Diskuse

Marko: Budúcnosť Bugatti (Návrat ku koreňom)

2.3.2008

V marci / březnu 2007 tak začalo v modernej histórií Bugatti už tretie hľadanie jeho budúcnosti. Netýkalo sa iba prípadného nástupcu Veyrona, ale hlavne nového technického a ekonomického smerovania značky.

 

  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [78.98.23.XXX] 02.03.2008  00:39

    CHUDAK

    SEM PRVY
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Hugo_z_hor" [88.102.13.XXX] 02.03.2008  10:51

      « Re: CHUDAK

      Houby prvý. Prvý je Passer :-!
  • 00 Reagovat !

    foto T613

    T613 02.03.2008  00:44

    Maybach

    Aby chlapci nedopadli jako Maybach
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Cupakapra" [85.248.68.XXX] 02.03.2008  01:43

    EB

    takze Veyron Variant a Veyron BlueMotion nebudu? ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 02.03.2008  03:40

      « Re: EB

      To je příliš veselé.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "emzetve" [217.119.125.XXX] 02.03.2008  09:36

      « Re: EB

      >:D >:D :yes: :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Hugo_z_hor" [88.102.13.XXX] 02.03.2008  10:52

      « Re: EB

      :yes: >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto ELAN

      ELAN 02.03.2008  10:58

      « Re: EB

      Já by som dal Veyron Variant BlueMotion na hybridný pohon na etanol a elektrinu ako darček pre tupcov z EU a Švarcenegrovi. :-) :no:
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [78.102.249.XXX] 02.03.2008  11:19

        « Re: Re: EB

        Komu není z hůry dáno, tomu není pomoci
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 02.03.2008  13:06

          « Re: Re: Re: EB

          >:-[] >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto ELAN

            ELAN 02.03.2008  13:09

            « Re: Re: Re: Re: EB

            Chváliš príspevok, ktorý nedáva zmysel. Ďalší omezenec. :no:
        • 00 Reagovat !

          foto ELAN

          ELAN 02.03.2008  13:09

          « Re: Re: Re: EB

          A teraz nadávaš všade, si omezenec.
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "emzetve" [217.119.125.XXX] 02.03.2008  13:22

          « Re: Re: Re: EB

          :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto ELAN

            ELAN 02.03.2008  13:25

            « Re: Re: Re: Re: EB

            :no:
            • 00 Reagovat !

              foto

              neregistrovaný: "313" [88.100.36.XXX] 02.03.2008  19:34

              « Re: Re: Re: Re: Re: EB

              :yes: prostředníkem!
            • 00 Reagovat !

              foto

              neregistrovaný: "hondakBrno" [195.168.112.XXX] 03.03.2008  11:49

              « Re: Re: Re: Re: Re: EB

              já taky prostředníkem! :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "geroc I." [212.80.64.XXX] 02.03.2008  09:45

    Bugatti

    Je evidentní že VW neví co s touto svojí značkou. Náklady na provoz značky enormní(tj,vývoj,výroba,provoz) a zisk nadlouho v červených číslech. Je jasné že donekonečna do ní koncern nebude pumpovat peníze. Takže asi nezbyde nic jiného (pokud se jí nakonec VW nezbaví)než aby Bugatti sestoupilo do nižších pater trhu.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "anonymně pod přezdívkou GCF" [83.240.76.XXX] 02.03.2008  10:15

      « Re: Bugatti

      Já myslím, že je to docela chytrý plán, "pumpovat " peníze do Bugatti a nečekat zisk :-) Představ si program F1, který VW nemá a který může Bugatti úspěšně suplovat. Navíc o F1 se obecně ví, že převodovku z Ferrari mít ve Fiatu za 300 000,- nebudeš. Kdežto ve Veyronu se používá motor s uspořádáním W16, to je blízko W12 a to zase W8 a tak dále až se člověk dostane k tomu svému vytouženému autu, ve kterém má kousek Veyrona. A vždycky si může snít o větším kousku Veyrona, až bude mít dost peněz. To stejné s převodovkou DSG a systémem Haldex, jestli se nepletu. VW by asi do Bugatti peníze "nepumpoval", kdyby to pro něj nebylo výhodné, i když se to možná na první pohled nezdá. VW nedělá charitu pro miliardáře ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "S3 MTM" [213.192.4.XXX] 02.03.2008  10:38

        « Re: Re: Bugatti

        Jeden z mála názorů na úrovni, které jsem zde četl :yes:
        Absolutní souhlas :-!
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Hugo_z_hor" [88.102.13.XXX] 02.03.2008  10:55

        « Re: Re: Bugatti

        Skvělá posloupnost :yes: W16, to je blízko W12 a to zase W8, a to je blízko V6 a to zase R4 a vlastně i R3. Takže i HTP má v podstatě kousek Veyronu >:D A ony vlastně dvě Thalie jsou jedna F1. 8 válců a 2,4 l mají obě >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "anonymně pod přezdívkou GCF" [83.240.76.XXX] 02.03.2008  11:09

          « Re: Re: Re: Bugatti

          Marko kdysi psal, že když kupuješ Fabii, toužíš po Octavii, když kupuješ Octavii, už se vidíš v Passatu. V těhdle dvou už technologie co se jmenujou stejně jako ty ve Veyronu jsou.
          Ještě k té Thalii, pro mě a myslím že i pro spoustu ostatních lidí je Veyron "normálnější" auto, než F1, kde platí tuny předpisů o tom co se nemůže. Veyron je něco nadpozemského, kdežto F1 je moderní technika vyhoněná k maximu možného bez patřičné výdrže. Chci říct, že prostě v Passatu a Veyronu můžeš něco zdánlivě společného najít, ale v takové Laguně a renolťácké F1? Já tam nic nevidím. Z mýho hlediska se divím, proč Renault platí svůj program F1.
          • 00 Reagovat !

            foto ELAN

            ELAN 02.03.2008  11:15

            « PARÁDA

            >:D :yes: :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "Hugo_z_hor" [88.102.13.XXX] 02.03.2008  13:38

            « Re: Re: Re: Re: Bugatti

            To neřeš. Měla to být ironická poznámka >:D A co se týká Renaultu a F1. Osobně si myslím, že 2 tituly MS je reklama jako hrom. A co se týká společných věcí. Thalia má s F1 společný logo >:D a Passat s Veyronem zase kličky ve dveřích >:D >:D
            • 00 Reagovat !

              foto ELAN

              ELAN 02.03.2008  13:40

              « Re: Re: Re: Re: Re: Bugatti

              >:D :yes: :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto ELAN

          ELAN 02.03.2008  11:14

          « PARÁDA

          >:D :yes: :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "geroc I." [212.80.64.XXX] 02.03.2008  16:56

        « Re: Re: Bugatti

        Zajímavý myšlenkový pochod, ale nemyslím že by zrovna akcionáři VW donekonečna pumpovali do ztrátové divize peníze, může to ještě nějaký rok trvat, Daimler to s Chryslerem vydržel jestli se nepletu devět let,ale Bugatti se buď dostane do černých čísel anebo nějakým způsobem skončí.
    • 00 Reagovat !

      foto ELAN

      ELAN 02.03.2008  11:00

      « McLaren

      Nuž, aj McLaren prestupuje dole.
  • 00 Reagovat !

    foto marek-g

    marek.g 02.03.2008  09:47

    bugatti

    toz jsem zvedav jak to dopadne.aby nezacali delat crossveyron a nenaprali tam tédéíčko doufam,ze se zase najdou blbci kteri budou nemocni z toho,ze je clanek slovensky >:-[] >:-[] aby zase bylo 2,3 dny o cem diskutovat. >:D
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "pepo" [84.47.1.XXX] 02.03.2008  10:33

      « Re: bugatti

      Az teraz som si vsimol ze je pisany v slovencine :-)Je mi to uplne jedno v ktorom jazyku to je pisane, a to mam 20, kiezby to bolo aj opacne...
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [83.240.76.XXX] 02.03.2008  11:10

        « Re: Re: bugatti

        Je to i opačně. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "klasik" [89.173.132.XXX] 02.03.2008  12:24

      « Re: bugatti

      TDI-cko a mreza dozadu este len pridu
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "__Teddy__" [157.247.252.XXX] 03.03.2008  08:20

        « Re: Re: bugatti

        Jo Bugatti Veyron vo verzii N1 s mrezou - sen nasich podnikatelov!
        Len kam by tu mrezu asi narvali? Za predne sedadla?
  • 00 Reagovat !

    foto ELAN

    ELAN 02.03.2008  10:55

    Špičkové

    Tak tento toto je naozaj špičkový článok so všetkým čo k tomu patrí. Naozaj paráda. Netreba písať siahodlhý článok s históriou, ani to čo sme už počuli, čítali. U Bugatti by to ani nešlo. No viem si predstaviť ako by si to ty Marko predsa len nafúkol históriou a rečami o budúcnosti čo už poznáme. Ale teraz som sa dozvedel aj veci čo som nevedel a dozvedel sa viac o tom o čom som počul. Skutočne palce hore. :yes: :yes: Krátky článok, no naozaj, klobúk dole.

    Ako chcú urobiť z Veyrona targu? Už som o tom počul. No aj bez nej mal obrovské problémy s aerodynamikou. Nie to ešte s ňou.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "emzetve" [217.119.125.XXX] 02.03.2008  13:24

      « Re: Špičkové

      8-s 8-s
      • 00 Reagovat !

        foto ELAN

        ELAN 02.03.2008  13:40

        « Re: Re: Špičkové

        Nemôže tohoto obmedzenca niekto zabanovať? ;-\
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "hondakBrno" [195.168.112.XXX] 03.03.2008  11:50

          « Re: Re: Re: Špičkové

          ty jsi jelito! 8-s :no:
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Hugo_z_hor" [88.102.13.XXX] 02.03.2008  13:41

      « Re: Špičkové

      A představ si, jak by ti vlála ofina při 400 km/hod >:D >:D
      • 00 Reagovat !

        foto ELAN

        ELAN 02.03.2008  13:44

        « Re: Re: Špičkové

        Nie, najrýchlejši auto ale s targou pôjde 300km/h. >:D >:D
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "Hugo_z_hor" [88.102.13.XXX] 02.03.2008  13:50

          « Re: Re: Re: Špičkové

          No tak si tu ofinu představ při 300 km/hod >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto Leg

            Leg 03.03.2008  14:45

            « Re: Re: Re: Re: Špičkové

            >:D >:D >:D
            • 00 Reagovat !

              foto

              "anonym" [78.98.30.XXX] 03.03.2008  14:46

              « Re: Re: Re: Re: Re: Špičkové

              :no: :no: :no:
          • 00 Reagovat !

            foto

            "anonym" [78.98.30.XXX] 03.03.2008  14:46

            « Re: Re: Re: Re: Špičkové

            Já som sa posmieval Veyronu, že to bude síce najrýchlejšie, ale pritom to pôjde iba 300m/h. Takže si to zle pochopil.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 02.03.2008  15:11

        « Re: Re: Špičkové

        to skor uz ako vlasy tak pretiahnuta koza az niekde na ceste >:D >:D >:-[] >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Makropulos" [89.203.136.XXX] 02.03.2008  16:30

      « Re: Špičkové

      Nedivim se, ze se Vam clanek libi, kdyz mu rozumite >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Marko

      Marko 02.03.2008  18:37

      « Re: Špičkové

      Daniel, myslim, ze na tuto temu som sa uz vyjadril. Samozrejme nasli sa dva-tri clanky (nap. Citroen) kde bolo obsah tazke naplnit zodpovedajucimi informaciami a bolo to treba niecim (ako hovoris) "nafuknut" aby to nebolo kratke a bezobsazne. Musel som volit medzi tym za co ma kritizuje Ty, alebo obsahovo slabsim a kratkym clankom za ktory by som bol kritizovany tiez (mozno aj tebou). Prosta niekedy sa nezavdacis...alebo inak: niekedy mas na vyber medzi zlym a este horsim riesenim.

      Historia, ktora bolo spominana u japonskych a korejskych znaciek bola spracovavana programovo: aby bolo vidiet, ze aj tieto znacky maju svoju historiu,dokonca davnejsiu a hlbsiu, nez je ta, ktora byva znama v Europe. Vo vacsine pripadov, kde som historiu spominal som to robil aj preto, aby som mohol vysvetlit co a preco sa s tou-ktorou firmou deje v sucasnosti a ako to bude limitovat jej buducnost. Prave v historii totiz byvaju skryte kladne / zaporne determinanty toho co sa deje, alebo toho co sa bude diat dalej.

      Myslim, ze z Veyrona urobia targu tak ako sa targa obvykle robi. S aerodynamikou sice mozu byt problemy - ale na rovinu - kto z majitelov Veyrona bude hnat auto na jeho limit?! Kto z nich na to ma podmienky, kto z nich to dokaze udrzat na ceste, kto z nich bude riskovat, ze pride o auto, za ktore uz nikdy nemusi zohnat nahradu... ?! Veyron nikdy nebol postaveny s tym, aby bol najrychlejsim autom na svete...vratane problem spojenych s aerodynamikou. Bol postaveny ako odpoved na otazku: ako by vyzeralo auto postavene bez akychkolvek limitov? Kam az sa da zajst s technologiami...? Ta max. rychlost a problemy so stabilitou su len sprievodnym vysledkom tohto snazenia.
      • 00 Reagovat !

        foto T613

        T613 02.03.2008  18:48

        « Re: Re: Špičkové

        myslím, že historie Bugatti je zde dostatečně známa, a spíše všechny zajímá jeho další budoucnost než jakou měl minulost. :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [78.98.30.XXX] 03.03.2008  14:48

        « Re: Re: Špičkové

        Daniel je tu synonymum pre nick ELAN...
        Já som hovoril o tom, že tvoje informácie o budúcnosti nehovoria nič nové. Iba zhrnutie.
        • 00 Reagovat !

          foto Marko

          Marko 03.03.2008  15:28

          « Re: Re: Re: Špičkové

          Ale teraz vyssie pises (k Bugatti), ze si sa nieco nove dozvedel, nie?!
          • 00 Reagovat !

            foto

            "anonym" [78.98.1.XXX] 03.03.2008  16:10

            « Re: Re: Re: Re: Špičkové

            No veď som aj hovoril, že tento článok je špičkový. Hovoril som, že je iný. Ž vieš článok nafúknúť históriou a info, ktoré poznáme. A aj som povedal, že toto je článok kde netreba veľa kecať a dozvediem sa niečo čo som nevedel. To čo som spomenul vyššie platilo pre iné články. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto MajoThePuk

      MajoThePuk 02.03.2008  22:36

      « Re: Špičkové

      Vela veci si sa dozvedel..a pritom stale vies *...co narobis :no:
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [78.98.30.XXX] 03.03.2008  14:49

        « Re: Re: Špičkové

        Ty si radšej rozšír obzor o najlegendárnejšie off-roady. Nie len tie Japonské. Či nejakú Nivu. 8-s
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

O spoření na důchod se státním příspěvkem slábne zájem. Ubylo tu 4000 lidí

O spoření na důchod se státním příspěvkem slábne…

Na penzi se státním příspěvkem v takzvaném třetím pilíři penzijního systému si na konci prvního čtvrtletí…

Felix Slováček slaví 75! Podívejte se na 75 snímků sexy Dády, o kterou přišel!

Felix Slováček slaví 75! Podívejte se na 75 snímků…

Felix Slováček dnes slaví 75. narozeniny. Za tu dobu toho stihl hodně. V posledních 5 letech se mu ale zhroutilo…

 

iSport.cz

Odveta Kristýny Plíškové: Poškodila jsi sestru, u mých zápasů nebudeš!

Odveta Kristýny Plíškové: Poškodila jsi sestru, u…

Stačilo. Už dost! Kristýna Plíšková splnila to, o čem před pár dny psala na svém twitterovém účtu. Potom, co…

VELKÁ MAPA: 31 hráčů na hostování. Víme, s kým Sparta (ne)počítá

VELKÁ MAPA: 31 hráčů na hostování. Víme, s kým…

To číslo bere dech. 56! Tolik hráčů v dospělé kategorii má aktuálně pod smlouvou fotbalová Sparta. Kdyby nyní…

 

Reflex.cz

Spotřeba piva v Česku klesá. Méně jej pijeme kvůli zdraví, vyšší ceně i zákazu kouření

Spotřeba piva v Česku klesá. Méně jej pijeme kvůli…

V minulém měsíci se v tuzemských médiích objevily výsledky průzkumu Českého svazu pivovarů a sladoven ze kterých…

Češi v práci myslí na erotiku. Během pracovní doby sledují porno a nakupují erotické pomůcky

Češi v práci myslí na erotiku. Během pracovní doby…

Mimopracovními aktivitami na internetu si v roce 2017 čeští zaměstnanci ukrátili ze své pracovní doby průměrně…