To se nediv, letošním rokem se staly auta s kufrem menším než 600 litrů nedostatečné pro rodinu a jsou označovány jako manažerské. Znáš to, objem ničím nenahradíš, >:-[]
ze všech stran, snad jenom boční profil je trochu násilně natažený v partiích za B sloupkem, možná měli zůstat u délky starého QP které má boční profil tak akorát.
Souhlasím s wolffem, V12 by slušelo spoustě aut, ale podívej na ne/prodeje Rapide, má-li mít qporte úspěch, musí být pořiditelné kolem tří mega, do 3,5 s osmihrnkem. V12 jsou už bohužel historie.
Tahle třída už je mi hodně vzdálená, takže dost teoretizuju, ale jak píše Ham. V12 má D3 a další. Kromě toho už těmihle motory disponuje koncernové Ferrari, takže by se snížily náklady na vývoj. Otázka je, jestli náhodou podobné auto neplánuje samotné Ferrari.
D3 o V12 s další generací lux. sedanů přijde taky, na to klidně vsadím, V12 se možná udrží jako vrcholná motorizace top značek, tj. Ferrari, Lambo, Bentley, Rols možná Aston. Mase je o patro níže, Porsche level, potřebuje naopak větší masovost, nižší ceny, V12 pro ně nedává smysl, oturbené V8 z Ferrari je dostatečné lákadlo pro motorové fajnšmekry.
Nedělal bych paniku a už vůbec bych se nesázel, to dřív bude jezdit Barik ve foukaným šestihrnku. Nová S-kláda už je ohlášená s biturbem V12. A až budou nové generace A8/A9 nebo 7-er tak sdílení nákladů s Bentley a RR dává také jasný výsledek.
Pravda, MB mi uniknul, jak připomíná MT, zabalili Maybacha tj. přijde Pullman, takže V12 alespoň pro Sklasse v této generaci (nové) nejspíš ještě zůstane. Ale u A8 nebo příští 7er je velmi nepravděpodobný.
Myslím si, že nejohroženější je Audi/ Bentley. U Bentley nemají dvanáctiválce tradici, pokud vím. A vlajková loď dvanáctiválec nemá. Rolls Royce je celkem sázka na jistotu, takže je tu šance, že i BMW si ho ponechá (ostatně s nimi z D3 přišlo). A Mercedes bude expandovat nahoru, aby zaplnil díru po Maybachu, takže u něj nejspíš zůstane nějaký dvanáctiválec i v budoucnu.
Jednak pro takové auto nejsou moc zákazníci a pak pochybuji, že by nechali Maserati lézt Ferrari do zelí. Jak říkáš, patří o patro níže.
Pokud si je budou držet, tak budou prakticky dotované. Jen pro image. Lidi to nekupují. Měl jsem třeba celkem rád 600 u Mercedesu, ale většina zákazníků za ty peníze dala přednost 63 AMG. Takže 600 zmizí a zůstane jen 65. Je to vidět na SL a u S tomu podle mne nebude jinak.
No byly informace, že letos má přijít SL 600... A také tu byly i na ACZ z zveřejněny fotky zakamuflované V222, která měla koncovky výfuku ne nepodobné těm ze stávající S 600. :-)
Hej, tak to by mi udělalo radost. :-) Uvidíme, jak ho nacení a jaký bude mít výkon. Právě nabídka 600 a 63 u končících vozů pěkně prověřila, jestli skutečně chceš dvanáctiválec.
Možná je to z pohladu většiny hloupost, ale půjde tam dokoupit skibag? Protože Sklád a A8 vídám v lyžařských střediscích dost :-)
A když už to má tu čtyřkolku...
suhlasim auto bez skibagu by som nekupil pre niektorych nevyhnutna vec btw mam zadokolku bmw a este sa mi nestalo aby som niekam nevysiel ked som siel na lyze (retaze ani nemam)
:yes: stvorkolka bude peknym spestrenim ponuky ;-)
zaujimave je ze audine vadilo oznacenie GQ3 v pripade qorosa ale SQ4 v pripade maserati im nevadi.... nechcem nejako na nic poukazovat ;-) len konstatujem ;-) zahada ;-)