Všetko sa to krásne číta, teším sa na tie technické novinky. Mazda sa vydala svojou cestou, zdá sa, že vo všetkom. Je tu len jedna negatívna informácia. Časový horizont. Je to neskoro. Konkurencia nespí. Uvedenie všetkých noviniek by malo byť okamžité, v horizonte niekoľkých mesiacov. Je to škoda pre Mazdu. Aj keď verím, že to budú inovácie, ktoré značku posunú v kvalite opäť niekam inam.
Konkurence ale teprve bude takový vývoj začínat, zatímco Mazda má už vše připravené. Navíc mnohé prvky nejdou nasadit do současných aut. Těžko mohou změnit zavěšení náprav nebo dokonce celou strukturu karoserie u pár let starých šestek a trojek, to by byla ekonomická sebevražda. Motory a ostatní prvky budou přicházet nejspíše postupně a do doby platnosti Euro6 už bude fungovat komplexní Skyactiv.
Souhlasím , že tyto nové technologie jsou opravdu povzbuzující a konkurence opravdu nespí. Sám bych byl rád, kdyby koncepce Sky přišla mnohem dříve, na jednu stranu chápu, že nemůžou vypustit do světa nevyzkoušenou techniku, navíc evropani budou opět jako poslední, jelikož Mazda je v Evropě nedoceněná značka nabízející nové technologie a velmi pěkný design a evropani si raději kupují koncernově nedotažené passaty (viz. motory PDi) pak se není čemu divit že Evropa je pro Mazdu podružná.
Jinak doufám, že konečně bude mít Mazda schopný automat v kombinaci s dieselovým agregátem a ve vícero výbavách. :yes:
Mazda si za to muze v evrope dost sama. Netlaci modely do popredi jako napriklad ford a VW. Ackoliv ma mazda modely na vyborne urovni, lidi porad ziji v iluzich drahych servisu apod. Chce to velky PR a ne jen na prvni tri mesice prodeje... Nehlede na to, ze by meli ty auta cpat novinarum na testy - nemaji se za co stydet.
Naopak, vse zapada naprosto v pohode. Mazda 2 jak Mazda 6 maji po Faceliftu, takze je samozrejmosti nove konstrukcni prvky dat do nove generace techto vozu.
Jen mi trochu pripada zvlastni kombinace CVT a dvojspojky mam obavy zda nejde o spatny preklad. Jinak drzim palce.