Modernizované Sorento přináší nejen velmi skromné osvěžení vzhledu, ale hlavně osmistupňovou samočinnou skříň pro turbodiesel 2.2 CRDi a sportovní výbavu GT Line napříč celou řadou.
Pekne, ale ma pomerne casty nesvar H/K modelov - slaba paleta motorov. Bud nafta, alebo slaby benzin, s ktorym to bude lenive. Tu by mali zapracovat, ved sa priam nuka nacpat pod kapotu turbo dvojliter z optimy gt.
A v ceníku je pořád jen 2.2 CRDi a ještě k tomu za "raketu", tedy v použitelné výbavě Premium přes 1.1mil Kč. 3.3l by byla na okraji zájmu a navíc finančně o dost víc a řekněme si, kdo dá za značku Kia přes milion ???
Sam sa tomu cudujem, ale je dost vela ludi co kupia za podobne peniaze vybavou napchatu Sportage aby im nikto nezavidel trebars porovnatelneho Medveda ci Bawora. :-)
vzdy je to otazka priorit... za 1,1 melona si clovek moze kludne kupit aj maly evoque... alebo nejaku DS5-ku .... alebo povedzme nejaky outback.... alebo nejakeho ozaj uz lepsieho passata... ja by som za sorento melon v pohode dal... uz len ten melon mi treba niekde splasit >:D
Teď ne to je jasný, ale první i druhá generace še za to koupit daly. Nyní od 1059tis Kč, tedy trochu mimo a proto jen 112ks prodaných za letošní rok ;-)