Tady na fotkách je dost přilepený k zemi, jinde jsem viděl fotky, kde je zvýšený asi jako cross-over. Takže daleko spíše než konkurent M3 (kde konkuruje RS5) je to konkurent toho STI.
Tady na fotkách je jen "starší" studie, podle které moc nelze vyvozovat finální světlou výšku.
Každopádně to vypadá, že by z toho nakonec mohl vylézt sakra zajímavý "kousek".
Už když se objevila studie, jsem si říkal, že tohle je Audi pro mne. :-) Pokud tomu dají podvozek vhodný na horší cesty, který při tom bude dostatečně jistý v zatáčkách (při dnešních technologiích žádný problém), tak to bude jen lepší. Jen cena nebude zase tak veselá. Přechodem z limitované výroby na běžný model klesne, ale pořád bude drahé. Tipoval bych 100-120 tisíc €. Pokud dodrží původní recept.
Nevím, jestli nezměnili své plány, ale má to být menší než A5 a zároveň asi o 400 kg (už proof of concept byl o 300 kg lehčí, dalších 100 kg slibovali, že ořežou v sériové podobě) lehčí než RS5. Nevím, jestli zde spekulovaných 1300 je s řidičem, nebo ne; pokud s řidičem, tak by to bylo o 500 kg lehčí. Když si to dáš dohromady, opravdu ti z toho vyjde spíš STi a Evo.
S čím nesouhlasím, je výklad označení Q35. To by mělo znamenat Quattro 35, jako 35 let. Ne příslušnost mezi řadu Q. Je to stejné jako R8 vs. R8. Jedno je interní označení pro závodní speciál, druhé je model značky v běžné nabídce. Závodní verze R8 má interní označení R16.
k tomu konkurentovi STI a EVO ?? to je pěknej nesmysl vždyť tohle je dvoudvéřové kupé s mini kufrem prostě sporťák . EVO STI jsou rodinný sedany >:D to je jak srovnávat gallardo s focusem RS >:D
Jak velký bude kufr se zatím neví, fotka je jen ilustrační. Jasně že to nebude úplně totéž, ale svým pojetím auta podle vzoru rallye by se jim mohlo blížit více než čemukoliv jinému. Záleží i na technice - pokud pojede Audi na 280kW, bude o kus jinde než dnešní STI&Evo.
na konkurenta si klidně hrát může ;-) STI\EVO jsou auta která se z velký části kupují pro sportovní účely ať už je to světová rally nebo amatérské soutěže kde jezdí s minimálními úpravami . 280kw není pro STI\EVO problém možnosti úprav jsou o kus jinde než u koncernový techniky hlavně cenově. dost pochybuji že tahle audi bude v plný parádě stát 1200 000 kč ale sám sem zvědavej :-!
Audi má ve svém portfoliu motory až do nějakých 520 koní sériového výkonu, je jen otázka jejich rozhodnutí jak chtějí Quattro pozicovat - jestli jako konkurenci STI & Evo nebo nad ně. Ostatně, Quattro S2 mělo 600 koní v roce 1986.
Audi nebude stát stejně jako STI, bude jistě dražší. Mercedes taky nebude stát stejně jako stejně velká Škodovka, jestli víš co tím chci říct...
Chce to mít trochu pochopení. Nemluvil jsem o konkurenci a cílové skupině, ale o autě. Proto ty řeči o hmotnosti, rozměrech a podvozku. Jestli jsi si nevšiml, sám cenu odhaduji na dvojnásobek zmíněných vozů.
A co ten pohon zadních kol elektromotory ? Nedávno byl v jistém reklamním časopise Volkswagen Group (už nevím jestli Svět motorů, nebo Auto Tip) "zdrcující" kritika tohoto systému u Peugeotu 408. Jak je to hrozně zbytečné, nic to nepřináší a neušetří... až do doby než s tím přijde Audi. Hned mi to bylo podezřelé, proč tak horlivá snaha tomu nasadit psí hlavu.
