Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz Vision C 220 BLUETEC: čistý čtyřválcový vizionář

První čtyřválcový turbodiesel BLUETEC přichází právě včas. Je to odpověď na stesky a tlak Evropské komise v oblasti snižování emisí nových automobilů?
Zpět na článek
3. 3. 2007 03:38
anonym
3. 3. 2007 12:47
neregistrovaný "hannibal lecter"
4. 3. 2007 17:00
anonym
3. 3. 2007 08:12
neregistrovaný "tom"
3. 3. 2007 12:42
neregistrovaný "hannibal lecter"
3. 3. 2007 08:48
neregistrovaný "LexusRX400h"
3. 3. 2007 12:45
neregistrovaný "hannibal lecter"
3. 3. 2007 11:49
neregistrovaný "Rayba"
3. 3. 2007 14:18
neregistrovaný "tom"
3. 3. 2007 15:16
neregistrovaný "lolik"
4. 3. 2007 09:29
anonym
4. 3. 2007 21:54
neregistrovaný "JohnyX"
3. 3. 2007 19:27
neregistrovaný "Filip"
4. 3. 2007 17:40
neregistrovaný "Peto"
anonym
3. 3. 2007 03:38
jen tak dál
go,go ekologie :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "hannibal lecter"
3. 3. 2007 12:47
Re: jen tak dál
ekologii bych do toho moc nemotal, tady jde jen o byznys. Opravdovou ekologii budeš provozovat když budeš chodit pěšky...
anonym
4. 3. 2007 17:00
Re: jen tak dál
a vykopeš si zemlianku a budeš zbierať lesné plody... ;-)
neregistrovaný "tom"
3. 3. 2007 08:12
Pokud ekologie, tak urcite ne diesel
Je to jeden velky podvod. Diesel ma nizsi spotrebni dan a podivejme se na ekologii podle Euro normy:
NOx (mg/km)
diesel benzin rozdil %
Euro 3 500 150 +333
Euro 4 250 80 +313
Euro 5 200 60 +333

Takze zaver je, ze i ten nejstarsi benzin s katalyzatorem je ekologicka hvezda proti nejmodernejsimu dieselu.
A to nemluvim to pevnych casticich ( cerny dym )
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "hannibal lecter"
3. 3. 2007 12:42
Re: Pokud ekologie, tak urcite ne diesel
:yes: přesně
neregistrovaný "LexusRX400h"
3. 3. 2007 08:48
Kdo rika ze DIESEL je EKOLOG?
Ano je to tak, vsichni koukaji na diesel jako na EKOLOGA, ale kazdy EKOLOG vi, ze diesel je vetsi hrozba nez benzin. Proc? Protoze diesel vypousti vetsi mnozstvi skodlivych plynu nez benzin. Jsou to predevsim plyny ktere ucpavaji mesta a jejich mikrocastice se dostavaji do plic mnohem snadneji nez benzinove castecky a zpusobuji astma, coz je i vedecky podlozeno. Vsichni koukaji na CO2, ale na NOx uz se nekouka. Kdo kouka na ostatni slozky ktere se z vyfuku dostavaji do ovzdusi? Jen tem kdo skutecne vi, co jsou zac.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - WinDiesel
3. 3. 2007 09:59
Re: Kdo rika ze DIESEL je EKOLOG?
Jestli jsi si nevšiml, v tomto článku se nemluví o tom, co BYLO, ale o tom co BUDE.
Ale i kdyby někdo udělal diesel s nulovými emisemi NOx, ty přece víš svoje a nikdo tě neoblafne, viď...

