Ano ano, nejen MB-S ceka na sve konkurenty (nove 7 se uz dockalo), ale i ja netrpelive cekam na novou A8. Soucasna generace je opravdovy klenot, podle me, proto jsem opravdu velmi zvedavy, jak se panum z Ingolstadtu povede ta nova. A jsem opravdu presvedceny, ze to bude opet uzasne auto po vsech strankach. Jeste si ale na ni musim(e) rok pockat. Urcite to ale nebude mit snadne. MB-S, BMW 7, to je opravdu spickova konkurence. Na druhou stranu je to ale dobre, silna konkurence nuti automobilky vytahovat nove a nove trumfy a z toho tezi nakonec zakaznik. :-)
audi ide dopredu a vselico od nej je klenot, ale A8 teda moc nie. ZO ziadneho uhlu sa to skoro neda rozoznat od A6 a zadok to ma vyrazne skaredsi.
Ak sa S-klasse ma dockat nejakeho supera, tak je to nova 7er
Myslim, ze rozoznat A8 od A6 naozaj nieje problem. Aspon ja s tym problem nikdy nemam. A A8 je podla mna naozaj luxusny 5m sedan, aky ma byt. Ziadne zbytocne designove vystrelky, jednoduchy, ale 100% elegantny a dostojny design. To je moj pohlad. Tvoj samozrejme respektujem, kazdemu sa paci nieco ine. Nova 7 je pekna a urcite to je spickove auto, ale aj podla tohto rebricka je jasne, ze vacsim superom pre S-klasse je zatial stale A8 (a pritom je z nemeckeho tria najstarsia).
To uz je oficialne, alebo su to len "montaze", ako by to asi malo vyzerat? Ja sa musim priznat, ze presne nieco take ocakavam. Len akusik jemnu evoluciu, ktora trosku omladi design, prida nove charakteristicke prvky Audi, zlepsia sa materialy v interiery, komfort, .. Necakam nijake extremne zasahy, takze ja by som bol spokojny. Otazkou zostava, nakolko su tie fotky presne, pripadne ci su oficialne. Ja sa sice Nemcinu ucim uz 4. rokom, ale toto je na mna este stale az prilis tazke na preklad.
Oficialne to nieje, ide o kombinaciu fotoshopu a snimkov ktore maju k dispozicii. Nemecky autobild citam uz dlho a mozem tvrdit ze vonkajsok a interier sa od tychto fotiek nebudu uz skoro vobec lisit. Autobild ukazoval interier noveho E-cka takto uz pred polrokom a ked si pozriete studiu z Pariza, tak ten interier je totozny. Takze by som tymto fotkam veril na 98% ze ide o finalnu podobu novej audi A8 ;-)
Lexusů LS se v této třídě za rok 2008 zatím prodalo takřka stejně jako BMW 7. Fakt, že Lexus má takovýto úspěch ve třídě pětimetrových limuzín, tuto značku zcela nadevší pochybnost řadí do prémiového segmentu evropského trhu. :yes:
je to tim, ze evropane jezdi rychle a nekrouzi jen 80kmh po highway, v usa jsou i uplne jine naroky na auta (staci luxus) nemecky trh je nejnarocnejsi na svete, diky jejim rychlim dalnicim vznikly i silne limusiny z perfektnimi podvozky.
Americane co maji penize tez uprednostnuji nemecke auta staci se podivat vcem jezdi holywoodska prominence.
No vidím že je tu odborník na USA trh s luxusnímy auty. Musím ho ale vyvést z omylu to co občas dávaji v ČR v televizi a ukážou nějakou holywoodskou hvězdu v německém autě není skutečná realita. Žiji v USA už hodně dlouho a pokud si někdo myslí, že bohatí v USA jezdí jen v německých autech tak nic o tom neví. Z vlastní zkušenosti vím že bohatí jezdí daleko více právě v Lexusech než v MB tř. S nebo BMW 7. Už se vůbec nebudu bavit o Audi A8, protože ty tu vidět absolutně nejsou. MB si tu kupují hlavně černoši ostatní dávají přednost Lexusu nebo BMW. A co se týče tzv. holywoodské prominence v čem jezdí tak se stačí podívat na pořady v US TV zameřené právě na bohate lidi z Holywoodu a zjistíte, že ti maj sice nějaké německé auto, ale zarověn plno dalších. A mezi oblíbenými značkami u nich jsou Hummer1,2 Lincoln Navigator, Cady Escalade, Impaly , Porsche, Ferrari, Lamborghini a japonske Acury, Infiniti a hlavně Lexusy. Pokud ale máte omezené možnosti jak toto zjistit tak by bylo dobré aspoň o tom nepsat nesmysly... viz Samuel >:D
Vem to globálně z pohledu prodejů výše uvedených modelů.
Trh USA je stěžejní pro německé luxusní limuzíny a prodeje S-klassů a 7er jsou, co do podílu, v USA nezanedbatelné ba přímo stěžejní.
Ruku v ruce s tím jde fakt, že tyto vozy nekupují nemajetní, ale spíše pracháči.