U Peugeotu mi vadila spíš šířka tlamy. 508 má předek blíž Audi a nic o tlamě jsem nečetl. A tohle alespoň vypadá pěkně nasraně. :-) "Až tě doženu, tak tě sežeru." >:-[]
O pohonech spekulovat nebudu a e-quattro rád nemám. Rozhodně jediná verze, kterou jsem viděl, měla CGD. Zrovna v tomhle případě mi e-quattro opravdu nedává smysl. Na silnici se jeho slabé stránky dají přežít, ale pokud opravdu plánují to auto zvednout, tedy spíš ho směřovat mimo dokonale udržovaný asfalt, tak to smysl opravdu nedává. Leda jako splnění povinnosti mít hybridní verzi v nabídce.
ked ide o koncern vw nikomu nic zrazu nevadi...... keby takto vyzerala kia ako to ohavne biele auto s styrmi kruhmi na fotkach to by sa tu odbavovali neprajnici ...... a smiali sa....
Jenže Kia takhle nevypadá a její technika je proporčně vůči Audi v polovině devadesátých let. Ale to je úplně jedno, protože u Kia momentálně letí kopírování BMW >:-[]
Aha,už to nehul .......nemám Kiu nikdy mít nebudu ale bliješ tu kraviny,co je technika ?? Jejich počůraný TSi,TDi?? Právě jejich technika je tragická a o spolehlivosti jejich techniky nebudu radši mluvit,to je na samostatnou kapitolu!Nenech se vysmát ,hlupáku
Za prvé jsem nekuřák, takže nehulím. Za druhé, co je technika. Třeba quattro, hliníková karoserie nebo aktuálně hybridy z LeMans, které mají přímý technický dopad na sériovou produkci Audi. Co z toho má Kia? Nic. Leda tým kopírovacích techniků, kdy parafrázovaně na jistý vtip (dnes mimochodem soudně vyřešený) část týmu otáčí převodovku DSG a druhá polovina ji obkresluje. Počůraný motor jsem ještě neviděl, neb je nad motorem kapota. Možná, že vycházíš ze zkušeností s Hjondé, kde díky prorezavění kastle lze teoreticky opravdu močit na pohonnou jednotku. U Audi to ale možné není.
Zapoměl jsi napsat něco o spolehlivosti DSG ,zapoměl jsi napsat že s Hybridy přuišla Toyota,techniku kterou převedla ,mimochodem ze závodních tratí F1 (o tom si VW múže nechat zdát) Honda vozům této značky záviděl celý svět a ne náhodou díky Hondě to má pod kapotou s 20letým spožděním i Audi a VW group,samozřejmně ne pod značkou VTEC.
Aha,nevím ale zrovna předevčírem jsem viděl Golfa se skoro děravými 5tými dveřmi,myslím že to byla 5-6 nevím je to stejný kšunt.
Zrovna s korozí má problém více automobilek,a dneska to už není takové jako v 80letech.
Hondu si vůbec neber do "hubičky" tý může její historii a úspechy VW závidět!!! Vw se může srovnávat tak s korejci a i ti už VW převálcovali co do spolehlivosti,tak radši pomlč
Tak to nešňupej když nehulíš
Přes tvou evidentní zabedněnost budu tak slušný a heslovitě ti odpovím. Pokud se nebudu ztrácet v tom guláši, co jsi vytvořil.
Spolehlivost DSG? Co s tím?
Toyota přišla s hybridní technikou F1? Velmi zajímavá novinka, leč úplný blábol. Navíc celý projekt Toyoty skončil ve formuli jedna totálním fiaskem. Pokud myslíš Toyotu s hybridem v LeMans, tak drží v nasení do ostrého závodu primát spolu s Audi.
Nebo Honda v F1? Zřejmě myslíš motory z éry 83-92. To už je ale pěkně dávno. Stáj Honda jako taková, opět totální fiasko stejně jako Toyota.
Skoroděravé dveře u Golfu? Myslíš otvory v horní části dvěří? Tak těm se říká okna, víme?
Co tam máš dál...
Do hubičky? Asi na tebe udělala dojem reklama na Auris. Vidíš, prvního zákazníka mají v hrsti. Nevím, proč by měl VW Hondě závidět, když se jejich cílové skupiny de facto neprolínají. Jo a jistě, VW se s Korejci jistě srovnávat může, ale chce hodně růžové (to je ta barva, kterou máš rád) brýle u fandů asijských aut.
