Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Maserati Quattroporte S a S Q4: Návrat šestiválce, příchod čtyřkolky

43 komentářů

Avatar - flyboyeda
flyboyeda
No ze zadu to vypadá jako audi a audi má quattro podle mě lepší,audi má taky lepší interiér,takže bych šel do audi,není co řešit
Avatar - eXp10it
eXp10it
A navíc oproti koncernu hodně malý kufr, viz. co už jsem psal níže.
4bytelnýkola
jasně, kdo řeší audi nebo maserati sáhně jistě po audi :yes:
jossalito
>😁
webpaja
Ty vypadáš i zepředu jako znalec 😄 :yes:
s500
Ty zadni svetla jsou tak hrozna jako na audi. Ale na druhou stranu, kdo by chtel audi s tdi? A interie ma maserati podstatne lepsi nez Audi
Avatar - eXp10it
eXp10it
Pro mě má tohle auto nepoužitelně malý kufr, na octávii combi ztrácí 90 litrů!
Avatar - Dinar
Dinar
Pro tobě podobné se používá výraz troll, mně přijde lepší trotl, blb.
wolff
:yes:
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Chlapi, já z toho cítím ironii.
Avatar - Dinar
Dinar
Šmarja, právě pro tu slaboduchou ironii je to trollení trotla. :-!
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
To se nediv, letošním rokem se staly auta s kufrem menším než 600 litrů nedostatečné pro rodinu a jsou označovány jako manažerské. Znáš to, objem ničím nenahradíš, >😒]
Avatar - Ham.
Ham.
ze všech stran, snad jenom boční profil je trochu násilně natažený v partiích za B sloupkem, možná měli zůstat u délky starého QP které má boční profil tak akorát.
_MT_
Asi jim z průzkumu vyšlo, že zákazníkům chybí prostor v druhé řadě. Nebo si dělají místo pro menší sedan.
chester
>😒]
zlysoused
Tomuhle autu by slušel i 12ti válec, třeba ten z Ferrari FF.
wolff
No slušel, ale kdo by to koupil?
12 V jsou mrtvé a pomalu umírají i 8V. V této třídě určitě.
Avatar - Ham.
Ham.
jj, k luxusní třídě by se to slušelo
wolff
12 V už čekejme pouze u RR, Ferrari... a možná ještě u Bentley... Nikde jinde už asi nebudou...
Avatar - Ham.
Ham.
Má jej kompletní D3, mají jej Astony, má jej Lambo, nikdo od nich neustupuje, naopak, kdo chce image luxusního vozu tak jej má.
Avatar - Dinar
Dinar
Souhlasím s wolffem, V12 by slušelo spoustě aut, ale podívej na ne/prodeje Rapide, má-li mít qporte úspěch, musí být pořiditelné kolem tří mega, do 3,5 s osmihrnkem. V12 jsou už bohužel historie.
zlysoused
Tahle třída už je mi hodně vzdálená, takže dost teoretizuju, ale jak píše Ham. V12 má D3 a další. Kromě toho už těmihle motory disponuje koncernové Ferrari, takže by se snížily náklady na vývoj. Otázka je, jestli náhodou podobné auto neplánuje samotné Ferrari.
Avatar - Dinar
Dinar
D3 o V12 s další generací lux. sedanů přijde taky, na to klidně vsadím, V12 se možná udrží jako vrcholná motorizace top značek, tj. Ferrari, Lambo, Bentley, Rols možná Aston. Mase je o patro níže, Porsche level, potřebuje naopak větší masovost, nižší ceny, V12 pro ně nedává smysl, oturbené V8 z Ferrari je dostatečné lákadlo pro motorové fajnšmekry.
wolff
Dneska si sedíme bez připomínek. :yes:
Avatar - Ham.
Ham.
Nedělal bych paniku a už vůbec bych se nesázel, to dřív bude jezdit Barik ve foukaným šestihrnku. Nová S-kláda už je ohlášená s biturbem V12. A až budou nové generace A8/A9 nebo 7-er tak sdílení nákladů s Bentley a RR dává také jasný výsledek.
Avatar - Dinar
Dinar
Pravda, MB mi uniknul, jak připomíná MT, zabalili Maybacha tj. přijde Pullman, takže V12 alespoň pro Sklasse v této generaci (nové) nejspíš ještě zůstane. Ale u A8 nebo příští 7er je velmi nepravděpodobný.
_MT_
Myslím si, že nejohroženější je Audi/ Bentley. U Bentley nemají dvanáctiválce tradici, pokud vím. A vlajková loď dvanáctiválec nemá. Rolls Royce je celkem sázka na jistotu, takže je tu šance, že i BMW si ho ponechá (ostatně s nimi z D3 přišlo). A Mercedes bude e😜andovat nahoru, aby zaplnil díru po Maybachu, takže u něj nejspíš zůstane nějaký dvanáctiválec i v budoucnu.

