Hrkal jsem jednu zimu s Touaregem 3.0 TDI a jelo to 200 úplně v klidu, předjel jsem kde co /řekl bych, že takových 60-70% aut na silnici tuhle hodnotu nepokoří/ takže od té doby to považuju za celkem uspokojivou hodnotu pro tenhle typ auta...
Medzicasom som absolvoval nejaku tu dialnicu a par stoviek km po vidieku za volantom ML250CDI.....dostatocne silne. Nie je problem predbiehat, nie je problem dlhodobo cestovat 160km/h. Ja som bol pozitivne prekvapeny. Ano, 350CDI je ten spravny motor, ale ani 250CDI majitela nesklame. Bezna spotreba bez nejakej vyraznej potreby krotit sa bola tesne pod 8 litrov. Sice by som v buducnosti najpravdepodobnejsie zamienal moje GLK220CDI4M za GLK250CDI4M, ale toto ML ma nahlodalo. Vacsie, pohodlnejsie....bude o com uvazovat (pri E v tom mam jasnejsie, i ked aj tam je lakava kombinacia 250CDI 4Matic, zhyckany momentalnym E350CDI 4Matic uz asi k stvorvalcu nesklznem...).
Za mna osobne - ak je niekto pohodovy jazdec - neolutuje, mozem pokojne doporucit. Kto chce dynamiku, ma k dispozicii sestvalce alebo nadupanu 500vku.
Nové Mercedesy mi příjdou takové zženštilé,ty nové přední světlomety to je hrůza,mercedesy mají takové etapy jednou dělají auta zaoblená další modelový rok zas ostré hrany,mám raději ostré hrany a křivky,bývalí diktátoři by už v Mercedesu nejezdili,určitě by raději zvolily Audi
Teď si odporuješ. Audi je úplně a totálně zaoblené, jednu hranu na něm nenajdeš.
Mercedes razil hrany a když zjistil, že lidi chtěj jak ty říkáš "zšenštilé" tvary, šel do toho taky. Nic jiného mu nezbylo, okud to nechtěl s Audi a BMW prohrát, obě značky jsou zaoblené až hrůza.