Je vidět že si bereš co se ti hodí,zkusím uvést na pravou míru:
DSG: Co s tím? Ty asi nic jen to mesusíš předhazovat jako technologickou přednost ale spíš o tom pomlč,páč je to průser a nebo tím argumentuj u pubescentů co nemají potuchy !
Toyota je průkopníkem Hybridní technologie v serii,to jsem měl na mysli a pro Le Mans myslím byl první Peugeot 908 už někdy před 5lety! Nikde jsem nepsal o Toyotě hybrid ve spojení s F1
Ano Honda coby dodavatel motorů udělala s McLarenem díru do světa tohoto sportu,po té myslím s Lotusem a Williamsem,tím se nemůže pochlubit Audi možná z dob AutoUnion ale to je ještě vousatější a ne tak výrazné!
Honda jako taková ,no fiasko bych to nenazval už jen proto že po odchodu s jejich autem udělal BrawnGP titul a mluvilo se o tom hodně,že Honda postavila mistrovské auto a prodala ho. Ale to je ted jedno,byl tam jiný motor tak je to spíš na argumentaci.
Ale v roce 2006 4 místo v konstrukterech je úspěch!
Nevím,tak třeba má VW nový patent a dělá okna pod zpuchřelým lakem,jo to možná bude ta technologie budoucnosti >:-[]
Co by měl VW zavidět Hondě?? Spolehlivost především ,technologie [odkaz]
A nevím,myslím že se Accord,Civic prolínají s modely od VW,jenže kvalitativně jim VW nešahá ani po ventilky a třeba v US to vědí,vědí proč si tam Hondu cení narozdíl od zblblý Evropy!
Nejsem fanda Korejských aut ale kdybych si měl vybrat mezi VW a Kiou šáhnu po Kie je to zaruka větši kvality jak VW,tam člověk neví,zda dojede do práce a to nemluvím o delších cestách!
Proč se hádáte kvůli DSG ? To není technologie VW, ale firmy BorgWarner. Ostatní pak nakupují dvouspojky od jiných firem jako např. Getrag (Ford, BMW, Nissan, ...), ZF (Porsche) atd.
VW to jen nasadil jako první ve velkém a kvůli úspěchu to pak začali nakupovat i ostatní. Podobně jako s pohonem všech kol od švédské firmy Haldex.
No vidíš a někteří to tu propagují jako jejich "technologickou vyspělost" k tomu Haldex a další a zjistíš že VW je montovna bez "gulí"
O tom jsem nevěděl,nikdy jsem se tak moc o tahle VW vymoženosti nezajímal spíš všude narazíš na diskuse o tom,jaké velké problémy s tím mají.Děkuji za osvětu :yes:
Moderní, dnes používané dvojspojky nazývané DSG, jsou společným dílem konstruktérů Volkswagenu a společnosti BorgWarner. Vlastní vynález dvojspojky patří Francouzi Adolphe Kegressemu (patent z roku 1939). V automobilu se objevila v 80. letech ve sportovních prototypech automobilky Porsche 956 a 962, převodovka nesla označením PDK (Porsche Doppelkupplungs). Později tento typ převodovky vylepšilo a nasadilo Audi u soutěžáku Sport Quattro S1. Takže BorgWarner se podílel na vývoji poslední generace dvojspojky, ale technologie byla vymyšlena a nasazena do produkce dávno před ním.
Financování je velmi důležitá součást vývoje. Specifikace, testování a schvalování taktéž. Externím konzultantům a technologickým firmám zadávají nemalou část vývoje. Tak to bývá. Kdyby tomu tak nebylo, tak by mi firma zkrachovala. Jsme placeni od toho, abychom řešili problémy. Prostě si pronajímáš intelektuální kapacitu na základě aktuální potřeby. Podívej se na schwarz systém. Kdyby v něm pracovali všichni, tak vlastně žádná firma nic neudělá, šlo by o kolektivní úsilí.
Financování je důležitá část vývoje, ale neznamé to, že daný produkt vyvinula firma, která si to objednala. Když půjdu za stolařem a řeknu mu udělej mi stůl do obyváku, aby mi seděl k sedačkách, hnědé barvy, tak taky ten stůl nebude můj produkt, ale produkt toho stolaře.
