Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes třídy E: Facelift na prvních oficiálních fotkách

Mercedesu se nepovedlo utajit podobu modernizované třídy E, první fotky se předčasně dostaly na internet.
Zpět na článek
11. 12. 2012 13:43
11. 12. 2012 13:58
11. 12. 2012 13:46
11. 12. 2012 14:26
11. 12. 2012 15:47
11. 12. 2012 15:58
11. 12. 2012 13:49
11. 12. 2012 14:07
11. 12. 2012 14:24
11. 12. 2012 14:48
11. 12. 2012 14:55
11. 12. 2012 19:16
11. 12. 2012 19:40
11. 12. 2012 22:39
11. 12. 2012 23:03
12. 12. 2012 08:25
12. 12. 2012 10:20
13. 12. 2012 12:44
13. 12. 2012 14:27
Avatar - CarlosOstrava
11. 12. 2012 13:43
Starší
Nějak se mi verze před tímto faceliftem líbí více.... ;-\
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bristol
11. 12. 2012 13:46
MBE
dle mého vypadá skvěle, současné éčko už docela zoufale změnu potřebovalo... ;-)
Rozbalit vlákno
3
11. 12. 2012 14:26
Re: MBE
Změnu potřebovala záď, tímto FL to nespravili, ba naopak. ;-\
11. 12. 2012 15:58
Re: MBE
Světla mi trošičku připomínají nový focus (tvarem, ne opitkou), no, uvidíme časem.
11. 12. 2012 13:49
E JAKO... ELABORÁT
No... som rozpačitý, velmi rozpačitý. Dokonce se trochu bojím své první reakce - "jedna ruka netleská"... Sakra vždyť jestli jsem něco vnímal na aktuálním éčku kritičtěji, pak předek to tedy rozhodně nebyl.

Dobře tedy, použiji analogii. C-Klasse je klasa i po modernizaci, bude jím nepochybně i modrnizované éčko. Chce to čas. Tohle není pětistovkovej plážovej žolík, tohle je auto pro vyspělé elegány.

Nechám to dnes (vůbec poprvé od roku 1926) bez palce... :-|
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Ji/Ri
11. 12. 2012 13:58
Re: E JAKO... ELABORÁT
Jeden palčík si minimálně zaslouží kabina - to je kantýna diamantového drzouna s lékařským diplomem....

.... ale zvenčí.... rozpačitý je ten správný výraz....prostě před ním stojíš a nevíš, co s tím. Předek byl to poslední, s čím si měli pohrát. Spíše bych viděl trochu "lehčí" zadek.... no ...uvidíme jak se nám dostane pod kůži, přece jen, Merc nechce být prvoplánovitě aaaach jako fluid, nicméně tohle je 8-s s mírně rovnější linkou pod nosem....
11. 12. 2012 14:28
Re: E JAKO... ELABORÁT
A hele, napsal jsi to naprosto stejně, jak bych to napsal já. Do puntíku. ;-) :yes:
Avatar - Ji/Ri
12. 12. 2012 01:31
Re: E JAKO... ELABORÁT
....kde je chyba? >:D ;-) :yes:
Avatar - white label
13. 12. 2012 16:33
Re: E JAKO... ELABORÁT
Souhlas, předek bylo to poslední na co bylo nutné sahat a nárazník ala Hyundai se světlem se starého eSka... 8-s , zadek potřeboval kvalitní korekturu mnohem spíš.
13. 12. 2012 23:04
Re: E JAKO... ELABORÁT
Na fotkách se mi sice předek moc nezdál, ale ve skutečnosti to byla asi nejhezčí část karoserie. Tady ta titulní fotografie, škoda mluvit. Snad to ve skutečnosti bude lepší, na tenhle čumák se skoro nedá koukat.
13. 12. 2012 23:01
Re: E JAKO... ELABORÁT
:yes:
11. 12. 2012 13:58
Re: E JAKO... ELABORÁT
Ale no tak - dej palec aspoň za to, ze z předku odstranili ty puberťácké LEDky.
Příď teď působí uceleněji, ne jako ta předchozí - dodělávaná.
Boční profil nemá chybu, tady taky palec za to vyretušování zadních blatníků.
I když je fakt, že já hledím na každý nový MB jako na zjevení :-)
Avatar - white label
13. 12. 2012 16:35
Re: E JAKO... ELABORÁT
Microcirkus (LEDky) vpředu, nahradili megacirkusem vpředu, a to na palec rozhodně není... ;-)
11. 12. 2012 14:12
Re: E JAKO... ELABORÁT
Veru mam podobne pocity, zmenu designu si viac zasluzila, aj podla mna, zadna cast. Tiez som cakal vacsi skok ku predu v interieri, ktory mozno tiez povazovat za slabinu W212.
No ako tu uz niekto pisal, uvidime co to urobi nazivo.
Avatar - iudex
11. 12. 2012 14:19
Re: E JAKO... ELABORÁT
Ja mám skôr opačné dojmy. Z doterajšieho éčka som bol rozpačitý, bolo to jednoznačne najslabšie z nemeckej trojky a elegancii 5er alebo A6 nestačilo. A evidentne to uznal i samotný M-B, keď ide o najvýraznejšiu zmenu v rámci jednej generácie nielen u Mercedesa, ale v poslednej dobe spomedzi celej prémie (kde je dobrým zvykom pri FL meniť viac techniku, ako dizajn). Stále to nie je dizajnová vyladenosť 5er, ale to zaostávanie už nie je také výrazné.
11. 12. 2012 22:28
Re: E JAKO... ELABORÁT
U sedanu se mi to oproti verzi pred FL vubec nepozdava. Naopak kombiku to sekne, vypada ted lehci.
Avatar - white label
13. 12. 2012 16:37
Re: E JAKO... ELABORÁT
Souhlas, už jsem se obával, že budeš hájit Ečko tzv. za každou cenu, takže tentokrát palec za ten "bezpalec". :yes:
11. 12. 2012 14:03
Budu si muset zvykat
Jsem z toho rozpačitý.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Litrico
11. 12. 2012 14:07
Páčky
Ja davam jednoznacne palec hore za nove packy vlavo. Konecne je to spravne, zdruzena hore a tempomat dole :yes:
Rozbalit vlákno
0
11. 12. 2012 14:24
dobrý
Tak vypadá to dobře. tak aspoň vím, že ten zamaskovanej mergl co jsem na něj měl v Praze asi 3x štěstí bylo fakt ečko.
Rozbalit vlákno
0
11. 12. 2012 14:27
Dospěl? Zestárl? Ztuctověl?
Osobně se mi w212 dost líbí, avšak tenhle facelift mě zklamal. Styl "dej obliny tam, kam nepatří" - přední část a "uber, co z něj dělá výjmečného" - zadní muskulaturní blatníky, je to trochu škoda. I když záď působila možná až moc těžkopádně (mě to nevadilo), teď je ryze tuctová.
No alespoň budou levnější ojeté w212 >:D
Rozbalit vlákno
1
11. 12. 2012 16:03
Re: Dospěl? Zestárl? Ztuctověl?
Souhlasím, ty hranaté tvary verze před faceliftem mi seděly více. Ten přední narazník, na mě působí jako změna za každou cenu. Pro mě zbytečně plastické otvory v nárazníku pod předními světlomety. A ten zadní jak píšeš muskulaturní blatník mi k němu opravdu seděl, aspoň tam byl odkaz na historii. A ve verzi AMG pak vypadala záď opravdu dokonale...
Nevím, počkám naživo. U verze kombi se mi zadní svítilny líbí, vůbec kombík byla pořádná hranatá rakev :-), poctivý M-B.
Avatar - JFK
11. 12. 2012 14:36
Konečně zmizely ty dveře
z pontonu, jinak nic moc ;-\
Rozbalit vlákno
0
11. 12. 2012 14:48
Oblina
Namontovanie oblin na povodny hranaty koncept mi vobec nesedi, rovnako ako u GLK. Hlavne stvarnenie prednej masky sa mi zda uplne divne.

Exterier podla mna radikalne zmeny vobec nepotreboval, maximalne integrovanie denneho svietenia do hlavnych svetlometov. Naproti tomu interier, kde bola zmena potrebna ako sol, sa dockal len minimalnych zasahov. Celkovo sklamanie.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - MarTin1
11. 12. 2012 14:55
Tak schválně
Posun v kabině je celkem znát, provedení dveří je nadprůměrné. Palubka v kůži (jediná v rámci D3) jako v CLS. Prvky z SL a CLS jsou vidět na dveřích = ovládání sedadel resp středové konzole. Uvidíme zda budou nějaké změny na podvozku, motory jsou jasný, že dojde k navýšení výkonů. Uvidíme co prvky výbavy, magic ride to asi nedostane dřív než S-klasse....

Za mě designově určitě palec nahoru, zvlášť ten předek je decentní elegance. Žádnej Darth Vader.... :-)

Teď je řada na BMW 5, ta má přijít cca na jaře s faceliftem nebo možná až do Frankfurtu.
Rozbalit vlákno
0
11. 12. 2012 16:27
Vše při starém
Mercedes bohužel příjemně nepřekvapil, jak jsem doufal, a i nové Éčko zůstává s přehledem nejošklivější prémiovkou v Evropě. V Merglu už dnes uměj i vyloženě krásná auta, ale s Éčkem si zkrátka furt nějak neví rady. Konkurence pro bavorskou pětku, o A6 nemluvě, to rozhodně nebude.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - twistedTSD
11. 12. 2012 18:30
Spíš zklamání
Mně se na Éčku líbily ty "ostré" tvary, a oni mu při faceliftu dají taková neforemná a rozteklá světla i masku. Škoda. :-(
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
11. 12. 2012 18:46
Tak nám ho zabili
odvážné, šarmantní a uhrančivé E-classe dostalo svěrací kazajku, roubík a řádnou porci sedativ... Škoda, velká škoda. Medvědi nevědí... Mercedes podle mě evidentně tápe, hledá, nezná správnou cestu. Mnozí nabyli zřejmě dojmu, že E-čko bylo až příliš odvážné. Zcela stejně to dopadlo s GLK, kde s FL také notně ubrali... vstříc průměrnosti 8-s

Tohle by mě jako zákazníka zcela odradilo. Nechci značku, co pochybuje o svých krocích. Nejistou a zabředávající do průměrnosti a šedi. Přesně v takovéto "schíze" bylo podle mě nedávno BMW, kdy také bangelovský styl začalo notně ředit, až jsou z toho současné necharismatické technicky dokonalé ... stroje. Ano, stroje, nic víc než stroje. Hromada dokonale fungujících součástek, bez estetické hodnoty.

Bude se mi stýskat, É-čko... Jediné É-čko, pro které stálo žít, pro které nebylo radno snít. É-čko s duchem, gracií a nonšalantní nevtíravou elegancí.

Zkrátka - plnou parou vzad ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - boost.
11. 12. 2012 19:16
Nein, nein, nein!
Dovolte mi jeden příspěvek, který bude trochu nevyzrálý, puberťácký a radikální.

Zabili ho a nebyl to Ferdinand, kdo padl. Bohužel, byl to MB třídy E. Generace W212 nikdy nebyla nejhezčí auto mezi D3, ale dokázala být osobitá a svá. A v AMG paketu, na kterém bylo auto na poměry MB nezvykle tvrdé, vypadalo skvěle. Prostě záleželo na tom, jak si to kdo nakonfiguroval a také zaplatil. Jenže ten knírač Dieter Zetsche, manažeři a další kravaťáci si usmysleli, že to vypadalo jak pro důchodce a do současného směru, kterým se nyní Mercedes-Benz ubírá. To jest chtějí býti automobilkou pro mladé lidi, kteří prý nechtějí třícípou hvězdu na "stopce", ale zato chtějí obliny, kudrlinky a já nevím co ještě. Přitom stačilo upravit interiér a zadní část auta, která se oproti předku docela povedla.

Páni Zetsche a spolupracovníci šéfdesignéra Wagenera by měli jít zpytovat svědomí do přenádherného firemního muzea mezi ty neméně nádherná auta.

P
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Norge
11. 12. 2012 19:59
Re: Nein, nein, nein!
..zdravim milovniku MB, dlho som ta nestretol, nevidel ...

Design pre E-klasse je zlozita vec, ..z mojeho uhla pohladu ako majitela aj E-klasse bola W212 zaujimava a pekne vynikli linie karosierie v striebornej a v bielej farbe ... bohuzial v ciernej a tmavomodrej to W212 az tak nesluselo ... Ja mam za to, ze E.klasse je nieco ine, ako E.klasse AMG, BRABUS atd. ..cize pre mna to je taka zmensenina S-klasse a ... hladam a ocakavam v prvom rade design-ovo Eleganciu s velkym E a nasledne komfort, tradiciu, ..odkaz znacky ..cize vzdy so zameriavacom na kapote ... a v tomto duchu si myslim, ze facelift ..nebude zase az taka tragedia, ..ako sa tu pise, Prave naopak, ..podla fotky z AutoBildu ako i dnesnej z toho servera .. je civilna vezia z prednim grilom a zaroven novou svetelnou technikou dalej. Umiesnenie tempomatu u mna nehra rolu..ci 10cm ...hore ci dole ..., hlavne je jej ovladanie a to je desatrocia super !
Takze pomaly pani, nikto ho este na zivo nevidel, takze si rad pockam :-! ..Celkom sa tesim

Povodny clanok z autoBildu
[odkaz]

Pre milovnikov zrychleni a pseudosportu so sedanom AMG a pod. a teda bez hviezdy na kapote...si myslim, ze povodny design W212 bol naopak lepsi ...
Avatar - boost.
11. 12. 2012 20:54
Re: Nein, nein, nein!
Ahoj!

Nejprve musím trochu vychladnout, ale ať se dívám jak se dívám, pořád to není ono. U SL stačila chvilka, snad to bude v reálu lepší. 8-s

Problém je v tom, že se snažili naroubovat současný styl značky na něco, co bylo uděláno dle starého stylu. Kdyby nechali předek jen s mírnými změnami, a o to více se zaměřili na záď a vnitřek, bylo by to lepší. Tam E nejvíce ztrácelo. Oproti BMW 5, ve kterém jsem nedávno měl možnost jet, je interiér v W/S212 takový chudý příbuzný. Sice celkově si notoval s hranatým exteriérem, ale tak nějak bych od MB čekal kvalitnější interiér. Měli se inspirovat stávající třídou S, jejíž interiér je tak jednoduchý a přitom pěkný.

Mercedesu dřív facelifty šly. Například W204 taky měla rozsáhlý facelift a jak se to povedlo. SL R230 mělo dokonce dva a taky rozhodně nebyly špatné. S příchodem již zmíněné a omílané nové strategie se to nějak zvrtlo. Nejdřív GLK (moc oblin a linek na jeho hranatý bok) a teď tohle. Nechci být zbytečně negativní, snad se v MB vzchopí a nová generace bude lepší. Počkám si ještě na rozsáhlejší info týkající se technických změn, v Bildu akorát zmiňovali asistenty. Nebo že by to bylo vše?

A E63 je skvost. Ten facelift nepotřebuje žádnej. A chci ho v kombíku. >:-[]
Avatar - Norge
12. 12. 2012 16:24
Re: Nein, nein, nein!
..taky ze som nikde nepisal, ze je facelift dokonaly, ..iba, ze sa tomu davaju napelky ..podla kreterii inych, ..ale podla mna je predna cas s grilom ok, ..v sportovej edicii to tak nevidim...

Jo suhlas s tebou, ze keby ta palubna doska bola inspirovana S.klasse bolo by to lepsie, ako to je teraz. No rozhodne si nemyslim, ze E.klasse posoby ako chudy pribuzny pri konkurencii..., tak to veru nie ;-) Na mna zase posobia konkurenti nudne a v pripade A6 uplne geometricky nechutne, ako cely koncern ..., lenze to je prave to, ze zakaznik MB od E.klasse caka a pozera na nu inak ako zakaznik konkurencie ...je to individualne. Sedan je best od E.klasse ...

Tiez suhlas s facelift SL ...vsetky modely SL su supa ! ..GLK je podla mna uzitkovy model, nieco ako Viano/Vito ... a jo vyzera nehodne znaku MB.

E.klasse po facelift-u bude ok, ..a okrem asistentov dostane tie turbomotory v R usporiadany a podla mna, pride aj na podvozok ... celkovo to bude nieco ako vztup do novej doby ... ;-)

Inak moc sa pozdava pomentalna S.klasse po facelifte, tak rozmyslam ci polrocne S.ko, ci modernu a uplne nove E.klasse ... cena +/- to iste.

