že kritika k exteriéru byla vyslyšena a již to konečně má integrované led svícení v předních světlech nikoliv kdesi pokoutně dole v nárazníku. :yes: Zřejmě došlo k úpravě i zadních tak, aby tam byl výraznější svítící pás nikoliv pouze jakási titěrná kolečka. :yes: Pravděpodobně došlo i k úpravě interiéru po vzoru modernější Mazdy 3 s displayem umístěným nahoře na palubovce a to vše je pro Mazdu i potencionálního zákazníka jedině dobře, jelikož se po těchto úpravách bude stále jednat o nejatraktivnější SUV v dané třídě s technikou, která v mnohém předčí konkurenci. Takhle to mělo vypadat již od počátku škoda, že podobně jako u první verze Mazdy 6, zřejmě Mazda ještě neměla do konce dotažené a hotové interiéry i exteriéry, které do dokonalosti dodělala až s příchodem Mazdy 3. Ale i tak bravo Mazda za brzkou reakci a modernizaci na patřičnou úroveň... :yes::yes::yes:
Hlavně ten interiér potřebuje vylepšení jako sůl. Sice je to příjemné řidičské SUV, ale připadal jsem si tam jak v o třídu levnějším autě. Stejně tak navigace by potřebovala vylepšit - stávající Tomtom není právě terno.
Najezdil tak 1000 km, jinak máme ho v rodině a má už 35 000 km. Navigace mě štve hlavně kvuli displeji, která je rozlišením obstarožní a aktualizace nějak nepobírá, protože hodně cest chybí. Starší GLK (o 3 roky) má tu nejlevnější navigaci a počítá rycheji a přesněji. Na to že jde o relativně drahé auto mohl být už i dotyková a když ne to, tak alespoň mapy mohly být trojrozměrné. To nabízejí mnohem levnější auta. Máme nejdražší možnou verzi a za ty prachy prostě mohla být lepší.
Tomtom (ex TeleAtlas) vydává mapy 4x ročně, to mi jako "aktualizace nějak nepobírá" nepřijde. Kolipak budou stát roční předplatné pro GLK? U TomTomu stojí 900 korun (=4 aktualizace po čtvrt roce). Za navi, u které jdou aktivovat Live služby, má TMC i vlastní GSM modem a ještě mluví krásně nahlas do repráků, mi to za 12500 Kč MOC (ale zpravidla mnohem nižší nebo bez příplatku) přijde jako celkem v pořádku příplatek, porovnám-li si to s přenosným Tomtomem.
Vydává, ale co vím, tak žena měla možnost aktualizace jen 2x do roka. Moje se aktualizuje 1x ročně (tedy alespon já to tak dělám) a mapové podklady mi přijdou stejné, ale logika navigace a reakce rychlejší. Cena navigace pro CX-5 je vskutku lidová, což jsem nevěděl, ale já to beru spíše jako cenu celku. Když prostě utratím prachy, tak od auta očekávám, že mi za ty peníze dá adekvátní kvalitu. Jestli tam stála příplatková výbava korunu nebo sto tisíc, to je mi jedno.
Ano, s tím souhlasím. Já to spíš vidím tak, že já bych si vestavěnou navigaci do auta nepořizoval, právě z důvodů které píšeš. Jsou pomalé, aktualizace jednou za uherskej rok, navíc displeje (když jsou dotykové) jsou upatlané od prstů a hlavně furt na očích a tudíž snadným cílem zlodějů.
Já ne, ale žena jo. Jezdil jsem hlavně, když bylo nové, protože je to řidičsky fakt příjemné. S tím, že mám už 3. SUV jsem zapomněl, že může být vcelku zajímavé na cestě. No a nebo když je moje v servisu. Nejdelší štreka ale byla 200 km. I když možná by byla na delší cesty lepší jak GLK, protože tam mám polokožené sedačky, které jsou tvrdé a právě po těch 200 km se začnu ošívat, protože promluví záda.