Modernizované Sorento přináší nejen velmi skromné osvěžení vzhledu, ale hlavně osmistupňovou samočinnou skříň pro turbodiesel 2.2 CRDi a sportovní výbavu GT Line napříč celou řadou.
vzdy je to otazka priorit... za 1,1 melona si clovek moze kludne kupit aj maly evoque... alebo nejaku DS5-ku .... alebo povedzme nejaky outback.... alebo nejakeho ozaj uz lepsieho passata... ja by som za sorento melon v pohode dal... uz len ten melon mi treba niekde splasit >:D
Teď ne to je jasný, ale první i druhá generace še za to koupit daly. Nyní od 1059tis Kč, tedy trochu mimo a proto jen 112ks prodaných za letošní rok ;-)
Sam sa tomu cudujem, ale je dost vela ludi co kupia za podobne peniaze vybavou napchatu Sportage aby im nikto nezavidel trebars porovnatelneho Medveda ci Bawora. :-)
A v ceníku je pořád jen 2.2 CRDi a ještě k tomu za "raketu", tedy v použitelné výbavě Premium přes 1.1mil Kč. 3.3l by byla na okraji zájmu a navíc finančně o dost víc a řekněme si, kdo dá za značku Kia přes milion ???
Pekne, ale ma pomerne casty nesvar H/K modelov - slaba paleta motorov. Bud nafta, alebo slaby benzin, s ktorym to bude lenive. Tu by mali zapracovat, ved sa priam nuka nacpat pod kapotu turbo dvojliter z optimy gt.