Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v únoru 2010: Nejmenším MPV dominovaly vozy vyráběné v České republice

Mezi malými MPV nikdo neohrožuje Roomster, ale v Nošovicích vyráběná Kia Venga se dostala již na druhé místo.
Zpět na článek
31. 3. 2010 09:49
31. 3. 2010 09:39
31. 3. 2010 09:56
31. 3. 2010 10:17
31. 3. 2010 10:26
31. 3. 2010 10:32
31. 3. 2010 10:43
31. 3. 2010 10:51
31. 3. 2010 10:28
31. 3. 2010 10:53
31. 3. 2010 10:47
31. 3. 2010 10:55
31. 3. 2010 11:04
31. 3. 2010 11:15
31. 3. 2010 11:14
31. 3. 2010 11:16
31. 3. 2010 11:12
31. 3. 2010 14:58
1. 4. 2010 07:22
1. 4. 2010 10:16
1. 4. 2010 12:48
1. 4. 2010 16:54
31. 3. 2010 16:39
1. 4. 2010 10:35
31. 3. 2010 10:28
neregistrovaný "Radim1982"
31. 3. 2010 11:38
neregistrovaný "Radim1982"
31. 3. 2010 14:27
neregistrovaný "Petz"
31. 3. 2010 14:30
neregistrovaný "Radim1982"
31. 3. 2010 14:36
neregistrovaný "Radim1982"
31. 3. 2010 18:28
neregistrovaný "Radim1982"
Avatar - 3_diamanty
31. 3. 2010 08:34
kia venga a peugeot 3008
krasne cisla :yes:

Peugeot obzvlast :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Well-being
31. 3. 2010 09:11
Vzpomínám,
jak někteří zde diskutující "odborníci" měli strach o Vengu. No, musíte se zkrátka smířit ... ;-)
Rozbalit vlákno
17
31. 3. 2010 09:16
Re: Neboj, nájdú kopu "argumentov" ....
Nejako to tí "odborníci" už "vysvetlia" ...

Sám som ju obhliadol v showroome a vyzerá dobre - pre rodinu s malými deťmi je to ideálne vozidlo.

Akurát ma mrzí, že sa Kia prispôsobuje nášmu "ľudovému" vkusu a ponúka "vyholenú" bezpečnostnú výbavu pri najlacnejšej verzii ...
Avatar - strýček BOB
31. 3. 2010 09:20
Re: Neboj, nájdú kopu "argumentov" ....
Pro rodinu sebevrahů možná, rozumní lidé vybírají jinde...
31. 3. 2010 09:24
Re: Neboj, nájdú kopu "argumentov" ....
Kiu neobhajuji, ale presto by me zajimalo: Kde vybiraji ti rozumni lide? :-!
Avatar - Well-being
31. 3. 2010 09:30
Re: Neboj, nájdú kopu "argumentov" ....
"Odborníci" dovedou jen poštěkávat, mají-li argumentovat, jsou v * ;-)
Avatar - strýček BOB
31. 3. 2010 09:32
Re: Neboj, nájdú kopu "argumentov" ....
Roomster? Výborné TSI motory, špičkové převodovky, výborné utlumený a komforní podvozek, výborně zpracovaný interiér...
31. 3. 2010 09:39
Re: Neboj, nájdú kopu "argumentov" ....
Zadne nedostatky? Hmm

Souhlasil bych s tebou mozna k tem novym TSI motoru a novym prevodovkam! Nejsem si zcela jist k interieru-design a tvaru ci pohodlnosti sedacek - hlavne v zadu!?

Ale jo, taky nazor!

;-)
31. 3. 2010 09:42
Re: Neboj, nájdú kopu "argumentov" ....
pozeram na stranky skody na slovenskou a ziadne spickove prevodovky ani tsi motory tam nevidim :-!
31. 3. 2010 09:50
Re: Neboj, nájdú kopu "argumentov" ....
Bobek pocita dopredu s Faceliftovou verzi a novou motorizaci, HTP ci jak se to jmenuje tu moc lidi obhajovat nebude!

Kdo vi?
31. 3. 2010 10:16
Re: Neboj, nájdú kopu "argumentov" ....
A stejně je HTP druhá nejprodávanější. Proč? ;-)
Avatar - jazva
31. 3. 2010 10:22
Re: Neboj, nájdú kopu "argumentov" ....
Pretože to zamestnancovi bude určite stačiť!!! >:-[]
31. 3. 2010 10:58
Re: Neboj, nájdú kopu "argumentov" ....
Žádný rozmazlování. >:D :yes:
Avatar - Katikakus
31. 3. 2010 10:49
Re: Neboj, nájdú kopu "argumentov" ....
Zrejme proto, ze vetsina lidi autum nerozumi a kupuji bez premysleni.
Jinak zajimave pocteni o tom trivalcovem "zazraku" techniky je tady:
[odkaz]
1. 4. 2010 14:55
Re: Neboj, nájdú kopu "argumentov" ....
bohuzial to vsetko je 100% pravda - aj z osobnej skusenosti. HTP je proste zly motor.
31. 3. 2010 17:21
Re: Neboj, nájdú kopu "argumentov" ....
Protoze je nejlevnejsi!
31. 3. 2010 11:05
Re: Neboj, nájdú kopu "argumentov" ....
Ešte keby to bolo poriadne MPV, technicky len Fabia s batohom a s výzorom pohrebáka... Okrem kufra a vzduchu nad hlavou emá s MPV spoločné prakticky nič... ;-)
31. 3. 2010 11:04
Re: Neboj, nájdú kopu "argumentov" ....
A toto si kde pobral, alebo je tá "múdrosť" z tvojej hlavy?
Avatar - woody-alien
31. 3. 2010 23:19
Re: Neboj, nájdú kopu "argumentov" ....
Typicky Ádovská (ne)argumentace. Výkřiky, slogany - zkráceně tlachy.
Avatar - strýček BOB
31. 3. 2010 09:29
No, huráá...
Posádce nebezpečný korejský křáp se dostal na druhé místo. Srdnatě bojuje se zastaralou Merivou, drahým áčkem, neprodejným Matrixem, Modusem a Note. Jediný zářez v tabulce je pokoření C3. Prodaných 58kusů za dva měsíce je blamáž, zvláště pak přihlédneme-li k perverzní reklamní masáži a velmi trapnému PR Tedy, když to sesumíruji, Venga, mizerné benzínové motory, tvrdý a hlučný podvozek, nepřesné řazení, podivný plastový interiér + výsledky Euro NCAP, čtyři pobledlé hvězdy, přeřízlý bezpečnostní pás a rozdrcený hrudník šoféra = 58 prodaných kusů v CZ, když na to tak koukám, je to malý korejský zázrak.

Hop na hrazdu...
Rozbalit vlákno
7
31. 3. 2010 09:41
Re: No, huráá...
Ja treba vseobecne k Citroenu nic nemam! Sami rodice jeden maji, ale nepresne razeni mne opravdu vytaci vytaci vytaci...
31. 3. 2010 09:45
Re: No, huráá...
roomster tiez v prvom teste ncap neexceloval...neviem kedy pridu do roomstra tsi motory, ale zatial tam vidim same skvosty

[odkaz]

A nie kazdy je schopny stravit dizajn tejto kreatury
31. 3. 2010 09:49
Re: No, huráá...
Velmi přehledný, rytmicky dokonalý, myšlénkou, její gradací jistě a pevně orientovaný příspěvek. Je radost číst tak hutný text.
Avatar - woody-alien
31. 3. 2010 23:25
Re: No, huráá...
Myšlénkou tohoto textu je pouze zapšklé protivenství. Ten člověk nesděluje o korejských autech zhola nic, zato o sobě víc než by mu mělo být milé.
31. 3. 2010 10:25
Re: No, huráá...
Ty asi dostáváě osypky pokud se dostaneš na 10m k jakémukoliv korejskému produktu, ne?

Tvůj výlev je tak naprosto nesmyslný, že psaní argumentů proti by bylo jen plýtvání časem a energií.

P.S.: U GTIho to vnímám jako sice ujetý ale přesto jakž takž akceptovatelný názor na AUTOsvět ale ty už jsi opravdu případ pro psychiatra.
31. 3. 2010 11:09
Re: No, huráá...
Nie, jemu vtedy vynecháva riadiaca jednotka....a niekedy mám pocit, že ju má vyradenú úplne... >:D
31. 3. 2010 11:33
Re: No, huráá...
Jen chci poznamenat k věci: prodej Vengy v Evropě de facto začíná až březnem, na slovenský/český trh šla s předstihem, asi jako bonus pro domácí a taky jako pokusný králík. Prodeje v ČR budou postupně zajímavé jako indikace, nakolik už si tento trh Kiu osvojil jako "svou" značku, i jako indikace prosazování subsegmentu miniMPV, který donedávna prakticky vůbec nebyl vnímaný.

Pokud jde o NCAP testy: při zpřísněných podmínkách momentálně prudce klesl počet modelů, které dosáhnou na 5 hvězd, a 4 hvězdy lze chápat jako zcela běžný standard bezpečnosti. Výhrady k metodice NCAP jsme tu diskutovali jindy, především je zřejmé, že opakované změny hodnotících parametrů znemožňují porovnávat výsledky modelů ve starším období a dnes.

Konkrétně Venga: Došlo k naříznutí bezpečnostního pásu řidiče asi do 1/4 a inspektoři se "domnívali", že se zachytil o kotevní konstrukci sedadla. Jestli šlo o jednorázovou náhodu nebo konstrukční vadu, to nikdo neřekl, zřejmě to nebylo možné analyzovat. Kia preventivně okamžitě zavedla ochranný návlek na spodní část pásu. To se mi zdá jako košer řešení a nepochybně budou prováděny další interní testy a posléze opakován test NCAP. Pokud jde o kontakt hrudníku řidiče s volantem, použilo NCAP podivnou formulaci, že "odečty z figuríny naznačily, že hrudník řidiče se dostal do kontaktu s volantem". "Naznačit" je něco jiného než "prokázat" a upřímně řešeno takové neurčité slovo bych u exaktních testů nepředpokládal. Jestli to mělo souvislost s problémem s bezpečnostním pásem, můžeme leda spekulovat. Ani k této věci totiž nebyla uvedena žádná bližší analýza. Asi opět nebylo k dispozici nic průkazného a zjevně nedošlo k žádnému kritickému tlaku na figurínu, jinak by NCAP tvrdě srazila body za přední náraz dolů. Ochrana cestujících vpředu ale dostala 79%, tedy srovnatelně např. se Seatem Exeo (77%). Určitě je to ale další důvod, aby Kia po své interní analýze/úpravě Vengu přihlásila k opakování testu, tak jako to dělají všichni seriózní výrobci.
31. 3. 2010 09:39
MiniMPV
Subsegment miniMPV prochází výměnou modelů, takže čísla zatím musíme brát s velkou rezervou. Venga jak známo teprve nastupuje, na novou Merivu se čeká. Matrix prožívá poslední sbohem, protože příchod mladší sestry Vengy rázně ukončí jeho velmi dlouhý a velmi úspěšný výprodej. C3 Picasso je také celkem mladík a jeho prodeje budou mít nějakou výpovědní hodnotu také nejdřív až po pololetí. Roomster je podle všeho uřknutý model: na našem trhu jeho prodeje samozřejmě dominují, ale "celosvětově" za poslední tři roky (od r. 2007) klesají (66661 - 57467 - 47152) a nebezpečně se blíží strmě klesajícím prodejům Octavie Tour. Jestli to tak půjde dál, přestane se výroba Roomsteru definitivně vyplácet. Já to vnímám jako velkou škodu, původní koncepce modelu byla vtipná a měla imho velké šance. O tom, kde je chyba, se dá dlouze diskutovat, každopádně je Roomster jediný model Škody, u kterého jdou celkové prodeje dolů (O Tour samozřejmě nepočítám).
Rozbalit vlákno
22
31. 3. 2010 09:56
Re: MiniMPV
Tohle bych nevnímal po třech letech výroby a s ohledem na výjimečnost konfigurace karoserie Roomstera jako fatální negativum, ostatně v polovině modelového života dostal Roomster velmi výživnou transfúzi, takže křivka prodejů dozná jistě příznivějších směrů.

Roomster je velký solitér, geniálně nastavená balance mezi malou "dodávkou" pro malé živnostníky a malým MPV pro "malé" rodiny. Jakkoli tento segment, a to i přes masivní instruktáže, které trpím zejména od Klaudia, nechápu, nelze Roomsteru upřít avantgartdní styl, s nímž do třídy vnikl.
Avatar - jazva
31. 3. 2010 10:17
Re: MiniMPV
Ty si strašný šašo! Nie je to náhodou tak, že za neúspech Roomstra môže práve tá "šťastná" konfigurácia niečo medzi malou dodávkou a malým MPV, čiže to nie je ani kvalitná malá dodávka a ani kvalitné malé MPV??? Ani ryba, ani rak...

Karoséria malých MPV už bola dávno dotiahnutá k dokonalosti, mimochodom pred príchodom Roomstra, napríklad tou Merivou. Na 4 metroch karosérie, priestor pre posádku väčší ako v Octavii(!!!), variabilita sedačiek, veľký kufor...

Treba proste uznať, že na malé MPV sú tu iný machri a Škodovka to nie je...
31. 3. 2010 10:26
Re: MiniMPV
Laskavě si odpusť své první věty. Nikdo zde na ně není zvědavý. Kdybych například zase já tu měl napsat, cos ty, zvrhlo by se to tu v kafilérii...

Tvůj pohled, jak vidíš, je v zásadním rozporu s pohledem těch, co tato auta kupují. Možná tě tohle nakonec dovede k tomu, že místo nevymáchané pusy začneš na diskuzi zapojovat mozek. Doufám víš, co je mozek?
Avatar - jazva
31. 3. 2010 10:32
Re: MiniMPV
A niečo k téme by si nevedel??? >:-[]

Práve že predaje môj pohľad potvrdzujú. A to priam dokonale. :-!
31. 3. 2010 10:43
Re: MiniMPV
Jde jenom o pokračování na téma ,,BOHNICOIDNÍ DISKUSNÍ ORATORIA" >:D :yes: :yes: :yes:
31. 3. 2010 10:51
Re: MiniMPV
:-) Máš paměť ;-) :yes:
31. 3. 2010 10:28
Re: MiniMPV
Můžu souhlasit nebo nesouhlasit s odůvodňováním výjimečnosti, designu, mezisegmentového umístění atd., ale na tom ani na mě to nezáleží. Určitě přitom patřím k těm, kterým se koncept Roomsteru velice zamlouvá. Jestli se ale prodeje dostanou dlouhodobě pod ekonomickou hranici, těžko bude mít koncern v době obtížného zotavování ekonomiky skrupule. Zvlášť teď po příchodu nového šéfa. Proto se obávám, že může Roomster prostě škrtnout ze soupisky, aby odstranil problém a uvolnil výrobní kapacitu třeba pro avizovanou superlevnou Škodu.
31. 3. 2010 10:47
Re: MiniMPV
kolko ludi, tolko chuti a to i cez tvoje nechapanie tohoto segmentu automobilov. Osobne mam tieto vozidla rad z viacerych dovodov, pretoze okrem ineho mam radsej vyssi a vzpriameny posed - to nedosiahnes v ziadnom inom vozidle v danej triede. Dizajn roomstera pre niekoho pekny a pre niekoho uplne neprijatelny. K tej dodavke len tolko, ze vzhladom na "schod" na vstupe do kufra je tento voz ako dodavka takmer nepouzitelny a ak by dorovnali vysku do roviny, tak by sa "scvrkol" mozno o tretinu
31. 3. 2010 10:55
Re: MiniMPV
Možná, že Roomster má plnit více roli dopravního prostředku živnostníka, který nezásobuje, nýbrž jezdí s autem na výkon (malíř atp.). Jinak souhlas, vzpřímenější posaz má své kouzlo.
31. 3. 2010 11:04
Re: MiniMPV
no vidis jedneho dna ta najdeme v malom mpv :-)
Ten vzpriameny posed ma extra kuzlo v mestkej premavke a pri kratkych cestach kde treba stale nastupovat a vystupovat. Ked si mam sadnut do klasickeho auta, tak mam dilemu ako na to >:D
31. 3. 2010 11:15
Re: MiniMPV
V strednom MPV! GTI mi sľúbil blog s testíkom Scenica, a ja mu v tomto verím.
31. 3. 2010 11:14
Re: MiniMPV
Tak to si udrel kliniec po hlavičke, na malé MPV, ktoré by skutočne plnohodnotným MPV bolo, sa Škoda mohla zmôcť, vo VW Group zatiaľ model, ktorý by mohol konkurovať autám ako C3Picasso, Meriva a Venga nemajú...
31. 3. 2010 11:16
Re: MiniMPV
Roomster sa tejto triedy sotva dotkol, plnohodnotné malé MPV firma Volkswagen a spol. v ponuke nemá. ;-)
31. 3. 2010 11:12
Re: MiniMPV
Aby si ten Matrix ešte nepožil, za 11 tisíc sa predáva vo výbave a s motorom, ktorých ekvivalent v podaní Kie Venga stojí o dobrých 5000 viac...
Roomster je omyl od samého začiatku. Resp. myšlienka ani nie, ale tá realizácia...
31. 3. 2010 14:58
Re: MiniMPV
Určitě se Matrix bude ještě doprodávat dál, ale při blízkých cenách v ČR s Vengou, a především při dnes už nedostatečné bezpečnostní výbavě a bez možnosti dokoupit komfortní prvky asi nemá výraznější šance. Hyundai ho samozřejmě nechá v prodeji aspoň do doby, kdy uvede své malé MPV třídy Scénic, nebo ideálně až do uvedení sourozence Vengy. Matrixu všechna čest, ale prostě si užil svých 12 let existence a je to stařeček. Patří ideově do rodiny Getz, a to je dopsaná kapitola. Pohled do tváře ix35 říká, že Hyundai je už hodně daleko jinde. Předpokládám, že tyhle fotky znáš: [odkaz]

