Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz E 200 CDI a E 200 CGI: Luxusní vyšší střední pod milion

Mercedes-Benz rozšiřuje nabídku motorů pro sedan třídy E o dva nové základní motory – dieselový E 200 CDI s cenou 999.600,- Kč a benzinový E 200 CGI za 1.022.210,- Kč.
Zpět na článek
15. 10. 2009 09:45
neregistrovaný "misiak"
15. 10. 2009 10:10
15. 10. 2009 10:18
neregistrovaný "misiak"
15. 10. 2009 10:32
15. 10. 2009 10:30
15. 10. 2009 11:53
15. 10. 2009 12:09
15. 10. 2009 12:17
15. 10. 2009 12:20
15. 10. 2009 13:17
15. 10. 2009 13:28
15. 10. 2009 14:09
15. 10. 2009 14:30
15. 10. 2009 14:37
15. 10. 2009 15:19
15. 10. 2009 15:36
15. 10. 2009 15:46
15. 10. 2009 13:20
15. 10. 2009 10:26
neregistrovaný "misiak"
15. 10. 2009 11:40
neregistrovaný "misiak"
15. 10. 2009 11:47
15. 10. 2009 11:57
neregistrovaný "misiak"
15. 10. 2009 12:10
15. 10. 2009 12:13
neregistrovaný "misiak"
15. 10. 2009 12:16
15. 10. 2009 12:38
neregistrovaný "misiak"
15. 10. 2009 12:39
15. 10. 2009 12:39
15. 10. 2009 12:41
15. 10. 2009 12:42
15. 10. 2009 12:47
15. 10. 2009 12:58
15. 10. 2009 13:03
15. 10. 2009 13:06
15. 10. 2009 13:07
15. 10. 2009 13:43
15. 10. 2009 13:08
15. 10. 2009 13:43
15. 10. 2009 14:57
15. 10. 2009 13:06
15. 10. 2009 14:55
15. 10. 2009 15:39
15. 10. 2009 15:49
15. 10. 2009 19:16
15. 10. 2009 12:04
15. 10. 2009 12:10
neregistrovaný "misiak"
15. 10. 2009 12:13
15. 10. 2009 12:25
neregistrovaný "misiak"
15. 10. 2009 12:29
15. 10. 2009 12:39
neregistrovaný "misiak"
15. 10. 2009 14:59
15. 10. 2009 12:46
15. 10. 2009 12:49
15. 10. 2009 13:07
15. 10. 2009 13:43
neregistrovaný "misiak"
15. 10. 2009 21:33
16. 10. 2009 10:04
neregistrovaný "misiak"
15. 10. 2009 09:45
alterntiva
vcera mi tu niekdo v diskusii pod Superbom dal otazku, co by som volil namiesto Superba (v rovnakej cenovej kategorii) ....tak tu je odpoved:
MB E 220 CDI namiesto Superb 2,0 TDI....ked som vyskladal podla cennika Skody vybavu na uroven MB, dostal som sa nad milion. A to Skode budu stale chybat prvky ako "Pre-Safe" a "Attention Assist"

skvela ponuka Mercedesu
:yes: :yes: :yes: :yes:

A radsej nenapisem svoje dojmy pri pohlade na Superb a nove Ecko, pretoze to by ma tu majitelia 1,2 HTP rozniesli urazlivymi prispevkami a oznacili by moj nazor ako nacionalisticky orientovany, zaujaty, atd....takze nazor na MB nenapisem ...vsak si prezrite tie fotky a posudte ;-)
Rozbalit vlákno
17
15. 10. 2009 10:10
Re: alterntiva
Pockej ted te zacnou varit na cenach servisu, ktery se lisi tak zhruba o 300 korun na hodinu ;-)
neregistrovaný "misiak"
15. 10. 2009 10:18
Re: alterntiva
vzdy si nieco najdu :-) ak uz nic, tak aspon to, ze 2,0 TDI dosiahne rychlost 220km/hod a 200CDI len 210km/hod >:D ako keby kazdy den jazdili 220 ;-) ;-)

