Proč jako? SUV jsou velmi pohodlná a mají se sporťáky největší respekt. Dříve bylo ukázkou bohatství mít pár kil navíc, dnes je to velké auto, ale nikoliv nějaký sedan ale SUV.
podľa mňa pracujú so značkou maybach ľahkovážne, najprv nezvládli vstup a teraz to lepia na lepšiu výbavu. To im uberá silu na prípadný reštart, ibaže by si otvorene povedali, že na celý maybach erú.
No to dík :-)
Předpokládám že se nakonec dočkáme i SUV Lamborghini tak sem zvědavej jestli u Ferrari dodržej směr nastolenej Monezemolem a SUV Ferrari nebude
Nojo slyšel sem že se připravuje taky voplastovaná Corvette a následovat budou SUV McLaren Pagani a Koenigsegg. V rámci úspor a inspirovaný koncernem VW všechny na stejný platformě a se stejnym motorem :yes::-)
A doufám že nakonec do rozčísne SUV Bugatti s plánovanou cenou 250 milionů kterou se ale díky zpoždění vývoje patentovaného motoru XW16 (jeden W8 na přední, jeden W8 na zadní nápravě - důkaz že i u VW umí rozložit hmotnost 50:50) a problematickýmu antiaerodynamickýmu designu nepodaří dodržet takže finální cena bude 1 miliarda za kus. Samozřejmě bez daně >:D
Tomu budou samozřejmě odpovídat i ceny servisu a už to nebudou taková levnota jako u Veyronu kde roční serviska stojí půl mega, pneumatiky čtvrt a nový disky skoro 2 miliony kč to už nebude. To že toho za tu cenu moc nevydržej a při každý 3. výměně pneu se musej měnit současně i disky nebo když to jednou rozjedete k maximálce auta snad nemusim zdůrazňovat.. Tak s takovejhlema pidi cenama už počítat fakt nemůžeme, každej ví že u SUV sou náklady prostě vyšší
Na první kusy už byly složený zálohy. Pavel Bém tohu svýmu už dal i jméno, prej mu bude řikat Blanka :-)