Faceliftovaná Mazda 2 nepřináší převratné změny exteriéru; to podstatné se událo pod kapotou a na podvozku. Omlazenou "dvojku" jsme vyzkoušeli na vlastní kůži.
Cena je opravdu vyšší, to bez debat. Nicméně měl jsem jako náhradní vozidlo předfaceliftovou 2 půjčenou na víkend ( auto jsem měl na garančce ) a to auto mě přím o nadchlo!!! Né motor, pohodlí, velikost kufru :-) , ale to řízení !!! Opravdu jsem si to užil. V dané třídě bez konkurence!!!
Musim souhlasit. Ne nadarmo se ji rika mala motokara. Kdyz sem s ni jel poprve (1.3i 63KW) uplne sem za volantem ozil. Tak krasne ziva a hbita...
Jen ta cena je zas vedle. Budu doufat (za mazdu) ze ty ceny pomoci akci nejak shodej protoze jinak se u nas asi nebude moc prodavat a to je proste jedna velka skoda...
Ze jim to ale trvalo, zatimco v DE/A/PL byl tempomat dostupny od pocatku, tak CR/SR ho dostava az ted...
Cena GTA verze klesla o 40tkc, taky prijemna cena, ale s cenou zakladu by to chtelo jeste neco udelat...nicmene, myslim, ze nebude to dlouho trvat a prijde cenova akce, stejne jako ted klesly ceny Mazdy6 o 100tkc plosne.
Jinak uz se tesim na testovaci jizdu, jestli podvozek doznal v oblasti tlumeni nerovnosti takovych zmen, jako se zde popisuje a pritom neztratil nic ze sve ovladatelnosti a agility v predF/L verzi, je se na co tesit :-)
jen skoda, ze ty motory jsou ted mene dynamicke nez pred FL... Pro srovnani :
[odkaz]
Vsechny v zrychleni zpomalili a to vse jen diky podelanym emisim (resp. prodlouzeni rychl. stupnu). Kdo vi, jestli by treba neslo nejak v servisu ty prevody nejak zmenit...
Je mi z te zelene politiky uplne na bliti. Pritom emise jsou to nejmensi, co by je melo trapit...kde jsou oxidy dusiku, zdravi nejvice skodlive? Kde je prach produkujici brzdove desky a kotouce? Atd. Proste je to vsechno na h.... Nehlede na to, ze diky tomu EU od pristiho roku prijde o RX-8, TypeR, Legend a jine .... :no: