Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Marko: Budúcnosť značky Kia v Európe

Prichádzajúca z Ázie. Táto veta vyjadruje nielen pôvod, ale je aj prekladom názvu jednej z najdynamickejšie sa rozvíjajúcich značiek súčasného automobilového sveta.
Zpět na článek
5. 7. 2007 06:49
neregistrovaný "patrik"
5. 7. 2007 06:29
neregistrovaný "patrik"
5. 7. 2007 08:20
5. 7. 2007 08:18
neregistrovaný "mates"
5. 7. 2007 08:35
neregistrovaný "mates"
5. 7. 2007 12:22
neregistrovaný "patrik"
5. 7. 2007 23:00
neregistrovaný "Aleš J (Auto.cz)"
6. 7. 2007 12:52
neregistrovaný "dubak"
5. 7. 2007 08:12
neregistrovaný "mates"
5. 7. 2007 08:20
neregistrovaný "mates"
5. 7. 2007 08:30
neregistrovaný "mates"
5. 7. 2007 08:38
neregistrovaný "mates"
5. 7. 2007 08:48
neregistrovaný "mates"
5. 7. 2007 12:02
neregistrovaný "O.J."
5. 7. 2007 12:08
anonym
5. 7. 2007 22:42
anonym
5. 7. 2007 09:43
5. 7. 2007 21:17
5. 7. 2007 22:10
neregistrovaný "jozef77"
6. 7. 2007 08:38
neregistrovaný "mates"
5. 7. 2007 10:40
neregistrovaný "headup"
5. 7. 2007 13:08
neregistrovaný "dochtor"
5. 7. 2007 21:29
5. 7. 2007 10:58
5. 7. 2007 12:41
neregistrovaný "patrik"
6. 7. 2007 13:21
neregistrovaný "patrik"
5. 7. 2007 11:53
neregistrovaný "A1"
5. 7. 2007 12:10
anonym
5. 7. 2007 12:45
neregistrovaný "patrik"
5. 7. 2007 23:06
neregistrovaný "Aleš J (Auto.cz)"
6. 7. 2007 08:41
neregistrovaný "mates"
5. 7. 2007 13:01
anonym
5. 7. 2007 13:27
neregistrovaný "IT"
6. 7. 2007 08:43
neregistrovaný "mates"
9. 7. 2007 10:26
5. 7. 2007 06:02
Kia - sportovnejsi znacka HMC
Na uvou nezbyva nez podekovat za opet velmi kvalitni clanek s mnozstvim zajimavych informaci. Co se tyka strategie HMC o rozdilnem profilovani jejich dvou znacek, veci jiste spravne a potrebne, neni mi jasna jedna vec: k prevzeti Kia doslo v r. 98 a hned se zaclo s restrukturalizaci. Proc ale pak Hyundai v roce 2000 vstoupilo na cca 4 roky do WRC, mela-li by to byt ta mene sportovnejsi a spise konzervativnejsi znacka koncernu? Chapu, ucast v takovem podniku neasociuje jen sport, ale i technickou vyspelost, umoznujici se neceho takoveho ucastnit (at uz vlastni auta pripravuje kdokoliv), na druhou stranu, je to mozna jen diky me neznalosti, ale nenapada mne zadna analogicka snaha o podobnou propagaci znacky Kia? Nebo chysta se neco podobneho treba s cee'd 3D?