Tady jsi hraješ v odstínech šedi. Nikde není napsáno, kdo co přesně udělal. A jak bys to pak rozhodoval? Pokud se bavíš o vývoji, tak jde asi třeba o speciální uzamykací systémy, skryté schránky, atypickou nosnost, náročný tvar/ konstrukci atp. Můžeš přijít s prvotními nákresy, nápadem, to je součást zadání. Na něm je vyřešit problémy, dotáhnout to do konce, pokud má jít o sériovou výrobu, optimalizovat náklady, to všechno může dělat jedna firma, můžeš to rozdělit mezi několik firem. A pokud ten stůl začneš úspěšně prodávat, čí to bude produkt? Nezvládl jsi to snad ty? Nezvládl jsi celý proces vývoje, výroby, marketingu? Klidně jsi to mohl poslepovat s pomocí dvaceti firem, ale co je komu do toho? Pokud to někdo zvládne líp než ty, tak to mohl udělat. Spolupráce se většinou uvádí, pokud má tvůj partner lepší pověst než ty. Pak si půjčuješ kredibilitu, dobré jméno.
Nejvíc se cení vizionáři. Vizionář nemusí řešit praktické problémy. A pokud pro svou vizi zajistí financování, tak teprve nastupuje vývoj. Ale ten už má jasný směr, jasné cíle, řeší konkrétní problémy. Nápad versus řešení. Jestli si to uděláš sám, nebo jestli na to někoho najmeš, je otázka spíš ekonomická. Můžeš se na to podívat třeba z pohledu rizika - kdyby to nevyšlo, kdo na tom bude tratit? Konzultant? Nebo zadavatel, který postavil novou továrnu? Nebo si pronajal kapacitu a nedaří se mu ji naplnit. A ani tohle neposoudíš, protože prostě do těch vztahů nevidíš.
Čímž nechci říct, že řešení má menší hodnotu. Všeobecně bych asi řekl, že nejvíc slávy patří tomu, kdo to dotáhl do konce. Od vize po řešení. Nemuselo ho to napadnout jako prvního, nemusel to vyřešit sám.
1) DSG není čistě dílem BorgWarner, ale společným vývojem koncernu VW a BorgWarner. Mluvit o jenom nasazení je zcela zcestné.
2) Předchůdcem DSG je převodovka používaná ve speciálech Audi pro rally skupiny B už z poloviny 80. let (Audi Quattro S1 a prototyp S2). Také zde se jednalo o společnou práci Audi a tuším ZF, což je v motorsportu naprosto běžné.
Ham. historii popsal správně. A VW v dnešní době používá celou řadu dvouspojkových převodovek, ne jen tu první šestistupňovou s mokrými spojkami. Kromě BorgWarneru mají převodovky LuK (7 stupňová se suchými spojkami), ZF (PDK) a Ricardo (Veyron). Ve všech případech šlo o spolupráci, vývoj na zakázku s nějakou formou spoluúčasti. Kromě toho mají i vlastní vývoj, například převodovka DL501 (7 stupňová s mokrými spojkami) vyvinutá a používaná Audi.
Převodovky, které používá VW, se vyznačují tím, že se nemontují do jiných vozů. VW je má exkluzivně. Na rozdíl od Getrag, který dodává prakticky všem ostatním. A zdaleka nejsou tak dobré. Výjimkou je asi jen Graziano (McLaren) a Fiat Powertrain Technologies (ve spolupráci s Magneti Marelli a BorgWarner).
V tomhle směru se vytáhl Fiat, protože jeho převodovka se suchými spojkami je v některých ohledech lepší než DQ200 LuK.
Jestli máš pocit, že Honda dala světu variabilní časování tak se dost mýlíš. Byla to Evropa.
V roce 1958 přišlo Porsche jako první s variabilním časováním.
V roce 1960 byl Fiat první, kdo přišel s variabilním časováním současně s variabilním zdvihem.
Alfa Romeo byl první výrobce, který užil tuto technologii v masově vyráběném voze (1980 Alfa Romeo Spider 2.0 L VVT systém)
Pak už to okopli všichni včetně Amíků a Japíků (Honda to obšlehla v roce 1983 nejprve do svých motorek).
A dnes je na čele vývoje zase Evropa, dosud nejdokonalejší systém do produkce zavedlo v roce 2009 Porsche. Jedná se o rozšířenou verzi VarioCam Plus do 911 GT3, které zahrnuje variabilní časování, dvoustupňový zdvih na sacích ventilech a variabilní zdvih na výfukových ventilech. A co se týče tvého milovaného VW tak to používá systémy odvozené od VarioCamu protože s Porsche je jaksi spřízněné a má od něj na toto licence.
To jsou odkazy na obecný popis. Já jsem si toho všiml specificky u GT3. Je to jediná cesta jak dosáhnout u šestiválcové atmosféry tak vysokého litrového výkonu jakého dosahují (přes 92kW) což je mezi produkčními šestiválci absolutní vrchol a zároveň přitom plnit emisní limity.
No okopíroval jsi to dobře,mohl jsi tam dát aspon zdroj,ve své podstatě máš pravdu ale Honda byla první co system Vtec dovedla k dokonalosti a spolehlivosti to se o Alfe či Porsche říct nedá!
To je to samé jako Wankel,že, Němci si s tim nevěděli rady pro nespolehlivost až koupila licenci Mazda a ta to dovedla do dnešní podoby,spíš použitelné než spolehlivé, stále není Wankel tam kde by ho chtěli mít!
[odkaz]
[odkaz]
To že někdo něco vymyslel neznamená že je v tom průkopník,nepleť si dojmy s pojmy ;-)
Japoncům se nedá upřít píle jako skoro všem asijským národům. Ovšem invence a vynalézání nových věcí je jinde................jako třeba Hybrid technology??
"To, že někdo něco vymyslel neznamená, že je v tom průkopník" tak to je věta kterou si dej zarámovat..............krásný příklad právě Wankel..........NSU přišlo s myšlenkou,prvnímy pokusy a Mazda to dal rozváděla ,zdokonalovala........byla průkopník nebo??? Ještě to není jisté že to zabalila,vím píše se o tom jako že se to může stát.
Honda taky nevymyslela vodíkový pohon a na poli automobilismu je v tom průkopník a je nejdál.
Vybíráš si vytrvale špatné příklady. Hybrid vynalezl Henri Pieper v roce 1899 a postavil první hybrid na světě v době kdy Japonci ještě zkoumali jak funguje evropský parní stroj. ;-)
NSU nepřišel s myšlenkou, ale s produkčním autem, protože s myšlenkou přišel Felix Wankel.
Prvním sériovým automobilem s Wankelovým motorem bylo NSU Spider z r. 1963. V roce 1967 přišel NSU RO80. NSU vyrábělo motory ve společné továrně s Citroenem pod názvem Comotor a Citroen se stal druhým výrobcem, který kdy uvedl Wankel do sériové výroby pod kapotu automobilu. Když Evropané poznali, že pro masové nasazení není motor vhodný (velká spotřeba, problematické emise i spolehlivost) tak vše zastavili a teprve pak licenci zakoupila Mazda a Rusové. Mazda po desítkách let marných pokusů zjistila totéž co Němci a Francouzi, a sice, že vyfukováním cigaretového kouře do vody zlato nevznikne a výrobu letos také zastavili. Posledním výrobcem jsou dnes paradoxně Rusové, kteří stále Wankel používají v armádním sektoru (jednak spotřeba je v Rusku druhotná věc a jednak karcinogenní spaliny jejichž redukce je u Wankelu složitý technický problém ruskému člověku nevadí).
Já nekopíruji texty,jen píši co vím a je vidět že podstatě jsem to věděl správně ,v novodobých dějinách je průkopníkem Toyota a to že jsi si vygooglil kdo přišel s myšlenkou první je druhotné,nebavím se o 19století,bavím se o současnosti,blízké minulosti!
Nevšiml jsem si, že bys věděl něco správně. Ano v novodobých dějinách je největším zastáncem hybridů Toyota, to ovšem nic nemění na skutečnosti, že hybrid nevynalezli.
A ještě jedno upřesním,nemám problém s VW jako značkou,mám problém s tím že za ty peníze co VW chce za své výrobky nabízí neadekvátní kvalitu a hlavně spolehlivost!
Kritizuji politiku příplatkové výbavy,cena "již od" ale že je to holátko i bez čalounění atp to už neuvádí!
