vcelku paci, zadne svetla sice mohli byt kludne aj hore v stlpikoch karoserie alebo mali ich urobit sirsie vyraznejsie a vpredu mi trosku vadi ta sirocizna maska ale ako celok posobi kvalitne podla mna velmi neokukane a interier je paradny, ktovie preco nezaujalo ;-\
... že kdo má peníze na auto za 2 miliony a na jeho servis, nebude řešit spotřebu paliva. Jen za první rok používání ztratí auto na hodnotě řádově 500 tisíc Kč, což je cena paliva na řádově 100 tisíc ujetých kilometrů.
Nevím kde autor sebral,že se vyráběl do 2008, když se stále prodává )modelový rok 2011)
Mě vám tak přijde, že Mitsu na americkej trh docela sere. Starej Galant, sterej Endeavor, starý Eclipse... a těch pár Lancerů to nevytrhne. (teda,podobnej pocit mám i na stránkách Chevy)
Barichello by si jistě vzpommněl, kdy bylo Mitsubishi úspěšné. Ano, ve spojení s Chryslerem. Eagly, Plymouthy, a vůbec všecka Mišivbuši se prodávala i u Chrylsera, však i Eclipse byla společná práce, někteří vzpomenou na Dodge Stealth aka 3000GT, nebo mnozí jistě pamatují Mtsu motor v každém Cháčku, třeba v minivanech. Dokud měli silného partnera v podobě Chrysleru, bylo to fajn, výměna know-how fungovala, pak se rozešli a teď to jde jen z kopce...