No ty elektrické, ruku na srce, moc. I3 nebo jek se ta podivná krabička jmenuje, je toho příkladem. Design je primární u aut na radost a do těch mají elektrospotřebiče daleko.
Re: TAK CO ŘÍKÁTE FTÁCI UOTVÍRÁCI NA GERMÁNSKÝ AUTOPOPELNICE
Většina hybridů a elektroaut vypadá podivně, podívej na Toyotu, Hondu a tak... prostě je nutné se vymezit a křičet do světa "jsem ekologičtější než vy" >:D To ta Tesla, alespoń ta konvenční (Nemyslím SUV), vypadá dobře, stejně jako je mi sympatický elektro Golf či Fokus byť ještě jejich technika není na takové úrovni.
Re: TAK CO ŘÍKÁTE FTÁCI UOTVÍRÁCI NA GERMÁNSKÝ AUTOPOPELNICE
i8 nieje elektroauto a co sa tyka dizajnu tesla dnes nema konkurenciu co sa tyka dizajnu medzi elektromobilmi. Taka i3ka je cisty hnus a Leaf tiez nieje nic moc.
Re: TAK CO ŘÍKÁTE FTÁCI UOTVÍRÁCI NA GERMÁNSKÝ AUTOPOPELNICE
i8 je hybrid. Souvisi to dost, elektroauto se navrhuje jinak - je treba dat dolu baterie, odpada nutnost mit dlouhy predek, odpada predni chladic, nutnost optimalizovat aerodynamiku kvuli dojezdu...s tim se musi v designu pracovat. U BMW i3 se to nepovedlo.
Re: TAK CO ŘÍKÁTE FTÁCI UOTVÍRÁCI NA GERMÁNSKÝ AUTOPOPELNICE
Ale prosím tě. Copak má Tesla nějak mimořádně krátkou kapotu? Copak ostatní auta nehoní aerodynamiku? Stejně jako Tesla by klidně mohlo vypadat běžné auto.
I3 je hnus, to jo.
Re: TAK CO ŘÍKÁTE FTÁCI UOTVÍRÁCI NA GERMÁNSKÝ AUTOPOPELNICE
No prave proto je Model 3 a Model S sexy, protoze to dokazali dat dohromady tak, aby to vypadalo jako bezny sedan stredni/vyssi stredni tridy, narozdil od i3, Chevrolet Bolt, Nissan Leaf, Toyota Prius a podobnych zrud :-)
Re: TAK CO ŘÍKÁTE FTÁCI UOTVÍRÁCI NA GERMÁNSKÝ AUTOPOPELNICE
Ano, pokud se výrobce snaží udělat auto vzhledově výjimečné jen kvůli upoutání pozornosti na pohon (i3, Toyota) může to dopadnout hrozně. Ale není žádný důvod, proč by EV musel vypadat jinak (líp, hůř) než běžná auta.
Za mě - Tesla najala dobré designéry na kastli, bohužel už nezbylo dost peněz na ty, co dělají interiér.
Re: TAK CO ŘÍKÁTE FTÁCI UOTVÍRÁCI NA GERMÁNSKÝ AUTOPOPELNICE
Interier vyzera inak ako u ostatnych automobilov. Oto asi tesle islo. Vravelo sa ze displej je velky a pozrime sa aky ma Touraeg. 100 ludi 100 chuti ale vyzera ze dost ludom sa interier paci :-)
trubce už asi došlo, že nestačí poroučet vyrábět EV, že je taky někdo musí chtít kupovat. Což ovšem s designem nesouvisí.
Jinak Tesla S je pěkný auto, ale neřekl bych, že je objektivně hezčí, než jiná auta stejné kategorie. Tesla 3 je v mých očích bída.
To, že se někdo prodere na kandidátku a nechá se zvolit ještě neznamená, že má lepší vkus než ostatní, nedej bože že je chytřejší.
Dizajn je velmi, velmi subjektivna zalezitost. Mne osobne sa Tesla S paci velmi. Tesla X je vyrazne slabsia a Tesla 3 je fakt slabota. Na druhu stranu ... i3 je obluda, i8 nadherna ... a pripravovana iX 3 bude parada. Zase subjektivny pohlad, ale Jaguar I-pace a Audi e-tron su dizajnovo o niekolko kategorii nad Teslou X ... a pripravovane kompaktne SUV od Tesly podla genrovanych snimkov / ak tak skutocne bude vyzerat / bude asi najskaredsia Tesla do dnes ... naopak, nova Tesla Roadster je podla mojho nazoru jedno z najkrajsich aut vobec. Ja len proste nerozumiem, podla coho navrhuju jednotlive modely, ze su v nich niekedy tak velke rozdiely :-) Staci sa pozriet na novu X5 / super / a potom na nove BMW X7 ... podla fotiek je este skaredsia ako BMW 5GT a 3GT ... to je fakt uz co povedat.
...a ja sa zasa pýtam, kedy už konečne začnú ľudia voliť „sexi“ ministrov a nie prasatá, ako citovaný klenot. Ak už nie sexi, tak aspoň rozumnú a inteligentnú vzorku, ktorá bude v Bruseli pri hlasovaní aspoň troška premýšľať. Ak sa Vám (v Nemecku) dostatočne rozmnožia všetci tí vedci, lekári, architekti a fyzici z Afriky, myslím, že budete mať úplne iné problémy ako dizajn áut...ak ešte vôbec budete v Nemecku nejaké vyrábať!
Je to takový výkřik do tmy. Ve skutečnosti německé el-mobily sledují nízké jízdní odpory, a tak jezdí jak Golf E, tak BMW i3 na tenoučkých pneumatikách, mají na komech velkoplošné poklice, .... A přitom ale tvar i3 nedbá moc na aerodynamiku základního tvaru karoserie a je navíc taková příšerka.
Otázkou pak je, zda vozy Tesla jsou opravdu tak sexy, jak si
To jako mysli nekdo vazne?
"Naopak takové BMW i3 je hodně futuristické a výrazné, podobně jako chystané Porsche Taycan, jehož koncept skvěle kombinoval moderní design s tradičními detaily vozů ze Züffenhausenu"
A tohle taky???
Dobre Taycan.. Porsche ktery se jeste nevyrabi.
Ale i3 :-) ?
Myslím, že zvlášť Volkswagen a Škoda uverili, že najlepší je nadčasový dizajn a verím, že tomu podriadili všetko. Obzvlášť tieto značky majú pre mňa nudný dizajn bez "gulí". Česť výnimkám ako súčasný Passat. Pri elektromobiloch je zvláštny trend nerobiť ich pekné (v akomsi veľmi všeobecnom zmysle slova). Buď ich jednoducho nechcú vyrábať masovo, čo evidentne nie je problém Tesly, pretože tá tie svoje masovo predávať chce, alebo tomu my jednoducho nerozumieme :-) Ale v každom prípade mne sa asi najviac páčili príbuzné Opel Ampera, Chevrolet Volt, ktoré ale nezaznamenali žiadny veľký úspech, takže len v dizajne to určite nie.