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "patrik"
5. 7. 2007 06:49
Re: Kia - sportovnejsi znacka HMC
Andy, realisticky, v r.2000 nebyla Kia absolutně v kondici na to, aby mohla koutkem hlavy pomýšlet na nějaké WRC. To použitelné, co měla, bylo od Hyundaie. Marko nebo možná někdo jiný ti asi doplní, že kdosi ve Francii (nějaký majitel dealerského týmu (??),teď si honem nevybavím přesně detaily, pardon) tehdy upravil Rio I na soutěžní auto a docela úspěšně s ním jeden typ soutěží jezdil - nevím, nakolik se na tom podílela přímo Kia sama, ale jméno značky tam fungovalo. - Myslím, že rozlišení H a K se vytvářelo postupně, a podle mě je pořád spíš na rovině prohlášení a vizí pro futuro, protože ani jedna značka nemá zatím stabilizovanou identitu natolik, aby působila jako celek nějakým jasným dojmem. Navíc očekávám, že se to ještě posune pod vahou osobnosti Petera Schreyera, kterému snad Kia logicky ponechá maximální prostor. Trochu teď cítím deficit na straně Hyundaie, který takovouhle osobnost ve svém týmu postrádá. -- Pokud tě zajímá Kia blíž, je nejlepší sledovat site žilinské fabriky Kia Motors Slovakia, mají tam i velmi informačně kvalitní podnikový časopis Kia Family (pdf), nějaká ta "insider" information navíc tam občas prosákne. Tak pěkný den :-) :yes:
5. 7. 2007 08:12
Re: Kia - sportovnejsi znacka HMC
Bol to special Kia Rio postaveny podla specifikacie T3 pre ladovy serial Trophee Andros. Technicky navrh pochadzal od malej firmy K-Motorsport a sutazny team prevadzkoval team Snobeck pre franczuskeho importera Kia Motors. Islo tak o oficialny tovarensky (importersky) team Kie. :-) ;-)
5. 7. 2007 08:08
Re: Kia - sportovnejsi znacka HMC
Dovodo je jednak fakt, ktory uvadza nizsie patrik (teda ze Kia mala v tom obdobi ine straosti - a to hlavne restrukturalizaciu). Druhym dovodom, ktory bude platit aj v buducnosti, ze tou hlavnou a silnejsou znackou koncernu HMC je Hyundai. A ten bude aj znackou, ktora bude propagovana cez motorsport. Ide totiz o to, ze Hyundai je globalne silnejsi ako Kia. Takze preto ta ucast v motorsporte, aj ked je tam rozpor medzi poziciou znacky a sportovymi aktivitmi. Tie by sa skutocne viac hodili Kii, ale zatial neviem o tom, ze by sa Kia chystala do nejakeho globalne vyznamneho serialu zavodov...
5. 7. 2007 14:21
Re: Kia - sportovnejsi znacka HMC
Diky za vysvetleni obema. Preji pekny den.
neregistrovaný "patrik"
5. 7. 2007 06:29
Marko díky
Zase další díky pro tebe za další podařený medailón jedné značky :yes: Je z toho dobře vidět, co se to v 90.letech najednou v Koreji stalo (když zároveň vezmeme na vědomí také agónii Daewoo, které téměř bez naděje na sebe dlouho lákalo zahraniční investory). Myslím, že historie zpětně ocení úlohu Hyundaie, který tenkrát prošel Údolím smrti po vlastních nohou a dokázal s sebou vyvést na světlo i klinicky mrtvou Kiu, samozřejmě se zištnými úmysly. Klasické čeboly měly zkrátka na výběr buď sebedestrukci setrváním na svých klasických principech, nebo naději, pokud se dokážou transformovat. Proměna po necelých 10 letech (!) je skoro neuvěřitelná. Právě ta vitalita a rychlost, se kterou se třeba právě Kia dostala na úroveň akceptovatelného mainstreamu, vytváří velmi dobré předpoklady pro další roky (viz třeba i poslední výsledky hodnocení JD Power "initial quality" apod.). -- Dobře se pamatuju, jak jsem chodíval v 90. letech do české centrály Kie v Leopoldově ulici v Praze a vždycky jsem trochu vyděšeně zase odcházel, i jak se tyhle dojmy začaly měnit od doby, kdy Hyundai nacpal do první generace Ria velkou část Accentu. Bylo cítit, že tohle je okamžik zásadního obratu, hop nebo trop. -- Příchod Petera Schreyera není jen prestižní úlovek jednoho z nejlepších a nejzkušenějších designérů v globálním měřítku, ale opět i symbol další etapy pro Kiu: nestačí dojít na hranici evropského mainstreamu, nestačí dosáhnout nějaké kvality, je nutno to potvrdit, stabilizovat a rafinovat, přidat taky krásu a kvalitnější emoce, naučit se kromě agresivního prodejního marketingu i poprodejní "rodinnou" péči o klientelu, prostě budovat si image pozitivními kroky, ne nějakou reklamou na úrovni teleshoppingu. Dlouhá cesta, ale odměna na jejím konci je sladká, jmenuje se dobrá pověst. -- O modelech budeme mluvit ještě mockrát, já bych teď jen prstem ukázal na koncept Soul, letos schválený do výroby. Produkční výsledek tohohle malého SUV/crossoveru v military stylu asi dost napoví, jak si Kia představuje tu sportovní a drsnou stránku své identity.
Rozbalit vlákno
1
5. 7. 2007 08:20
Re: Marko díky
Ked som to pisal, aj ja som si uvedeomil, ze Kia do EU vstupila pred nejakymi 14. rokmi, a nie je tomu ani 10 rokov kedy stala na pokraji smrti. A dnes je uplne ina situacia. Ta znacka je na dobrej ceste. ;-)
5. 7. 2007 08:01
Ospravedlnenie (hlavne Ricardovi)
Musim sa ospravedlnit za nepresnu informaciu uvedenu v clanku k Hyundaiu. Napisal som tam vtedy, ze cee´d Cabrio ostane jedinym cabrioletom v kompaktoch vramci skupiny HMC. Overil som si to, a ani cee´d Cabrio nepojde do seriovej vyroby (tak ako na to spravne upozornil Ricardo v diskusii). V tomto clanku je to uz uvedene spravne, a pod Hyundaiom je nespravna cast textu opravena. Este raz sa ospravedlnujem.. :-(
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "mates"
5. 7. 2007 08:18
Re: Ospravedlnenie (hlavne Ricardovi)
Ty me fascinujes. 99,999999% z nas tady diskutijicich nema ani 0,0001 povedomi o autech jako ty a ty se tu jeste omlouvas, za malou nepresnost v tom, co nejaka automobilka, kde plany na vyrobu vznikaji na druhym konci zemekoule, bude vyrabet ;-) To fakt nemusis :-) :-)
5. 7. 2007 08:31
Re: Ospravedlnenie (hlavne Ricardovi)
Ale musim. :-) ;-) Chyby sa musia opravovat. ;-) Priznat to je aj "terapia" pre mna - nerad robim chyby. Mam z nich zly pocit...a ak ju neodtsranim je tam stale a zoziera ma. ;-\
neregistrovaný "mates"
5. 7. 2007 08:35
Re: Ospravedlnenie (hlavne Ricardovi)
>:D >:D Jsi fakt neuveritelnej :yes:
neregistrovaný "patrik"
5. 7. 2007 12:22
Re: Ospravedlnenie (hlavne Ricardovi)
Marko, sice mám v sobě taky ty jedy perfekcionismu, takže tě chápu, ale jak pravil mates, speciálně tobě bychom nikdy nějakou drobnost nevytýkali. Naopak jsme ti vděční za tu neuvěřitelnou kupu práce, co už jsi tady udělal. Kdejaký "renomovaný" "odborný" časopis může leda tiše závidět.
neregistrovaný "Aleš J (Auto.cz)"
5. 7. 2007 23:00
Re: Ospravedlnenie (hlavne Ricardovi)
Ty a chyby, to nejde k sobě... :yes: ;-)
neregistrovaný "dubak"
6. 7. 2007 12:52
Re: Ospravedlnenie (hlavne Ricardovi)
Sorry, ale ked je rec o chybach, tak si rypnem: "Dôvodom je fakt, že model cee´d je predávaný výlučne v Európe, a nízke výrobné náklady špecifickej verzie cabrio by boli pre jediný trh nerentabilné." malo tam byt nizke?