E63 ..uplne ti rozumiem >:-[] , i ked ja som zastancom viacerych aut v garazi, ..sport je vzdy iba z jednim, ci max. s dvoma sedadlami ;-) a na okruh s tym ... Inak som v premavke skor pohodar co miluje motory V ... ;-)
Avatar - white label
13. 12. 2012 16:19
Re: Nein, nein, nein!
Souhlas s oběma příspěvky!
Avatar - Astene
11. 12. 2012 19:40
Hurá do Číny
A tímto vlezlo designové oddělení Mercedesu Číňanům zase o řádný kus hlouběji. Je vidět, v jaké části světa má Mercedes momentálně největší ambice. Jen nevím, jestli je tohle dobrá cesta. Audi si drží v Číně spíše evropský design a přesto boduje víc...
Rozbalit vlákno
0
11. 12. 2012 20:11
když slyším slovo MERCEDES
vždy se mi rozbuší srdce, protože co poslední dobou MB vypouští, tak se jedná o vozy se srdcem a duší. :-) Zato audi vážně pokulhává se svými kulatými rakvemi.
na druhou stranu musím uznat starší řada byla lépe střižená s více hranami, což nebylo vůbec na škodu.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
11. 12. 2012 20:45
mne sa to paci
:yes: , sice to nie je krasavec ako XF od jaguaru ale medak svoju charizmu ma a ma ju na rozdavanie na rozdiel od audi .... chvalim zmeny v interieri a aj vonkajsi look bude nazivo v nejakej peknej bielej farbe iste super ... fotky nepovedia vzdy pravdu ... Ecko zreje ako vino a mne sa facelift pozdava :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - LuckyStar
11. 12. 2012 22:34
KRÁSNÝ AUTO...
...jako každý sedan Mercedesu :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ham.
11. 12. 2012 22:39
Většina změn
se mi zdá k lepšímu, snad jen ten mongoloidní tvar předních světel na způsob Focusu nebo Octy II mi trochu nesedí. Zmizely nevzhledné diody pro denní svícení, ty zadní světla s lepší grafikou také trochu zjemnily zadek. Hlavně u kombajnu se podařilo celkově odlehčit předchozí humpoláckou krabicovitost. V interiéru je asi největší přínos implementace přístrojového panelu z Cčka, který je určitě daleko elegantnější než to staré baroko s hodinami přímo ve vitríně. Celkově je trochu cítit jistá rozháranost mezi původním návrhem "hranáče" a nynější snahou o oblinky, ale to je asi problém všech faceliftů.

Spíše bude zajímavé jaké technické změny nachystali, to by měl být základ všech upgrade v D3. Hlavně jsem zvědav, zda něco udělají s přední nápravou MacPherson, ta v této třídě moc ke chlubení není.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - white label
11. 12. 2012 22:52
Re: Většina změn
Podobný tvar předních světel už tu u MB (S) byl:
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Ham.
11. 12. 2012 23:03
Re: Většina změn
Ano, ani tam se mi nelíbila a to se dá říci, že to S-ko je celkově naladěné na oblinky. U tohoto face mi to přijde stejně šroubované jako u face Octy, řezané rovné tvary na které sedí stará rovná světla a při face tam prdnou oblinku. Spojení do jednoho světla je fajn, ale mohli je víc "říznout" aby to lépe ladilo. Ale uznávám, že je to velmi těžké, původně nějak pojatou linii přeonačit jenom maskou a světly není jednoduché, i v designu platí starého psa novým kouskům nenaučíš.
Avatar - twistedTSD
11. 12. 2012 23:25
Re: Většina změn
Souhlasím. Na eSku mi to nevadí, neruší to, ale tady ta světla působí jako pěst na oko. ;-\
12. 12. 2012 08:25
to boli
Tak jak byla W212 pred faceliftem krasne auto a jedine vzhledove napadite z velke trojky, tak tohle je odpornost. Velke facelifty vetsinou z principu dopadaji spatne, takze jsem nic moc necekal, ale tohle zkazili zoufale.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
12. 12. 2012 10:20
Smrt faceliftům,
zejména, když od představení modelu došlo ke změně jazykové řeči značky. Na tohle přesně facelift éčka dojíždí, roubování vlnkového korea stylu z áčka na původní ostře řezané tvary E-klasse nefunguje, protože prostě nemůže. Předek naprosto ztratil výraz, proti preface je to bída. Podobně vnitřek, doplácnutí většího displaye s rámečkem, uhh, tohle nemůže solidně obstát proti eleganci vnitřku pětky a naprosté dokonalosti v podobě interieru A6. Jediné, co facelift vylepšil je zadní blatník, bez vlnky to éčku z profilu sluší více. ;-\
Rozbalit vlákno
3
Avatar - iudex
12. 12. 2012 14:28
Re: Smrt faceliftům,
Otázka je, prečo to v Stuttgarte spravili. V týchto kruhoch je dobrým zvykom techniku inovovať priebežne a facelifty robiť len veľmi decentne. Ak k FL pristúpil Mercedes takto radikálne, musí to mať nejaký dôvod a tým bude najskôr to, že popri nových modeloch s odlišným dizajnom by už Éčko neobstálo, resp. vyzeralo zastarale. Každopádne ako pred FL, tak ani po ňom z hľadiska dizajnu konkurenciu v podobe 5er ani A6 nielenže nepredbehlo, ale ani nedobehlo.
Avatar - Dinar
12. 12. 2012 14:41
Re: Smrt faceliftům,
O důvodech takto pojatého faceliftu nechci spekulovat, výsledek ale považuju za velmi pochybný. ;-)
13. 12. 2012 12:44
Mrkněte
na autoforum, tam už je plnohodnotná galerie a rozhodně je mi líto, že mám E před faceliftem. Za mě :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1