Az se s nim trochu projedes, zjistis, ze ma od dokonaleho vozu daleko. A co se tyce designu, opet nuda ala Mercedes, ale to je subjektivni a chapu, ze se nekomu libi. :-)
Mercedes CLS, nádhera od Mercedesu, která přišla ve špatnou dobu aby jen potvrdila fakt, že MB už neznamená záruku kvalitního provedení. Škoda, nejhezčí vůz - pokud by byl kvalitativně na úrovni Mercedesů dřívějších - tedy na špičce automobilové produkce, mohl být i nejlepší ;-\
Je mi líto plivat na klenot, jenže "když musíš, tak..." Nenajezdil jsem v CLS ani km, dokonce jsem nejel ani na místě spolujezdce, ono taky subjektivní dojem a hodnocení kvality zpracování nemá moc smysl. Co se týká objektivní kritiky (a jako takovou berme reakce renomovaných odborníků) asi víte, proč jsem předchozí příspěvek napsal. Ona taky SLR je špička - až na ty brzdy...
K designu asi není co dodávat - nádhera a originalita, kterou si s ničím jiným nespletete. Pokud jde ale o jízdu (absolvoval jsem dost dlouhou předváděcí jízdu a na druhý den jsem již měl dojednánu jeho koupi, ze které na poslední chvíli sešlo), bylo CLS nepříjemným překvapením. Za celou dobu jízdy jsem nenalezl dobrou pozici za volantem (narozdíl např. od "Éčka"), auto má velmi silnou tendenci jet rovně a v zatáčce potřebujete dvě pevné ruce na jeho zkrocení. Navíc šestiválec 3.5 je "slabý" - nemá dostatečný krouťák a při prudčí akceleraci donutíte (jinak skvělou) převodovku k bláznivému řazení sem a tam - V8 je jednoznačně lepší volba. Prostě to v žádném případě není sporťák, ale dálniční koráb. Pokud chcete (krásné) sportovní kupé s perfektní ovladatelností, jděte do BMW 6 (říkám to se sebezapřením, jsem příznivce MB).
No u tohohle MB bych možná raději volil opravdu jen "čistou" verzi. Bez sportovnějšího kabátku. Je to dneska taková móda na vše dávat sportovní kabátek... Jo SL to je jiná.. ;-)
Nemám Merc moc rád. Nic moc mi neříká. V jeho snaze dělat neskutečně výkonný auta, jejichž výkon pak otupí hmotností luxusu, vidím ironii současnosti. Žijem ve zvrácený době, kdy každej chce všechno a nic není ochoten obětovat. Ale k CLS a slíbený chvále. U CLS to cejtím jinak. Pro mě má výraz, tvář. Styl a charisma, pro který zapomenu na to, že je to velký a težký auto, který sežere půlku planety, aby se pohlo z místa. Je to výjimečnej počin v produkci Mercedesu - jedinej svýho druhu. A to se mi líbí. Tleskám! :yes:
umí dnes už každej ňouma. Akorát holt... zapomíná, že auto tě má sejmout... má ti vlézt do hlavy i do srdce. CLS je osobnost. Žádnej prostitut třiceti konkurenčních modelů... je to prostě... snově krásné CLS :yes:
Kdo to kdy slyšel...čtyřdveřové kupé...stejná blbost, jako když někdo napíše že Alfa Brera ja kupé (pro méně chápavější- vždyt je to hatchback-kupé je Alfa GT)...Smysl tohoto auta nechápu a myslím, že ani nikdy nepochopím ;-\ Musím mu ovšem dát :yes::yes: dva palce za design...od Mercu se pěkný design už ani nečekal když v tom BUM...CLS!! A jeden palec :yes: za to, že tam konečně dali brzdy, které i brzdí...Tak to vidím já...PEACE PLEASE :-)
Ok, sice jde vidět, že tamta encyklopedie už se taky nechala "ovlivnit" různými mutanty (automobilovými), ale dobře :yes:...stejn… všeak smysl tohoto auta nechápu..
No já myslím, že původní význam toho slova je opravdu spíš 2+2 než dvoudvéřák. Asi to má co dělat i s linií střechy. Jo a..asi bych taky vybíral jinak. :yes: Mít na to peníze. :*)
Mazdu bych uznal za dvoudvéř, druhý pár je neplnohodnotný a nejde otevřít samostatně. Jinak k tomu kupé, můj slovník cizích slov říká, cituji: "silniční motorové vozidlo s uzavřenou dvoumístnou karoserií s pevnou střechou a velkým prostorem pro zavazadla n. s nouzovými sedátky za sedadly". No, CLS má dveře čtyři, uspořádání 2+2 s nouzovou zadní pryčnou taky zrovna nesedí, takže bych řekl, že je lákavá nálepka z dílny marketingového oddělení.
Ja to vidim tak, ze opet zauradoval marketing a coupe, i kdyz s privlastkem 4-dverove, lidem mozna zni lepe, nez opravdovym entuziastum, kteri vedi, ze existuje i kategorie sportovni sedan - preci lagondy, Jagy, Quattroporte a nadherny AM Rapide jsou jasnym prikladem. Tenhle MB je proste sportovne ladeny sedan, zadne kupe, je nadhernej a v soucasnosti neexistuje krasnejsi MB. Jednina skoda, ze nelze do CLS 350 koupit 6-ti stupnovy manual. Pro me 63 AMG je uz zbytecne moc, i kdyz ten V8 musi fantastickej zvuk :-) Uz je mi to trapne tady zopakovat, ale BRAVO MB, umis delat i skvela auta a nemusi to byt jen SLR. :yes:
No po vsem tom slintani vam chci oznamit, ze mne se to auto vubec nelibi. Ani designove ani co se tyce kvality (ale to mohl byt jen jeden spatny kousek z tisice dobrych, nevylucuju). Pekny den
jsem na tom podobně... Osobní zkušenost zatím nemám, ale tenhle CLS na mě působí poměrně hodně odpudivě. Líbí se mi pohled ze zadu- ten tvar a sklon zadního kufru. Dost dobře vypadá přístrojová deska s tím obrovským kusem dřeva přes celou šířku. Design předku pokládám za druhou největší katastrofu moderních dějin (po Černobylu). Charisma značky je silné, ale do tohoto bych určitě nešel. :-!
mercedes ma styl. Ale ak sa na to pozrem racionalne, dajme tomu, ze mam tych 1 a pol miliona ( predpokladam, ze tolko asi stoji) tak ak chcem sportove auto kupim si kupe, prave dvojmiestne kupe. Ak chcem komfort kupim si stvormiestnu velku limuzinu. Toto je hybrid do ktoreho ja by som nesiel. Ale samorrejme to je moj nazor, z toho mnozstva karoserskych variant, co dnesne automobilky ponukaju, uz mam chaos v hlave.
Věř tomu, když má dobře finančně zajištěný člověk 1,5mil korun, které chce investovat do auta, moc dobře se rozmýšlí. Za tyhle peníze už musí auto něco umět, být všestrané. Chceš sportovní auto, ale kupé ti nenabídne tolik prostoru a přístup na zadní sedadla je ve většíně případech otřesný. Posuvný sedačky dveře prostě nenahradí. Do kufru tohodle mercedesu taky něco složíš. Ale čím tě rozhodně nezklame, je jeho silueta, jízdní vlastnosti a image, které by mu mohlo závidět leckteré kupé.