Mercedes-Benz Arocs turbo-retardér-spojka: Dva do terénu
2
/
10
Prohlédnout znovu
Mercedes-Benz Arocs turbo-retardér-spojka: Dva do terénu
Mercedes-Benz Arocs turbo-retardér-spojka: Dva do terénu
|
acz
Turbo-retardér-spojka nevyžaduje od řidiče nic navíc, naopak mu dopřává komfortní manévrování při nízké rychlosti bez ohrožení životnosti spojky
|
acz
Po rozsvícení ikony TRC jsme mohli s plně naloženým vozidlem pomalu manévrovat nahoru či dolů nebo se s maximální intenzitou rozjíždět
|
acz
Postupné uzamykání diferenciálů mělo jednoduché ovládání
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
TRC má obrovský smysl i v prudkých klesáních, ve kterých dokáže bez zvýšených otáček motoru mařit 350 kW
|
acz
Demonstrace citlivého ovládání a extrémní životnosti hydrospojky probíhala po zastavení v prudkém stoupání
|
acz
Absence velkého chladiče za kabinou šetří místo pro nástavbu
|
acz
Hydraulickou spojku jsme nejvíce vyzkoušeli ve verzi 8x4, u které byla trakce na kluzkém terénu kritická
|
acz
TRC pracuje na bázi proudu oleje působícího na lopatky turbíny. Po deaktivaci dojde k vypuštění oleje do zásobníku, aby retardér nezvyšoval spotřebu nafty.
|
acz
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší