Ano, zejména z boku a zezadu to má takový balvanovitý vzhled. Ale uvnitř je to prostorné a útulné. Dokonce - narozdíl od minulé generace - při složení zadních sedadel vzniká rovná ložná plocha a palubka je vyloženě povedená. Projev motoru je příjemný, posazený do většího krouťáku při nižších otáčkách a k autu pasuje. Podvozek je trochu tvrdší, chce to trochu vyšší profil pneumatik, než 18-ti palcové. Luxusní jsou sedadla - pro dálkové cestování super! Pokud to bude jako předchozí generace (ty vozy vyráběné v Yokohamě, ne v Belgii), tak je to i velice spolehlivé. Nevýhodou jsoudost vysoké ceny běžných náhradních dílů. Takže docela :yes: Horší je to se servisní sítí, pokud musíte do značkového servisu, vyplatí se zajet do Německa. Negativem je spousta drobných hloupostí v software auta (při vypnutém zapalování nelze zavřít šíbr, hodiny mají jen 12-ti hodinový cyklus, atd)
V Mitsubishi v ČR mají nějaký zvláštní podávání informací dealerům. Zhruba před měsícem jsme se na Outlandera PHEV ptali a odpovědí se nám dostalo, že nic neví, ale že to vypadá, že auta budou až na podzim a to kdo ví jestli..
Nu což, sami se připravili o kšeft.. :-!
Hm ... v Nemecku žiadne dotácie nie sú (akurát odpustia cestnú daň) a predalo sa ich za 2014 (jan - máj) 430. Vo Švédsku netuším či dotujú, ale predalo sa ich za rovnaké obdobie 527.