...akurat ma jednu chybu krasy. Predstavme si, ze cely ten parkovaci manever system zvladne...my zaparkujeme...vystupime...a: do SUVecka pred nami nastupi mlada mamicka, zaradi spiatocku, prerazi nam kapotu, a spokojne dfrci.... ;-\ >:D >:D
Já jsem zas čekal, že text bude pokračovat dál ve smyslu... zhora se vysunou tři automatické parkovací ruce, dvě sevřou volant, třetí řidiče pod krkem, aby proces parkingu nenarušil svým vrtěním. Pak systém pomocí couvingu a wheelového otáčingu celý proces parkingu dokončí. :-( ...jo, a možná to pak nechá řidiče i vystoupit. 8-s
Prehlad pripravovanych Mercedesov, vratane specialnych spolocnych projektov z AMG a McLarenom: MB A-KLASSE: revolucna zmena. Nove A-Klasse pripravovane na rok 2008 uz nebude postavene na „sandwichovej“ platforme, tak ako doterajsie dve gen. Prejde sa na konvencnu platformu s prednym pohonom a nie je vylucene ze jednopriestorovy koncept karoserie moze ustupit tiez konvencnejsiemu – blizsiemu hatchbackom. /// MB B-KLASSE: rovnaka zmena, ako u mensieho „A-cka“. Rovnaka platforma, ale predlzena. Auto uz nebude akcentovat doterajsiu karoseriu typu crossover, ale preorientuje sa na klasicku priestrannu karoseriu kompaktneho MPV. Btw. Zmena platformy umozni stavat kompaktne auta aj americkej casti koncernu DCX. /// MB C-KLASSE: nova generacia sedanu pride v 3/07 [odkaz] nasledovana T-Modellom na prelome rokov 2007/08 [odkaz] . Sportscoupe verzia [odkaz] vznikne takisto, ale jej vyroba bude presunuta do brazilskeho zavodu Juiz de Fora. Predaj v EU zatial nebol rozhodnuty... /// MB CLK-KLASSE: nove generacia cestovneho coupe pride v r. 2008 [odkaz] nasledovana od 2009 verziou cabrio [odkaz] . /// MB SLK-KLASSE: nastupca je ocakavany najskor v rokoch 2010/11. Dovtedy by sa mohla objavit aj verzia coupe sucasneho modelu [odkaz] /// MB X-KLASSE: na platforme buducej C-Klasse vznikne kompaktne SAV (v mediach niekedy oznacovane ako GLK) /// MB E-KLASSE: nova generacia sedanu pride koncom 2008 [odkaz] nasledovana T-Modellom v r. 2009 [odkaz] /// MB CLS-KLASSE: nastupca je ocakavany okolo roku 2010 /// MB S-KLASSE: v roku 2008 pride na trh hybridna verzia. Na Detroit Motor Show 2007 bude predstaveny concept S-Klasse Cabrio [odkaz] Vyroba je v pripade priaznivej odozvy mozna a cielovym trhom by mal byt prave USA. /// MB CL-KLASSE: novinka /// MB SL-KLASSE. Nova genariacia je ocakavana v roku 2009 [odkaz] /// SL 500 FLUGELTURER: na platforme buduceho SL-Klasse vznikne limitovana edicia SL Flugelturer ako reamke slavneho modelu z 50. rokov. Projekt vedie divizia AMG. Predpokladany rok uvedenia: najskor 2010. Mozna podoba: [odkaz] /// MB SLC McLAREN: mensi sportak je vo vyvoji vo Wokingu. Po kooperacnych problemoch v zaciatkoch projektu bol nakoniec vyvoj spusteny s datumom uvedenia 2009/10. Prioritou ale bude nasupca SLR, takze uvedenie tohto modelu bude nakoniec posunute az do buducej dekady. /// MB SLR McLAREN: vyroba sucasneho modelu bude pokracovat do r. 2008. Este pred ukoncenim vyroby sa zrejme objavi verzia roadster. Novu generaciu auta uz vyvijaju technici McLarenu, takze nepojde o podobny kompromis, ako vidime u sucasneho auta. Vysledok by sme mali (asi v concepcnej podobe) vidiet v r. 2009. /// MB VIANO: info o buducej gen. Zatial nie su, hovori sa ale, ze auto by mohlo opustit sucasny koncept konvertovaneho uzitkoveho vanu v prospech samostatneho luxusneho MPV so staronovym oznacenim V-Klasse (alebo T-Klasse). /// MB R-KLASSE: relativna novinka /// MB M-KLASSE: relativna novinka /// MB GL-KLASSE: relativna novinka /// MB G-KLASSE: vyroba v zavode Magna-Steyr do r. 2009 v nezmenenej podobe. V 2009 sa rozhodne co dalej. Moznosti: ukoncenie vyroby, pokracovanie sucasneho modelu, nastupca s charakteristickym designom. /// MAYBACH 51: v roku 2009 pride druhy, „mensi“, Maybach s 5, 1m dlzkou. Nasledovat by mali aj verzie coupe a cabrio. /// MAYBACH 57/62: nijake nove info, ale caka ho zrejme dlha kariera. /// SMART FORTWO: nova generacia od buduceho roka. Verzie Coupe a Cabrio. Dalsie plany znacky Smart budu oznamene neskor, ale je pravdepodobne, ze Smart ostane (aspon v najblizsej buducnosti) tzv. monoznackou.
Ale abych byl upřímný, nová podoba E-klasse, E-klasse T, stejně jako CLK coupé a CLK cabrio se mi nelíbí. Mohutné a těžkopádné linie k tomu světla silně připomínající Lexus GS.... :-( To mě zklamalo. Jak hodně je jistý ten tvar předních lamp???
C-klasse je klasa, E-klasse říká "nevíme co s předními světly" a zadek T-modelu musel vzniknout tak, že na éčko zezadu naskočila vectra kombi, ... bohužel štěnátko se moc nepovedlo. ;-\
Jo jo moje řeč. S tou mouchou nakrytou od vectry jsi to trefil... Ale céčko bude moc hezký. Tak nějak to cítím v kostech a těším se čím mě hoši od mercedesu za rok překvapí :-)
Marko toto nie je rozvíjanie, toto je krok vedla. Skoro by som povedal krok do japonska ;-\ A ako sa ti páči prípadné S-klasse v kabriolete?? A čo SL??
Pierro, nizsie popisujem preco myslim, ze to je rozvijanie...a preco myslim, ze museli zniest ten "krok do japonska". ;-) S-Klasse Cabrio nerozumiem. Mozno tomu rozumeju v Malibu, Miami, atd... Tam by mali, pretoze to auto je pre nich. SL? SL je este daleko ...takze AutoBild nemoze vediet ako to auto bude vyzera. Ale ten ich obrazok je aj tak pekny :-);-)
:-):yes: . Velice se mi zamlouvá podoba budoucí C-klasse (včetně Sportcoupe), naopak jsem zděšen z předobrazu Ečka... Na můj vkus už má MB příliš mnoho modelových řad, opravdu se v tom už přestávám orientovat... Navíc to není konečná... Moc se mi směřování MB nepozdává, podle mě měl zůstat více vyhraněný a čitelný...
To su iba kresby AutoBildu. Obvykle sa trafia ...ale 100% to samozrejme nie je. Napriklad ten SL je este dost daleko...takze finalny design este nepoznaju ani v Stuttgarte... NO a S-Klasse Cabrio: ani ja som z toho neni nijak zvlast uneseny...ale v primorskych letoviskach USA to moze byt take modenne auto... Iny trh pre to moc nevidim...dokonca ani v EU (Monte Carlo & spol.) by to podla mna moc nefungovalo...
Tož nevím nevím, ať koukám jak koukám Lexe v tom nevidím. Vyčístím si brejle a zas nic. Prubnu tedy tři panáky, a hymbajz ten Lex tam zas není ... vyzkúšám tu lahev dojet až do dna, a večer na to kouknu znova, jestli se mně tam ten Lex vyloupne či nevyloupne. Zatím tedy vidím jen samé medvědy (jen abych pak večer neviděl jiné zvířátka, a ještě jiné by mně pak sedělo za krkem). Tož tak.
Markózní info, jako vždy :yes: Doufám, že se ta vykrádačka Lexusu do série v téhle podobě nedostane.. nebo že by se konečně změnil trend? Dříve Lexus vykrádal Mercedes.. teďka když Lexus začíná vládnout, že by se Mercedes přišel přeci jen inspirovat? ;-)
Ja si nemyslim, ze medzi standardnymi automobilkami funguje nieco ako vykradanie. Mozno v najhorsom pripade inspiracia. Ale tu by som sa Mercedesu zastal (a to uplne - dokonca aj bez inspiracie) - oni ten motiv dvoch svetlometov vpredu maju uz dlhsie a ak to chcu niekam rozvinut, tak zas moc toho na vyber nemaju. Potom to ale dopadne tak, ze sa to na nieco podoba. Takze na vyber je: 1.) neposunut design tych svetlometov a zmierit sa s tym, ze ak zhranatie v novej gen. cele auto tak povodne elypticke svetlomety do toho stvarnenia nezapadnu (...co samozrejme ako varianta neprichadza do uvahy) 3.) designovo sa utrhnut a zadefinovat nieco nove ako u BMW 5er-Reihe (...co u Mercedesu neprichadza takisto do uvahy) 3.) ten elypticky tvar zhranatie spolu s autom ale musia sa zmierit s narazkami na podobne riesenie u konkurecneho auta (...co je asi najpriechodnejsie).
Asi jo.. ale nemůžu si pomoci, když na to kouknu, tak si hned řeknu "hale GSko" a teprve pak si všimnu, že je to Mergl.. každopádně by s tím měli ještě trochu něco udělat, aby to nebylo tak nápadné (podle reakcí v diskusy je vidět, že to není jen můj "problém")
To C je fakt super Marko. A nevies nahodou ake motory a s akymi vykonmi budu v novej C klasse? Niekde som videl, ze 220 CDi bude mat 204 koni. Je to pravda. Dik
Motorova paleta buducej C-Klasse je nasledujuca: Kompressorove motory 180 a 220 (u 180 sa uvazovalo o 3 roznych vykonovych verziach), nasledovat budu V6 230, 280, 350...a spickovy model by mal byt C63 AMG.
Dieslove agregaty: 200, 220, 320CDi. 220 bude v ponuke zatial ten 150PS , ale od 2009 pride novy motor 2,2 s tebou menovanymi 220PS. ;-)
>:D No to je supeeeer. Tych 220 PS v 220 CDI bude bezkonkurencnych. Len skoda, ze az v 2009. Chcel som hned nove C 220 CDI ked pride, ale tak radsej si pockam na tu lepsiu verziu. A nemyslsis, ze daju hned tych 170 PS, co ma teraz faceliftovane E-cko? Lebo nezda sa mi, zeby davali len 150 PS, ked maju v ponuke ten isty motor so 170PS. Predsa len tych 170 moze ist lepsie.
můžu vědět, odkud čerpáš?? proč by mělo v roce 2008 přijít nový áčko, když současný se vyrábí od r. 2004? jsou tam i další nesmysly, ale nemá cenu to rozebírat... příliš mnoho lidí tady tomu věří a já nemám čas tu diskutovat s lidmi, kteří do koncernu nepatří a skočí na každý klep...
:-) Cerpam odtial, odkial mam napr. toto: [odkaz] resp. [odkaz] resp. [odkaz] Pretoze patrim ku koncernu (sice iba z 40% - ale to na dobre info a pristup k spickovym materialom staci). A Acko? To, ze urychli vyvoj A-Klasse v reakcii na skorsi prichod Golfu oznamil sam Mercedes. Aj zmenu platformi - kvoli lepsej adaptabilite pre ostatne koncernove znacky. Konec-koncov pozri sem: [odkaz] resp. [odkaz] (...ten text samozrejme, aby sa ma nezvozil za ten obrazok ;-) ). Tu spravu nezavisle priniesol v rovnaky den aj Reuters a Autonews (co je velmi respektovany magazin). Inak...musim Ti povedat, ze mas fajn vystupvanie... ;-) ;-\
Sorry...ale ten Maybach uz bol tiez oznameny: [odkaz] Co je pre cloveka sledujuceho automobilovy priemysel vcelku logicke. Ak ma cca. 5m. (mensi) sedan Bentley (a zaraba na nom) a pripravuje ho aj Rolls, tak je dost logicke ze Maybach im asi tazko prenecha trh, ze?! ;-) A potom: nemyslis vazne to ze by kanibalizoval s S-Klasse! Bentley Conti FS kanibalizuje na Audi A8? Ja tipujem ze nie, pretoze Bentley je vyssie ako Audi. Rovnako je Maybach vyssie ako Merc. Takze tam je "trosku" rozdielna klientela (aj cena aut pochopitelne). A nie celkom chapem tu poznamku v suvslosti s Maybachom 51, ze Maybach je v krize... 8-s . To akoze ked je s jednym modelom v krize tak nepridame dalsi model (predajnejsi) aby sa z krizy dostal, ale radsej ho v tej krize nechame s tym jedinym, starsim modelom?! 8-s Ak sa teraz naozaj rozpravam s "kolegom" z koncernu tak mi je z toho smutno....
Ono...bacha! Tie obrazky su iba mozna podoba (na "ozivenie" textu)...moze sa stat, ze to bude vyzerat inak. Neda sa to vylucit. Dokonca u aut, ktorych predstavenie je este pomerne daleko je dost pravdepodobne ze ani AutoBild, resp. AMS nemozu vediet ako to presne vyzera... ;-)
To, že MB kopíruje od Toyoty parkovací systém, je pochopitelné. Je lehčí obšlehnout mistra, než vymýšlet nějaké složitosti samostatně, ale že budoucí design MB bude kopírovat Lexus GS (přední světla), to je trošku přespříliš >:D
Bravo Marko :yes: ostatně jako vždy, že :yes: Snad jen ty dvojité přední světla, ty mně tedy neberou, žeby zas nějaká nová módní vlna, (jako svého nedávného času, a nyní snad již konečně doznívající, móda zadních kruhových svítilen, všude a za každou cenu, dokonce i u Jagu).
Tož ja, může bejt, sto lidí sto chutí, já se jen tak trochen obávám aby z toho nebyla zas módní wave, jestli se nepletu, viděl jsem to na Lexusovi, teď i M-B s tím přichází, za chvilku možná tento poměrně originální stylistický prvek bude mít kde kdo, a to pak již nebude pravda ale originální, anóbrž jen tuctově rozmnělněn. Tož tak.
pokud vim tak parkovaci system od priusu byl v anglii vyhlasen jako blbost roku. Videl jsem i testy v TV, ridic musel zadat do boardcomputru velikost mezery, priparkovat k urcitemu bodu atd.. cele to parkovani trvalo skoro pul hodiny.
Automaticke park. systemy jsou uz od 80let, jen jejich funkcnost pro seriovou vyrobu je zatim nanic
Ale zasa narozdiel od tohto mercedesovského je automatický. Vodič tam okrem šľapania na brzdy (a prvotného zadania miesta) nerobí nič, aj volant sa sám točí. Pravda ale je, že v niektorých situáciách to zaparkuje O.K., ale v niektorých celkom zle, s rôzne povytáčanými kolesami.Ale je to len prvá generácia, tak uvidíme do budúcna.