Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Marko: Budúcnosť Volva (v písmenách V a XC)

Pokoj vo väčšej z dvojice švédskych automobiliek je len zdanlivý. Za dverami konzervatívneho Volva sa ale pripravujú 2 veľké zmeny. Nehovoriac už o tretej, ktorou nás môže v prvých dňoch roka 2008 prekvapiť dearbornská centrála materského koncernu Ford.
Zpět na článek
4. 11. 2007 06:50
neregistrovaný "vari"
4. 11. 2007 15:34
4. 11. 2007 08:50
neregistrovaný "Lacike"
4. 11. 2007 15:38
4. 11. 2007 19:58
neregistrovaný "Lacike"
4. 11. 2007 11:34
neregistrovaný "Look je prihlasen a pritom neni"
4. 11. 2007 14:36
anonym
4. 11. 2007 15:48
4. 11. 2007 15:51
anonym
4. 11. 2007 11:52
4. 11. 2007 12:08
4. 11. 2007 12:09
neregistrovaný "Look je prihlasen :-O"
4. 11. 2007 13:17
neregistrovaný "maximilian"
4. 11. 2007 13:35
4. 11. 2007 14:19
neregistrovaný "maximilian"
4. 11. 2007 17:10
4. 11. 2007 14:51
neregistrovaný "Alessio."
4. 11. 2007 17:08
4. 11. 2007 21:33
neregistrovaný "Alessio."
4. 11. 2007 22:18
4. 11. 2007 16:04
4. 11. 2007 17:05
4. 11. 2007 18:49
neregistrovaný "chytrak1"
11. 12. 2007 17:25
neregistrovaný "Fanda76"
4. 11. 2007 12:51
anonym
4. 11. 2007 16:10
4. 11. 2007 20:15
anonym
4. 11. 2007 21:49
5. 11. 2007 08:57
anonym
4. 11. 2007 12:59
neregistrovaný "Seremedak"
4. 11. 2007 16:15
4. 11. 2007 18:06
neregistrovaný "Shortař"
4. 11. 2007 18:44
4. 11. 2007 19:03
neregistrovaný "chytrak1"
4. 11. 2007 19:23
anonym
4. 11. 2007 21:38
4. 11. 2007 22:49
neregistrovaný "Alessio."
4. 11. 2007 23:01
4. 11. 2007 23:06
neregistrovaný "Alessio."
4. 11. 2007 23:08
4. 11. 2007 23:15
neregistrovaný "Alessio."
4. 11. 2007 23:20
4. 11. 2007 23:25
neregistrovaný "Alessio."
4. 11. 2007 23:27
4. 11. 2007 23:31
neregistrovaný "Alessio."
4. 11. 2007 23:33
4. 11. 2007 23:35
neregistrovaný "Alessio."
4. 11. 2007 23:37
4. 11. 2007 23:41
neregistrovaný "Alessio."
4. 11. 2007 23:43
4. 11. 2007 23:46
neregistrovaný "Alessio."
4. 11. 2007 23:47
4. 11. 2007 23:49
neregistrovaný "Alessio."
4. 11. 2007 23:50
4. 11. 2007 23:56
neregistrovaný "Alessio."
4. 11. 2007 23:57
4. 11. 2007 19:29
4. 11. 2007 19:57
neregistrovaný "chytrak1"
4. 11. 2007 21:27
4. 11. 2007 20:05
4. 11. 2007 21:34
4. 11. 2007 21:54
4. 11. 2007 21:59
4. 11. 2007 22:14
4. 11. 2007 20:34
neregistrovaný "MarekSR"
4. 11. 2007 21:45
4. 11. 2007 23:02
neregistrovaný "chytrak1"
4. 11. 2007 23:11
4. 11. 2007 21:37
4. 11. 2007 21:56
4. 11. 2007 22:06
4. 11. 2007 22:20
4. 11. 2007 21:41
4. 11. 2007 21:57
4. 11. 2007 22:05
4. 11. 2007 22:27
4. 11. 2007 22:33
4. 11. 2007 22:34
5. 11. 2007 08:10
6. 11. 2007 23:53
neregistrovaný "vpc"
neregistrovaný "vari"
4. 11. 2007 06:50
moc pěkné
bravo, velmi pěkné napsané :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Lacike"
4. 11. 2007 08:50
Super
Super Marko :yes: Presne o volve som si chcel precitat, ten tah s C30 5dverovy hatch a vacsie kombi nema chybu keby to tak fakt spravili >:D
Rozbalit vlákno
2
4. 11. 2007 15:38
Re: Super
K tomu 5dv. Volvu C30 sa az po napisani mojho clanku objavila aj fotomontaz: [odkaz] Vcelku presne vystihuje to co hovoria niektore spravy, ze pojde o auto podobne Audi A3 sportback. Teda nieco mediz hatchbackom a kombi....
neregistrovaný "Lacike"
4. 11. 2007 19:58
Re: Super
Dik :-)
neregistrovaný "Look je prihlasen a pritom neni"
4. 11. 2007 11:34
Rozbalit vlákno
3
anonym
4. 11. 2007 14:36
Re: Marko
A uz asi nikdy nebude. tosi môžeme čitať komixi ako tvoje prispevky.
4. 11. 2007 15:48
Re: Marko
Jedina spravna odpoved by mala byt XC60. Lenze to auto je na XC60 dost nizke a dlhe...Co ma ale na tej fotke zaraza je jej zvlastna nekvalita. Videl som zle fotky urobene telefonom, boli vselijake, ale nikdy som tam nevidel takyto efekt "krutenia sa". Okrem toho, ta deformacia snimky je prave v strede a jej okraje su trochu nelogicky ostre..Skor by som to cakal naopak... Takze to nakoniec kludne moze byt nejaka radoby "exkluzivna" fotomontaz...
anonym
4. 11. 2007 15:51
Re: Marko
To auto je vzadu bachrate a predne svetla cudne. To je pravda. :-|
Avatar - wawawa
4. 11. 2007 11:52
re Look
Ahoj Look, v ktorom ceskom meste si? Inak mozem ta volat Max?
Rozbalit vlákno
0
4. 11. 2007 12:08
VOLVO
Velmi podrobně jsem přečetl. Ať už zůstane Volvo pod Fordem, či ne, jistý historický význam, jistá stopa po Fordu zůstává - ano, masívní boky, tedy markanta, která "udělala" moderní Volva, to je nepochybně zásluha Fordu, resp. designéra, který nyní u US Fordu pracuje. Doufám se nemýlim.

Z článku je vidět, že VOLVO i nadále "pasuje" své modely do jednotlivých tříd svým vskutku specifickým způsobem. Z hlediska uživatele asi není od věci si napsat, že tedy aktuální V70/XC70 je asi posledním Volvem této řady, které atakuje vyšší střední. Pro příště asi tuhle třídu tedy vykryje S100.

Každopádně i nadále Volvo zůstává neokázalým chlapským náčiním. Bezpečným vozem, s jiskrou, která žhne v srdcích gentlemanů. Volvo se nikam necpe. Volvo prostě... je. Pro ty, co ví...

P.S. BRAVOLVO, BRAVO MARKO :yes:
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "Look je prihlasen :-O"
4. 11. 2007 12:09
Re: VOLVO
S100?
neregistrovaný "maximilian"
4. 11. 2007 13:17
Re: VOLVO
masivni boky zasluha fordu? chlape, mrkni treba na stare dvoustovky :-)
4. 11. 2007 13:35
Re: VOLVO
Maxmiliane, nemohu s tebou souhlasit. Právě to vytažení boků, které především v zadních partiích (zejména u sedanů) vytváří moderní výraz Volva, (viz. též zadní světla) není navázáním na modely řady 200. Právě u nových generací došlo ke "zlomení" designu, kdy zůstala zachována jen jistá šosnost, která byla práve rozšířena o masivnost boků. To utváří originální záď Volvo.
neregistrovaný "maximilian"
4. 11. 2007 14:19
Re: VOLVO
Ok, zadni viko a tvar svetel u sedanu beru. Boky jsem bral rozsireni auta pod bocnima oknama, ktere je pro volvo pomerne charakteristicke a dodava pocit mohutnosti. btw: nedavno jsem videl 1800 v provedeni kombi, kdyz clovek mrkne treba na C30, tak je jasne ze ten tvar neni "vycucany z prstu". ne ze by to nutne vadilo, ale pokud je design dobry a jeste je tam jista navaznost, tak to beru jako zajimave plus.
neregistrovaný "Alessio."
4. 11. 2007 14:51
Re: VOLVO
S100 by mělo, tedy podle toho, co jsem pochytil, atakovat spíše LS,7er,A8 a S-Klasse. S80 by měla být klasickým konkurentem pro vyšší střední, i když jakoby "stojí mezi".
4. 11. 2007 17:08
Re: VOLVO
Ano, ano. Ta S80 už mezi nestojí, je to standardní vyšší střední. Chybí ovšem pak mutace kombi.
neregistrovaný "Alessio."
4. 11. 2007 21:33
Re: VOLVO
Bude,bude...a to je co, Kefalín? Tož to je, ***, moc dobře :-) ;-)
4. 11. 2007 22:18
Re: VOLVO
To je ta zvazovana V90. ;-)
4. 11. 2007 16:04
Re: VOLVO
Vdaka za pochvalu. :-) ;-)

Este k dovysvetleniu toho co som pisal: S60 a V70 budu klasickou strednou triedou. S80 ostane tam kde je teraz - teda vo vyssej strednej. A ta S100, o ktorej sa sem-tam hovori, a ktora mala byt konkurentom plnohodnotnych 5-metrovych sedanov (S-Klasse & spol.ako pise Alessio) vyrabana v strednodobej buducnosti nebude.

To co je v tvojom poslednom odstavci je dobrym (a peknym) vyjadrenim toho o com Volvo je. Dnes je ich inteligenty postup rozsirovania modelovej palety velmi vzacny. Nestoja na mieste, ale ani nespustili "bezhlavu" modelovu ofenzivu do vsetkych moznych tried a velkosti. Ich novinky su premyslenym rozsirovanim ponuky v tych segmentoch kde je Volvo prirodzene silne. Nijake bizarne crossovery, nijake sportaky, ani MPV.

Presne tento postup velmi ucinne podporuje jasne vnimanie znacky, jej zameranie , rozvoj, aj poziciu na trhu. A to zas vedie ku komercnemu uspechu. A plynie z toho poucenie, ze sucasna mantra podnikatelskeho uspechu, ktorou je rast "za kazdu cenu" nie je ani zdaleka tak ucinnym receptom za aky sa povazuje. Je lepsie ostat "malym" gigantom v tom co viem robit perfektne, ako naozajstnym "gigantom" s fadnym a priemernym portfoliom produktov / aktivít. ;-)
4. 11. 2007 17:05
Re: VOLVO
:yes: Jo, tak je to jasné, VOLVO modelem S100 zakotví v lux třídě, S80 bude nadále reprezentovat vyšší střední (absentuje pak ovšem s combi) a S60/V70 bude klasická střední třída.
neregistrovaný "chytrak1"
4. 11. 2007 18:49
Re: VOLVO
Teda pánové, píšete to tu zajímavě, ale podle mě je skutečnost trochu jiná - S40 a V50 jsou na pomezí nižší střední a střední (někde mezi A3 a A4).
S80 a V70 jsou dnes už kalsickými zastupci ve vyšší střední.
Potud se víceméně shodneme.

Ale myslim že právě S60, která byla na společné platformě s S80/V70 je ten vůz kterej má černýho petra a skončí. Svědčí o tom i to že nemá dosud nástupce, ač se větší bratři již obnovili a současně V70 už si nehraje na něco odlišného od S80. A tudíž třetí do party nedává smysl. Je možný že do budoucna se S40/V50 přejmenuje na S60/V50 nebo tak něco, ale rozhodně ta S60 nebude technicky spřízněná s S80 tak jak tomu bylo v minulý generaci. Prostě vyšší platforma bude S80/V70 a podtim konkurent pro BMW 3, Audi A4 a MB-C KLasse. A ať už se bude jmenovat jakkoli, asi jej nebude možno brát jako nástuoce dnešní S60 a bráchu od V70. Ale spíš jako nástupce S40/V50 , keterej vyrostl. Stejně jako vyrostla A4, a taky nikdo neřiká že je to nástupce A6. Ne?

Ale jinak hezkej článek, Marko.
neregistrovaný "Fanda76"
11. 12. 2007 17:25
Re: VOLVO
Myslím, že hodně lidí (přiznávám i já) má VOLVO nejvíc spjaté s velkým kombi a to teď při zmenšení V70 na standardní střední třídu bude velká ztráta. Osobně se chystám k nákupu nové XC70 (podle mě nejkrásnější auto) a jestli další generace bude pouze střední třída, tudíž menší než Audi allroad, myslím, že to není dobře. Ano, možná přijde V90, ale obávám se, že ne ve verzi XC.
Myslím, že V70 je dobrým nástupcem velkých kombíků VOLVO a mrzí mě, že se chtějí uniformovat do německých tříd.
anonym
4. 11. 2007 12:51
Recharge
Dovolil bych si do seznamu prekvapeni zahrnout take koncept Recharge. Novy pohon kombinujici maly spalovaci motor se schopnosti spalovat biopaliva a plug in elektricky pohon s ciste elektrickym dojezdem okolo 100km. To by mohlo mit pro budoucnost automobilu zasadne vetsi dopad, nez veskera kouzla se segmentovanim trhu a dumyslne formovani plechu. Zatim, pokud se nepletu, pouze Volvo a GM dokazali postavit neco takoveho.
Rozbalit vlákno
4
4. 11. 2007 16:10
Re: Recharge
Ano, to je urcite jednym zo zasadnych vyvojovych smerovani Volva. Za prekvapenie by som to ale nepovazoval - rozvija to totiz ten trend, ktory vo Svedsku razia Saab a Volvo uz dlhsi cas.

(V clanku o Volvach som sa naviac nechcel venovat konkretnym technickym rieseniam, ale dat skor pohlad na buduci obsah znacky a jej produktov. Ak by som mal pisat o enviromentalnych aktivitach pre buducnost, musel by som tomu venovat nemaly priestor prakticky u akejkolvek znacky.) ;-)
anonym
4. 11. 2007 20:15
Re: Recharge
Ja rozumim, vidim, ze se v clanku nepise o motorech a pod. Jenze podle mne to neni jen tak bezny posun v technologii v duchu severskych trendu. Je to vlastne totalni zmena pohledu na pohon aut, navic dotazena do velmi pouzitelne a behem par mesicu i vyrobitelne podoby. Na tuto zasadni zmenu je treba upozornit. Zejmena na automobilovych serverech se donekonecna rozebira dizajn aut - rozmery, tvary plechu, sklony sloupku, material interieru ci vykon motoru (samozrejme spalovaciho). O tom se tu vedou debaty s tisici prispevky. Ovsem o pohonu, coz je vlastne podstata auta na ktere se bude lamat uz blizka budoucnost automobilizmu, tu debatuje par nadsencu. Presne podle Murphyho zakona, podle ktereho zajem verejnosti je neprimo umerny dulezitosti problemu. Nejprudsi debaty se vedou o prkotinach. Je na case, aby se diskuze konecne zamerila na veci zasadni a verejnost zacala po vyrobcich pozadovat odpovedi na podstatne otazky. Media v tom maji zasadni ulohu a intenzivni verejna debata dokonce tlaci vyrobce k uspiseni realneho nasazeni novych technologii. Podle mne to do clanku, ktery ma v nadpisu slovo "budoucnost" urcite patri. Abych nebyl nespravedlivy, tak samozrejme tvuj clanek o budoucich pohonech si dobre pamatuji a vzpominam, ze vzbudil velky ohlas.
4. 11. 2007 21:49
Re: Recharge
Ano...OK...to beriem. :yes: (Lenze "medialny" problem je prave v tom, ze pisat sa da v zasade iba o veciach, ktorym verejnost rozumie. Mozeme tu viest rozhovory aj o veciach, ktore su odbornejsie nez "ohnutie plechov", lenze do toho sa spusta ludi nezapoji...)
anonym
5. 11. 2007 08:57
Re: Recharge
:-) Hmm. Trochu zacarovany kruh. Kudy z nej ven?
neregistrovaný "Seremedak"
4. 11. 2007 12:59
design
toho štylistu co zdramatizuje ten vonkajší design pověsit na nejvyšší jeřáb v Titanských docích...
Rozbalit vlákno
1
4. 11. 2007 16:15
Re: design
Zmena designu u Volva moze byt potencionalne nebezpecnym prvkom. Fanusikovia a klientela (medzi ktorych patris asi aj ty) su akemukolvek posunu od tradicneho konzervatizmu neni moc nakloneni.

Na druhu stranu je lepsi pozvolny vyvoj, ako keby sa raz malo Volvo kvoli tradiciam a knzervativizmu ocitnut v problemoch, ake dnes zmietaju Jaguarom. Btw. mne sa ten posun vceku paci...nemyslim, ze to nejak potlaca typicky charakter Volva. To by som sa skor bal predstavenia nejakeho roadsteru, alebo MPV. ;-)
neregistrovaný "Shortař"
4. 11. 2007 18:06
S80/V70
Měl sem sice náročnou noc a moc jsem toho nenaspal, ale když to tady tak čtu tak mám pocit, že sem spadnul z marsu. S80 je zástupcem vyšší střední třídy(s čímž souhlasím) a V70, která vychází z S80 je zástupcem střední třídy????? S tímhle na mě nechoďte...
Rozbalit vlákno
40
4. 11. 2007 18:44
Re: S80/V70
Jezkove oci, ja som vedel, ze s popisanim tych posunov budu problemy. >:D V70 v SUCASNOSTI skutocne vychadza z S80, ale je o nieco mensie. Co u kombi-verzie nebyva zvykom. Klasicke kombi vyssej strednej triedy by za normalnych okolnosti malo by vacsie ako sedan (S80). Takze sucasne V70 plni ulohu auta na hranici strednej a vyssej strednej triedy.

