tahá pilku, S-Klasse je etalonem této třídy, a kdokoliv s ambicí zde uspět, musí s ní být srovnatelný v každém ohledu, ale to samo o sobě nestačí, musí ještě přinést něco dalšího svého osobitého. To se zatím podařilo jen BMW a Audi, a situace v prodejích také koresponduje s tím, kdo z nich má aktuálně nový model, tedy 08 dopadl pro MB, i když klobouk dolů před A8 při jejím věku, a rok 09 bude rokem BMW7, aktuální novinky a auta které momentálně představuje v této třídě to nejlepší. ;-):yes:
Tak s tím bych si na 99% procent nebyl tak jistej.... BMW7 v luxusní třídě NIKDY nebude mít na MB. To, že to jede jak kupé je majitelům těhlech aut putna, tyhle auta se kupujou pro pohodlí a reprezentativnost a MB Sklasse je POJEM. Úspěch AUDI se dá říct jen jedním slovem, dokonalý marketing. Jak řekl Jeremy MB S žehlí nerovnosti, že buhví jestli rolls to umí stejně.
Zavolej do BMW a MB, že jsou to hlupáci, kteří neumí marketing. Bože, kdy už sem přestanou psát troubové tvého typu. A to, že "BMW7 v luxusní třídě NIKDY nebude mít na MB", to jste rozhodli s klukama včera na schodech před panelákem nebo ti to řekla vědma? :no:
Ty troubo co se do mě navážíš?? Až si na nějakého z těch zmíněných vyděláš a pořídíš pak na to přijdeš, limuzína je pojem pro komfort, bezpečnost a reprezentativnost a to je MB Sklasse, tak mi vysvětli proc se prodává Sklasse nejvíc? Proč si je kupujou šejkové? Oligarchové? Světský? A proč je všude symbolem luxusu a prestiže? Protože je to Mercedes Sklasse s historií a proti tomu BMW ač je třeba lepší ZATÍM nemůže bojovat.
A s tim marketingem AUDI mi každej kdo se v tom trochu vyzná dá za pravdu, proč si myslíš, že je AUDI u nás na všech větších akcích? MFF Karlovy Vary, když přijedou VIP vozej je AUDI, vláda jezdí v AUDI, VIP service AUDI atd atd atd.... je to prostě výborně udělanej marketing, MB zkoušel podobné věci s Neumanovou a Bílou, ale u AUDI to je vondráčková, Mareš, těžkej pokondr, telička a dále. To samé o jejich novejch modelech aut, do světe křičej mraky věcí co nejsou pravda namátkou: nejsportovnější sedan, první auto s celohliníkovou kastlí, nejlepší SUV ( mi připomíná co Jeremy Clarksson řekl o Q7 >:D >:D D ).
Takže na závěr PANE, nechte si své útočné kecy, nikdo na ně není zvědavej a pokud se neumíte bavit věcně tak si tohle běžte povídat do 4ky hospody mezi vrstevníky :-!
V první větě jsem napsal, že S-klasse je etalonem dané třídy. Máš nějaký problém s chápáním slova etalon? Zjevně ano, jinak si to tvoje blábolení o šejcích těžko vysvětlit.
A pokud si myslíš, že za úspěchem A8 stojí propage formou VIP cars na MFF, nebo protože v ní vozí Mareše, pak tvé vidění světa opravdu odpovídá tomu hošíkovi ze schodů před panelákem. Ale znova říkám, cinkni do MB, že máš pro ně recept, jak na 7er a A8, oni totiž nic podobného neznají, MB na žádné akce VIP cars neposkytuje, ani esklády nepoužívá žádná vláda na světě, určitě se ti ozvou děkovným dopisem.
Jestli máš problém se 7-er nebo A8, tvoje věc, jen se nediv, že ty tvé světácké soudy ve stylu "BMW7 v luxusní třídě NIKDY nebude mít na MB" jsou znalým lidem k smíchu. ;-)
tak já jsem ochoten se stát hríčkou v rukou marketingových žraloků - klidně si svojí ***ku budu vyvážet v A8 nebo S-Classe, dokonce jsem ochoten se propůjčit i BMW :-!
MB dává jen fotku bez podpisu, proto se A8 dotahuje, ale ke každé sedmě bude od druhého kvartálu fotka Bílé nahoře bez, tak jen sleduj tabulky prodejů a uč se marketingu. ;-)
Ty magore co si o sobě myslíš? Si asi papal šalamounovo ** že? Je vidět, že o tom strašně moc víš. Chceš snad popřít marketingovou hru AUDI? Ty jejich kecy jsou na každém rohu, reklamy všude a tak dále. A8 je jistě kvalitní a velmi dobrá, těží z quatra a z toho povědomí (MB a BMW auta pro xxxxxxxxx).
Mareš se A8 nevozí, maximálně na svojí svatbu, jinak má R8, Cayene turbo, 360 Ferrari a Monika jezdí RR sportem v bílé metle. K té Bílé, tak ta s audinama má toho společnýho fakt hodně :D, ta je kovaná "mercedesofilka".
Jo žádná vláda nejezdí Mercedesama? A co třeba naše 2 ministerstva? CO třeba Německý Bundes.... a tak dále. Věř mi, až vystrčíš nohy za hranice ( otázka jestli máš v čem >:D ) tak se pořádně porozhlédni.
Já si klidně do MB cinknu, ale nic jim radit nebudu, spíš si tam pokecám se známejma a dozvím se zajímavé věci, oni totiž tohle nepotřebují je prodává ta značka " Mercedes-Benz".
Závěrem k té BMW 7. Říkám, že 7ma v otázce priorit luxusní třídy ( komfort, bezpečnost, reprezentativnost, kvalita materiálů ) na Sklasse nemá, v otázce jízdních vlastností a pohoných jednotek je samozřejmě situace opačná. Další podstatný fakt je ten, že BMW přichází 3 roky po představení Sklasse, takže času mělo dost. Teď přijde facelift Sklasse a já dám svoje klíče od hvězdy na to, že dominace Sklasse bude stále drtivá. Minulá generace Sklasse tvořila na sklonku života celých 48% celosvětových prodejních čísel luxusní třídy !!!! a to tu byla nová 7ma a A8. A taky když si vzpomenu na kvalitu minulé generace 7 a jejím interiéru tak se tomu vůbec nedivím. Taky bych rád podotkl na konec, že nejsem žádnej odborník alá někteří novináři, ale měl jsem možnost se v zmíněné trojce vozit a to jak na zadním sedadle tak za "kormidlem" a mluvím pouze za svojí zkušenost.
PS: na nějakýho hošíka na schodech ti se, když už, tak u dobrýho panáka v dobrým baru. :no:
Taky chytla velkou část zákazníků na čtyřkolku, pro Audi v této třídě z nouze ctnost, jenže jak vidět funguje to. MB pochopil záhy a BMW na tom dělá o stošest. ;-)
Rko bylo původně luxusním crossoverem jen s pohonem 4x4... ale SUV to není, třeba ve srovnání s G nebo GL). Je vysoké jako MPV.... ale MPV to taky není, museli bychom ho zařadit mezi velké vany, ale tam je Viano. Do vyšší střední třídy určitě nepatří, protože má přes 5 metrů. Takže je v luxusních, i když....momentálně začíná na 1,2 mil a... ano, není to limuzína....:o)
No to si tedy rozhodně nemyslím, podle mě měl MB zůstat v těch třídách, ve kterých byl dlouhá léta a necpat se jinam... (tzn. C, E, S plus CL, SL, G....a možná SLR :o). Navíc s erkem příliš velkou díru do světa neudělali. Čistě osobní názor, starší mercedesy mě baví mnohem víc - viz Pohledy do historie... :-)
no jo, ale s těma pár třídami by asi nedosáhli "trvale udržitelný růst" >:D
bohužel/bohudík je to realita, rozšiřování modelového portfolia. Někomu se to daří, někomu méně. Německé prémiové trojce myslím tyhle tahy zatím vycházejí, i když ne na 100% (Audi A2 taky velkou díru do světa neudělala, ale třeba A1 bude trhák)
Není divu, že se S-Klasse stala nejúspěšnější limuzínou. Tento vůz je mezi to samé co lev v říši zvířat. A kunkurence? Audi A8 je neurozené, navíc hodně staré. BMW je ještě starší. Je ještě starší, navíc taková zrůdička. Nový model se představil koncem roku. Je to sice podstatně lepší, ale taky moc krásy nepobral...
Tabulka snů. Takříkajíc doslova. Ovšem tyhle sny, zhmotněné v dokonalé silniční klenoty, to je vrchol velkosériové výroby světa. Svatá trojice si přehazuje žezlo. Tak to bylo, tak to je a tak to také i bude. Ukazuje se, že ani dvacetiletá snaha prokopat si hybridním šroubovákem zlatý tunel do Evropy byl možná příliš ambiciozní cíl.
Ovšem život není jen o snech. Tak i když asi nejspíše nepatříš do ligy vyvolených věř, stojí i za to, vyzkoušet sedmičku, osmičku či eSko. Už jen z toho důvodu, že získáš schopnost garážové sebereflexe a osvojíš si rovinu pokory.
Mercedes těží z akcentu na exkluzivitu, komfort, luxus. V této třídě totiž o tyto přívlastky jde především. BMW nadto přidává ještě punc sportovního dravce. AUDI pak triumvirát mocných uzavírá velmi elegantní distingovaností.
Co z těch tří vybrat? Není co vybírat, sáhni do klobouku a vylosuj libovolného, zde není špatné volby. Přesto, a jen a než s akcentem na dobu zrození, člověk jistě dnes inklinuje k BMW. Vem ho, bude mít možná větší cenu, než ty...
Téhle kategorie je pro diskuse na auto.cz škoda. Je natolik vzdálena reálnému autosvětu velké části zdejších diskutérů, že se dozvíš leda, že MB je pro světský, BMW jezdí holohlaví mafiáni a A8kou Mareš. Nebo hlášky jako, MB nikdy jedině... atd. odvislé od toho, jakou vylítanou dvacet let starou konkurenční plečkou dovezenou z D povozil dotyčného kamarád kamaráda, po čemž se zmohl akorát na výkřiky typu, "ty voe to je letadlo". ;-)
Záleží, jak to myslíš, jestli kategorie "auto jako falický symbol" nebo "MPV s největším prostorem pro skupinový sex". V té první se tu diskutuje pořád, hlavně odborníci na image s čerstvě rašícím ochlupením a tramvajenkou v kapse, tu druhou bychom mohli probrat. ;-)
Kuko mluvím o světovém trhu. Tam vtrhli do prémiového segmentu ve stejný čas, +-rok.
V České republice jsem jej začal v AMS registrovat v půlce devadesátých let.
Tuning nepreferuji, pouze jsem auto doplnil o decentní nápis No Fear a potah volantu z Barexu pro lepší komfort na dlouhé služební jízdy. Z diod mám pouze náhrdelník.
Tak Mercedes "eRrrr" je "luxusní limuzína" - co já se všechno NEdozvím :-)
PS: Kde se "toulá", kam se "ztratilo" Quattroporte?
PPS: A co RR Phaeton, nebo alespoň nějaký Bentley! Nic? ;-\
Q ano, ovšem muselo by se prodávat... taková malá nuance... podívej se na svaz dovozců, tam budou čísla, že by redakce tohle auto přehlédla, to se mi nechce věřit...
Tak luxusní autobus, ale o to slovo "luxus" se moc neotírej! ;-) Nejen podvozek, ale i vnitřek včetně možnosti výbavy nabízí luxusu dost a dost. Ovšem ne za těch deklarovaných 1.2 mega.
LuXus, LUxuS, luXUs, lUxUs, LuXuS(ní) merrrcedesss eRrrr (pro mne ;-) ) prostě NEní a NEbude, je mi ľůůůůůto :no:
PS: V takovémhle "autobusu" jsem jela, všechno bylo v kůži, výbava ... velmi dobrá, prostě vše včetně DVD, celkem se v tom i příjemně cestovalo, na pudelce to Chrysler Voyager napsáno mělo ... také to podobnou pořizovací cenu mělo ... tak to byl (také) "luxus"? ;-)
PPS: Prostě to NEní "luxusní limuzína" - tady NEní o čem diskutovat - to je stejná "bubost" jako 4dvéřové kupé (to i já vím, že cupka má 2 (slovy: DVĚ) dvířka - já jsem sice blond, ale ne "bubka" ;-)
DOST "jasný" názor na to určitě MÁM, to je pravda >:-[]
Ten "luxusně" vybavený Voyager je STEJNĚ "luxusní limuzína", jako merrrcedes eRrrr ;-)
Pro MNE je "luxusní limuzína" zhruba OD maserati quattroporte PO rolls phaeton - vidíte tam mezi nimi snad někde nějaký AUTOBUS?!? ;-)
Právě že VíM (to jsem tu nedávno psala já :-) ), ale tohle je takový "mišmaš" z "kombíku" a "gázíku" a na "luxus" si spíše jen "hraje" a "limuzína" to už není VŮBEC
PS: Vy chlapi! KAM jste se to "koukal"? Prostě pro mne "něco" jako je eRrrr NEbude "luxusní limuzína" a i když budeme JAKÉMUKOLIV sedanu říkat 4dveřové kupé, tak to z něj "cupku" NEvyrobí (kdo to "sbaštit" chce ... ať si to "užije") ;-)
PPS: Já jsem původním jménem PRINCEZNA na HRÁŠKU - to JÁ "definuji" co to "luxus" je, co to ZNAMENÁ (a "podvodů a podvodníků potkávám všude DOST!) ;-):-);-)
Pořád jen plácáš jak to vypadá, ale srovnávat rozvor 3,2m s pneumatickym podvozkem, 4matic, motorovou nabídkou s Voyagerem je trochu úchylný. Vzhledem ke stavbě auta a jeho variabilnosti je to skvělý kompromis mezi SUV a limuzínou, který u ostatních premiantů přijde v brzký době. To, že je v daný tabulce vysvětluje nahoře Sleeper, ale přesto to nic nemění na kvalitách tohoto auta a to mi věř.
Ten Voyager byl přeci jen PŘÍKLAD! ;-)
A HLAVNĚ jde o "R" mercedes a ten NEní v žádném případě kombinace suv a LIMUZÍNY, nýbrž suv a KOMBi! >:-[]
Což JE docela rozdíl. Ano další "variace" jistě příjdou a další 4dveřová kupé příjdou, ale to NIC NEmění na tom, že "pocit" v eRrrr NIKDY NEbude takový jako v CL či S. TO je to důležité ... je to podobné jako SUV a SAV a ... stejně je to stále "gázik" - tomu já "rozumím", že ano :-)
Pojem "prémie" či "luxus" poslední dobou příliš "zmasověl" - já bych (doporučila) více "odlišovala" - znáček na kapotě či logo na ...(čemkoliv)... ten pravý "luxus" prostě NEudělá a eRrrr věru NEní "luxusní limuzína" (zkuste si "představit" svou "ideální" LUXUSNí LIMUZÍNU ... táák, máte ji? A OPRAVDU vypadá byť "podobně" jako mercedes eRrr? Asi (snad) NE!) :-)
Teto, vzhledem k užitným vlastnostem R-class si nic lepšího v kontextu k luxusní limusíně nedovedu představit a nezáleží mě na označení, nebo vizualitě. Ty znáš něco adekvátního místo toho? Uniklo mi snad, že někdo jinej odveze tak !pohodlně! 7 lidí na 4x4 v automatu přes 200km/hod, na měchách, větranejch sedačkách, má takovej vnitřní prostor a je k celoročnímu použití, jako toto vozidlo?
Stréécu tak to POZOR! Já NEříkala jestli uveze/neuveze atp.atd.!
Pokud někomu vyhovuje (třeba se HAVEL může jmenovat), tak nechť si to eRrrr koupí ...
Já říkala, že do kategorie "luxusní limuzína" bych jej NEřadila!
PS: On (kupodivu) i ten luxusně pojatý Voyager je docela pohodlný a to i na delší trasy (!) a "v automatu přes 200 km/h", navíc na tempomat - jezdí i můj Brumla (takže on je vlastně TAKÉ "luxus" ;-) (a v současné generaci i masážní sedačky má - takže asi JE - nojo, tak já plánuji/koupím si LUXUSní limuzínu :-)
Říká se "...toto" to druhé vám (ani vám) NEpřeji ..
PS: A váš "nárok" na POJEM "luxus" je příliš "nízko" příliš "malý/mělký/nedostatečný" - prostě mercedes eRrrr je HODNĚ něco jiného než mercedes eSsss.
Milý T613 - děkuji (a to skoro BEZ "ironie")! ;-)
Já jen "důvodně" domnívám se, že porovnáme-li např. mercedes R 280 x chrysler Grand voyager 3.8 (oba v "top" výbavě) a "můj" (oblíbený) Mercedes Benz CL 63 AMG - tak ti DVA 1ně jmenovaní si "pocitem/dojmem z/po jízdy/ě budou k sobě "blíž", než jeden/či druhý k tomu "mému" CL (což JE pro mne takové synonymum "LUXUSu". (navíc ani jeden - voyager samozřejmě, ale ANi mercedes eRrrr - NEjsou "limuzína"! - jak je uvedeno v názvu článku: NEJ-... luxusní limuzíny!!!)
TAKže (mercedes R) NEní:
1) ani limuzína
2) ani luxusní (v tom PRAVÉM slova smyslu)
TAK to prostě je ... a znáčky na čelní masce vozu s tím nic nenadělají - "top" Grand Voyager i R 280 jsou "slušné" dálkové "přepravovače", mohou být velmi dobře vybavené - ale LUXUSNÍmi LIMUZÍNAmi věru NEjsou ;-)
Je mi líto ... do kategorie (LuxusLimusine) ale PATŘí Maserati Quattroporte, kterého se pár kousků prodalo i v česku ... a to tam uvedeno není ... netuším/nevím proč
Pěkný den přeje "komplikovaná" dívka ;-)
Nezbyva nez pogratulovat MB, Sko je proste kralem luxusni tridy. A ja osobne si myslim, ze jim zustane i nadale. Nemyslim si, ze by nejak prevysovalo 7 od BMW a A8, ale preci jen to povedomi lidi jeste porad v teto luxusni tride je takove, ze MB a az pak ostatni. Zde ma porad MB image toho nejluxusnejsiho. Je ovsem nutno take smeknout pred A8. Tato dama v letech se porad skvele drzi i proti mladsim konkurentum. Obdivuhodny vysledek. Uvidime, jaka bude nova generace, s cim Audi vytahne do boje. Ja osobne necekam nic prevratneho, mozna se spis az bojim, jestli to tentokrat nebude az prilis mala zmena, ale nebudu plasit, kdyz do premiery je jeste daleko. Jo a do tech prodeju BMW 7 uz se pocita prodej nove generace, prodava se uz vubec?
S-klassa v téhle třídě nemá konkurenci. Je to fenomén. Jako je Golf klasou v kompaktech, tak Mercedes S je klasou v luxusních limuzínách. Jeho postavení je neotřesitelné. Nová sedmička mu hlavu nesrazí, byť možná dosáhne na stříbrnou pozici.
Ale abych taky nějak ospravedlnil titulek svého příspvěku: překvapuje mě, a to velmi, že Lexus dlouhodobě zaznamenává největší relativní úspěch právě ve třídě pětimetrových limuzín... nemáte k tomu někdo něco? :-O
Mně to s tím Lexus(em) LS příjde poměrně "logické" ;-)
"Pojatý/vyrobený" je věru LUXUSNĚ a vybavený "fantasticky", hybridní pohon bude na "popularitě" JEN nabývat a ve výsledku cena - "rozumná" až "velmi dobrá" :yes:
PS: K "původní" diskuzi: KDE je Quattroporte - vloni se prodalo v česku 36 kousků Maserati - NEmyslím, že úplně všechno to byly JEN cupky ...
PPS: Už jsem četla 2 německé testy, kde bmw 7 "vyhrálo" (ale to "lepší" prodeje věru "NEznamená"..)
... "vyjeté koleje" jsou "vyjeté koleje", což třeba i ten golf(ík) či v česku octavia dokazují .. ;-)
Já bych v téhle třídě ono "pozapomenuté" Maserati minimálně "zvážila", nový motor je prý VELMi povedený .. :-)
Ještě! Mercedes eRrrr sem NEpatří! Ne nE ne NE NEE! ;-)