Máš to v hlavě nějak pomotané a dieselovém motoru mluvíš jako o EKOLOGOVI, fakt jsem se zasmál. :no: :no:
neregistrovaný "hannibal lecter"
3. 3. 2007 12:45
Re: Kdo rika ze DIESEL je EKOLOG?
:yes: :yes: :yes: CO2 je jenom jedna složka, která shodou okolností dieselům trochu nahrává. Co se táká splodin jako celku, tak benzín je proto dieselu doslova kyslíkový stan...
neregistrovaný "Rayba"
3. 3. 2007 11:49
Precitaj si to cele
Docital si ten clanok vobec? Ved sa tu hovori presne o znizovani emisii NOx...
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "tom"
3. 3. 2007 14:18
Re: Precitaj si to cele
Ale o tom to je. Pokud bude ten Bluetec diesel motor ( filtr, pevnych castic, redukce NOx pomoci amoniaku, atd .. ) splnovat Euro5 , tak bude porad vypustet !! 3 krat !! vic skodlivim nez bezny benzin s katalyzatorem. To samozrejme v nenavidene Americe vedi a proto drzi diesly mimo mesta.
neregistrovaný "lolik"
3. 3. 2007 15:16
Re: Precitaj si to cele
souhlasim s tomem...
Avatar - WinDiesel
3. 3. 2007 15:33
Re: Precitaj si to cele
Zase vedle, Tome,
v článku se nemluví o Euro 5 ale o Euro 6 a tam budou zplodiny (ne splodiny jak píšeš) na stejné úrovni u obou druhů spalovacích motorů.
Skutečně si musíš přečíst článek pečlivě.
S Amerikou jsi vedle také, tam byl problém s naftou, nebyla k dispozici ultranízkosirnatá nafta. Nyní nás Amweričané přeskočili, my máme jenom nízkosirnatou, a to v Americe umožňuje zavedení normy T2B5, která se velice podobá normě Euro6. Takže Mercedes zabije 2 mouchy jednou ranou. Udělá motor vhodný pro Kalifornii, kde již T2B5 platí a stejnému motoru udělá propagaci v Evropě a získá tím náskok.
anonym
4. 3. 2007 09:29
Re: Precitaj si to cele
Ja mluvim o tom, ze hotova norma Euro5 jeste neni v platnosti ( ma platit on 1.1.2009 ) a norma Euro6 neni jeste hotova. Takze mluvis o dodrzovani neceho co neni hotove. V neprisnejsim navrhu Euro6 pro Nox je pomer diesel/benzin 80 / 50 porad o 60% vic, predpokladana aplikace Euro6 2018-2020 ( to je sranda,ze). Jde mi o to, ze udelat diesel motor aspon srovnatelne "cisty" jako soucasnou generaci stoji obrovske usili ( .., recirkulací výfukových plynů,oxidačního katalyzátoru, filtru pevných částic, zachycovače NOx,SCR katalyzátoru .. ). Technicky je to mozne, ale za jakou cenu ( porizovaci, provozni spolehlivost atd.). A tady v evrope budeme mit ve mestech 80 % aut diesely, ktere budou stezi splnovat Euro3/4 a to dalsich 20-30 let
neregistrovaný "JohnyX"
4. 3. 2007 21:54
Re: Precitaj si to cele
přesně tak, jenom mi v Evropě jsme tak blbý, že čumíme jenom na množství CO2 a to ostatní je nám u prde**. V tom ty Američany chválim, že jim není jedno co lidi dýchají.
neregistrovaný "Filip"
3. 3. 2007 19:27
Bluetec
Nejsem si zcela jist, ale myslím, že v článku je chyba. Bluetec podle mě nepracuje s amoniakem, ale s vodným roztokem močoviny. Jen pro představu: amoniak je prudce toxický plyn, vzdušná koncetrace 5000 ppm okamžitě usmrcuje a je velmi těkavý, v malých množstvích v delším časovém období způsobuje leukemii. Močovina je produktem lidského těla a je relativně neškodná, toxicita není popsána. :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Peto"
4. 3. 2007 17:40
ten zadok je hrozny
skoda ze spravili taky "divny" zadok. Ako fanusik mercedesu sa cudujem, lebo oni vzdy (vacsinou) robia krasne (a niekedy nadcasove) auta. Mozno ze sa na to bude dat zvyknut ale v tomto momente by som ho urcite nekupil. Ved konkurencne Audi A4 ma 10 krat viac Sexappealu !!!!
Rozbalit vlákno
0