neregistrovaný "mates"
5. 7. 2007 08:12
Uz je asi otravne
Marka stale chvalit, ale jinak se to neda, takze Marko :yes: :yes: :yes: :yes: Jen takovy povzdechnuti na konec. Kdyby meli manageri ve FoMoCo stejne jasno v hlavickach jako Korejci ;-\
Rozbalit vlákno
14
5. 7. 2007 08:17
Re: Uz je asi otravne
Aaa, ahoj :-) ;-) . No ja myslim, ze oni prave jasno uz teraz maju. Sice neskoro a bolestivo, ale pragmaticky vzate vedia co musia urobit. Inak na to, ze Jaguar a LR nie su v bezpeci ani po predaji AM som uz upozornil v oboch clankoch k tymto znackam. Takze ono to zas take prekvapenie nie je... Aj tak je to ale smutne pozerat sa ako sa rozpada koncern so skupinou asi najkvalitnejsich znaciek. :-(
neregistrovaný "mates"
5. 7. 2007 08:20
Re: Uz je asi otravne
Ja prekvapeny nejsem z toho, ze takovy klenoty prodavaji. Ani z toho, ze se rozpada skutecne nejlepsi a nejunikatnejsi skupina automobilovych znacek. Ja se jen porad neprestavam divit, ze to nechali dojit tak daleko 8-s 8-s 8-s 8-s :no: :no: :no:
5. 7. 2007 08:26
Re: Uz je asi otravne
Neviem co by sa na to dalo napisat. :-( Naozaj to nechali zajst prilis daleko. Otazkou ale tiez je, ci by ta situacia nesla riesit aj bez predaja Jaguaru a LR (alebo cohokolvek ineho). Ja myslim, ze ano...aj ked by to asi trvalo dlhsie. Oni sa ale rozhodli pre radikalny rez. My sme ludia, ktori do toho davaju aj emocie...pre nich su to na konci dna len peniaze, ktore budu rozhodovat. Mna skor zaraza to, ze predavaju jednu dobru znacku za druhou a Mercury sa nikto ani nedotkne, aj ked ta znacka mala ist ako prva (rovno pod kyticky).
neregistrovaný "mates"
5. 7. 2007 08:30
Re: Uz je asi otravne
Jo, jo, neni na to co dodat :-( A Mercury, to snad ani nikdy nemelo prijit na svet. To ale my , obycejni smrtelnici, asi nemuzeme pochopit. Mimochodem, neni u vas v praci trochu dusno? ;-) Ten vas boss je vazne mazak, to jak to letos nalinkoval nema obdobu. Musi byt zatim velmi spokojeny :yes: :yes:
5. 7. 2007 08:34
Re: Uz je asi otravne
Je dusno...zajtra tam na par dni idem. A dost sa desim toho co bude. Hlavne ten medialny tlak je a bude obrovsky. Ale snad to nejak ustojime. ;-)
neregistrovaný "mates"
5. 7. 2007 08:38
Re: Uz je asi otravne
Ja nemyslel ani tak tu trapnou aferku, ale spis jak vase "hvezdicka" zari podstatne vic jak koupena "hvezda" :-) :-) Vubec bych se nedivil, kdyby se jeste letos u vas menilo ;-) Boss se musi tetelit blahem, jak dobre se kdysi ve vyberu trefil :yes: :yes: V nedeli mi teda zamavej, budu to hlidat v TV ;-)
5. 7. 2007 08:43
Re: Uz je asi otravne
OK :-) Ano, ale hviezdicka prekvapila vsetkych. Aj hviezdu... Ono to je ale cele podstatne zloitejsie. Ale sef je spokojny...to je jasne. A ja tiez. ;-)
neregistrovaný "mates"
5. 7. 2007 08:48
Re: Uz je asi otravne
Sice nosim jinou barvu trika, nez tu vasi, ale tu hvezdicku mam jako sveho privatniho oblibence :yes: :yes: Vsak uz to taky bylo potreba. Nejspis se to ted vse otocilo diky tomu novymu baraku, nic jinyho v tom nemuze byt >:D >:D >:-[]
5. 7. 2007 08:57
Re: Uz je asi otravne
>:D >:D >:D
neregistrovaný "O.J."
5. 7. 2007 12:02
Re: Uz je asi otravne
:-| o com rozpravate ? Marko ty pracujes v F1 :-O (zda sa mi ze rozpravate o Hamiltone=hvezdicka )
PS:clanok opat nema chybu :yes: :yes: :yes:
5. 7. 2007 20:47
Re: Uz je asi otravne
Dakujem za pochvalu :-) ;-)
anonym
5. 7. 2007 12:08
Re: Uz je asi otravne
Já si myslím, že tímto způsobem (jak to navrhuješ ty - bez výprodejů) to řešil dlouhá léta Bil Ford, ale jak víme neúspěšně. Byly v tom asi trochu ty emoce, PAG bylo úžasné uskupení. Ale jag generoval každoroční ztráty a ještě co do něj ford nasypal. To bys uměl líp vyčíslit ty. Byla to černá díra, jag bych prodal tak před pěti lety. A teď mě neukamenujte. Prostě Alan to vzal z ostra a o to dřív bude ford OK.
5. 7. 2007 20:56
Re: Uz je asi otravne
Ja myslim, ze Bill Ford toho moc nenariesil. Tu totiz nejde ani tak o Jaguar a LR ako o stratovu severoamericku diviziu FoMoCo. Ta bola dlhodobo vedena chybne..takze to aj zle skoncilo. A mnoho chyb sa samozrejme stalo aj u Jaguara. Btw. nemyslim si, ze Bill Ford bol typom cloveka, "trpiacim" sentimentom k autam a znackam. Prave naopak... Riešenie terajšej situacie je ale pochopitelne (aj ked krute). Ford je na tom zle a nemoze si dovolit financovat restrukturalizciu inej (aj ked dcerskej) znacky. Musi zachranovat seba...Jadrom koncernu Ford je samozrejme Ford sam..
anonym
5. 7. 2007 22:42
Re: Uz je asi otravne
Myslím, že investice do jaga nebyla zrovna výhodná. Většinu let pod fordem byl ve ztrátě a jestli za poslední roky prodělával mld. usd ročně, tak kumulovaná ztráta za to období nebyla zrovna povzbudivá. Taky nechápu ty investice do XK a hlavně teď do XF, když celou firmu teď prodá za míň než kolik stojí vývoj posledního modelu. Bill mluvil posledních pět let o restrukturalizaci, ale dopadlo to jak naše reforma veřejných financí. O co později nastoupil Mullay o to víc to teď bolí. Tvůj článek je jako vždy vynikající, ale mohl bys tam taky uvést kromě stávajících a nových modelů, které ovlivní budoucnost firmy i trochu ekonomickou situaci, ve které firma je viz. ten ford.
5. 7. 2007 09:43
SLOVA
Opět perfektně poskládaná slova. Mimochodem, pod tvým článkem je soupis tvých článků dosavadních... až to bere dech ;-) :yes: P.S. Nevíš, jak se řekne korejsky - vrací se do Asie? :-)
Rozbalit vlákno
2
5. 7. 2007 21:17
Re: SLOVA
Dik :-) ;-) Ako sa to povie korejsky, to neviem. Ale to nie je asi dnes aktualne. Vzhladom ku crash-testom cinskych aut by ma skor zaujimalo ako sa to povie Cinsky. :-)
neregistrovaný "jozef77"
5. 7. 2007 22:10
Re: SLOVA
GTI, nezaprel si sa. Ale v sucasnosti to uz nehrozi a tvoj koncern musi riadne makat, aby si udrzal dosiahnute pozicie.

;-)
5. 7. 2007 10:30
ako som očakával.Nesklamal....
Gratulujem k dalšiemu skvelému článku :yes: Kia motors je zaujímava automobilka a mám tam zopár modelou ,ktoré by som si aj zadovážil. Osobne sa mi páči Cee´d, Carens a Sorento tieto tri modeli mi pripomínaju to čo Kia dokázala od dôb Sephie a nemôžem nič iné len :yes: Marko len tak dalej ;-)
P.S: inak budeš písať aj o Škode? ak si už písal tak prepač asi som slepý,ale teraz som pozeral a nevidel som to tam.
Rozbalit vlákno
1
5. 7. 2007 21:21
Re: ako som očakával.Nesklamal....
:-) Skodu pisat budem, ale az ako poslednu. To jest najskor za 15 tyzdnov...
anonym
5. 7. 2007 10:34
Uz jsem alergicky na Marko: budocnost znacky....... * nem
Uz jsem alergicky na Marko: budocnost znacky....... * nemuzes vymyslet originalnejsi nazev *???
Rozbalit vlákno
4
5. 7. 2007 10:48
Re: Uz jsem alergicky na Marko: budocnost znacky....... *
Naco vymyslat originalnejsi/zlozitejsi nazov. Marko sa asi riadi heslom : V jednoduchosti je krasa. PS: Marko zase perfektne. :yes: Tiez budem sledovat ako sa bude darit vasej hviezde a hviezdicke. ;-)
5. 7. 2007 21:27
Re: Uz jsem alergicky na Marko: budocnost znacky....... *
Dik :-) ;-)
5. 7. 2007 21:25
Re: Uz jsem alergicky na Marko: budocnost znacky....... *
Hmmm...ja som na to uz tiez alergicky. Skusim to zmenit...ale moc na vyber toho k tejto teme nie je. Ja si sice vzdy poviem, ze skusim nieco vymysliet, ale ked dopisem clanok, uz zvacsa nevladzem... (takze nabuduce skusim zacat nadpisom)
neregistrovaný "mates"
6. 7. 2007 08:38
Re: Uz jsem alergicky na Marko: budocnost znacky....... *
A co kdybys ty vice casu venoval obsahu clanku, nez jeho titulku. Takova bezhlava kritika je od tebe , jemne receno, hloupa :no: :no: :no:
neregistrovaný "headup"
5. 7. 2007 10:40
sephia
původní sephia rozhodně není bizarní model
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "dochtor"
5. 7. 2007 13:08
Re: sephia
:yes:
tak isto ako Pride, Clarus ci Besta
ved su to viac alebo menej prezlecene Mazdy :-)
5. 7. 2007 21:29
Re: sephia
Ja som ani nemyslel Sephiu. Pre slovo bizarny bol cielom model Shuma
Avatar - sargis
5. 7. 2007 10:58
Picanto a Rio
Nemam v tomto celkom jasno - podla mna je Getz s Picantom jedna trieda, mikrovany. Rio je v sucasnosti po poslednom zmenseni karoserie na urovni Corsy, 207 a pod. Preco by malo byt nasledujuce Rio na urovni auta typu Getz?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "patrik"
5. 7. 2007 12:41
Re: Picanto a Rio
Zase by ti na to nejlíp odpověděl Marko. Jen pro začátek: Getz a Picanto nejsou mikrovany, ale malé hatche. Picanto jasně patří vedle Sparka/Matize nebo Pandy do obchodní třídy mini. Getz patří do OA malé, i když rozměrově patří k jejím menším zástupcům - přesto je v kategorii např. Fabie. U Ria nedošlo k žádnému zmenšení, naopak zvětšení (rozvoru, rozměrů interiéru...), jenom se sem nedováží verze sedan, ze které by to bylo evidentní - je to dvojče Accentu, který SDA dokonce ve verzi sedan klasifikuje jako nižší střední. Pokud