Pokud jde o Roomster, je mi ho prostě líto, to je všechno. A koncern to může odradit od toho, aby nechal Škodu dál pokračovat ve vývoji MPV.
1. 4. 2010 07:22
Re: MiniMPV
Aj v Čechách je Matrix viac ako lacný. Menšie MPV s 81 kW dieslom a pomerne úplnou výbavou za 283.000,-Kč je trochu iná suma ako cca 400.000,- za približne porovnateľnú Vengu... Ceny Matrixa a Vengy rozhodne blízke nie sú.
Čo a aako má v pláne koncern, je ťažké odhadnúť, najmä v súvislosti so Škodou. Minimálne by jej mal nechať voľné ruky vo vývoji Roomstera, aby konečne za niečo stál, najmä ak koncern poriadne malé MPV, ako som už písal, nemá.
1. 4. 2010 10:16
Re: MiniMPV
Porovnatelná Venga by byla buď Fresh 1,4 CRDi/55 kW, která po dokoupení klimy a uplatnění současné akce bude stát 320 000. Má sice o něco slabší akceleraci a rychlostní maximum než Matrix 15 CRDi/81 kW, ale zase "splňuje" požadavek pouze 2 airbagů... ovšem jinak má proti Matrixu další prvky bezpečnostní výbavy navíc (ESP, brzdového asistenta), nemluvě o nižších emisích. Anebo by se muselo jít do Active 1,4 CRDi/66 kW, po dokoupení klimy 355.000. Ta má výkony plně srovnatelné s Matrixem a navíc kompletní bezpečnostní výbavu a další věci. Skutečný šetřil ale nechá diesel plavat a koupí Vengu 1,4 CVVT/66 kW, která je živější než dieselový Matrix, spotřebu má velice přijatelnou a po dokoupení klimy ho ve Fresh vyjde v akci na 280 000. Je každého věc, jak si tyhle čísla vyloží. A jak se zamyslí nad konstrukčním stářím a faktickou výbavou Matrixu a Vengy. Každopádně tu nejde o žádné dramatické cenové rozdíly. Myslím navíc, že klást Vengu a Matrix do nějakého vztahu přímé rivality není na místě. Matrix je zkrátka výběhový model ve výprodeji, takže podle veškeré logiky musí být levnější. Můžeme leda tak dělat prognózy, jak dobře se ještě bude prodávat. Já zůstávám u svého odhadu, že mu už ani extrémní sleva z ceny nepomůže k významnějším číslům. Pro mě osobně jsou daleko zajímavější spekulace o tom, jak Hyundai připravovanou náhradu Matrixu odliší od Vengy, jestli při tom půjde hlouběji než na pouhé odlišnosti vnějšího vzhledu.
1. 4. 2010 12:48
Re: MiniMPV
Kto uvažuje nad autom okolo 300 tisíc, rozhodne zváži aj onen 60-tisícový rozdiel v cene, čo sa týka diesla, neviem, či by ho niekto za benzín menil. Každopádne, Matrix je staré auto za nízku cenu, a komu na tej technike až tak nezáleží a idemu o cenu a prevádzkové náklady, tak po ňom možno ešte rád siahne. Rozhodne to nie je ani malé a ani zlé auto. Svoje misto si v automobilovej histórii rozhodne zaslúži.
Inak tá výbava Fresh mi príde dosť slabá, aj voči Matrixu. Nemá hmlovky ani klimatizáciu, chýba rádio, ovládanie okien vzadu, späťáky sú iba manuálne a bez vyhrievania, a airbagy má tiež rovnako ako Matrix iba dva. Priplatiť sa dá iba rádio, vyjde na 10 tisíc, metalíza tiež, klíma 20. To je + 40 litrov. Bez ostatného sa musíš zaobísť. Celková cena za túto Vengu s o tretinu menej výkonným dieslom je 340 tisíc. Stále mi ten rozdiel vychádza dosť veľký.
1. 4. 2010 16:54
Re: MiniMPV
Nevím, pořád mám pocit, že se snažíš stavět Matrix a Vengu do přímého srovnání. Já to pokládám s dovolením ze "metodicky" chybné, už jsem i vysvětlil, proč. Lidé, kterým nesejde na konstrukčním stáří modelu a šetří každých 1000 Kč cenového rozdílu, budou Matrix porovnávat spíš s jasnými low-endy typu Loganu, nebo si rovnou zajedou do bazaru třeba pro nějaký slušný ojetý Scénic. Je to asi jako bychom se tady přesvědčovali, že si někdo rád koupí Elantru mr2001 (platforma Matrixu), protože je to cenová trefa proti i30. No ano, kdyby se tahle verze Elantry ještě vyráběla, určitě by se našli lidé, kteří by si ji tu a tam koupili. A taky by se dalo říct, že je to ještě pořád použitelné auto. Ale nic by to nevypovídalo o i30. Tož tak.
31. 3. 2010 16:39
Re: MiniMPV
Já bych ještě dodal, že tomuhle autu chybí plnohodnotná pracovní verze (bez těch zaslepených oken a třeba i s bočními posuvnými dveřmi...Jako taxík je to třeba úžasné (když člověk sedí vzadu na samostatné sedačce), ale vnitřní prostor je stísněnější než třeba ve Fabii. Otázka je, jestli Roomsteru pomůže facelift a nové motory, ale myslím, že tohle auto nástupce těžko bude mít a přitom paradoxně - v koncernu nemá konkurenta. Zase ale tak ošklivé, jak tady někteří vykřikují není, je podle mně méně kontroverzní než Fabie. Ale je takové nějaké nevyhraněné. Zdá se mi, že v Německu jich jezdí podstatně víc, než u nás.

No a Roomsteru podle mně "uškodí" i Yeti. Nabízí stejné užitkové vlastnosti ve nesrovnatelně lepším kabátě a s jasnou vyhraněností.

Na druhou stranu - ne vše se vždycky podaří. Kie se podařil Cee´d, podařila se jí Venga, vyloženě se těším na novou Sportage, ale Soul, to teda rozhodně ne. Ale za pokus to občas stojí....
1. 4. 2010 10:35
Re: MiniMPV
V lecčems bych souhlasil, jen poznamenám, že Soul se Kie naopak taky velice povedl. Jenom není vyprofilovaný pro postkomunistické trhy, ale pro Asii a Ameriku. Soul už nyní patří mezi 5 globálně nejprodávanějších modelů Kie. V únoru se ho na zahraničních trzích (tj. mimo Koreu, tam nemůžu najít čísla) prodalo 8.934, z toho 3.600 v USA. Všichni víme, že stylovky nejsou masovky, ale pokud si Soul udrží aspoň slušný průměr těchto čísel, zařadí se mezi vysoce úspěšné modely Kie. -- btw, když je řeč o stylovkách: co nevidět Hyundai představí produkční verzi kupé Veloster, které nahrazuje Coupé/Tiburon. A podle špionáže zkusí udělat něco hodně výstředního, aby si američtí a asijští středoškoláci užili :-)
neregistrovaný "Radim1982"
31. 3. 2010 10:28
automobily z Jižní Korey
kia je opravdu povedené auto,nevím,proč je někdo pořád zakomplexovaný do francouzských značek,soused má nový Renault Thalia a kolik již měl problémů s elektronikou,korejské značky mají promyšlený marketing a systém vyrábět levná a kvalitní auta,kdežto ostatní ne a Francouzi v rámci úspor,aby mohli konkurovat, snižují ceny,kvalitu produktů,ale topí se v miliardových ztrátách...kia a hyundai :yes: ,mám I30 1,6 CVVT a jsem velmi spokojený
Rozbalit vlákno
11
31. 3. 2010 11:24
Re: automobily z Jižní Korey
Ďalší slepý, čo vidí ako dobré len to svoje a ostatné je šmejd, lebo sused to má a sú s tým len problémy... ;-\
neregistrovaný "Radim1982"
31. 3. 2010 11:38
Re: automobily z Jižní Korey
nejsem slepý,třeba volkswageny se mi taky moc líbí...takový Volkswagen Golf je určitě po všech stránkách lepší jako má I30
31. 3. 2010 12:28
Re: automobily z Jižní Korey
A to by si čumel, koľko mal zrovna s Golfom jeden známy problémov... :*)
neregistrovaný "Petz"
31. 3. 2010 14:27
Re: automobily z Jižní Korey
V časopisu Auto Tip 05/10 byl srovnávací test Citroën C3 Picasso vs. Honda Jazz vs. Kia Venga vs. Nissan Cube vs. Renault Grand Modus.
Kia byla nejlépe odhlučněna.
Jinak tady je odkaz na nějaký starší test Golf vs. Cee'd.
[odkaz]
Zisk automobilky na nižší střední třídě jsou jednotky procent(bez servisu),zisk je ve formě akcií,může vlastnit kdokoliv.Akcie nevlastní jenom automobilka(určitá země),ale spousta jiných subjektů z různých zemí.
Takže pokud chce člověk pomoci české,slovenské,evropské ekonomice,tak koupí model,který byl v těchto regionech vyroben.
Jakou koupí značku nehraje vůbec žádnou roli.
31. 3. 2010 20:36
Re: automobily z Jižní Korey
Ja sa o tom nehádam ;-)
31. 3. 2010 14:09
Re: automobily z Jižní Korey
...mám I30 1,6 CVVT a jsem velmi spokojený...to pak vše vysvětluje, i tvůj příspěvek a trochu, promiň, zúžený pohled na věc.
neregistrovaný "Radim1982"
31. 3. 2010 14:30
Re: automobily z Jižní Korey
já nejsem žádný odborník na auta,ale ta korejská se mi prostě po všech stránkách zdají povedenější než francouzská...Peugeoty mi připadají jako žaby. A statisticky jsou spolehlivější viz www.hyundainews.com
neregistrovaný "Radim1982"
31. 3. 2010 14:36
Re: automobily z Jižní Korey
to byl jenom takový dovětek,ne argument na celou problematiku
31. 3. 2010 16:47
Re: automobily z Jižní Korey
Kdybych vybíral mezi Peugeotem 307 combi a Hyundaiem i30 Combi, volil bych Hyundaie už jenom kvůli ergonomii a - designu. Paradoxní, ale ta rozmáchlá huba u Peugeota je prostě děs a nejenom o trojkové řady. Nevím, proč bys neměl být se svým autem spokojený a co je na tom špatného to napsat. Teda mezi normálními lidmi....
neregistrovaný "Radim1982"
31. 3. 2010 18:28
Re: automobily z Jižní Korey
hej,já se vůbec nestydím,že mám Hyundaie,jsem náhodou na to autíčko velmi pyšný a myslím,že právem...
31. 3. 2010 20:36
Re: automobily z Jižní Korey
A prečo 307...? Bazárový kovboj? :-)