Diskuse

Milion dolarů za neotevřené dveře: Je Tesla Model X smrtonosná past?

25.4.2017

Křídlové dveře Tesly Model X jsou jedním z velkých lákadel modelu, ale mohou také v případě havárie uvěznit posádku uvnitř auta.

 

  • 24 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 25.04.  09:41

    Hořela Tesla hořela

    Hořela Tesla hořela
    rozfajrovaná doběla
    hasiči na ni chrst chrst chrst
    jeden si přitom spálil prst
    :-)
    ještě něco na téma baterie detonovaly :-)
    • 00 Reagovat !

      foto swifter

      swifter 25.04.  14:40

      « Re: Hořela Tesla hořela

      Ale nebude tolik sazí jako když shoří tvůj sazomet.. :-!
  • 31 Reagovat !

    foto Brin

    Brin 25.04.  09:48

    Hořlavost elektromobilů

    Elektromobily hoří jako jakákoliv další auta. Závada na elektroinstalaci je běžná. A upřímně by si měla madam gratulovat, že takový náraz obecně přežila bez úhony a mohla vylézt předními dveřmi (zřejmě nebyla ani moc otlučená). Tesla má docela dobrou munici, protože si neustále zaznamenává všechny údaje z auta na svůj server.
    • 32 Reagovat !

      foto WinDiesel

      WinDiesel 25.04.  10:26

      « Re: Hořlavost elektromobilů

      Nehoří stejně, hoří jinak. Paní zmínila detonaci akumulátorů.
      Zkus si vzpomenout hodinu chemie ze základky. Jak se Vám líbilo hoření a prskání sodíku na vzduchu. To samé udělá Lithium a ještě dramatičtěji, když se rozbijí články a dostane se k nim kyslík ze vzduchu. Bylo to zdokumentováno a je z toho takový slušný ohňostroj.
      Nechtěl bych být někým, komu hrozí uškvaření hořícím Lithiem v kabině, určitě se to vyrovná uškvaření benzínem.
      (mimochodem nafta se zapaluje těžko, diesely po bouračce neshoří.)
      • 31 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 25.04.  12:05

        « Re: Re: Hořlavost elektromobilů

        Ale nehovor, videl som xy kamiónov, ktoré po nie veľkej rane začali horieť. A nejazdili ani na plyn ani na benzín. Takéto zovšeobecňovanie stojí za veľké vieš čo.
      • 10 Reagovat !

        foto RS

        RS 25.04.  13:14

        « Re: Re: Hořlavost elektromobilů

        Mimo jiné, dle třetí fotky nehořel sám od sebe ani ten Focus.
      • 00 Reagovat !

        foto SamanAR

        SamanAR 26.04.  13:19

        « Re: Re: Hořlavost elektromobilů

        jj pravdu dis [odkaz]
    • 30 Reagovat !

      foto Flajzi

      Flajzi 25.04.  10:38

      « Re: Hořlavost elektromobilů

      Máte pravdu i nemáte pravdu. Tesla zaznamenávají hromadu jízdních dat. Ale většina z nich zůstává v autě, kde jsou schopni je technici Tesly přečíst. Rozhodně se ale průběžně neodesílají všechna data do Tesly. Pouze data, které souvisí s telematikou/infotaimentem/navigací/pomoc… Ale že by se každou vteřinu odesílaly data o poloze plynu, rychlosti, směru, natočení kol, aktivaci ESP/ABS/atd., zapnutých/vypnutých systémech je nesmyslná.
  • 22 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 25.04.  10:28

    Šest elektromobilů připojených k síti > black-out

    To, o čem se moc nemluví, je tragická nepřipravenost rozvodné elektrické sítě na příchod elektromobilů. Britská organizace Green Alliance ale spočítala, že pokud ve Velké Británii na jednom místě někdo zapojí najednou pouhých šest elektromobilů do zásuvky, nastane black-out.

    Velká Británie je na tom podobně špatně s rozvodnými elektrickými sítěmi jako Česká republika. Je naprosto nepřipravena na to, aby se do sítě připojilo nárazově několik silných odběrů. Ty by mohly způsobit black-out, tedy přetížení sítě a její vyřazení z provozu. A to lidé z Green Alliance nemohou být osočováni, že jsou placeni nějakou ropnou společností. Green Alliance je naopak velmi „zelená“ společnost, která se snaží zavádět ekologické principy do reálného provozu.

    Green Alliance upozorňuje, že ve Velké Británii dělají elektromobily nebo plug-in hybridy zatím jen 4,1 % trhu, ale meziročně rostou prodeje o 31 % a budou i víc. Bohužel se auta nabíjejí v době, kdy je energetická špička, tedy odpoledne po příjezdu domů. Jen velmi malé množství aut, které potřebuje velké množství energie, může způsobit přetížení.
    • 14 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 25.04.  10:39

      « Re: Šest elektromobilů připojených k síti > black-out

      to je jasný a aby ti rozvodný sítě USA a Evropa komplet předělala a přispůsobila tkaovým odběrům, bude to stát stovky miliard dolarů >:D >:D

      Takže utopie
      • 13 Reagovat !

        foto WinDiesel

        WinDiesel 25.04.  11:43

        « Re: Re: Šest elektromobilů připojených k síti > black-out

        utopie asi ne ale bude to trvat 50 let a bude to stát miliardy dolarů, tedy spíše bilióny
    • 52 Reagovat !

      foto Flajzi

      Flajzi 25.04.  10:57

      « Re: Šest elektromobilů připojených k síti > black-out

      Zástupci ČEPSu mi na jednom setkání tvrdili, že na nástup elektromobility jsou připraveni. Takže když si mám vybrat mezi vámi a jimi, tak věřím jim. :-)
      Váš příklad je asi stejný, co by nastalo, když by všechna auta naráz odjely na pumpy tankovat. (Máme tu kolem 1000 aut na jednu pumpu, jen pro představu)
      • 13 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 25.04.  11:28

        « Re: Re: Šest elektromobilů připojených k síti > black-out

        Pump je nespoečeteně víc a každá pumpa umí obsloužit dnes cca 6-10 aut. Jenom na mé oblébené trase je v okruhu 30 km 14 čerpaček >:D >:D >:D
        • 01 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 25.04.  14:06

          « Re: Re: Re: Šest elektromobilů připojených k síti > black-out

          Hlavně obslouží 6-10 aut najednou a za dalších 5 minut další a další... Se spalovacím motorem jsi za pár minut pryč, pokud si před tebou někdo zrovna neobjednává párek v rohlíku >:D

          Až budou elektromobily dobíjené výměnou baterky na čerpačce prázdnou za plnou, bude to jiná káva.
          • 00 Reagovat !

            foto Flajzi

            Flajzi 25.04.  16:57

            « Re: Re: Re: Re: Šest elektromobilů připojených k síti > black-out

            Máš opravdu. Na druhou stranu, když to srovnám se mnou, tak z 20 nabíjení jich realizuji přibližně 18 doma nebo v práci. Takže to nebude zas tak horké. Jelikož u EV se nabíjení realizuje především, když parkuje (to je změna myšlení oproti spalováku), tak nabíjet půjde třeba během nákupu v Tescu. Než nakoupím, tak dobiju to, co jsem za den ujel.
            U EV jednoduše musíš změnit způsob myšlení v "tankování".
            • 00 Reagovat !

              foto Blatouch

              Blatouch 25.04.  18:56

              « Re: Re: Re: Re: Re: Šest elektromobilů připojených k síti > black-out

              Zmenit zpusob mysleni v tankovani ... ja ale NECHCI zmenit zpusob v mysleni jak pouzivat auto.

              Realne podle mych osobnich zkusenosti Leaf i i3 maji dojezd max. 2/3 propagovaneho, realne tak 1/2, takze kolem 100 km. Teslu do toho nezahrnuji - auto za 2,5 mega je mimo misu.

              Jak s timhle vozitkem realne jezdit mimo mesto je mi zahadou.

              Za stejnou cenu dostanu auto s podstatne vyssi hodnotou a jeste s tim ujedu lan sveta.

              Dokud elektromobil neujede alespon 600 km na jedno nabiti v jakemkoli pocasi a jeho znovunabiti na 100% (ne zadne marketingove kecy o 80%) bude trvat do 10 min. max - pak prosim.
              • 10 Reagovat !

                foto Flajzi

                Flajzi 26.04.  08:45

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Šest elektromobilů připojených k síti > black-out

                Pokud nechcete, tak nechtějte. Nikdo vám elektriku nenutí. S nástupem elektriky nedojde k zastavení výroby spalováků.
                Já to třeba změnil rád. Už jen za to, že od baráku mohu vystřelit s plným plynem bez zahřívání motoru a nebát se o motor/turbo/kdovícoještě, co se může pokazit, když se jezdí se studeným motorem.
                • 00 Reagovat !

                  foto Barrichello

                  Barrichello 26.04.  09:13

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Šest elektromobilů připojených k síti > black-out

                  Turbo si kupovat nemusíš, nikdo tě nenutí, pořád je dost atmosfér nebo motorů s kompresorem :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Flajzi

                    Flajzi 26.04.  20:00

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Šest elektromobilů připojených k síti > black-out

                    Pokud vynechám diesel (kde si bez turba neškrtneš), tak mi zbyla Mazda (možná ještě něco), kde jejich motor mi připomněl chcíplotinu před svozem do kafilérky. Aby to trochu táhlo, tak jsem tomu furt musel šlapat na plyn a poslouchat neustále vytočený motor se mi fakt nechtělo.
                    A co vím, tak žádnému motoru (ani bez turba) nedělá dobře plný výkon nastudeno.
                    Na elektrice mi moc vyhovuje to ticho a když šlápneš na plyn, tak to okamžitě vystřelí, aniž bych musel podřazovat a poslouchat vytočený motor.
                • 00 Reagovat !

                  foto Bazalt

                  Bazalt 26.04.  09:27

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Šest elektromobilů připojených k síti > black-out

                  Co máš? Jak je na tom síť nabíjení v ČR a reálný dosah nabíječek od sebe pokud vyrazíš na delší trasu? Mám zkušenosti z Londýna, nabíječka na každém rohu a EV spousta. Podobně sem to viděl v Norsku. Ve Švýcarsku je Tesla běžná (při jejich platech...).
                  Sám jsem jezdil Leafem čtyři dny na jednom ostrově, super. Hned bych ho bral. Nabíjel jsem i v marině přes redukci pro jachty :-). Měl jsem přímé srovnání s Golfem, Leaf je jako auto lepší, příjemnější, pohodlnější. Pohoda jízdy na elektriku neskutečná. Ticho, klid, okamžitý nástup výkonu přesně jak píšeš. kdo nepoznal nepochopí. Dojezd je limitující, ale podle toho se člověk musí zařídit. Na západ od hranic je to asi jednodušší, viděl jsem to sám při foukání CNG hned vedle :-) Nabíjení doma, v garáži kanceláří nebo nákupního centra je pointa elektromobilu.

                  [odkaz]
                  • 00 Reagovat !

                    foto Flajzi

                    Flajzi 26.04.  20:07

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Šest elektromobilů připojených k síti > black-out

                    Mám dvě auta. V-Klasse pro rodinu, na víkendy, vození bagáže a kol a na delší trasy mimo okolí komína. Na denní ježdění (2 děti a můj notebook) do přecpaného města jsem si pořídil i3.
                    V práci i doma mám wallbox, takže ani moc nevyužívám veřejné nabíječky. Jen když jedu do Prahy, tak si odskočím na jídlo do nějakého obchodního centra a mezitím si auto nabiju v garážích.
                    Za mě spokojenost. A až přijde Audi e-tron, tak jsem přesvědčen, že manželka vymění svoji Q7 za něj.
                    Je fakt, že kdo nejezdil elektrikou, tak to nechápe, co na tom je. :-) Je vždycky sranda (a někdy i dost práce, takže to často vzdávám) vyvracet bludy a nesmysly v diskuzích od lidí, co s tím nikdy trochu déle nejezdili.
            • 00 Reagovat !

              foto twistedTSD

              twistedTSD 26.04.  00:13

              « Re: Re: Re: Re: Re: Šest elektromobilů připojených k síti > black-out

              To nabíjení v Tescu budeš realizovat jak? Že dají zásuvku ke každému parkovacímu místu? A co ti, kdo nemají garáž ani práci s dobíjecími místy pro celou firmu?
              • 00 Reagovat !

                foto Flajzi

                Flajzi 26.04.  08:47

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Šest elektromobilů připojených k síti > black-out

                No jasně, jak jinak? Když to jde jinde, tak to jednou půjde i u nás.
                A ti co nemají možnost dobíjet doma, v práci a nechtějí dobíjet jinde, tak budou jezdit dál spalováky.
          • 00 Reagovat !

            foto twistedTSD

            twistedTSD 26.04.  00:10

            « Re: Re: Re: Re: Šest elektromobilů připojených k síti > black-out

            Tak to je, myslím, úplná utopie.
        • 00 Reagovat !

          foto Flajzi

          Flajzi 25.04.  16:54

          « Re: Re: Re: Šest elektromobilů připojených k síti > black-out

          K čemu ti je 14 čerpaček, když na každé bys měl 1000 aut? Za jak dlouho by se dostalo na ty poslední?
        • 10 Reagovat !

          foto SamanAR

          SamanAR 26.04.  13:36

          « Re: Re: Re: Šest elektromobilů připojených k síti > black-out

          v CR je cca 34 tisic stojanu na cerpani fosilnich paliv (benzin/nafta), ne cerpacek, ale stojanu, cerpacek je neco prez 5.5 tisice, a ted k dalsim cislum, v CR je registrovano cca 5.5 osobnich a lehkych uzitkovych aut, tedy bez tezke nakladni dopravy nad 3.5 tiny by na kazdy stojan v CR pripadlo priblizne 162 aut, naproti tomu verejnych nabijecich stojanu je v CR cca 320 kusu, alektromobilu je cca 1000, takze na kazdou verejnou nabijecku pripadaj v CR pripadaj 3 az 4 elektromobily, velka sposuta soucasnych majitelu BEV si nabiji auta doma a verejne stojany vyuzivaji jen na delsi trasy, mimochodem do 2020 ma bejt v CR prez 1600 verejnych nabijecich mist, odhady jsou ze v 2020 bude v CR registrovani cca 10 tisic BEV, tedy 6-7 BEV na jeden verejny stojan

          CEZ i CEPS v kazdorocni zprave uvadi stav siti, vloni tam bylo ze site v CR jsou pripravene na priblizne 1 milion EV ;-) , a jen za lonsky rok bylo v CR registrovano k odberu elektriny nad 1MWh prez 5300 odbernych mist, takze pro energetiky je par stojanu do roka co maj v lepsim pripade 0.1MWh naprosto minoritni zalezitost a nema smysl aby to nejak vyznamne resili, vsechny ty mista ktera se registruji, a tedy i nove stojany maji samozrejme rezervovany vykon a za ten rezervovany vykon energetikum z CEPS plati ;-)

          za poslednich 10 let v CR nehrozil ani jeden black-out z nedostatku energie, naopak hrozilo nekolik z prebitku energie

          to ze na tve oblibene trase je 14 cerpacek zajima jen tebe, vsem ostatnim je to u zadnice >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Bazalt

            Bazalt 26.04.  15:04

            « Re: Re: Re: Re: Šest elektromobilů připojených k síti > black-out

            tomu říkám sofistikovaná odpověď :yes:
      • 12 Reagovat !

        foto WinDiesel

        WinDiesel 25.04.  11:44

        « Re: Re: Šest elektromobilů připojených k síti > black-out

        To jsem nepsal já, já to jen kopírovat z Novinek a Ti to vzali od ekologické britské organizace
        • 21 Reagovat !

          foto Balsam

          Balsam 25.04.  12:34

          « Re: Re: Re: Šest elektromobilů připojených k síti > black-out

          Ale ty to podávaš dalej ako fakt, takže s tým súhlasíš. Flajzi má pravdu.
    • 31 Reagovat !

      foto Bazalt

      Bazalt 25.04.  11:00

      « Re: Šest elektromobilů připojených k síti > black-out

      To je zajímavé, pošli mi odkaz kde jsi to našel. Netušil jsem že je to pro síť takový problém nabíjet baterku když zároveň utáhnou kanceláře s klimatizacemi, hospody s chladícími boxy, elektrické grily, trouby atd. To vše má větší příkon a odběr než nabíjení auta a třeba v Londýně jsou rychlo nabíječky v centru na každém rohu a skoro u každé připíchnuté auto.
      Sám jsem nabíjel Leaf v marině ze stojanu pro jachty. V každém přístavu pro rekreační plavidla jsou napojeny desítky až stovky lodí, dobíjí baterky, svítí, topí. To samé podél kanálů a doků pro houseboaty. Jeden vedle druhého na zásuvce. Topení, vaření, klimatizace, ohřev vody.
      Průšvih bude zastaralosti rozvodů v domácnostech, což se zejména v UK nedivím... Tam je radost když to udrží mikrovlnku, pračku, ledničku a větrák najednou.
      Jestli ten odkaz máš tak mi ho fakt pošli, opravdu mě to zajímá. Díky
      • 10 Reagovat !

        foto WinDiesel

        WinDiesel 25.04.  11:45

        « Re: Re: Šest elektromobilů připojených k síti > black-out

        Dnes to visí na Seznam Novinkách v rubrice Auto-Moto :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Bazalt

          Bazalt 25.04.  11:51

          « Re: Re: Re: Šest elektromobilů připojených k síti > black-out

          Díky :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Blatouch

        Blatouch 25.04.  19:00

        « Re: Re: Šest elektromobilů připojených k síti > black-out

        Pardon - ale elektroauto je neco jineho nez servisni aku v lodi, to jsou sakra rozdily v prikonech.

        Jen si pro cviko spocti, kolik energie potrebujes na nabiti 100 kWh aku u auta a kolik 3x 1 kWh u lode.
        • 00 Reagovat !

          foto Flajzi

          Flajzi 26.04.  08:51

          « Re: Re: Re: Šest elektromobilů připojených k síti > black-out

          Co chceš počítat, když jsi to uvedl v jedné větě? Na 100kWh aku potřebuješ 100kWh energie. :-)
          Ale o českou rozvodnou síť (resp. o koncové rozvody) se nebojte. Tady není Anglie. Když byste viděl, jak vypadají rozvody do baráků v Anglii, tak českému elektrikáři by vstávaly hrůzou vlasy na hlavě.
          Takže v tomto konkrétním případě nelze přenášet anglické reálie do českých. Oni jsou 100 let za opicema oproti nám.
          • 00 Reagovat !

            foto Bazalt

            Bazalt 26.04.  09:40

            « Re: Re: Re: Re: Šest elektromobilů připojených k síti > black-out

            Ha ha a co teprve voda a odpady :-) Izolace a dvojitá okna jsou sprosté slovo, tradice :-) Největší bomba jsou rozvody kabelů telefonu jako paprsky slunce z jednoho sloupu na celou ulici :-) Kdo neviděl, neuvěří.
        • 00 Reagovat !

          foto Bazalt

          Bazalt 26.04.  09:38

          « Re: Re: Re: Šest elektromobilů připojených k síti > black-out

          Počítat to nemusím, při nabíjení auta jsem prostě dostal žeton na elektriku jako v kempu, dal to do stojanu a šel se podívat na hrad.Když jsem vrátil baterka byla na 100% a ještě na kuponu něco zbylo (stojan ukazuje "kredit"). Nic jsem neřešil. Harbour Master taky ne. Ani Nissan když k auto dává patřičné redukce na různé typy zásuvek-včetně té co jsou pro jachty. Kdyby nás tam stálo šest nebo deset tak to se sítí ani nehne. Bavíme se o přístavu, ne padesát let starém rozvodu v domě ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto kuny

      kuny 25.04.  21:29

      « Re: Šest elektromobilů připojených k síti > black-out

      ... a ty jsi jim tuhle kravinu zbastil, vid? kdyz si doma do zasuvky pripojis sest elektromobilu, tak ti tak maximalne spadne jistic. :no:
  • 31 Reagovat !

    foto positivemind

    positivemind 25.04.  10:53

    Logy v systémech

    Je to vtipné, ale Tesla nejspíš mrkne do logu na server a zjistí, co se v ten moment dělo => majitelka bude nahraná, pokud opravdu lhala.

    To nonstop připojení byl od Tesly brilantní tah.
    • 10 Reagovat !

      foto WinDiesel

      WinDiesel 25.04.  11:45

      « Re: Logy v systémech

      To by se online nepřeneslo, ale mají to v řídící jednotce = černá skříňka (de facto)
      • 00 Reagovat !

        foto positivemind

        positivemind 25.04.  12:52

        « Re: Re: Logy v systémech

        Ja mel pocit, ze jak to napral ten clovek do kamionu, uz v tu chvili videli, ze ridil autopilot - jeste nez vytahli schranku.
        • 00 Reagovat !

          foto kuny

          kuny 25.04.  21:35

          « Re: Re: Re: Logy v systémech

          ... no bodejt, ze to videli na prvni pohled, ze "ridil" autopilot. neprdvidatelne chovani pocitace muze v praxi simulovat tak maximalne hooodne zdrogovany jedinec ;-)
  • 60 Reagovat !

    foto Bazalt

    Bazalt 25.04.  11:04

    Zablokované dveře po nehodě

    To je fakt divný, auto se omlátí o svodidla a pak závěrem smázne vedlejšího forda a pak nejdou otevřít dveře. To by se u konvekčního auta stát nemohlo. Tam se plechy nikdy nepokroutí a po nehodě jdou otevřít všechny dveře v pohodě. Jen fakt nevím proč hasiči jezdí s těma nůžkama a heverama.

    • 00 Reagovat !

      foto WinDiesel

      WinDiesel 25.04.  11:46

      « Re: Zablokované dveře po nehodě

      to je pravda to se musí uznat - jakmile je nehoda většího rázu, často se z auta lidi nedostanou a kolikrát uhořeli
    • 00 Reagovat !

      foto kuny

      kuny 25.04.  21:37

      « Re: Zablokované dveře po nehodě

      jestli jsem to spravne pochopil, tak to auto lezelo na strese a oboje dvere teto hloupe konstrukce byly diky tomu zablokovane. tohle je samozrejme zbytecna potiz, ktera v principu nemuze nastat u auta s normalni konstrukci dveri (i tam se pochopitelne muzou dvere zablokovat, ale ne tako).
      • 00 Reagovat !

        foto Bazalt

        Bazalt 26.04.  09:44

        « Re: Re: Zablokované dveře po nehodě

        Jo jo, seagull doors...
  • 10 Reagovat !

    foto hittman

    hittman 25.04.  13:01

    Akce

    Akční nabídka: k zakoupenému vozu Tesla kremace jako bonus !
  • 10 Reagovat !

    foto Barry-Lyndon

    Barry Lyndon 25.04.  16:57

    ty dveře jsou takové technologické rokoko,

    naprosto nepraktické, ale wow efekt olbřímí :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Blatouch

    Blatouch 25.04.  19:05

    TESLA = TEchnicky SLAbe

    ... to vi snad kazdy a E.M. to jen potvrzuje. Ono vyvinout a vyrobit spolehlive auto neni zadna sranda a E.M. je ocividne predevsim marketongovy vizionar, mozna i eskamoter.
  • 10 Reagovat !

    foto kuny

    kuny 25.04.  21:25

    ty dvere na tesle x vubec nechapu

    cely automobilovy svet tyhle zvedaci dvere davno zavrhl jako zbytecnou a v mnohych ohledech zcela nepraktickou nebo ne zcela bezpecnou paradu (treba otevirani za deste, tezka konstrukce, mensi pevnost skeletu pri jeho dane hmotnosti, atd., atd.) ktera s sebou principialne nese mnoho kompromisu. a tesla si to soupne na suv...
    • 00 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 26.04.  00:18

      « Re: ty dvere na tesle x vubec nechapu

      Už od představení Tesly X se tomu podivuji. Drahé, složité, nespolehlivé a úplně k ničemu.
  • 00 Reagovat !

    foto SamanAR

    SamanAR 26.04.  13:47

    a co nouzove otevirani

    sak ty dvere maji nouzeve otevirani, v dolni casti dveri pod mrizkou reproduktoru ktery jde celkem snadno sundat, je nouzove otevirani ktere odjisti spodni zamek dveri, odpusti ten mechanizmus ktery dvere otevira a dvere se tak v pripade ze je auto na strese vpodstate samovolne otevrou, ale i rozbijou

    predpokladam ze tohle si pani majitelka nenastudovala, tak jasne ta bychle co k tomu autu je neni zabavne cteni, pro ty co cist nechtej to tam je i rozkreslene a nafocene

    jinak Cinani us to na Teslu zkousi po nekolikate, ze vsech soudnich sporu nakonec seslo protoze se ukazalo ze jde bud o pojistne podvody a nebo totalni hloupost lidi co pri prevzeti auta podepsali ze si nastudovali manual a pak se ukazalo ze si nastudovali jen velke kulove a chyba byla na jejich strane >:D

    jinak FW povazuju za ptakovinu
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Toto chceme na svém mobilu: Virtuální drak, autodráha v obýváku a další ukázky ARCore

Toto chceme na svém mobilu: Virtuální drak,…

Google před pár týdny představil svůj vlastní systém pro rozšířenou realitu ARCore, který by měl být dostupný…

Recenze: Kam se ztratil malý Noah? Nejhorší noční můra všech rodičů na vlastní kůži

Recenze: Kam se ztratil malý Noah? Nejhorší noční…

Let z Británie do Austrálie neprobíhá zrovna podle Joanniných představ. Má vysokou teplotu, její devítitýdenní…

 

iSport.cz

Bohemians překvapivě končí v MOL Cupu s Vlašimí, postup slaví Teplice

Bohemians překvapivě končí v MOL Cupu s Vlašimí,…

První překvapení nabídlo 3. kolo MOL Cupu, v němž fotbalisté Bohemians prohráli 2:3 po penaltách s druholigovou…

Nejlepší posila Slavie? Stoch! Nehraje alibi fotbal, chválí Švancara

Nejlepší posila Slavie? Stoch! Nehraje alibi fotbal,…

Danny? Už ukázal kvalitu a lehkost, ale brzdí ho zranění. Halil Altintop? Nic. Ruslan Rotaň? Dříč ve středu…

 

Reflex.cz

Stanislav Petrov: Hrdina studené války, který zabránil jadernému konfliktu

Stanislav Petrov: Hrdina studené války, který…

Je zajímavé, že zatímco dodnes obdivujeme hrdiny druhé světové války, o protagonistech té studené, kteří – snad…

Je povinná maturita z matematiky protiústavní? A co z češtiny?

Je povinná maturita z matematiky protiústavní? A co…

Máte rádi matematiku? Nebo jste ji jako děti a žáci nenáviděli? Oblíbenou otázkou různých rodinných sešlostí…