TEST: Moto Guzzi V7 III Carbon. Staré dobré časy!
14
/
22
Prohlédnout znovu
TEST: Moto Guzzi V7 III Carbon. Staré dobré časy!
TEST: Moto Guzzi V7 III Carbon. Staré dobré časy!
|
acz
Na vlně retro se musíte obejít bez otáčkoměru. Nechybí ale palubní počítač, a dokonce ani dvoustupňová kontrola trakce!
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Verze s karbonovými blatníky a bočními panely vznikne jen 1921 číslovaných kusů. Šarže odkazuje na rok, kdy byla založena značka Moto Guzzi.
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Podélně uložený vidlicový dvouválec dává stroji duši – svéráznou a velmi charismatickou. Silou disponuje v nízkých otáčkách, vytáčet jej netřeba.
|
acz
Jediný přední kotouč nepředvádí žádné zázraky a nejednou si sáhl na dno sil
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Verze s karbonovými blatníky a bočními panely vznikne jen 1921 číslovaných kusů. Šarže odkazuje na rok, kdy byla založena značka Moto Guzzi.
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1
Výkonné motocykly na UlovAuto.cz