Jak jsem na tohle auto byl namlsaný, tak ve finále se to moc nepovedlo. To zakončení okna vzadu zejména. :-( Ale jako u většiny aut toho moc z fotek nejde poznat ... na živo doufám bude vypadat úplně jinak. doufám
Mercedes dokázal udělat sochu na kolech. Když vidím CLS, jak jede po silnici, tak vždy žasnu, jak ladně to auto proplouvá provozem. Z toho auta je cítit vznešenost. Doufám, že SB to ještě umocní. A ten designo kufr...
Tohle auto budou lidi milovat nebo nenávidět, tak jako nové SL.
Mě spíš doteď se.e to, že jsem si nevzal ten Platinum weis designo čalounění, to je taková ta šedobílá kůže co je zde na fotkách... vzal jsem porcelán/černá a tohle vypadá úchvatně :-( achjo... každopádně dle méh názoru:
1:Jaguar XF kombi /CLS shooting brake (čistě designově)
2:Audi A6, hlavně kvůli interiéru
3. BMW 5 touring a MB E (vzhledem ke komfortu a nepřekonatelného zavazadelníku)
Nic az tak uzasneho na tom nevidim, jasne je to krasne, ale to by mercedes za aninevimkolikmelounu byt mel. Ten predek se alespon uz tolik nepere se zadkem, jako je tomu v pripade klasickeho CLS. Je ale zjevne, ze toho šůtynk brejk efektu bylo dosazeno ponekud krecovitym seriznutim bocniho okna do kufru, protoze kdyz si vezmu uhlomer, tak ten zadek zas o tolik zkosenejsi, nez je tomu u nejhezciho kombiku vsech dob [odkaz] , neni.
To mi ani nevadí, spíš mi začíná vadit podobnost zadních partií F30 a F10... Zepředu jsou tyhle dvě auta lehce rozpoznatelná, zezadu to už je mnohem horší.
Zde je vidět, jak Mercedes-Benz má schopné designery. Už se těším, až těchto kombíků bude jezdit po Evropě spousta a začnou se jimi plnit bazary. S 4Matic by to pro mě byl dobrý služebník za pár let...
Pamatuj - Jsi než to, co tvůj vůz. Jdi do garáže, otevři vrata, koukáš na sebe. Ostatně vše, co jsi nucen si myslet o svém autě, si klidně můžeš myslet i o sobě...
Avšak mladoboleslavská Škoda zasahuje tvrdý úder novým modelem Rapid vyšší střední střídy. Špičkový design, vypilované detaily, prémiové materiály, vynikající jízdní parametry. To vše korunuje vysoce výkonný motor, široká variabilita interiéru a více než lidová cena, která zpřístupňuje tento špičkový rodinný vůz prakticky pro každého. Otevřete dveře mladoboleslavské garáže a vpusťte si realitu do života! :yes:
Nebo byste snad chtěli mít tuto kynutou nedopečenou německou buchtu ve své garáži??? :no:
Koukám, že s tebou Rapid řádně zacloumal, nic proti, ale zde by sis měl uvědomit není srovnání vůbec na místě. Rapid je malý vůz, levná Škoda, to nahoře je vyšší střední třída, hvězda garáží světa. Každopádně pochvalu :yes: za snahu.
Rapid je doslova modla každého správného autoobčana. Ideální vůz, který mílovými kroky předhonil konkurenci. Že ty to nevidíš, to je ostuda pouze tvé prázdné garáže.
Myslím, že Alfa v tomhle byla první. Možná namítnete, že to byl obyčejný kombík, ale dostatečným argumentem budiž, že sedan měl větší kufr, než kombi....
...ale i tak by to mohlo být docela dobré auto... >:D
Ne,vážně! Pochybuje tady snad někdo o tom,že tohle auto bude prodejní trhák?! Mercedes znovu udává trend a u Audi a BMW už jistě horlivě připravují konkurenci... :yes:
A nevíš, kam by Audi toho tvého konkurenta mělo vtlačit? Dlouhodobě u Avantů dávají designu dost prostoru na úkor praktičnosti. To by se spíš museli rozhodnout udělat konkurenta pohřebáku. ;-) A páté dveře má už A7.
Těžce vydřené detaily, precizní zpracování, materiály prémiové kvality... A přesto tu něco nehraje. Ano, je to otázka filozofie celého modelu, toho, co má nabídnout. A už kombinace kombi a kupé, v tomto případě ještě ke všemu 4 dveřové, to prostě nehraje, neladí. Nevkusná kombinace pro ty, co nevědí, co chtějí, nebo pro ty, co toho chtějí až moc.
Praktičnost? E-classe Kombi. Prestiž? E-classe sedan. Agresivní demonstrace přepychu? CLS. Ale tahat sem praktičnost? Proč? Stejně to příliš nefunguje, vstupní otvor je malý, plovoucí podlaha v zavazadelníku možná pěkná na pohled. Pomalu se začínám obávat, aby Mercedes nepřišel se sportovní kupé dodávkou se skládací střechou 8-s
[odkaz]
vs.
[odkaz]
Co je opravdu praktické, je předem jasné...
Taky tápu nad kupci, jenže proč vlastně lidi tolik chce X6? Vzadu se sedět nedá, v kufru se toho taky moc nepřeveze, tudíž to je auto pro 2 lidi a budiž jedno malé dítě. Na tohle v pohodě postačí X3, když X1 by z jejich pohledu byla pro ně malá... U CLS SB vidím kupce-golfistu, kterému se do jeho CLSka nevejdou větší bagy na golf.
Posledních několik let se mi mercedesy moc nelíbí. Jako by firma nevěděla jakým způsobem udávat směr v designu, což s každým novým modelem dříve dělala. A tak na auta brousí spousty prolisů a hran. Na tohle auto jsem se vysloveně těšil, mám rád kombíky, a když mají styl tak není lepšího auta. Ale dopadlo to opět trochu rozpačitě. Zase ty hrany a prolisy. Na několika fotkách bílého, kde ty hrany zanikají, je vidět jak to mohlo být krásné stylově čisté auto kdyby mělo hladký boky. Ale u mercedesu se asi někdo bál že bez prolisů by to nebylo dost pokrokový, nebo co. Ach jo. Taková lahůdka to mohla být. Ale místo funkcionalistocké čistoty tu máme barkoní p.r.d.e.l. :-(
...přitom na skicách to vypadalo tak úchvatně. Realita je bohužel trochu jiná... ještě něco úplně jiného to může být naživo, uvidíme. Ale z fotek to není tak perfektní jak to vypadalo původně...
Tohle mně taky trochu vadí. Ten bílý nemá AMG paket a proto to auto vypadá čistěji. Ohužel, stejně jako u konceptu třídy A design něco ztratil, ale stále to je nádherné auto.
1. Jak mám rád na prémiovkách bílou, tak tady mi nesedí... 2. Teď už je jasné, proč končí R klasse s podobnou cenovkou 3. MB úspěšně designově pohřbívá Jaguar
Souhlas. Ačkoli u toho Jagu nutno zmínit, že je cenově i posláním jinde. Srovnání by nebylo úplně tak namístě, ani kdyby byl XJ Sportbrake. XF není tak dramaticky tvarovaný jako CLS, takže ani kombi z nich vycházející (patrně i s odlišným zadáním), nemůžou být diametrálně jiná. Nepíšu to jako obhajobu XF za každou cenu, CLS SB je skutečně "hodnotnější".
Tak nějak se nemůžu ubránit pocitu, že tohle kombi bylo stvořeno tak trochu pro formu, účelově, pro uspokojení choutek zákazníků jenom v Evropě, kde mít kombi je pro automobilky povinnost. Tak jak obdivuji nadčasové křivky CLS-ka a jejich ladnost, tak při pohledu na tuhle karoserii si kladu otázku "Kde soudruzi z NDR udělali chybu?" ;-\ vždyť kombi verze se dělají především pro svou universálnost a praktičnost. Nakonec právě proto jim i sám dávám přednost a dnes je na trhu opravdu z čeho vybírat. Ale když vidím tu uzoučkou nakládací hranu?! Co je mi platný, že vnitřek je opravdu prostorný, když u větších předmětů budu spekulovat jak je správně naložit a pak následně vyndat ven. ;-\ ;-\
Myslím, že takéto auto k značke Mercedes patrí už s ohľadom na jej tradíciu výrobcu luxusných automobilov.
Je iba dobré, že sa konečne Mercedes rozhýbal a pomerne rýchlo sa zapojil do prúdu niečoho, čo síce už bolo vymyslené dávno, ale teraz sa táto trieda pokúša o renesanciu.
Je to dôležité v dobe, keď si tu iné automobilky vytvárajú triedy samy pre seba a úspešne predávajú.
Dnešná doba je iná, búrajú sa tabu - už neplatí, že lekár v Nemecku musí jazdiť Mercedesom...
Je tu 21 storočie. Vyhráva rýchlejší, inovatívnejší, ten kto rískuje a ten, čo sa dokáže trafiť do vkusu potenciálneho zákazníka.
Pokiaľ Mercedesu tento model pomôže v predajoch (aj keď nepočítam, že to bude nejaká masovka), tak odo mňa iba :yes: