Ladičská firma Mugen se specializuje na tuning vozů Honda a na tokijském autosalonu představila zajímavý koncept Dominator, který vychází z modelu Civic sedan a troufne si i na Imprezu WRX STi.
300 koni na jednu napravu je moc, zvlast na predni. Auto bude hrabat a hrabat, nebude schopny ten vykon prenest na silnici. Stavet jej na uroven evo nebo imprezy je naprosty nesmysl. Opticky to ale vypada pekne.
Nj, ale to ti pak každej zadek nebo 4x4 dá nafrak... RE.Emylak: ...je moc, zvlast na predni. No myslim, že je moc pouze na přední, protože třeba Enzo je zadokolka... Jinak je to docela hezké, ale to zadní křídlo je Evolutiňácky a předokolka u sportovního auto s 300k není nic moc... :yes::no:
Koukám, že tu je někdo strašně chytrej. Pochybuju o tom, že tohle auto bude mít problém s trakcí. Jestli chceš vyjmenovat auta, který mají i mnohem víc než 300koní a náhon na jednu nápravu, tak mi dej čas do zejtra, abych to stih všechno vypsat! Co se týče srovnání s STi nebo Evem, tak si dovedu dost dobře představit, že na okruhu strčí Dominator oba do kapsy. STičko je super hračka s ještě suprovějším zvukovym doprovodem, ale v mostě ho proháněli tovární Civiky Type-R, který maj dvoulitra bez turba!!! a o 80koní míň ;-)
Aha, a co to je Evropa a okolí, uznáš mi ještě Turecko, Libyi a Gruzii? >:D Mám pocit, že všechny auta, o kterých jsem psal v mym příspěvku z Evropy nejsou ;-), ale to ty jako znalec určitě víš. Navíc tohle je článek o tuningu, ne? Pochybuju o tom, že Mugen, jako dvorní tuner Hondy by vyrobil auto, se kterym bude problém se rozjet ;-\ Pokud tady někdo začal porovnávat jabka s hruškama, tak já to nebyl. Mrkni na nějaký video na Youtube.com, kde dostává STi na frak od Civicu 1,6VTi s turbem. Pravda, Civic má třeba 300 až 600 koní, ale po mávnutí rukou to vypadá jako kdyby v Impreza začala couvat >:D >:-[]
>:D . Já viděl tolik videí, jak lada,trabant nebo dodávka jsou rychlejší než papírově silnější soupeři...to přece nemá váhu. Polazená STI taky bude mít spoustu koní, o tom to není. Takže žádné jsi nenašel? Je fakt, že i v testech různých aut (např. OPC) si redaktoři stěžují, že je toho výkonu na přední kola hodně. PS: tak nějak si nemyslím, že by Hondě byly jízdní vlastnosti šumafuk a že by to dostalo 4x4 nebo zadní náhon ;-) . PPS: Ano, povoluji ti i asii - víc jak 300 koní na předek :-)
jo jeste k tem 300 koni na predni napravu. Toyota Camry 3.5 Lt V6 prenasi predni napravou 285 koni, s pomoci nejposlednejsi Bosch elektroniky. Motoristicti zurnaliste uznavaji, ze je tezke rozeznat, ze jde o predkolku.
Tak co Martinko, bude prispevecek? Libi? Mne ano,skoda,ze neumi 4x4,v techto dnech je to vice nez zabava, predjizdet se 4kolkou fronty stojicich nebo pomalu se sinoucich kolon, nejlepe na horach:-)
Ahoj davy... skoda ten nahon, ale oni to jednou udelaj... a pak uz budou delat jen ctyrkolky...Ale stejne, to bych to tem obyc. seriovkam, co maj o 20 koni min naklepala... no tobe neee, ale ty taky nejses zadna seriovka :) ... Jezisi ja se snad zblaznim... to kridlo a ten interier ... a takhle celej cernej i s kolama... Vcera sem si na tebe vzpomnela, konecne ses dockal vid? Jaxe ti jezdi na cerstve padlym?
no matesi, ja mam ted moc prace a na zabavu neni cas, jentak ze zvyku kliknu do Bookmarku na jeden z mych nejoblibenejsich RSS kanalu, jestli se v rolete nadpisu naaaahodou neobjevi slovo Civic, Honda, Evo nebo STi(I) a muj zrak spocinul na patym radku... srdce se mi rozbusilo na 130 tepu za minutu a oteviram clanek ... nevim, jestli uz nejsem nekde v nebi... a po precteni me napadlo jen to, na co sem se zmohla ve svym prispevku dole... taxe trochu omlouvam za tu vulgaritu... ach jo...matesi...ty se tak mas, ze tohle nemusis resit...
čtyřkolek je všude mraky...poháněcí nápravu bych dal na zadek a pak tu máme sporták :yes: dysajn=supr,motory,atd´=taky supr... předokolky jsou do města,čtyřkolky do lesa a zadokolky pro zábavu a vše ostatní ;-) 4*4 je zbytečně těžký,pak to rozhodí rozložení hmotnosti a zadokolka bude mít lepší zrychlení(myslim pružnost)... :-)
Záleží ale na typu 4x4 - ano zbytečně těžkých a nedokonalých 4x4 je opravdu hodně, ale propracovaných, lehkých a kvalitních je opravdu jen minimum >:-[]
Alessio, kdyz sem videla, ze si na Skypu, taxem ti uz zacla psat (aby to nikdo nevidel) ody na Mugena, o tomhle Civinkovi i o tom pamatujes, jak Mugen predelal toho sedana hybrida... a kdyz uz to bylo moc dlouhy, taxem to smazala a uvedomila sem si, ze uz sem se asi opravdu zblaznila...Kdyby to byval Soichiro tusil...asi me stejne bude mit jednou na svedomi.
300 koni se da na predku prenyst na silnici,ale chce to samosvor,poradnej podvozek a kvalitni obuti....a jinak na youtube se da najit spousta vydeii,kde dostava na sprintech sti i evo od starych civicu v turbu... :-)
Krasne auto. Ak by to mala byt konkurencia voci Impreze alebo Evu, tak 4x4 je nutnost, Impreza aj Evo su predsa kultove WRC auta. Ak je to myslene ako cestny sportak, tak sa to da brat. Vseobecne si myslim, ze je velka skoda, ze japonski vyrobcovia neponukaju svoje, podla mna skvele, auta aj s pohonom 4x4 (pritom niektori ich aj vyrabaju, ale v EU nepredavaju). Ked chce clovek hatchback/sedan/kombi 4x4 za dostupnu cenu, moze vyberat akurat medzi Skodou, VW a Suzuki...
rychlost akou vie ta Honda ist po ceste zvladne STi a EVO aj po snehu a po poli...
Ze nema 4x4? A to koho trapi? Preco potom otierate huby? V dnesnej dobe kazdy kto vyrobi auto ktore ma 300 koni je zrovnavane s EVOm a Imprezou. To ale * znamena.
Kazde auto postavene s cielom porazit EVO a Imprezu ich aj porazia...
Tato honda to ale nebude... a to nikdy. Mozno na pruznom zrychleni, za idealnych podmienok. Ale az padne par kapiek vody, snehu... co to trepem? Tuto hondicku si mozete tak akurat utierat ked sneh padne... a celu zimu spominat ako som v ´47-mom raz za krasneho casu spravil STI... BLBECKOVIA...!!!