je platforma Ria podle Markových zjištění určená i pro budoucí Getz, znamená to naopak, že příští Getz povyroste, čímž se nejspíš odstraní nelogická existence prakticky stejně velkého Getzu a Accentu a uvolní se prostor pro změnu Huyndaie Atos na něco modernějšího. Staré Rio I se dělalo s karosérií napůl mezi hatchem a malým kombi, proto se ti asi zdá velké, ovšem vnitřní prostor, hlavně kufr, zrovna velký nebyl. Plést tě nesmí ani někdy uváděná velikost toho kufru (tuším přes 400 litrů), protože to nebylo měřeno metodou VDA. Měj se :-)
5. 7. 2007 21:39
Re: Picanto a Rio
Odpovedal ti uz Patrik. Lepsie by som to nenapisal. // este snad dodam, ze buduci Getz povyrastie preto, aby zdola nahradil Accent (ktory bol tiez na pomedzi tried), ale hlavne kvoli tomu, ze auto bude globalnym projektom, s ktorym Hyundai bude utocit na ozicie Yarisu, vratane severoamerickeho trhu. ;-)
neregistrovaný "patrik"
6. 7. 2007 13:21
Re: Picanto a Rio
Aha, tak takhle to bude s Accentem, díky za info, ty jsi prostě dokonalý :yes: Budu docela rád, když přijde nový projekt, přiznávám bez mučení, že se mi současný Accent pranic nelíbí (a to tu nemáme hatch, ten je hotová pohroma). Pro mě je to přešlapování na místě. I když o Accentu americké ziny při uvedení psaly ve smyslu "nejkrásnější Accent všech dob" :-) (skvělá příležitost pro rýpaly). To nová Elantra - i30 jsou obě jiná káva, tam už je slušný potenciál dalšího vývoje. -- Pohled na Qarmaq nebo Hellion věští docela výrazně stylistické sklony Hyundaie do budoucna - svaly a dynamika, opravdu bude zajímavé, jak si ve vztahu k tomu nakonec bude formulovat svou image Kia.
neregistrovaný "A1"
5. 7. 2007 11:53
auto.cz
Zase tohle, to už si snad děláte srandu! Nezajímavý článek, který už tu navíc byl, to můžete rovnou zabalit, to je skoro trapný.
Rozbalit vlákno
4
anonym
5. 7. 2007 12:10
Re: auto.cz
Číst to nemusíš. Jsou to ty nejkvalitnější články :no:
neregistrovaný "patrik"
5. 7. 2007 12:45
Re: auto.cz
Našel jsem ti jeden pěkný časopis, aby ses zabavil, než tě vaši vezmou po obědě na vycházku www.balonek.cz. >:D >:D :yes:
neregistrovaný "Aleš J (Auto.cz)"
5. 7. 2007 23:06
Re: auto.cz
Srandu si neděláme a článek je to perfektní a zajímavý...tedy minimálně se tak jeví pokud si přečtu zbytek diskuze.
neregistrovaný "mates"
6. 7. 2007 08:41
Re: auto.cz
Nezajimavy prispevek. Pozadej redakci, at ho smaze. Anebo to rovnou muzes zabalit, jsi trapny 8-s 8-s
anonym
5. 7. 2007 13:01
Marko?
A Ty si čo za *,že do všetkého tak vidíš?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "IT"
5. 7. 2007 13:27
Re: Marko?
Jestli máš s Markovým psaním problém,nečti to. Tohle není personální agentura,aby ti sděloval osobní údaje.Zkus pochopit,že občas někdo ví "něco víc" než ty a buď se s tím smiř,nebo na sobě zapracuj.S ohleden na dotaz bude reálnější varianta č.1. :-!
neregistrovaný "mates"
6. 7. 2007 08:43
Re: Marko?
A ty si co za *, ze trepes taketo somariny? :-(
9. 7. 2007 10:26
Re: Marko?
syndrom DD sa opat prejavuje...