Ak mas pocit, ze Yeti je z vnutra velky, dokonca vacsi ako nizsia stredna, tak to ti gratulujem, si velmi nenarocny.
Yeti je rozmerovo maly z vonku co je v meste objektivna vyhoda a vo vnutri akurat tak zodpoveda vonkajsim rozmerom. Kufor je skor na urovni malych aut a vnutrony priestor je akurat nahnany vzpriamenym posedom.
Skus zobrat meter a odmeraj zakladny kvader v kufry a daj hodnoty. Ak ti vyjde 300 litrov, tak sa ti ospravedlnim. Litre napocitane v podlahe miesto rezervy a po roznych kutoch su len marketingovi nezmysel.
Nosil som ten isty kociar v mojom hatchbaku a v Yetim a ma citelne mensiu sirku x dlzku tak o stvrtinu, mozno aj viac viac. Ano je vyssi po plato, takze s litrami to neni az tak zle, ale stale je mensi a to mam kufor ledva priemerny.
A 5 miest? To si robis srandu? 4 ludia sa vojdu, to je fajn, ale vzadu som sa citil viac stiesnene ako v Golfe a na to som reagoval. A nazvat zadne sedacky pohodlnymi? Nechcel by som tam travit cas ani napriec republikou, nie to este na dlhsej ceste, ale to nie je chyba Yetiho, na to treba ist do inej triedy.
Yeti je fajn auto, prakticke "male" (kompaktne) SUV, ale ze je na tom priestorovo lepsie ako nizsia stredna je uplny nezmysel.
více výbavy za více peněz a pak ještě více výbavy za ještě více peněz. Pomalu, ale jistě se tak auta posouvají z hranice 300 tis. na 400, z 500 na 650, z 800 na milion. A o to jde, když máš dost peněz, zákazníku, tak nám je dej.
Za 650kKč jsem koupil v roce 2010 novou 2.3l Mazdu MPS s 260 koniky v plné výbavě. Díky zassrrané EU teď za stejné prachy dostaneš tak akorát nějakou chrchlu s dvanáctistovkovým motorem.......fuj >:-[]
Omlouvám se za OT, ale rád bych redakci sdělil, že automatické spouštění videí (a zejména nevypínatelných reklam) mě ne*ere o nic méně než dříve. Ráno jsem si otevřel jízdní dojmy z asi pěti automobilových webů a zkuste hádat, na kterém z nich mě přepadla chuť dát někomu přes pysk. :-!
takže díky tomu automatickýmu spouštění videí čtu na tomhle serveru tak jeden, dva články denně, pokud bude i nadále automatické spouštění běžnou zdejší součástí, tak to přestanu číst úplně, jako o nic nejde, článek o autě, na který beztak nemám (zajímalo mě na kolika startuje 4x4) si vlastně ani číst nepotřebuju a místo toho se můžu věnovat činnosti vhodné pro můj vlastní život
ale chápu, je nás pár, tak proč to kvůli nám měnit, peníze jim nepřinášíme
Za 437.500 korun dostanete benzinovou dvanáctistovku s předním pohonem a slušnou základní výbavou. ZMIŇME NAPŘÍKLAD ŠEST AIRBAGŮ......
Linie Acenta vychází se základním motorem na 488.200 korun, MÁ UŽ ALE ŠEST AIRBAGŮ.....
No fuj, už jsem se lek, že by mi snad za těch 50t jeden airbag přidali. >:-[]
Za chvíli tě bude prodejce přesvědčovat stylem......pane, copak motor, ten není důležitej, důležitej je počet airbagů a tento vůz jich má tolik, že už jenom polovina z nich by vám byla schopna zachránit život v případě těžké nehody. (V případě lehké nehody by vás naopak kterýkoliv z nich dokázal zabít....just joking........ ;-) )
uz davno to nie je len o motore... presne tak ... dnes uz auta zakaznika skor ako motormi lovia hlavne kdejakymi dvojfarebnymi kasnami... co auto to kazde uz dnes chce byt stylovkou bez ohladu na segment.... vsetky sa ta snazia ulovit velkym poctom displejov a tonou vybavy... tak to je
Ceny absolutně nechápu, za 630 000 Kč jsem kupoval před měsícem X-trail v plné palbě s 1.6 benzínem včetně safety packu a dalších fičurek co má až Tekna včetně střešního okna a bílé perletě, tak nechápu pro koho tyhle vysoké výbavy jsou, když pak vychází X-trail o dost levněji.
Ještě doporučuji video, když ten týpek na něm kliká na tu obstarožní navigaci, která je od roku 2010 (7let) stále na jedno brdo, je na něm uplně vidět že má v hlavě "Ach bože co to je".
Jinak auto hezké, cena za základní výbavu taky, diesely bych ani neuváděl na trh, dělají na prodejích cca 5-10% a postupně to klesá, rozdíl v ceně proti benzínu propastný...
Beruc pod uvahu podstatne slabsiu libru, teoreticky by mal byt QQ lacnejsi. Takze asi vacisa marza pre dealerov.
Inak za tie peniaze s auta ponukajuce viac miesta pre pasazierov a hlavne batozinu.
Plus, stale tam nie je poriadny benzin s automatom a ziaden update pre infotainment system, ktory ma Nissan hadam najhorsi. Uz aj Subaru ma lepsi.
Moj nazor :-!
facelift hodnotim na vybornu... jedine co zamrzi je to ze autu chyba za mna 4kolka v benzine... zvlast to paradne silne turbo by si 4kolku uz urcite zasluzilo... nechapem... clovek v tejto cene pritom uz iste 2 tisic euro navyse za pohon 4x4 proste da a rad... takze neviem preco je len v dizli ... tu novy eclise cross s 1,5T s 4x4 bude za mna predsa len lepsia volba v tomto segmente...
Taky jsem se divil, když jsem byl v Nissanu a ptal jsem se, kolik stojí X-Trail v benzínu se čtyřkolkou a oni mi řekli, že čtyřkolka se s benzínem vůbec nenabízí! Je to na hlavu postavený a u Qashqaie jen pokračují ve své strategii...