Mam MB, moji rodicia maju tiez MB a uz aj stryko a servis navstevujeme len kvoli prehliadkam na rozdiel od Skodovioek, ktore mame vo firme ...
15. 10. 2009 10:32
Re: alterntiva
Tady nejde o rychlost, ty rodici :-)
15. 10. 2009 10:30
Re: alterntiva
No tak cilovy klient Superbu je trochu jiny nez u Ecka. Tohle je varianta tak pro taxikare, nebo movite duchodce. M-B by mel zustat vzdy dustojny vuz a tento motor dustojnost a nenucenost pohybu nezajisti.
Nevim v jakem ceniku lovis, ale Supa pres mega znamena mit plnou naloz.
15. 10. 2009 11:53
Re: alterntiva
200 CDI je na E-Klasse slabá, ale s tím benzínem 200 CGI v kombinaci s manuální převodovkou by to nemuselo být tak zlé. Kdo jezdí převážně město + dálnice řekněme do 160 km/h, asi by mohl být spokojen...

Nicméně pro Mercedes velikosti E-Klasse by to už spíš chtělo šestiválec, čili 350 CGI. :yes: Jenže ten zase není s ruční převodovkou :no: což pokládám za jednu z chybiček v nabídce Mercedesu (a některých dalších konkurentů). Třeba Saab 9-5 nabízel a nabízí i silné benzínové motorizace s manuálem. :yes:
15. 10. 2009 12:09
Re: alterntiva
Clovece, ja bych uz manual nechtel a tim min v Mercedesu. A to jsem si minuly rok v Italii par dni pojezdil s novym SLK s manualem a takovou presnost jsem doopravdy necekal, lehke, prijemne, presne... Nicmene manual beru uz dnes jako spis nutne zlo u nekterych motorizaci ;-)
15. 10. 2009 12:17
Re: alterntiva
Proti gustu... Já zase nemusím automaty, a to jsem jich taky pár vyzkoušel, včetně moderních ZF (v BMW) a koncernových DSG.
15. 10. 2009 12:20
Re: alterntiva
Jasan :-) . Jinak CGI si myslim je vyborny motor. A urcite radsi nez upocena 200CDI ;-)
Avatar - Dinar
15. 10. 2009 13:17
Re: alterntiva
Souhlas, 250cgi jsem už jel, a je to naprosto dostačující motorizace z hlediska dynamiky, a projevem tak kultivovaným, že naprosto neuráží, byť v chodu motoru (mechanický zvuk)absenci dvou válců postřehneš. Z toho jaký byl rozdíl (minimální) u minulých verzí přeplňovaných 1,8 u MB v dynamice, bude i ta základní 200cgi určitě použitelná, za ty peníze výborná nabídka, jen to chce přihodit automat. ;-)
15. 10. 2009 13:28
Re: alterntiva
Ja Ti nevim, pri srovnani se Supem >:-[]
Avatar - Dinar
15. 10. 2009 14:09
Re: alterntiva
Já vím, éčko nemá twindoor, ale není to úplně špatné auto. >:-[]
15. 10. 2009 14:30
Re: alterntiva
se mi u Éčka sice moc nelíbí zadek, ale myslím, že bych to rozdýchal, i bez automatu, i bez twindooru >:-[]
Avatar - T613
15. 10. 2009 14:37
Re: alterntiva
u éčka se mi vůbec nelíbí zadek, a jestli bude nová 5 vypadat tak jak mi poslal Pája... sbohem Éčko
Avatar - jurajos
15. 10. 2009 15:19
Re: alterntiva
Neseparujte sa chlapci...poslite aj nam! ;-)
15. 10. 2009 15:46
Re: alterntiva
hoď link rovnou sem! ;-)
Avatar - JFK
15. 10. 2009 13:20
Re: alterntiva
klacek do Mercedesu nepatří, obzvláště u šestiválce a výš :no:
15. 10. 2009 10:15
Kulantní nabídka.
Kdo by si počátkem devadesátých pomyslel, že jednou bude u nás Ečko takhle dostupným autem.
Rozbalit vlákno
32
neregistrovaný "misiak"
15. 10. 2009 10:26
Re: Kulantní nabídka.
ja som si nikdy nepomyslel, ze za auto nizsej strednej triedy (Octavia 2,0 TDI, Combi, Elegance) dame 769 000 Sk)a ani som nikdy nepomyslel na to, ze za rovnake peniaze uz kupim akukolvek inu znacku a niektore dokonca v strednej triede 8-s
(kupovane v roku 2007)
Avatar - iudex
15. 10. 2009 10:43
Re: Kulantní nabídka.
No Ty si asi jediný majitel (?) Mercedesu v CZ a SK, ktorý má potrebu v kazdom príspevku si kopnút do Skodovky. Podla mojich poznatkov majitelia M-B sú jaksi "nad vecou" a ak sa porovnávajú, tak s Audi, BMW ci Lexusom. Nik vsak nemá tendenciu utvrdzovat sa v tom, ako je jeho Mercedes lepsí ako Skoda...
15. 10. 2009 10:47
Re: Kulantní nabídka.
Majitel? Pise prece rodice :-) Ne vzdy se s doyenem diskuzi shodnu (coz je samozrejme normalni), ale zcela se ztotoznuji s tvrzenim, ze predstava nekterych pisalku, jak nasetri v potu tvare mega a pelasi pro M-B vyssi stredni je naprosto licha ;-)
Avatar - iudex
15. 10. 2009 10:55
Re: Kulantní nabídka.
Ved preto písem otáznik.
Ale ono takí ludia sú. Má to výhodu v tom, ze potom sa dá za dobrú cenu kúpit v aukcii auto zabavené lízingovkou takémuto optimistovi. ;-)
15. 10. 2009 11:00
Re: Kulantní nabídka.
Pokud s nim nejezdil jako s Trabantem, ktery do te doby vlastnil ;-) .

Nejak si neumim predstavit cloveka, ktery vyjde ze sourumu Skodovky a leti za roh k Mercedesu :-)
Avatar - iudex
15. 10. 2009 11:07
Re: Kulantní nabídka.
Presne; v ekonomickej teórii sa tomu hovorí, ze tieto dve autá nie sú komplementárnymi statkami.
15. 10. 2009 11:03
Re: Kulantní nabídka.
To si samozřejmě nikdo nemyslí. Jde o to, že v dnešní době jsou auta ve srovnání s počátkem 90. let neuvěřitelně dostupná.

Nevím jak moc tu dobu pamatuješ, ale v té době bylo pro většinu lidí cokoliv nového ze "západu" luxusním vozem, i třeba nové Uno. Nové Fáčko tehdy stálo cca 30ti násobek průměrného platu. Dnes stojí nové Ečko cca 45ti násobek průměrného platu, nová Fabia jen jeho 10ti násobek.

Jistě, nedá se to tak úplně zjednodušit, vzrostly jiné náklady, ale obecně si žijeme jako prasata v žitě.
15. 10. 2009 11:14
Re: Kulantní nabídka.
Pocatek 90-tych let nema smysl zminovat. protoze jde o modelove neporovnatelnou situaci, na kterou se kupodivu pamatuju, protoze jsem ji vnimal jiz temer dospelyma ocima ;-) .
Chces srovnavat naklady na porizeni PC tenkrat a ted, mobil NMT s nabidkou nyni? To je prece hloupost a misiak to rozhodne nemyslel jako ty, nebot se trochu obavam, ze datum jeho vyroby bude nekde v letech, o kterych tu piseme :-)
Avatar - Dinar
15. 10. 2009 13:18
Re: Kulantní nabídka.
:-) :yes:
15. 10. 2009 11:08
Re: Kulantní nabídka.
:-) Svět plejstejšnu a svět reálných aut (a reálného života) je přesně to samé jako sledovat biják Barbar Conan a... pak dostat před kinem facku od prvního kapsáře.

Je to přesně jak píšeš, ti kluci si vůbec neumí představit, jak to u nákupu aut chodí. Oni na to nazírají (logicky) jen izolovaně přes tu číslovku, přes cenu. Porovnají dvě číslovky a mají jasno. Život jako takový, na to ještě nemohou dohlédnout.

Vzpomínám si, jak jsem někdy v jejich létech ležel doma na gauči a přepočítávál kurs západoněmecké marky, neb jsem se dozvěděl, že Porsche 924 stojí třicet tisíc marek... představoval jsem si to tak, že jako bych šel dělat jednou tiráka a střádal těch tři sta tisíc kaček v kursu 1:10 a pak jako až bych je všechny měl, že bych si šel toho Poršáka koupit. Pominu-li nereálnost v podobě propasti železné opony, je vidět, že kluci na celém světě jsou stále stejní :-)
15. 10. 2009 11:20
Re: Kulantní nabídka.
Nejenom, ze nevi to co popisujes ty, oni si dost dobre neumi predstavit, ze znacka vozu do jiste miry odpovida spolecenskemu postaveni jejiho majitele (vim, ze ted budou extremisti psat vekslaky). Jestlize se nekdo zivy servisem, nebo cimkoliv urcenym pro nizsi prijmove skupiny, pak logicky nebude parkovat pred firmou Medveda, pokud je o tridu vys zvoli mensi prestizni, nebo vetsi bezny model a u top si zase nedovoli prijet na jednani se skodovkou.
U zamestnancu to v zasade kopiruje to same a navic i zobrazuje obor ve kterem se cini.

Jo a jeden zubar mel v 80-tych v sousedstvi Sciro... a kolikrat jsem kvuli nemu prepocitaval ceniky nemeckeho Autokatalogu ani nespocitam :-)
15. 10. 2009 11:31
Re: Kulantní nabídka.
:-) :yes:
Avatar - Dinar
15. 10. 2009 13:19
Re: Kulantní nabídka.
:-) :yes:
15. 10. 2009 11:59
Re: Kulantní nabídka.
No a ten postup "pár let pracuju - našetřím (popř. s pomocí nějaké investice rozmnožím)- jdu si koupit auto" se ti zdá špatný nebo nerálný v čem? Sice tak asi nepostupuje většina kupců nových Mercedesů, ale jinak na tom nevidím nic tak divného.
15. 10. 2009 12:07
Re: Kulantní nabídka.
To urcite ne, ale myslet si, ze dam dokupy do koruny potrebnou castku a vyrazim na nakup je malinko zcestna :-)
15. 10. 2009 12:20
Re: Kulantní nabídka.
Jasně... Ale mimochodem jsem už taky viděl platit u dealera za nové auto asi 800 tis. Kč přinesených v hotovosti v igelitce z Billy :-)

Dodávám, že to bylo už v tomto tisíciletí.
15. 10. 2009 12:23
Re: Kulantní nabídka.
Ja spis slysel a nejen o 800k, ale temer 2x vic :-) . A ta prupovidka pokracovala dal, nebot s klientem jednal majitel autosalonu, ktery mu odmitl prodat vuz nebot klient nebyl jaksi cilova skupina, takze fesak udajne zmizel a prisel pak s taskou necpanou penezi a majitel ho vypoklonkoval znovu. Ale co na tom bylo pravdy nevim, tyhle zkazky litaji :-)
15. 10. 2009 12:31
Re: Kulantní nabídka.
Tak já to viděl na vlastní oči, chlapík přišel (pěšky), igelitku Billa v ruce, vysypal z ní ty peníze na stůl u pokladny a šel si převzít nové auto :-)
Avatar - Ricardo
15. 10. 2009 12:41
Re: Kulantní nabídka.
Tak to si majitel autosalonu moc nepomohl... ale každý je strůjce svého štěstí :-)
15. 10. 2009 12:43
Re: Kulantní nabídka.
jak se to vezme ;-) . Asi nebudes chtit, aby ti v prodejne D&G stali zakaznici, kteri chvili predtim vybrali kabelky jinym :-)
Avatar - Ricardo
15. 10. 2009 13:02
Re: Kulantní nabídka.
Tak to už je otázka vnímání. Pro mě je Mercedes normální značka co jede na počty prodaných, není to Ferrari aby se kolem toho dělaly "tanečky". Navíc jak říká Bohumil Stejskal "víš ty kolik...može mít peněz?". A jeden odmítnutý zákazník může dalších 20 odehnat, jen proto, že prodejci nepřišel s hotoostí v tašce a bez obleku dost nóbl.
15. 10. 2009 13:05
Re: Kulantní nabídka.
To neni o vzhledu, obleceni, nebo penezich, jen o stylu obzivy.
Avatar - Ricardo
15. 10. 2009 14:09
Re: Kulantní nabídka.
Peníze nesmrdí...
Avatar - Dinar
15. 10. 2009 14:38
Re: Kulantní nabídka.
Zkus to říct na finančáku. :-) ;-)
16. 10. 2009 07:31
Re: Kulantní nabídka.
No právě finančáku peníze vůbec nesmrdí ;-)
Avatar - Dinar
16. 10. 2009 09:17
Re: Kulantní nabídka.
Ty které jim pošleš ne, kolem těch, které máš na účtě ale čichají, a stačí jen malý smrádeček... ;-)
16. 10. 2009 09:44
Re: Kulantní nabídka.
Vím, o čem mluvíš... :-)
15. 10. 2009 14:42
Re: Kulantní nabídka.
O stylu obživy? Pájo, chceš mi tvrdit, že všichni nový zákazníci MB (a i jiných drahých značek) se živý poctivě vysokosofistikovanou činností? Tak by to možná chtěli, ale...
16. 10. 2009 09:46
Re: Kulantní nabídka.
Ale no tak. Téma paušalizování se tady už jednou probíralo ;-)
16. 10. 2009 10:00
Re: Kulantní nabídka.
no právě, já jsem reagoval na paušalizování kolem "dobrých" zákazníků MB ;-)
15. 10. 2009 12:44
Re: Kulantní nabídka.
No, co jsem zaslechl, tak Mercedes v CR pry proda pres 50% aut za hotove, i kdyz se to oficialne nesmi (pri castce vyssi nez 15k EUR). Vetsina z takovych kupcu jsou pak pry ruzni ruskojazycni typci.
15. 10. 2009 14:45
Re: Kulantní nabídka.
tak to jsou přesně oni - za mládí doma snili nad plagáty Avto Vaz a Moskviče, pak přišli do ČR makat na stavbu/do kuchyně restaurací, strádali korunky až si nastrádali na nového Medvěda :yes: >:-[]
neregistrovaný "misiak"
15. 10. 2009 11:40
a je to tu:
Majitelia HTP sa zase zhrkli, aby tu prezentovali ich prostoduche, neobjektivne a netrefne poznamky pod moj nazor :-|
Ani jeden z nich nenapisal nic k ponuke Mercedesu (resp. k akcnej ponuke), namiesto toho vsak polemizuju a teoretizuju nad moznymi variantami mojej osoby ;-)
Ach jaj a potom idu mna sudit, ci som nad alebo nie nad vecou. Ako majitel MB som nikdy nemal potrebu navstivit predajcu Skody, avsak ked sa vyberali auta pre nasu pobocku bol som prehlasovany 6:1 v prospech Skody. Neviem preco, lebo tie ceny boli v danej triede najvyssie a kvalita ...hm radsej som ticho. Ak to spravne chapete, tak my si nemozeme dovolit aby nam auto stalo v servise. Za kazde vozidlo musime brat nahradne z pozicovne, cize dalsie naklady. V sucasnej dobe musime setrit na vsetkom a my platime vozidla z pozicovne!! Nebojte, moja averzia nevychadza z mojho "udajneho" komplexu, avsak z realneho zivota. Viem, ze 2,0TDI nebola stastna volba a preto tie poruchy, ovsem to nam nikto nepovedal pri vybere.
Skuste sa uz zamysliet nad tym, ze averzia nemusi vychadzat z osobnych komplexov, narodnostnych rozdielov a pod. Moja averzia je zalozena na osobnych skusenostiach a faktoch.
To, ze mam vozidlo znacky akej mam, to nehra v mojej averzii ziadnu rolu. Kludne si v buducnosti kupim nieco ine, co bude mat dobre referencie ...Honda, Mazda, mozno FORD, PEUGEOT, KIA, atd. Znacka nie je podstatna....dolezita je to, co za svoje financie dostanem a ako to sluzi, ake to ma dalsie naklady.
Keby sme boli vtedy kupili KIE a mali s nimi problemy, tak by som asi hanil KIU a nie Skodu.

Piste prosim k veci, vyjadrujte sa k clanku a nie k mijim prispevkom, o to vas neziadam a v podstate su mi vase nazory ukradnute (teda tie primitivne, provokacne a OT).
Ja si svoj nazor vyjadrim vzdy, ako ho budem citit a je mi jedno, ake reakcie ozranov sa tu strhnu!

P.S. v showroome Skody som nebol, priviezli nam Superby na 2-dnove testovanie.
Rozbalit vlákno
34
Avatar - T613
15. 10. 2009 11:47
Re: a je to tu:
kdyby jsi věděl co ti dva majitelé HTP mají v garáži, tak by jsi po té noční poluci musel vymalovat
neregistrovaný "misiak"
15. 10. 2009 11:57
Re: a je to tu:
mne je uplne jedno, ake ma kto auto! Uplne jedno. Ja si utvaram svoje nazory na zaklade osobnych skusenosti a momentalne je na tom zle Skoda.
Prajem im vsetkym vozidla omnoho drahsie a lepsie ako maju doteraz, budem len rad, pretoze ma tesi, ked vidim uspesnych ludi a dari sa im. Ver tomu, ze keby som mohol, vsetkym HTPkarom doprajem Veyrony! Ja nemam problem so zavistou, nemam problem si priznat svoje slabiny a nemam problem vzdat uctu ludom, ktori dosiahli viac ako ja!

Napis nazor k clanku a budem si ta vazit nech mas v garazi Forman alebo Veyron!

Navyse som Superba pochvalil, pretoze som ho dva dni skusal. Je to vyspele auto, hoci ho tipujem viac pre firmy ako pre rodiny. Ceny su sice v zaklade dobre, ovsem priplatky su velmi vysoke. Ja osobne budem sledovat pocinanie si Superbov v praxi a ak sa do dvoch rokov ukaze, ze su spolahlive a daju dobru ponuku, osobne ich zaradim do vyberu pre nasu spolocnost.
15. 10. 2009 12:10
Re: a je to tu:
Porad nejak nedavam proc pletes pod Mercedesem skodovky...asi nekde chyba v obvodech :-)
neregistrovaný "misiak"
15. 10. 2009 12:13
Re: a je to tu:
:-) to snad nemyslis vazne!?
Vstupil som do clanku, ktory prebera akcnu ponuku mojej oblubenej znacky. A napadla ma odpoved na vcerajsiu otazku. Este nechapes?
15. 10. 2009 12:16
Re: a je to tu:
Ne, protoze jsem zadnou otazku necetl :-) Jen tvrdim, ze volit mezi Supem a Eckem je mimo uroven, kterou dokazu pochopit.

Paklize budu alternovat Ecko, podivam se k BMW, popr. Audi, Volvu, Saabu, Jagu.
neregistrovaný "misiak"
15. 10. 2009 12:38
Re: a je to tu:
Sup zaradila sama automobilka medzi luxusne limuziny a taktiez media typu auto.cz tam supa zaradily. ;-) ;-)
15. 10. 2009 12:39
Re: a je to tu:
To bylo u Sup I., druha generace je diky rustu stredni tridy razena prave tam. Mimochodem, prvni generace Hyundaie Sonata byly take ve vyssi stredni...
Avatar - T613
15. 10. 2009 12:39
Re: a je to tu:
Názor k článku? K čemu sím tě? >:D
Tak jo můj názor je, že dát přednost E-klasse edice "Hele vole já mám éčko" před C300 4Matic může jen ..
15. 10. 2009 12:41
Re: a je to tu:
Sprostaku! >:-[]
Avatar - T613
15. 10. 2009 12:42
Re: a je to tu:
já? já nic nepsal! Sám jsi sprostý! >:-[]
15. 10. 2009 12:47
Re: a je to tu:
Psychologicky rozbor prispivatele T613:

Dve tecky ve vyse pridanem prispevku mohou v pripade lehce zdeformovaneho socialniho citeni a lehce premotorovane osobnosti dotycne osoby znamenat nektere z telesnych otvoru vyskytujich se obvykle ve spodnejsi casti tela lidskeho ;-) >:-[]
Avatar - marek.g
15. 10. 2009 12:58
Re: a je to tu:
no tak hoši klid.děláte tady z diskuze Webový kanál...s takovými výrazy jděte laskavě do pr.... >:-[]
15. 10. 2009 13:03
Re: a je to tu:
My to tak tady na Morave mame, ale ani jeden z nas nenapsal nic neslusneho a do Prahy az pristi tyden :-)
Avatar - T613
15. 10. 2009 13:06
Re: a je to tu:
bacha na to já jsem Slezan! >:D
15. 10. 2009 13:07
Re: a je to tu:
Ja bych ti i veril, ze to mas v OP! >:D
Avatar - T613
15. 10. 2009 13:43
Re: a je to tu:
to bohužel nelze, ale při s čítání lidu se ke svému původu hrdě hlásím! >:D
Avatar - marek.g
15. 10. 2009 13:08
Re: a je to tu:
eště,že nejsi Prajzak >:-[] maš štěstí jak cyp
15. 10. 2009 14:57
Re: a je to tu:
koukám, že už nejsi na Hatelistu :yes:
Avatar - marek.g
15. 10. 2009 13:06
Re: a je to tu:
synek nes.er mě ja sem chlopek z Ostravy a ni žadny Švéd.sem tu jen dočasně ;-) >:-[]

p.s esli se chystáš do Práglu tak by sme mohli spáchat i s Pierroušem a Kukem nějaké pivko...
15. 10. 2009 14:55
Re: a je to tu:
a platí ten, kdo přijede na nejdražší káře!

Pája si kvůli jednomu pivku určitě koupí Matize >:-[]
15. 10. 2009 15:39
Re: a je to tu:
Radsi vlakem hosi :-) jsem chudy student
15. 10. 2009 15:49
Re: a je to tu:
tak to máš asi dobrý prospěch, protože to stipko co dostáváš je asi slušné >:-[]

Nemusíš si platit extra vlak kvůli nám ;-)
Avatar - marek.g
15. 10. 2009 19:16
Re: a je to tu:
si koupíš rovnou Pindolinou? :-O >:-[]
15. 10. 2009 12:04
Re: a je to tu:
Vazeny misiaku, zajiste jsi si vsiml, co jsem psal nahore k teto nabidce, proto tve rozepsani postrada smyslu. Souhrn, mi rodicove maji, mame na firme, Kia, Mercedes, Peugeot a dalsi shluk nesourodych informaci pouze potvrzuje me domnenky.
Ne kazdy, kdo se kriticky vyjadri musi nutne jezdit v HTP a pokud jsem si vsiml jako prvni jsi srovnaval M-B a Skodu prave ty, tudiz laskave sklidni hormon a zkus do svych prispevku vclenit vice pokory.
Ja na rozdil od tebe nepisu nesmysly o poruchovych motorech znackach a podobne, nebot vim, ze poruchovost je do znacne miry ovlivnena pristupem a peci k vozu a krome konstrukcnich vad, ktere se sem tam objevi u vsech vyrobcu je uroven spolehlivosti soudobych vozu v zasade na velmi podobne urovni.

P.S.: tech Superbu vam privezli kolik? Ze by celou flotilu? :-)
neregistrovaný "misiak"
15. 10. 2009 12:10
Re: a je to tu:
3 ks.

Vcera mi niekto polozil otazku, co by som volil namiesto Superbu. Dal som odpoved. Dva modely, rovnaka cena .......
15. 10. 2009 12:13
Re: a je to tu:
Me se predevcirem v pekarne ptali co by jsem volil misto dvou housek. Dal jsem jim odpoved. Dve jina peciva, stejna cena .....
neregistrovaný "misiak"
15. 10. 2009 12:25
Re: a je to tu:
ja by som zvolil tmave pecivo, kedze je "in" a udajne zdravsie a housenky su z bielej muky, ktora nie je odporucana odbornikmi ;-) ;-) ;-)
15. 10. 2009 12:29
Re: a je to tu:
Na to fakt nemam... >:D :yes:
neregistrovaný "misiak"
15. 10. 2009 12:39
Re: a je to tu:
>:D :yes: :yes: :yes:
15. 10. 2009 14:59
Re: a je to tu:
ty pana, jaký flame som sposobil včera svojím mierne humorne mieneným dotazom, hoši, už sa nič nebudem pýtať bo sa mi tu zahlušíte >:-[]
Avatar - Ricardo
15. 10. 2009 12:46
Re: a je to tu:
Souhlasím s tebou, ale taky nevidím Superb a Mercedes E jako dvojici co se může objevit ve finálním výběru. Když pro nic jinho tak kvůli designu >:D
Nicméně, že u některých značek platí, že jejich auta jsou stejně drahý jako srovnatelná (co do velikosti ,motoru a výbavy) prémiovka je neoddiskutovatelný fakt.
15. 10. 2009 12:49
Re: a je to tu:
Na to staci lehce prizdvizene oboci a jemne, ale znatelne... "to snad nemysli vazne", pokud nepomuze ani toto, pak doporucuji elegantni otocku a jit jinam :-)
Avatar - Ricardo
15. 10. 2009 13:07
Re: a je to tu:
No tak třeba uvažovala policie - Semírovo BMW nebo Passat bez omezovače? >:D
Ale dovedu si třeba představit, že někdo uvažuje různé kombíky 4x4 bez ohledu na značku. Stanoví si cenu a výbavu a hledá jestli mu líp vyhovuje VW, Mercedes, BMW, Subaru, Volvo nebo bezpohlavní Škodovka na které nikdo nepozná, že stála tolik... proč ne.
15. 10. 2009 12:35
OT: R8 dotane juniora
[odkaz]
Rozbalit vlákno
6
Avatar - T613
15. 10. 2009 12:41
Re: OT: R8 dotane juniora
to vypadá dobře
neregistrovaný "misiak"
15. 10. 2009 13:43
Re: OT: R8 dotane juniora
fajn audinka :yes:
Avatar - Plautus
15. 10. 2009 13:50
Re: OT: R8 dotane juniora
som sa zľakol, že mu dajú nelakované nárazníky a 13" kolesá >:D pekné bejby, chcelo by to do produkcie nechať všetko tak, ako je to v koncepte.
15. 10. 2009 14:03
Re: OT: R8 dotane juniora
Jsem zvedavej, kdy s novym stylem svetel prijdou, na A8 to jeste nevidim
Avatar - Dinar
15. 10. 2009 14:18
Re: OT: R8 dotane juniora
Asi ne, ale původně tam byl nějaký pokřik, že nová A8 už bude plnoledková.
15. 10. 2009 15:37
Re: OT: R8 dotane juniora
Ze spy pics to na to fakt nevypada, na druhou stranu byla A8 vzdy technologickym tahounem.
Avatar - Ji/Ri
15. 10. 2009 21:33
TO misiak a ...
jemu podobní vyspělci. Srovnáváš nesrovnatelné. To není jako jet krátkou Karosou nebo Maďarem v bufetu.... SII za ty peníze koupíš v plné palbě, 4x4, skurka, navi, špičkový 6-ti hrnek, atd. atd. atd. Medvěda v podstatě (byť velmi dobré), ale jiné výbavě zvané "holásek". Dále přijeď na jednání v Medvědu...."hmmm, medvídka sis koupil....tě asi dobře platíme..."....závist je hnus ať v čr, sr nebo jinde, pouze míň nebo víc. svez se s2 a MB - tak jak srovnáváš....se ti srolujou ponožky jak budeš kroutit hlavou.....jinak pro tebe - nemám htp a první škoda, ve které jsem od dětství jel, je právě ten sup. :-! :-! :-!
Rozbalit vlákno
7
16. 10. 2009 08:44
Re: TO misiak a ...
Prijed na jednani o vetsi castce penez s bankou v Supu a situace je jinde ;-)
Avatar - Dinar
16. 10. 2009 09:19
Re: TO misiak a ...
Jednat o větší částce peněz musí přijet banka za tebou. ;-)
16. 10. 2009 10:04
Re: TO misiak a ...
ale bankéři musí přijet v MB, ne v Supu >:-[]
16. 10. 2009 10:34
Re: TO misiak a ...
A jednání začít ve stylu "što, málčik, ty něchóčeš zaplátit? Ty zaplátiš!" >:D
Avatar - positivemind
16. 10. 2009 09:01
Re: TO misiak a ...
Nevím, jak je to s těma cenama, zkoumat to nebudu, ale k té závisti.

Některým lidem je u zadku, co si o něm říkají druzí. Je svůj, má svůj styl, nemají tendenci poklekávat před ostatními. Kdybych měl milion, koupil bych si teď nejsnobštější auto, co by se mi naskytlo. A to si nic nekompenzuji :-) jen rád provokuji své okolí, užívám si maximálního možného komfortu. Mohl jsem si koupit Octavii, BMW řady 3, staršího V8 Mercedesa, ale já si zvolil auto, co se půlce lidem líbí a půlce nelíbí.

Je to o drzosti k ostatním, stejně jako kreativní osoby stylu Prchal (asi nic neřekne).
16. 10. 2009 10:37
Re: TO misiak a ...
Jj, někdy určitý druh rebelství není na škodu. Ale nesmí z toho vzniknout póza. Pak to vyznívá trapně
Avatar - positivemind
16. 10. 2009 11:28
Re: TO misiak a ...
:yes: souhlas