Přesně tak Mitsubishi dává 4x4 pouze do dvou nejsilnějších verzí. Motor 1,6 MIVEC se s pohonem všech kol nekombinuje ani u ASX, 4x4 pouze s 1.8 DI-D MIVEC.
Aby to bylo úplně jasné: do sportovních Lancerů (ty jsou pouze 4WD) se dává do Ralliartu 2.0 MIVEC/177 kW a do EVO 2.0 MIVEC/217 kW. Rodinný Lancer Sportsedan a Sportback jsou jen a pouze 2WD osazené 1.6 MIVEC/85kW, 1.8 MIVEC/103kW a naftou 1.8 DI-D MIVEC/85 a110 kW. Akce se týká pouze rodinných 2WD Lancerů. Cenovky Ralliartu a EVA zůstávají beze změny na svých řádově 850k a 1200k. Myslím ten cenový odskok i jasně vyjadřuje rozdíl v nářadí ;-)
Ovšem že předokolka, stačilo by párkrát kliknout třeba i tady na AutoCZ ;-) Sportsedan a Sportback jsou konzumní verze určené pro běžný trh. Což je myslím zároveň i trochu brzda celého záměru - koupíš auto s jasným výrazem "já jsem mitsu, zatáček a stíhacích jízd král", takže provokuješ kdejakého testosterona, aby tě vyzkoušel. Jenže ty máš pod zadkem víceméně normální rodinné auto, i když jízdními vlastnostmi je v prvních řadách mainstreamových dvoukolek. Nejsou v něm žádné letecké motory, i když - zase - ty současné jsou fajnové... EURO V splňující.. rodinu a tebe svižně vozící. Je to velké auto, ale s malým kufrem. Jak patrno, celé je to taková lákavá schíza.
Každopádně, tahle akční cena znamená konečně sestoupení českého dealera z oblak na zem do cenové reality. Dobrý kauf pro toho, kdo ví, proč kupuje. Že by se začaly prodávat mraky jako cee'dů nebo Méganů, tomu nevěřím, ale přál bych Mitsu trochu té radosti z prodejních čísel.
Presne tak vzhledem k veku toho vozu je fajn, ze si automobilka uvedomila, ze je treba mit i auta pro bezneho "obycejneho a prumerneho" zakaznika. :yes: