Mercedes-Benz Vito L 109 CDI: Půlmilionový základ
5
/
18
Prohlédnout znovu
Mercedes-Benz Vito L 109 CDI: Půlmilionový základ
Mercedes-Benz Vito L 109 CDI: Půlmilionový základ
|
acz
V menu palubního počítače pochvalně najdeme teploměr chladicí kapaliny
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Jednoduchá přístrojová deska k užitkovému modelu patří
|
acz
Šestistupňová převodovka tvoří standard
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Elektronická parkovací brzda v určitých případech usnadňuje řidiči práci
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Vito L s délkou 5,14 m pojme 6,3 m3 nákladu
|
acz
Díky prodlouženým bočním dveřím provedení Vito L byl přístup do nákladového prostoru velmi pěkný
|
acz
Kombinaci umístění kotvicích ok chválíme
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Šestnáctistovka od Renaultu pojmenovaná OM 622 ve slabším provedení 65 kW měla dost práce i s nenaloženým vozem
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší