhu, který má kupní sílu. A to jsi nepochopil mé přirovnání, které směřovalo tam, kde se prodávají pro mnohé "odborníky" nepoužitelné VW. Protože oni nechápou, oni "neznají mapu".
Audi ale kupují i ti, kteří odešli od BMW, případně MB. To je fakt. Ano, je zde menšina, která má své tradice a těch se drží, ale těch je stále méně. Nastupuje nová, dravá generace, která žádá nekompromisnost a pro ně je tu Audi. A ti tvoří základnu Audi teď a to pevnou.
21. 1. 2008 00:01
Re: AUDI NENADCHNE
Vetsina zakazniku BMW zustava u BMW. MB si to trochu pokazilo novym C-Klasse, lepe receno svym interierem. Stale ale vetsina zakazniku MB zustava MB vernym.
Zakaznik Audi je tzv. newmoney. Clovek, ktery nezna legendu premioveho segmentu. Potom take clovek, kteremu se jednoduse libi. To jsou vetsinou ti z prvni skupiny.
neregistrovaný "Deception"
21. 1. 2008 00:09
Re: AUDI NENADCHNE
Jenže těch "newmoney" je stále více. Oni žádají nekompromisní podvozek, který si poradí na sněhu i na suchu, oni chtějí špičkový interiér a exteriér. Oni na tradice víceméně kašlou. Je to nová sorta zákazníků, kteří nedělají vyjímky. Oni chtějí špičku a taky ji koupí. Svět bohatne, aristokratů již nepřibývá, situace hraje do karet Audi.
21. 1. 2008 00:15
Re: AUDI NENADCHNE
Jak jsem jiz napsal, velice preji Audi tomu, komu Audi staci.
neregistrovaný "Deception"
21. 1. 2008 17:46
Re: AUDI NENADCHNE
Nevím, v čem třeba BMW a MB tak Audi převyšují.
Z toho co jsi napsal, jako by bylo cítit to, že Audi je nějak technicky podřadné. Ale ono není, ba naopak.
21. 1. 2008 07:55
Re: AUDI NENADCHNE
Jezkovi oci ty jsi ale blbecek. 8-s I premiova trida je normalni spotrebka jako vsechny ostatni a kupuje se uplne stejne. Potrebujes auto (at uz jako firma nebo soukromnik), obejdes par dealeru, proberes si co maji, svezes se v par autech, pak se zacnes handrkovat o penize a nakonec jeden vyhraje a mas nove auto.
Clovek, ktery ted ma Mercedes, bude mit zitra Audi a pozitri treba BMW. Vernost znacky je v dnesni dobe uz minimalni. Audi A6 totalne prevalcovala svuj segment a prodava se jich stejne jako E-classe a 5er dohromady. Kde se berou jeji zakaznici? Ano, nerodi se, nedovazi je z Ruska, jsou to ti, kteri predtim meli Mercedesy a BMW.
Jedini kdo resi imaginarni status Mercedesu jsou nasi cikani a americka cinska komunita a i kdyz uznavam, ze obe skupiny jsou lukrativni, tak hlavni prodeje preci jenom nedelaji. >:D
21. 1. 2008 08:46
Re: AUDI NENADCHNE
Bud sis nikdy premiovku nekoupil, nebo jsi typicky zastupce te druhe skupiny. Ano premiova trida se kupuje stejne jako mainstream, ale opravdovi zakaznici premiove tridy vybiraji jinak naz ti v mainstreamu.
Pokud si chces koupit Audi, preji ti ji od srdce. At ti slouzi. Na A6 ale pozor, jde o nejnepovedenejsi Audi v portfoliu.
Avatar - T613
21. 1. 2008 08:53
Re: AUDI NENADCHNE
Kdo je opravdovým zákazníkem prémiovek? Na nic si nehrajme, jsou to lidi jako zbytek světa. Člověk je věren maximálně sobě, ale nikdy ne značce. Pokud se mi nová generace nebude zamlouvat tak přejdu ke konkurenci. A po pár letech se vrátím anebo taky ne. Jako kupec vyhledávám určitou filosofii značky, která by se měla blížit co nejvíce mé osobnosti. Přeci nebudu doma trpět nějaký nepodarek jen proto, že je to má oblíbená značka?
21. 1. 2008 09:52
Re: AUDI NENADCHNE
Opravdovy zakaznik premiove znacky si automobil nekupuje pro zvyseni image. Koupi si automobil ktery dosahuje jeho (zakaznikovy) image. V tom vidim obrovsky rozdil. V Cesku je vetsina tech prvnich, ale nastesti i dost tech "opravdovych".
Avatar - T613
21. 1. 2008 10:16
Re: AUDI NENADCHNE
Zákazník si nekupuje nic pro zvýšení image. Má určitý obnos peněz a chce za něj to nejlepší. A automobylky jako D3, Alfa (GTI mě zabije >:-[] ), Jag, Lex, Volvo a Saab ho přesvědčují, že jen ty její výrobky jsou nej. A na mě jako zákazníkovi je, učinit tu nejlepší volbu. Ale pro mě nejlepší volbu. Neb jsem to co je auto mé :-!
21. 1. 2008 10:36
Re: AUDI NENADCHNE
Kez by bylo vuce lidi tveho nazoru. Bohuzel to tak neni.
Jsi to, co je bydleni tve. Automobil se do tohoto rceni spatne roubuje.
Avatar - T613
21. 1. 2008 10:41
Re: AUDI NENADCHNE
Kdo si přečetl diskuzi na GTIho blogu ten ví své. Auto pro posílení image si kupují jen magoři, kteří pak nebudou mít co do huby. Anebo "bazaroví kovbojové", ale i zde jen velice malá část, protože většina si tu ojetou prémii koupí z jiných důvodů než je image.
21. 1. 2008 11:51
Re: AUDI NENADCHNE
Nectu nesmysly. Techto "magoru" je na ceske scene prilis mnoho. Podivame-li se na sever, ci zapad od nas, tam se karta obraci a tvuj model muzeme aplikovat. V Cesku ale ne. Zatim ne.
Avatar - T613
21. 1. 2008 11:57
Re: AUDI NENADCHNE
Právě protože jsi ji nečetl nevíš jak to myslím. ;-)
21. 1. 2008 10:46
Re: AUDI NENADCHNE
:-) :yes:
20. 1. 2008 22:49
Re: AUDI NENADCHNE
Jistě. MaRRiánek sice teď na blogu o sobě hrdě (a nestydatě) píše, že je o něm známo(?), že se zajímá o automobilové trhy Evropy... bože, ale spíše to vypadá, že neví, že je o něm známo, že o autech neví takřka nic :-)

AUDI má koneckonců jak kvalitní historii, tak má i kvalitní erb, vyježděný v osmdesátých letech v automobilových soutěžích, ale tohle naneštěstí MaRRiánka v jeho krásných 14 či 15 letech zatím nezajímá.

Co je důležité - AUDI je gigantem, tedy žádný jaguar na jednom a půl modelu, AUDI je prémiová automobilka, která má široký vějíř modelů, pevně stojí na svých základech a fakt úchvatně stoupá vzhůru. Člověk musí smeknout, co ti němci dokáží - Mercedes, BMW, AUDI, VW, Porsche... to je úchvatné.
anonym
20. 1. 2008 23:13
Re: AUDI NENADCHNE
;-\
Avatar - T613
20. 1. 2008 23:15
Re: AUDI NENADCHNE
Ano Audi je gigant a Jaguar udělal to, o čem si myslí i Mariánek, že je správné. Zapomněl si klestit cestu, a ta mezitím zarostla. Doufejme, že TATA mu vleje novou energii dožil, aby tato legenda bídně nezahynula
20. 1. 2008 23:22
Re: AUDI NENADCHNE
Aktuální stav jaguaru je tragedií doby - bývalá kolonie si kupuje od kolonizátora jeho národní klenot... Zoufalé. Ale TATA samozřejmě nemůže zajistit to, co má BMW či Mercedes, koneckonců i AUDI... tu dokonale pokrytou mapu modelů, to je pro jaguar práce na dalších 30 let. Podle mého to zkusí s velmi omezeným modelovým spektrem, a budou usilovat o obdobné postavení jako má Aston, ovšem v prémiovém segmentu. a to je takřka beznadějné.
Avatar - T613
20. 1. 2008 23:33
Re: AUDI NENADCHNE
Já bych to tak zoufale neviděl. Tata je strojírenský gigant, který má peníze, zkušenosti z automobilového průmyslu a výhodu právě v tom, že je z Indie. Indové nejsou žádní zbohatlíci jako Číňané, jsou zvyklí na luxus a kvalitu. A jejich střední třída je velká jako Francie s Německem dohromady. Takže koupí Jaguar (jméno, které každý zná) a sídlo nechá v Británii. Rozšíří vývojové středisko, některé technologie nakoupí u Porsche, či Lotusu (a dalších společností zabývající se vývojem). A uvede nové výrobky na trh. Najednou zde máme pro indický trh evropské auto, britské, s domácí automobilkou v zádech. Tohle bude fungovat ;-) A kvalita se nezhorší..
20. 1. 2008 23:35
Re: AUDI NENADCHNE
No, držme jaguaru palce... jednoduché to mít nebude.
Avatar - T613
20. 1. 2008 23:38
Re: AUDI NENADCHNE
To rozhodně nebude, ale zvládli to již jiní, může to zvládnout i on.
neregistrovaný "Deception"
20. 1. 2008 23:40
Re: AUDI NENADCHNE
Jaguar trestuhodně zaspal. Polevil, uvedl pár modelů, které nebyly hodny značky a začal se propadat. Zákazníci mu to neodpustili. Pro mě je Jaguar ekvivalentem Maserati, ale co předvádí teď, to je k pláči.
20. 1. 2008 23:53
Re: AUDI NENADCHNE
Jo, přesně.
Avatar - T613
20. 1. 2008 23:56
Re: AUDI NENADCHNE
A co má jinak předvádět? Jaguár zaspal, a jeho páníček na tom není taky 2x nejlépe. takže Ford pustil nějakou tu libru na vývoj, aby zhodnotil Jaguar (ale ne zase tak moc) a hned ho dal na prodej. Je to jako když prodáváš auto.. zalepíš to nejpoškozenější a nejviditělnější na zbytek dlabeš
21. 1. 2008 00:01
Re: AUDI NENADCHNE
No, je prostě ve velkejch problémech. Jasně, důvody známe, aktuální stav také. Já si jen neumím představit, že by mohla dlouhodobě existovat automobilka vyrábějící prémiový segment a přitom mít jen dva modely. Sám jsem zvědavý, co se sebou jaguar udělá. Vídím to nijak růžově.
Avatar - T613
21. 1. 2008 00:10
Re: AUDI NENADCHNE
No já vím o čtyřech modelech ;-)
Já bych asi udělal (být novým majitelem) následující:
Nový model X-Typu jako 4dv.kupé,a klidně bych opět použil jako základ Mondeo, vývoj vyjde levněji. Navíc bych zavedl SUV verzi.
XF i ve verzi kombi (možná bude uveden, nějak jsem to nepostřehl)
SUV na bázi XF
samozřejmě nové XJ
a taky vyvinout malé GT
Avatar - Emel
14. 2. 2008 11:13
Re: AUDI NENADCHNE
Souhlas, kvalitní erb za modely quattro v rally je sice už trošku zaprášený, ale jsou tu i aktuální úspěchy z vytrvalostních závodů včetně LeMans. Mercedes a BMW jsou na tom samozřejmě ještě mnohem lépe (také díky F1) a Porsche je u mnohých synonymem sportovního vozu. Jen VW do takové společnosti nepatří, ale nebyl by to GTI, kdyby ho tam nezkusil propašovat ;-).
neregistrovaný "PREMDA"
20. 1. 2008 23:14
Re: AUDI NENADCHNE
Pěkně napsaný. Hlavně pravdivě a bez zbytečný masturbace.
neregistrovaný "asdfasdf"
21. 1. 2008 00:42
mno
nejlepsi audi je stejne quattro S1 kam se hrabou ty nový :-) :yes:
Rozbalit vlákno
0