BUDUCE V70 bude plne vychadzat z novej S60, takze uz pojde o klasicku strednu tiedu. V porovnani so sucasnym modelom tak ma byt nova V70 "citelne" mensia... (cize bude strednou triedou). :-) ;-)
neregistrovaný "chytrak1"
4. 11. 2007 19:03
Re: S80/V70
Hele Marko , už jsem to psal nahoře, ale myslim, že je to trochu jinak. V70/S80 jsou skoro na chlup stejně velký auta, na rozdíl od minulý generace, kde V 70 byla skutečně menší. A oba jsou ve vyšší střední. Podívej se třeby na ceny, V70 je dražší než S80. A volvo určitě nebude dobrovolně zmenšovat svoji vlajkovou loď, když śe jí dobře prodává. Navíc to ani nemá logiku, protože teď přesně míří na např. na MB-E třídu. Tady Volvo problém nemá, ale má jej u S40/V50, který prostě zvětší na rozměr střední třídy. Jak je pojmenuje nevim, ale nebude to nástupce S60, kterej byl odvozenej od S80, ale na platformě menší(i ty to píšeš). Takže si myslim že S60 tak jak ji známe je out, a je to ten vůz jehož dny jsou sečteny.
anonym
4. 11. 2007 19:23
Re: S80/V70
len doplním, že v aktuálnej generácii je V70 kratšie, interiér je v podstate rovnako priestranný (až na priestor pre hlavu nad zadným sedadlom, ktorý je v prípade kombi pochopiteľne väčší):
(zdroj: volvo.cz)
s80 / v70
Výška 1493 mm / 1547 mm
Délka 4851 mm / 4823 mm
Šířka 1861 mm / 1861 mm
Prostor pro hlavu vpředu 985 mm / 985 mm
Prostor pro hlavu vzadu 973 mm / 981 mm
Prostor pro ramena vpředu 1457 mm / 1457 mm
Prostor pro ramena vzadu 1431 mm / 1434 mm
Prostor pro nohy vpředu 1064 mm / 1064 mm
Prostor pro nohy vzadu 890 mm / 890 mm
Prostor pro kyčle vpředu 1391 mm / 1391 mm
Prostor pro kyčle vzadu 1389 mm / 1400 mm
Avatar - Ricardo
4. 11. 2007 21:38
Re: S80/V70
3 cm na délku není žádnej rozdíl...
neregistrovaný "Alessio."
4. 11. 2007 22:49
Re: S80/V70
...říká tvoje holka? >:-[] >:D >:D >:D ;-)
Avatar - Ricardo
4. 11. 2007 23:01
Re: S80/V70
No jasně! Na tebe už si ani nevzpomene, mě má totiž ráda >:D >:-[]
neregistrovaný "Alessio."
4. 11. 2007 23:06
Re: S80/V70
...promluvil "bazarovej" kovboj Ricardo >:-[] >:D. příště si zkus najít nějakou nezajetou. Znáš to, u mě už neprošla technickou, tak jsem jí pustil k vodě >:-[]
Avatar - Ricardo
4. 11. 2007 23:08
Re: S80/V70
Jj mám radši dobře zajetý, značka: super stav vypadá jako nová :yes:
neregistrovaný "Alessio."
4. 11. 2007 23:15
Re: S80/V70
Tak jako proč né. Jen mě minule zarazilo, že ta tvoje bejvalka šla o berlích a při čtení jídelního lístku si vzala brejle na čtení. Mimochodem, už jí přišly ty volňásky do klubu pletení, cos jí dal k sedmdesátinám? S tou novou, zajetou odemě, sis hodně polepšil. :-) :yes:
Avatar - Ricardo
4. 11. 2007 23:20
Re: S80/V70
Eleanor měla velmi silné stránky, byla to hotová dračice, pořád mě nešmírovala a nepronásledovala a dělala opulentní anglický snídaně (když sep odařilo nahodit kardiostimulátor)... ta od tebe... kouká mě přes rameno takže si nemůžu ani postěžovat :-) mno Alessio approved asi taky nebude silná značka >:-[]
neregistrovaný "Alessio."
4. 11. 2007 23:25
Re: S80/V70
Silná značka ne, podcenil jsem marketing. Rozjíždím ale program teambuildingu, tak snad se to zlepší. Nářadí používám jen to nejlepší, tak snad mi dobrou reklamu budou dělat spokojené zákaznice. Znáš to, když je ti někde pěkně, rád se tam vracíš. Jak jsi ale nakousl Eleanor...hned jsem si vzpoměl na její báječný jablkový páj. Tak jemně nadýchané těsto dělala naposledy moje babička (asi si vyměnily recepty na srazu "50 let od maturity")
Avatar - Ricardo
4. 11. 2007 23:27
Re: S80/V70
To jsem nevěděl že jsou s tvojí babičkou spolužačky... takovej kocour a už má přes sedmdesát... :-)
neregistrovaný "Alessio."
4. 11. 2007 23:31
Re: S80/V70
Kocour...no když myslíš. Já bych to pojmenoval jinak. Mimochodem, jak si s mojí bejvalkou v tom tvým 1+0 žijete? PS: ani se nedivím, že ti kouká přes rameno, když je to 11 m3. No, ve dvou je to ještě dobrý, minule, jak sis nabalil tu slepou snědou patnáctiletou Eržiku, to byl větší problém. Dvě děcka na krku, k tomu se k vám nakvartýrovali dvě babičky a šest koček...(jen nechápu, z čeho jste pořád dělali ty guláše, když jste neměli ani na chleba). Škoda že se vám někam zatoulaly, byly roztomilé.
Avatar - Ricardo
4. 11. 2007 23:33
Re: S80/V70
Znáš to, stačí pět šest absintů a nevím co dělám... 11m3 je fajn, teď mě sedí na klíně a drží notebook :-)
neregistrovaný "Alessio."
4. 11. 2007 23:35
Re: S80/V70
notebook? když byla u mě, tak tomu řikala "ježišitojemacek". Já vím, ty po tom nepěkném úrazu z horského kola vyhledáváš spíš duchovní svazek. >:D
Avatar - Ricardo
4. 11. 2007 23:37
Re: S80/V70
Nepleť si prosím to velký placatý s tím druhým. Kdyby mi ho nedržela tak si tady nepíšem ale můžu na tebe tak akorát volat z okna :-)
neregistrovaný "Alessio."
4. 11. 2007 23:41
Re: S80/V70
Vy jste přeci jen udělali to okno? Já ti hned říkal, že bez oken je ta místnost moc ponurá. Blbej domácí sice měl určitě nějaký kecy, teď máš za to ale nerušený výhled na čističku a skládku nebezpečného odpadu. Čím jste to zasklili? Tak jako obyčejně tam ve vaší čtvrti - nijak nebo igelitem?
Avatar - Ricardo
4. 11. 2007 23:43
Re: S80/V70
Bylo potřeba... aby sousedi slyšeli jak vykřikuje "jsi lepší než Alessio" a při orgasmu potom "BRAVOLVO" >:-[]
neregistrovaný "Alessio."
4. 11. 2007 23:46
Re: S80/V70
Byla vždycky lhářka, tím se netrap. Se mnou ale křičela "G JAKO GURU"...asi jí každý dráždíme trošku jinak
Avatar - Ricardo
4. 11. 2007 23:47
Re: S80/V70
Předemnou (teda podemnou) si "guru" netroufne ani špitnout... to víš, držím si ji zkrátka, pořádek v domě musí být ;-)
neregistrovaný "Alessio."
4. 11. 2007 23:49
Re: S80/V70
Začíná tu být těsno. Tak jí pozdravuj od jejího GURUa >:-[]
Avatar - Ricardo
4. 11. 2007 23:50
Re: S80/V70
GTI ji zná taky? >:D
neregistrovaný "Alessio."
4. 11. 2007 23:56
Re: S80/V70
Jo,zná. Poznali se ve vrátnici VW, on tam dělal poslíčka a ona myla schody >:-[]
4. 11. 2007 19:29
Re: S80/V70
Ehhh... ja ma info priamo z automobilky.;-)
Stredna trieda:
S60 pokracuje a bude o nieco malo mensia ako sucasny model. V70 bude vyrazne mensia a bude kombi-verziou S60.