Honda není lacinná automobilka,v některých případech je dražší jak VW ale na rozdíl od nich s tim nemám problém,kupuji si spolehlivost,kvalitu a když bude za své peníze VW nabízet takovou spolehlivost nebudu mít s ním problém a věř,jsou modely co bych si dokázal představit,třeba Touran by se mi líbil............ale nejsem * abych si koupil auto a pořád řešil servis,poruchy,radši si koupím FRV a mám klid a o tom to je!!!
Holátko bez čalounění s cenou "již od" je Hyundai i30. Takže zase vedle. A Hondu ti nikdo nebere, i když já osobně bych si v současné době u nich asi nevybral. Spolehlivost a kvalitu u VW prosím neřeš, protože se v autech evidentně orientuješ podle mouder hospodské kapacity Franty Vonáska.
Ale no tak...............zrovna od tebe bych čekal trochu soudnosti,jak vidno nemám očekávat.
Do hospod nechodím,mě stačí zkušenosti lidí okolo mne a většina z nich je zblblá do VW group a docela dost jich je taky rozčarována a nechápou co za ty prachy dostali! Víc to nehodlám komentovat,přesvědčovat ,o tom vím své a to mi nevymluvíš!
Ano,s cenou již od s bohatou výbavou,jenže ta tam je.
Škoda napíše s cenou již a to je vše,když tam příjdeš tak zjistíš že sice již ale...........
A mimo to,pořád lepší osobní zkušenost Franty Vocáska jak kecy pubescentů na fóru o tom jak je to skvělé auto a kopírují sem jen moudra z Wiki,automagazínů atp ;-)
Stačilo napsat, že je ti milejší systém povinných paketů výbavy (což mimochodem nejlepší cesta pro výrobce, jak se zbavit obstarožních navigací ze skladu), než příplatkové výbavy. V obou případech nikdy neodjedeš s cenou "již od"; u balíčků si navíc povezeš něco, co jsi vůbec nechtěl a přesto jsi za to musel zaplatit. Tomu říkám výhoda.
Jj, balíčky, pakety a nevím jak ještě to v různých oborech obchodníci nazývají jsou největší podvod na klienty. To co nepotřebuješ ti natlačí, to co potřebuješ často nedostaneš. Není to jen vynález japonských automobilek, ale dělají to telco operátoři, banky, cestovky, pojišťovny, všude kde na takový přístup narazím tak automaticky prchám ke konkurenci.
Výjimkou je, když chceš všechno. :-) Popřípadě, kdyby ti stačilo o něco méně, ale pořád je ten balíček tak výhodný, že se ti to vyplatí, byť to nevyužiješ.
Bože, ty jsi vážně ještě více primitivní, než to dosud vypadalo, což je skoro "umění". Nevím přesně co dlouhodobě hulíš/šňupeš ty, ale musí to být pěkné svinstvo, když máš z toho "rozum v paži". 8-s Čím méně toho o autech víš, tím radikálnější a jednostrannější názory tu k nim sprostě hulákáš. :*):no:
Tady tu diskusní lekci (o svých automobilových neznalostech) si dobře ulož a čti pravidelně před spaním, právě z podobné neznalosti vznikají tak primitivně jednostranná diskusní stanoviska. A čím víc je podobný neználek zahnán do diskusního kouta, tím víc kolem sebe prská. :*) Douitashimashite - Sayounara ;-)
Je zarážející, s jakou železnou pravidelností se tu potácíš od jednoho diskuzního výprasku ke druhému.
V hlavě bramboračku, znalosti veškeré žádné, ale rypák plnej urážek a blbců... 8-s:no:
je to fakt designove hnusne.
problem neni v samotnem designu, ten je OK, problem je v tom, ze to je z poloviny vykradene vycpele TT (ktere bylo designova bomba, akorat to uz je straaaasne dlouho) a druha polovina je vykradene okoukane R8 (dalsi designova bomba, ale tez uz tu je dlouho).
Kdo by si koupil nove auto, ktere je zaplacnutim diry na trhu a kteremu se ani nenamahali udelat originalni design a jen splacali stare a osvedcene ? Nejaky upachteny chudacek bez kouska ega maximalne. Takove odbyti designu Audi urcite u narocnejsich zakazniku neprojde.
Pokud nevytahnou nejakeho originalniho kralika z klobouku, tak :no::no::no::no: