Diskuse

Marko: Budúcnosť Bugatti (Návrat ku koreňom)

2.3.2008

V marci / březnu 2007 tak začalo v modernej histórií Bugatti už tretie hľadanie jeho budúcnosti. Netýkalo sa iba prípadného nástupcu Veyrona, ale hlavne nového technického a ekonomického smerovania značky.

 

  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [78.98.23.XXX] 02.03.2008  00:39

    CHUDAK

    SEM PRVY
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Hugo_z_hor" [88.102.13.XXX] 02.03.2008  10:51

      « Re: CHUDAK

      Houby prvý. Prvý je Passer :-!
  • 00 Reagovat !

    foto T613

    T613 02.03.2008  00:44

    Maybach

    Aby chlapci nedopadli jako Maybach
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Cupakapra" [85.248.68.XXX] 02.03.2008  01:43

    EB

    takze Veyron Variant a Veyron BlueMotion nebudu? ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 02.03.2008  03:40

      « Re: EB

      To je příliš veselé.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "emzetve" [217.119.125.XXX] 02.03.2008  09:36

      « Re: EB

      >:D >:D :yes: :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Hugo_z_hor" [88.102.13.XXX] 02.03.2008  10:52

      « Re: EB

      :yes: >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto ELAN

      ELAN 02.03.2008  10:58

      « Re: EB

      Já by som dal Veyron Variant BlueMotion na hybridný pohon na etanol a elektrinu ako darček pre tupcov z EU a Švarcenegrovi. :-) :no:
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [78.102.249.XXX] 02.03.2008  11:19

        « Re: Re: EB

        Komu není z hůry dáno, tomu není pomoci
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 02.03.2008  13:06

          « Re: Re: Re: EB

          >:-[] >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto ELAN

            ELAN 02.03.2008  13:09

            « Re: Re: Re: Re: EB

            Chváliš príspevok, ktorý nedáva zmysel. Ďalší omezenec. :no:
        • 00 Reagovat !

          foto ELAN

          ELAN 02.03.2008  13:09

          « Re: Re: Re: EB

          A teraz nadávaš všade, si omezenec.
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "emzetve" [217.119.125.XXX] 02.03.2008  13:22

          « Re: Re: Re: EB

          :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto ELAN

            ELAN 02.03.2008  13:25

            « Re: Re: Re: Re: EB

            :no:
            • 00 Reagovat !

              foto

              neregistrovaný: "313" [88.100.36.XXX] 02.03.2008  19:34

              « Re: Re: Re: Re: Re: EB

              :yes: prostředníkem!
            • 00 Reagovat !

              foto

              neregistrovaný: "hondakBrno" [195.168.112.XXX] 03.03.2008  11:49

              « Re: Re: Re: Re: Re: EB

              já taky prostředníkem! :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "geroc I." [212.80.64.XXX] 02.03.2008  09:45

    Bugatti

    Je evidentní že VW neví co s touto svojí značkou. Náklady na provoz značky enormní(tj,vývoj,výroba,provoz) a zisk nadlouho v červených číslech. Je jasné že donekonečna do ní koncern nebude pumpovat peníze. Takže asi nezbyde nic jiného (pokud se jí nakonec VW nezbaví)než aby Bugatti sestoupilo do nižších pater trhu.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "anonymně pod přezdívkou GCF" [83.240.76.XXX] 02.03.2008  10:15

      « Re: Bugatti

      Já myslím, že je to docela chytrý plán, "pumpovat " peníze do Bugatti a nečekat zisk :-) Představ si program F1, který VW nemá a který může Bugatti úspěšně suplovat. Navíc o F1 se obecně ví, že převodovku z Ferrari mít ve Fiatu za 300 000,- nebudeš. Kdežto ve Veyronu se používá motor s uspořádáním W16, to je blízko W12 a to zase W8 a tak dále až se člověk dostane k tomu svému vytouženému autu, ve kterém má kousek Veyrona. A vždycky si může snít o větším kousku Veyrona, až bude mít dost peněz. To stejné s převodovkou DSG a systémem Haldex, jestli se nepletu. VW by asi do Bugatti peníze "nepumpoval", kdyby to pro něj nebylo výhodné, i když se to možná na první pohled nezdá. VW nedělá charitu pro miliardáře ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "S3 MTM" [213.192.4.XXX] 02.03.2008  10:38

        « Re: Re: Bugatti

        Jeden z mála názorů na úrovni, které jsem zde četl :yes:
        Absolutní souhlas :-!
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Hugo_z_hor" [88.102.13.XXX] 02.03.2008  10:55

        « Re: Re: Bugatti

        Skvělá posloupnost :yes: W16, to je blízko W12 a to zase W8, a to je blízko V6 a to zase R4 a vlastně i R3. Takže i HTP má v podstatě kousek Veyronu >:D A ony vlastně dvě Thalie jsou jedna F1. 8 válců a 2,4 l mají obě >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "anonymně pod přezdívkou GCF" [83.240.76.XXX] 02.03.2008  11:09

          « Re: Re: Re: Bugatti

          Marko kdysi psal, že když kupuješ Fabii, toužíš po Octavii, když kupuješ Octavii, už se vidíš v Passatu. V těhdle dvou už technologie co se jmenujou stejně jako ty ve Veyronu jsou.
          Ještě k té Thalii, pro mě a myslím že i pro spoustu ostatních lidí je Veyron "normálnější" auto, než F1, kde platí tuny předpisů o tom co se nemůže. Veyron je něco nadpozemského, kdežto F1 je moderní technika vyhoněná k maximu možného bez patřičné výdrže. Chci říct, že prostě v Passatu a Veyronu můžeš něco zdánlivě společného najít, ale v takové Laguně a renolťácké F1? Já tam nic nevidím. Z mýho hlediska se divím, proč Renault platí svůj program F1.
          • 00 Reagovat !

            foto ELAN

            ELAN 02.03.2008  11:15

            « PARÁDA

            >:D :yes: :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "Hugo_z_hor" [88.102.13.XXX] 02.03.2008  13:38

            « Re: Re: Re: Re: Bugatti

            To neřeš. Měla to být ironická poznámka >:D A co se týká Renaultu a F1. Osobně si myslím, že 2 tituly MS je reklama jako hrom. A co se týká společných věcí. Thalia má s F1 společný logo >:D a Passat s Veyronem zase kličky ve dveřích >:D >:D
            • 00 Reagovat !

              foto ELAN

              ELAN 02.03.2008  13:40

              « Re: Re: Re: Re: Re: Bugatti

              >:D :yes: :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto ELAN

          ELAN 02.03.2008  11:14

          « PARÁDA

          >:D :yes: :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "geroc I." [212.80.64.XXX] 02.03.2008  16:56

        « Re: Re: Bugatti

        Zajímavý myšlenkový pochod, ale nemyslím že by zrovna akcionáři VW donekonečna pumpovali do ztrátové divize peníze, může to ještě nějaký rok trvat, Daimler to s Chryslerem vydržel jestli se nepletu devět let,ale Bugatti se buď dostane do černých čísel anebo nějakým způsobem skončí.
    • 00 Reagovat !

      foto ELAN

      ELAN 02.03.2008  11:00

      « McLaren

      Nuž, aj McLaren prestupuje dole.
  • 00 Reagovat !

    foto marek-g

    marek.g 02.03.2008  09:47

    bugatti

    toz jsem zvedav jak to dopadne.aby nezacali delat crossveyron a nenaprali tam tédéíčko doufam,ze se zase najdou blbci kteri budou nemocni z toho,ze je clanek slovensky >:-[] >:-[] aby zase bylo 2,3 dny o cem diskutovat. >:D
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "pepo" [84.47.1.XXX] 02.03.2008  10:33

      « Re: bugatti

      Az teraz som si vsimol ze je pisany v slovencine :-)Je mi to uplne jedno v ktorom jazyku to je pisane, a to mam 20, kiezby to bolo aj opacne...
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [83.240.76.XXX] 02.03.2008  11:10

        « Re: Re: bugatti

        Je to i opačně. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "klasik" [89.173.132.XXX] 02.03.2008  12:24

      « Re: bugatti

      TDI-cko a mreza dozadu este len pridu
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "__Teddy__" [157.247.252.XXX] 03.03.2008  08:20

        « Re: Re: bugatti

        Jo Bugatti Veyron vo verzii N1 s mrezou - sen nasich podnikatelov!
        Len kam by tu mrezu asi narvali? Za predne sedadla?
  • 00 Reagovat !

    foto ELAN

    ELAN 02.03.2008  10:55

    Špičkové

    Tak tento toto je naozaj špičkový článok so všetkým čo k tomu patrí. Naozaj paráda. Netreba písať siahodlhý článok s históriou, ani to čo sme už počuli, čítali. U Bugatti by to ani nešlo. No viem si predstaviť ako by si to ty Marko predsa len nafúkol históriou a rečami o budúcnosti čo už poznáme. Ale teraz som sa dozvedel aj veci čo som nevedel a dozvedel sa viac o tom o čom som počul. Skutočne palce hore. :yes: :yes: Krátky článok, no naozaj, klobúk dole.

    Ako chcú urobiť z Veyrona targu? Už som o tom počul. No aj bez nej mal obrovské problémy s aerodynamikou. Nie to ešte s ňou.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "emzetve" [217.119.125.XXX] 02.03.2008  13:24

      « Re: Špičkové

      8-s 8-s
      • 00 Reagovat !

        foto ELAN

        ELAN 02.03.2008  13:40

        « Re: Re: Špičkové

        Nemôže tohoto obmedzenca niekto zabanovať? ;-\
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "hondakBrno" [195.168.112.XXX] 03.03.2008  11:50

          « Re: Re: Re: Špičkové

          ty jsi jelito! 8-s :no:
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Hugo_z_hor" [88.102.13.XXX] 02.03.2008  13:41

      « Re: Špičkové

      A představ si, jak by ti vlála ofina při 400 km/hod >:D >:D
      • 00 Reagovat !

        foto ELAN

        ELAN 02.03.2008  13:44

        « Re: Re: Špičkové

        Nie, najrýchlejši auto ale s targou pôjde 300km/h. >:D >:D
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "Hugo_z_hor" [88.102.13.XXX] 02.03.2008  13:50

          « Re: Re: Re: Špičkové

          No tak si tu ofinu představ při 300 km/hod >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto Leg

            Leg 03.03.2008  14:45

            « Re: Re: Re: Re: Špičkové

            >:D >:D >:D
            • 00 Reagovat !

              foto

              "anonym" [78.98.30.XXX] 03.03.2008  14:46

              « Re: Re: Re: Re: Re: Špičkové

              :no: :no: :no:
          • 00 Reagovat !

            foto

            "anonym" [78.98.30.XXX] 03.03.2008  14:46

            « Re: Re: Re: Re: Špičkové

            Já som sa posmieval Veyronu, že to bude síce najrýchlejšie, ale pritom to pôjde iba 300m/h. Takže si to zle pochopil.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 02.03.2008  15:11

        « Re: Re: Špičkové

        to skor uz ako vlasy tak pretiahnuta koza az niekde na ceste >:D >:D >:-[] >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Makropulos" [89.203.136.XXX] 02.03.2008  16:30

      « Re: Špičkové

      Nedivim se, ze se Vam clanek libi, kdyz mu rozumite >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Marko

      Marko 02.03.2008  18:37

      « Re: Špičkové

      Daniel, myslim, ze na tuto temu som sa uz vyjadril. Samozrejme nasli sa dva-tri clanky (nap. Citroen) kde bolo obsah tazke naplnit zodpovedajucimi informaciami a bolo to treba niecim (ako hovoris) "nafuknut" aby to nebolo kratke a bezobsazne. Musel som volit medzi tym za co ma kritizuje Ty, alebo obsahovo slabsim a kratkym clankom za ktory by som bol kritizovany tiez (mozno aj tebou). Prosta niekedy sa nezavdacis...alebo inak: niekedy mas na vyber medzi zlym a este horsim riesenim.

      Historia, ktora bolo spominana u japonskych a korejskych znaciek bola spracovavana programovo: aby bolo vidiet, ze aj tieto znacky maju svoju historiu,dokonca davnejsiu a hlbsiu, nez je ta, ktora byva znama v Europe. Vo vacsine pripadov, kde som historiu spominal som to robil aj preto, aby som mohol vysvetlit co a preco sa s tou-ktorou firmou deje v sucasnosti a ako to bude limitovat jej buducnost. Prave v historii totiz byvaju skryte kladne / zaporne determinanty toho co sa deje, alebo toho co sa bude diat dalej.

      Myslim, ze z Veyrona urobia targu tak ako sa targa obvykle robi. S aerodynamikou sice mozu byt problemy - ale na rovinu - kto z majitelov Veyrona bude hnat auto na jeho limit?! Kto z nich na to ma podmienky, kto z nich to dokaze udrzat na ceste, kto z nich bude riskovat, ze pride o auto, za ktore uz nikdy nemusi zohnat nahradu... ?! Veyron nikdy nebol postaveny s tym, aby bol najrychlejsim autom na svete...vratane problem spojenych s aerodynamikou. Bol postaveny ako odpoved na otazku: ako by vyzeralo auto postavene bez akychkolvek limitov? Kam az sa da zajst s technologiami...? Ta max. rychlost a problemy so stabilitou su len sprievodnym vysledkom tohto snazenia.
      • 00 Reagovat !

        foto T613

        T613 02.03.2008  18:48

        « Re: Re: Špičkové

        myslím, že historie Bugatti je zde dostatečně známa, a spíše všechny zajímá jeho další budoucnost než jakou měl minulost. :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [78.98.30.XXX] 03.03.2008  14:48

        « Re: Re: Špičkové

        Daniel je tu synonymum pre nick ELAN...
        Já som hovoril o tom, že tvoje informácie o budúcnosti nehovoria nič nové. Iba zhrnutie.
        • 00 Reagovat !

          foto Marko

          Marko 03.03.2008  15:28

          « Re: Re: Re: Špičkové

          Ale teraz vyssie pises (k Bugatti), ze si sa nieco nove dozvedel, nie?!
          • 00 Reagovat !

            foto

            "anonym" [78.98.1.XXX] 03.03.2008  16:10

            « Re: Re: Re: Re: Špičkové

            No veď som aj hovoril, že tento článok je špičkový. Hovoril som, že je iný. Ž vieš článok nafúknúť históriou a info, ktoré poznáme. A aj som povedal, že toto je článok kde netreba veľa kecať a dozvediem sa niečo čo som nevedel. To čo som spomenul vyššie platilo pre iné články. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto MajoThePuk

      MajoThePuk 02.03.2008  22:36

      « Re: Špičkové

      Vela veci si sa dozvedel..a pritom stale vies *...co narobis :no:
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [78.98.30.XXX] 03.03.2008  14:49

        « Re: Re: Špičkové

        Ty si radšej rozšír obzor o najlegendárnejšie off-roady. Nie len tie Japonské. Či nejakú Nivu. 8-s
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Dieta láskou: Hana Gregorová (65) po návratu ke Koptíkovi mizí před očima!

Dieta láskou: Hana Gregorová (65) po návratu ke…

Mění se před očima! Herečka Hana Gregorová (65) během léta shodila několik kilo. Svoji hubenější postavu přišla…

Módní policie: Módní peklo i uhrané bitky se vkusem

Módní policie: Módní peklo i uhrané bitky se vkusem

Spousta party, komerčních prezentací, tiskovek. Také filmové a divadelní premiéry. Občas velkého gala hodný…

 

iSport.cz

To se za Ronalda nikdy nestalo! Na Real přišlo méně než 50 tisíc diváků

To se za Ronalda nikdy nestalo! Na Real přišlo méně…

Fotbalisté Realu Madrid v nedělním úvodním utkání sezony španělské ligy s Getafe přilákali do ochozů jen 48 446…

Proč Králův přestup stopli? Kouč Bordeaux se pustil do šéfa a skončil

Proč Králův přestup stopli? Kouč Bordeaux se pustil…

Alex Král měl v pátek podepsat smlouvu v Bordeaux. Jenže přestup byl náhle pozastaven a vrátil se domů. Důvodem…

 

Reflex.cz

Další úspěch vědy! Léky už zabijí víc Američanů než ilegální drogy!

Další úspěch vědy! Léky už zabijí víc Američanů než…

Na začátku pochopitelně bylo Dobro, naroubované na momentální nejvyspělejší technologie lidstva. A to Dobro se…

Vzpomínky na Srpen 68: Událostí mi nedopřály schůzku s nejhezčí holkou ze školy

Vzpomínky na Srpen 68: Událostí mi nedopřály schůzku…

Cizí vojska vpadla do dětských prázdninových dnů, do výletu v Paříži, výročí svatby, do kasáren či k táboráku.…