Jednak pro takové auto nejsou moc zákazníci a pak pochybuji, že by nechali Maserati lézt Ferrari do zelí. Jak říkáš, patří o patro níže.
Avatar - beibej
beibej
nemyslím, že by tam patřilo. to ho tam spíš tlačí Ferrari.
_MT_
Pokud si je budou držet, tak budou prakticky dotované. Jen pro image. Lidi to nekupují. Měl jsem třeba celkem rád 600 u Mercedesu, ale většina zákazníků za ty peníze dala přednost 63 AMG. Takže 600 zmizí a zůstane jen 65. Je to vidět na SL a u S tomu podle mne nebude jinak.
Avatar - boost.
boost.
No byly informace, že letos má přijít SL 600... A také tu byly i na ACZ z zveřejněny fotky zakamuflované V222, která měla koncovky výfuku ne nepodobné těm ze stávající S 600. 😄
_MT_
Hej, tak to by mi udělalo radost. 😄 Uvidíme, jak ho nacení a jaký bude mít výkon. Právě nabídka 600 a 63 u končících vozů pěkně prověřila, jestli skutečně chceš dvanáctiválec.
Ondris
Možná je to z pohladu většiny hloupost, ale půjde tam dokoupit skibag? Protože Sklád a A8 vídám v lyžařských střediscích dost 😄
A když už to má tu čtyřkolku...
wolff
No.. nevím jak u tohodle, ale co vím, tak třeba FF ho má... >😁
A určitě časem bude v nabídce i zahrádka... >😁

Řešíte pikačoviny...
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Idealní auto pro karavan hahaha >😁
Ondris
Tohle není zdaleka ani taková pikačovina, jak si myslíš... 😉
wolff
Já už raději nemyslím...
>😁
fossadeileoni
suhlasim auto bez skibagu by som nekupil pre niektorych nevyhnutna vec btw mam zadokolku bmw a este sa mi nestalo aby som niekam nevysiel ked som siel na lyze (retaze ani nemam)
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
:yes: stvorkolka bude peknym spestrenim ponuky 😉

zaujimave je ze audine vadilo oznacenie GQ3 v pripade qorosa ale SQ4 v pripade maserati im nevadi.... nechcem nejako na nic poukazovat 😉 len konstatujem 😉 zahada 😉
Ondris
To je proto, že zaprvé to bude S_Q4, zadruhé model Q4 Audi vůbec nemá a zatřetí označení Q4 koncern Fiat používá někdy od roku '92. 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
co povies na toto: [odkaz]
Ondris
To bude až možná a navíc je to tak hnusný a jiný, že si s QP vůbec nemůžou konkurovat. >😒]
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
to znamena ze qoros je krajsi 😉
_MT_
Tady to spíš bude naopak. Italové nepoužívají označení Q2 a Q4 poprvé. Navíc je to označení pohonu, ne modelu.