Vyssia stredna trieda:
S80 ako vlajkova lod znacky ostava vo vyssej strednej a bude o malo vacsia ako sucasny model. Na jej baze by mohlo vzniknut vacsie kombi V90. ;-)

S tym ze je V70 vo vyssej strednej by sa dalo polemizovat (do nekonecna). Sucasne Mondeo je napriklad v kombi-verzii este vacsie ako V70, ale je zapisane ako stredna trieda. Aj preto (pri sucasnom naraste rozmerov aut strednej triedy) som napisal, ze V70 nie je standardnym modelom vyssej strednej triedy. A v buducnosti tomu uz pod tymto typovym oznacenim nebude tak vobec - V70 sa prestahuje ako kombi do strednej - a vo vyssej strednej ju po schvaleni vyroby moze nahradit V90...
neregistrovaný "chytrak1"
4. 11. 2007 19:57
Re: S80/V70
To mě právě zajímalo, odkud ty informace jsou. Protože jinde se dočteš že na základě informací z Fabriky S60 končí. A tak, jak o tom přemýšlím, tak je to vlastně víc otázka pojmenování modelů a interpretace myšlenkovejch pochodů u Volva než strohejch faktů:

Protože oba tedy říkáme že bude ve vyšší střední kombi a sedan a že postavěj jasnějšího konkurenta do střední (kombi i sedan) a dvě řady S40/V50 a S60 se sloučej vlastně do jedný. Jak je označej je v podstatě jedno a asi to víš líp než já.

Jestli bude velký kombi V90, a sedan S80 tak se může jednat o jakejsi "renaming" V70. Protože ta současná V70 se opravdu jednoznačně hlásí k S80. A to že je o 3 cm kratší je spíš otázka dýlky nárazníku (a tedy vyváženého designu) než nějakýho pozicionování vozu. Pak by bylo logický, že auta o třídu níž budou označený S60/V70. Ale technicky i marketingově to nebudou nástupci současný S60 a V70. Co myslíš?
4. 11. 2007 21:27
Re: S80/V70
Anoooooo! Anooooooo! Presne o toto tu ide. :yes: Prekope sa ponuka aut rozmerovo, urobia sa posuny v ich znaceni. A aj ked v pripade nastupcov S60 a V70 ostane pomenovanie , tym ze auto bude mensie a zaroven bude nahradzat aj S40/V5O pojde vlastne o uplne novy rad. Len vramci nomenklatury znacenia zdedi tie oznacenia S60 a V70. Pod nimy bude nove auta s oznacenim "Nieco40" a "Nieco50 - z ktorych jedno by malo byt urcite nejakou formou hatchbacku z C30.

To co sa pise, ze S60 konci je dezinterpretacia alebo zle pochopenie zo strany niektorych novinarov. S60 konci, ale v sucasnej pozicii. Typove oznacenie pre novy sedan strednej triedy bude pokracovat. A ten bude len o nieco mensi ako sucasne S60 ;-)
4. 11. 2007 20:05
Re: S80/V70
ja si take myslim, ze auto, ktere nebude mit nastupce, je soucasne S60(ktere ani nema kombi variantu), protoze nove S60 bude nastupcem S40,V50 :-)...pujde jen o posun znaceni a uvolneni mista ve spodni casti nabidky, kterou modelove rozvijet bude jednodussi a levnejsi...tomu ciselnemu preznaceni napovida oznaceni studie XC60, ktera je pomerne malym autem blizsim k S40 nez S60 a tak v budoucnu bude stat nad novym (malym) S60, tedy vychazejicim z S40. Tot muj nazor ;-)
4. 11. 2007 21:34
Re: S80/V70
Ano..ved o to tu presne ide. Nazov S60 ostane, len to nove auto, ktore sa pod nim objavy nebude priamy nastupca terajsej S60,ale spolocny nastupca S40 a S60. Rozmerovo bude teda niekde medzi nimi, aj ked blizsie k terajsiemu vacsiemu S60, nez k terajsiemu mensiemu S40.

Pod S60 sa tak uvolnia dve cisla (40/50) pre derivaty kompaktneho hatchabacku C30... Presne o tento posun v znaceniach, velkostiach a formach tu ide... :-) ;-)
4. 11. 2007 21:54
Re: S80/V70
jasne ;-) a netusis neco o zastavbe noveho dieseloveho sestivalce do S80,V70,XC70,XC90, porad nechapu, proc nepouzili 2.7 TDV6 od Land Roveru jako koncernove znacky...take jsem zaslechl neco o vyvoji vlastniho trilitru, ale KDY bude v prodeji? nevis neco? ;-)
4. 11. 2007 21:59
Re: S80/V70
s tymto bohuzial neposluzim...tak detailne informacie nemam...ani mi ich nikdo nepovie, pretoze to priamo ovplyvnuje obchodnu politiku znacky.
neregistrovaný "MarekSR"
4. 11. 2007 20:34
Re: S80/V70
Co mam informacie od predajcu, nie z vyroby ale z pradaja ;-), tak S60 konci v 2009 a nahradi ju novy S40/V50. S60 prilis konkuruje S80.
4. 11. 2007 21:45
Re: S80/V70
Nnnnn... :-) S40 sa neobjavy v podobe sedanu, pretoze s cislom 40 sa bude vyrabat urcite jeden z derivatov hatchbacku nizsej strednej triedy C30. Ci uz to bude patdverova verzia (znovu oznacena S40), alebo nejake "polokombi" ako konkurent Audi A3 Sportback (oznacene trebars V40).

Sedan strednej triedy by sa tak teoreticky mohol volat najblizsie mozne S50 - lenze to by potom muselo byt kombi V60 a jeco XC vaiant by bol....XC60. A tu je kamen urazu, pretoze XC60 sa bude volat samostane pripravovane SAV. Cize logicky to ostava tak, ze :

C30 - 3dv hatch nizsej strednej triedy
"x"40 - karosarsky derivat z C30
"x"50 - druhy karosarsky derivat z C30 (alebo nejaky samostatny rad spadajuci tiez do nizsej strednej triedy?)
S60 - spolocny nastupca terajsich S40 a S60, rozmerovo nikde medzi nimi
V70 - spolocny nastupca V50 a V70 , ako kombi-verzia noveho S60
S80 - sedan vyssej strednej triedy
V90 - velke kombi nad sedanom S80 (alternativne po schvaleni projektu)

XC30 - kompaktne SAV (po schvaleni projektu)
XC60 - stredne velke SAV
XC90 - velke SAV
XC30
neregistrovaný "chytrak1"
4. 11. 2007 23:02
Re: S80/V70
To V90 a V70 mi právě pořád nedávaj smysl. Volvo je v katogorii velkejch kombíků činné již od 80. let modelem 740/760. A je v podstatě jedinou značkou kromě prémijovejch němců, která se v tomhle segmentu dlouhodobě úspěšně pohybuje. A teď to zničeho nic daj k ledu a největšího kombíka naplánujou na úrovni BMW 3 a Audi A4? Vždyť kombi vyšší střední je jejich dojná kráva. Proč by se toho dobrovolně vzdali?
Avatar - Ricardo
4. 11. 2007 23:11
Re: S80/V70
Taky si říkám (tu V90 ale budou muset mít, jen nevím jak z ní budou dělat XC >:D ). No ale co už... můžeme se o to hádat, můžeme vést spory ale to je tak to jediné co s tím můžeme dělat
Avatar - Ricardo
4. 11. 2007 21:37
Re: S80/V70
Já jenom nevidím smysl těch čachrů s V70... kombi velikosti S80 asi budou vyrábět i nadále když je to jeden z jejich nejúspěšnějších modelů a proč by měli měnit název když V70 je už zavedená značka :-O
4. 11. 2007 21:56
Re: S80/V70
No nebudu...aspon nejaky cas. ;-) Nova V70 bude mensia...takze vo vyssej strednej nebude mat Volvo chvilu nijake kombi. Ale prave preto zije projekt Volva V90. Ten by sa mal vo vyssej strednej etablovat ako nastupca dnesnej V70 (dokonca by mal byt este o kusok vacsi). Tie cachre s velkostami a oznaceniami bohuzial vyplyvaju z potreby standardizovat velkostnu ponuku na rovnaku uroven s konkurentmi. Ono to mozno nedava vyznam z pohladu sukromnikov, ale u fleetovych zakaznikov, ktori casto kupuju auta podla presne definovanych parametrov to moze Volvu robit neprijemnosti. A ono je Volvo ako fleetova znacka pomerne dost silna....
Avatar - Ricardo
4. 11. 2007 22:06
Re: S80/V70
A to je přesně to co nesnáším - přesouvání názvů mezi třídama ;-\ ;-)
4. 11. 2007 22:20
Re: S80/V70
No, ano..robi to brajgel...ale ak to chcu u Volva poposuvat, bud musia podstupit toto, alebo uplne zmenit nomenklaturu znacenia...
Avatar - Ricardo
4. 11. 2007 21:41
Správně!
Volvo má vyrábět hlavně sedany a kombíky, věci jako XC90 nebo C30 jsou takovou lahůdkou, co mají ukázat, že Volvo umí i jinde a dokáže oslovit.
Co jsem ale nikdy pořádně nepochopil je, že Volvo a Jaguar víc nespolupracovali...
Rozbalit vlákno
6
4. 11. 2007 21:57
Re: Správně!
Na tu spolupracu asi nezostal cas... A mozno bol problem aj v tom, ze zatial co u Volva musi byt technika zamerana viac na komfort...u Jaguaru ide aj o vykony...
Avatar - Ricardo
4. 11. 2007 22:05
Re: Správně!
To ano, ale jsou věci kde spolupracovat mohli... 4x4 z X-Type nebo AJD-V6 mohlo Volvo využít a u něj by se určitě našlo pár věcí užitečných pro Jag, rozhodně by to bývala mohla být hlubší spolupráce než Jag+RR... No co, teď už je to jedno. Ford by měl prodat americkou část protože je to banda dutohlavů a v Evropě to povětšinou kvete navzdory neschopnosti Fordu US >:-[]
4. 11. 2007 22:27
Re: Správně!
Oni myslim v nejakych drobnostiach spolupracovali (myslim, ze Jaguar preberal nejake bezpecnostne systemy od Volva...ale co tam bolo reverzne za vymenu to uz neviem (ak tam nejaka bola)).
US Ford si myslim dost popalil prsty na to aby si tu lekciu zapamatal. takze si myslim, ze sa zlepsi. Jaguar a LR pri tom nebudu, ale mozno to je pre nich nakoniec lepsie. Ak by boli pod Tatou, pre Indov to budu snad klenoty do ktorych budu pchat peniaze aby to bola ich "vykladna skrina". A nebudu, tak ako u Fordu len atraktivnym spestrenim v rade viacerych znaciek... Vsak uvidime do Vianoc (Aj ked to je take divne. Ako darcek k Vianociam dostaneme predaj jaguaru bud indickej Tate, alebo do ruk private-equity spolocnosti...) ;-\
Avatar - Ricardo
4. 11. 2007 22:33
Re: Správně!
No doufám že to bude Tata, Indy mám za schopné lidi a myslím že Jaguar budou chovat v dostatečné úctě. Navíc ta Tata je hodně silná firma. Finančníci ať jdou do *, nestačím se divit co dělají s Chryslerem :no:
4. 11. 2007 22:34
Re: Správně!
mam jeste jeden dotaz, je podle tebe realne, ze uz konecne v lednu ukaze Saab novy crossover 9-4x? byt treba predseriovou verzi...uz o nem mluvi hodne dlouho...na muj vkus...a ja se nemuzu dockat ;-\
5. 11. 2007 08:10
Re: Správně!
Ano, ma byt v Detrite ;-)
neregistrovaný "vpc"
6. 11. 2007 23:53
* * * Týýý brďo, to jsou mi věci...
ale já nechci menši V70! Když Volvo, tak prostě velký a výkonný kombi! No nic, uvidíme, jak to nakonec dopadne ;-)
Jinak tnx, Marko, zajímavý počtení!
Rozbalit vlákno
0