Motory pro formuli 1: Bude to pořádná revoluce
7
/
11
Prohlédnout znovu
Motory pro formuli 1: Bude to pořádná revoluce
Motory pro formuli 1: Bude to pořádná revoluce
|
acz
Jednotka PU106A Hybrid Power pro monopost Mercedes-Benz F1 W05. Firma Petronas, sponzor týmu, jí vyvinula palivo přímo na míru – ještě nikdy v historii prý motoráři a petrochemici nepracovali v tak úzké součinnosti.
|
acz
Změny nastaly také v oblasti pneumatik, které opět dodá značka Pirelli. Pláště jsou nyní těžší: přední o 200 a zadní o 250 gramů, vepředu jsou navíc výrazné změny v dezénu.
|
acz
Shell nově vyvinul přes 50 různých receptur závodního benzinu V-Power. Jestliže ale loni f rma na každou VC vozila asi 7500 litrů PHM, letos to bude zřejmě méně.
|
acz
Pohonné ústrojí leží v monopostu extrémně nízko. Mezi ním a jezdcem je pak vertikálně orientovaná palivová nádrž.
|
acz
Abarth
|
acz
Každý jezdec smí v sezoně beztrestně použít max. 5 pohonných jednotek. Jejich vývoj je v průběhu šampionátu zakázán. Výkon samotného šestiválce Renault Energy F1 je okolo 600 koní (441 kW). Jednotka je vybavena mezichladičem stlačeného vzduchu.
|
acz
MGU-K generuje třikrát vice tepla než kers v jednotkách V8
|
acz
Renault V6 Turbo (vlevo) byl v letech 1977-86 nasazen k celkem 482 závodům, v nichž získal 20 vítězství a 50 pole position. Výkon postupně šplhal ze zhruba 520 až na drtivých 1200 koní!
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid
Nové BMW M4 CS oficiálně: Bráška sedanu M3 CS má 550 koní