Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: 20 nejaktivnějších diskutérů roku 2012 na Auto.cz

Diskuse, neodmyslitelná část dění na Auto.cz: kdo se letos zapojoval nejčastěji?
Zpět na článek
31. 12. 2012 08:17
31. 12. 2012 08:33
31. 12. 2012 09:27
31. 12. 2012 10:08
1. 1. 2013 10:03
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
31. 12. 2012 10:13
31. 12. 2012 10:05
31. 12. 2012 08:37
31. 12. 2012 09:03
31. 12. 2012 10:00
31. 12. 2012 11:57
31. 12. 2012 11:58
1. 1. 2013 06:56
1. 1. 2013 12:12
31. 12. 2012 08:41
31. 12. 2012 09:43
31. 12. 2012 19:44
31. 12. 2012 09:45
31. 12. 2012 10:00
31. 12. 2012 09:57
31. 12. 2012 10:27
31. 12. 2012 10:44
31. 12. 2012 11:56
31. 12. 2012 11:03
31. 12. 2012 11:08
31. 12. 2012 11:55
31. 12. 2012 13:06
31. 12. 2012 21:29
31. 12. 2012 10:52
31. 12. 2012 11:36
31. 12. 2012 13:14
31. 12. 2012 10:52
31. 12. 2012 19:51
31. 12. 2012 21:09
1. 1. 2013 01:00
1. 1. 2013 01:31
1. 1. 2013 11:54
1. 1. 2013 13:02
1. 1. 2013 22:43
1. 1. 2013 13:14
1. 1. 2013 13:51
1. 1. 2013 15:32
2. 1. 2013 00:44
1. 1. 2013 04:10
1. 1. 2013 04:42
1. 1. 2013 11:41
1. 1. 2013 13:06
2. 1. 2013 00:43
2. 1. 2013 00:32
2. 1. 2013 10:52
2. 1. 2013 14:03
2. 1. 2013 14:19
2. 1. 2013 15:57
2. 1. 2013 16:20
2. 1. 2013 16:30
2. 1. 2013 16:45
2. 1. 2013 18:47
2. 1. 2013 17:55
2. 1. 2013 18:10
2. 1. 2013 18:40
2. 1. 2013 19:19
2. 1. 2013 11:19
2. 1. 2013 18:26
1. 1. 2013 19:50
1. 1. 2013 04:13
1. 1. 2013 21:15
31. 12. 2012 11:47
31. 12. 2012 14:09
31. 12. 2012 14:38
31. 12. 2012 12:21
31. 12. 2012 12:44
31. 12. 2012 12:49
31. 12. 2012 16:11
31. 12. 2012 19:05
31. 12. 2012 12:49
31. 12. 2012 13:28
31. 12. 2012 16:12
31. 12. 2012 16:59
31. 12. 2012 13:48
31. 12. 2012 14:12
31. 12. 2012 21:28
31. 12. 2012 14:37
31. 12. 2012 14:45
31. 12. 2012 14:52
31. 12. 2012 15:05
31. 12. 2012 16:51
31. 12. 2012 17:27
31. 12. 2012 15:16
31. 12. 2012 15:24
31. 12. 2012 15:27
31. 12. 2012 20:05
31. 12. 2012 21:12
1. 1. 2013 01:33
1. 1. 2013 02:31
1. 1. 2013 10:08
1. 1. 2013 10:39
31. 12. 2012 17:45
31. 12. 2012 16:13
31. 12. 2012 16:20
31. 12. 2012 16:38
31. 12. 2012 16:47
31. 12. 2012 16:57
31. 12. 2012 17:41
31. 12. 2012 18:07
31. 12. 2012 17:39
31. 12. 2012 17:47
31. 12. 2012 17:57
31. 12. 2012 18:34
31. 12. 2012 20:15
1. 1. 2013 14:16
31. 12. 2012 16:45
31. 12. 2012 16:55
31. 12. 2012 17:29
31. 12. 2012 17:38
31. 12. 2012 18:54
31. 12. 2012 19:16
31. 12. 2012 22:27
1. 1. 2013 13:02
31. 12. 2012 21:37
1. 1. 2013 12:30
2. 1. 2013 08:23
2. 1. 2013 09:41
31. 12. 2012 16:53
1. 1. 2013 10:17
2. 1. 2013 21:19
31. 12. 2013 14:39
31. 12. 2012 08:17
6782 prispevku
to me absolutne sokovalo, to vychazi na vice jak 18 prispevku denne....to uzivatel nicku white label nema nic jineho na praci?
Rozbalit vlákno
22
31. 12. 2012 08:25
Re: 6782 prispevku
Aby som pravdu povedal, mne sa tie cisla zdaju prilis vysoke. Pravidelne sa zucastnujem na diskusiach a nezda sa mi, ze by som tam "white" videl skoro 20x za den a to iste sa tyka Kilie
31. 12. 2012 08:28
Re: 6782 prispevku
U WL a mnohých dalších je aspoň třetina příspěvků na MACZ...Kylie ale opravdu těch komentů má nějak moc. Je sice pravda, že v některejch diskusích zabere dObReJcH 50 % MíStA, ale letos celkem stávkovala.
Avatar - matii
31. 12. 2012 08:33
Re: 6782 prispevku
WL je nemocnej, má to po babičce, nejde mu zavřít pusa, tak se moc nesmějte jó?!
31. 12. 2012 08:38
Re: 6782 prispevku
Babi je ta co má v avataru?
Avatar - white label
1. 1. 2013 03:30
Re: 6782 prispevku
Jj, zrovna matii ji zná osobně...a není jen ukecaná, ale i pěkně ostrá. ;-)
31. 12. 2012 09:27
Re: 6782 prispevku
A stejně nejvíc času zabere diskuzi přečíst. Mnohem víc než napsat 20 příspěvků. Zajímavý by mohl být i počet znaků. :-)
31. 12. 2012 09:31
Re: 6782 prispevku
Přesně tak...sesmolit padesát příspěvků během dvou hodinek často není nejmenší problém :-) A to u toho člověk dělá plno jinejch činností
Avatar - Hammunasakra
31. 12. 2012 21:11
Re: 6782 prispevku
SPRÁVNÝ "postřeh"! To bych (totiž - možná i) VYHRÁLA ;-)
PS: Pěkný Nový i nový rok :-)
1. 1. 2013 14:21
Re: 6782 prispevku
Děkuji, tobě také. :-)
Avatar - PeterLuk
31. 12. 2012 19:41
Re: 6782 prispevku
JJ, že by mala Kylie toľko príspevkov? To sa mi nezdá... :-!
31. 12. 2012 09:55
Re: 6782 prispevku
WL chodí po půlnoci, když už jsou děti dávno v posteli. A 20 příspěvků zase tak moc není. Za čtvrt hodiny máš hotovo.
31. 12. 2012 10:08
Re: 6782 prispevku
...alebo GTI, ten sa zapoji maximalne ked je nieco o VW alebo Volve, pripadne, ak pride nejaky zaujimavy model.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
1. 1. 2013 10:03
Re: 6782 prispevku
Nuz, gti pise siahodlhe prispevky, vycancanou cestinou... Teda, az kym mu niekto tie jeho marketingove pseudoargumenty nerozoberie, co sa stava vzdy, vtedy prejde do detinskeho rezimu urazok a nadavania.

Anyway...

Vychadza to u neho na viac ako 11 prispevkov denne a okrem toho aj bloguje. To je full-time job alebo na pracu niekolkych ludi :-)
Avatar - woody-alien
1. 1. 2013 10:14
Re: 6782 prispevku
Třeba jen, stejně jako Alexander Dumas, používá pomocníky. Zadá téma, směr vývoje, no a tu "omáčku" za něj napíšou oni. ;-) >:D
Avatar - Hammunasakra
1. 1. 2013 01:34
Re: 6782 prispevku
..s Y prosím, Kylie - děkuji ;-)
Avatar - Blue Sun
31. 12. 2012 09:43
Re: 6782 prispevku
Napsat šest tisíc vět není složité. Ale napsat čtyři tisíce stránkových elaborátů (víme kdo) už trošku času zabere...
31. 12. 2012 09:59
Re: 6782 prispevku
Ocividne ne, zivi se asi psanim.... jeste nedavno jsem si naivne myslel, ze nejvetsi pisalek musi byt GTI, ale jsem dojat... ono to tak NENI :-O

Brepta GTI byl nahrazen jinym koncernovym breptou >:-[] (navic tech breptu je v prvni desitce prevaha... 8-s )

No tak Vam hosi preji, at tu prvni desitku, v tom budoucim roce 13, zaplnite celou... samozrejme pouze "nezaujatymi" prispevky...
31. 12. 2012 10:13
Re: 6782 prispevku
Ani minulý rok nebyl myslím nějak vysoko. Podle mne si polepšil. :-) Rozhodně to fláká - chtěl být jednička, posílá spoustu příspěvků s jedním smajlíkem a nezadařilo se. :-O

Edit: Tak jsem našel čísla z minulého roku a mírně si polepšil. Ale místa ztratil.
Avatar - 4hill
31. 12. 2012 10:05
Re: 6782 prispevku
Více šokující mě připadá že někdo dokáže psát v těch tisících příspěvcích takřka to samé... ;-\
31. 12. 2012 10:07
Re: 6782 prispevku
:yes: tak tak, ja treba nemam o koncernovych autech spatne mineni, ale psat to 18* denne nemusim..
Avatar - M4Touch
31. 12. 2012 10:45
Re: 6782 prispevku
Spameři >:-[]
31. 12. 2012 08:37
Pořadí
Proč je Kylie s počtem "pouhých" 5506 před Ronaultem a MT s 5943 resp. 5564? To přišlo taky z EU, že i na diskusní bedně musí být stůj co stůj minimálně jedna žena? ;-)
Rozbalit vlákno
7
31. 12. 2012 09:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
31. 12. 2012 11:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
1. 1. 2013 01:36
Re: Pořadí
Proč by zrovna TENTO článek/tabulka měl narušovat místní (standardní) "kVWalitu" ? ;-)
1. 1. 2013 06:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 12. 2012 08:41
Gratulace
Blahopřeji diskutujícím,kteří nepolevují v aktivitě a přeji jim další tisíce štastných příspěvků. ;-)
Rozbalit vlákno
0
31. 12. 2012 08:56
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
3
1. 1. 2013 20:22
Re: Redakce neumí pocítat
S timto naprosty souhlas, je videt, ze v redakci auto.cz to systematicky jaksi nefunguje a prakticky neexistuje jakakoliv zpetna kontrola a projdou naprosto neuveritelne veci! Takto by alespon trochu seriozni firma asi vubec nemela fungovat!
Ale bohuzel na meritko momentalniho uspechu - mnozstvi vydelanych penez to asi staci! a o nic moc jineho bohuzel v dnesni dobe moc nejde! :-(
2. 1. 2013 10:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 1. 2013 11:04
Re: Redakce neumí pocítat
No ono bohuzel vetsine diskutujicicich nevadi veci! :'-(
Avatar - PERNO
31. 12. 2012 09:43
bože
nemáte čo robiť ...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - PeterLuk
31. 12. 2012 19:44
Re: bože
Prečo tu strácaš čas písaním do diskusie? Nemáš čo robiť?! ;-) >:-[]
Avatar - sargis
31. 12. 2012 09:45
sargis
Mna by skor zaujimal percentualny pocet off-topic prispevkov...castokrat sa napr. pri clanku o cenach noveho auta 500x preberie priemerny cesky plat a moznosti kupy premioveho auta... :-!
Rozbalit vlákno
4
31. 12. 2012 10:00
Re: sargis
To bude asi diskutér od diskutéra ... někde bych si tipnul i hodně přes pADeSÁT proCENT!
Avatar - Hammunasakra
1. 1. 2013 01:37
Re: sargis
NEměla by ta ZVÝRAZNĚNí, rsp. VELKÁ písmenka mít (raději) nějakou "logiku"? ;-)
1. 1. 2013 10:57
Re: sargis
Logiku to má, nemusíš její příspěvky vyhledávat podle nicků, ale podle těch velkých písmen.
31. 12. 2012 09:57
Chudaci
Misto toho aby zili svuj realny zivot tak travi denne hodiny a hodiny na forech ve svem virtualnim svete.
Rozbalit vlákno
0
31. 12. 2012 10:12
Tomu říkám čísla!
Gratuluji TOP diskutujícím :-) Tak nechť vám to píše i příští rok, ať mám, když se nudím, co číst :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
1. 1. 2013 01:38
Re: Tomu říkám čísla!
Díky (i když do budoucna už spíš BEZe mne :-)
31. 12. 2012 10:27
BLAHOPŘEJI
Tímto některým blahopřeji k jistě štědrým prémiím z oddělen z VAG.

Jinak, jména mne nepřekvapila...
Já se jen >:D

Napsat 6800 příspěvků, trvalo-li by napsat jeden jediný jednu minutu...113 hodin na auto.cz, převážně v pracovní době...

Víc není potřeba dodávat...
Rozbalit vlákno
7
31. 12. 2012 10:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 12. 2012 11:03
Re: BLAHOPŘEJI
Příspěvky můžeš sázet velmi rychle, ale přečíst takovou 400 příspěvkovou diskuzi, obzvláště, strhne-li se tam flame, to je třeba na 6 hodin, pokud u toho děláš i něco jiného. A někdy příspěvky přibývají tak rychle, že mám pocit, že se na konec snad ani nedostanu.
31. 12. 2012 11:08
Re: BLAHOPŘEJI
Pokud se chceš dostat výš, tak nesmíš ztrácet čas čtením. Musíš být na konci vlákna a sázet to tam.
31. 12. 2012 11:55
Re: BLAHOPŘEJI
To je pravda, minulý rok, kdy jsem poprvé postřehl tuto anketu, tak white labela to tak nažhavilo, že v první diskuzi přidal cca 100 příspěvků.
31. 12. 2012 13:06
Re: BLAHOPŘEJI
Taky teď ke konci roku jsem sem začal chodit převážně k večeru, do těch dlouhých vláken se tedy už tolik nezapojuji, hlavně to čtu (někdy za den zvládnu diskuzi jen k jednomu článku a občas to doháním i dva dny dozadu) a jak se to podepsalo. Za první polovinu roku jsem měl necelé 4000.
31. 12. 2012 21:29
Re: BLAHOPŘEJI
zavidis >:-[] >:-[]
31. 12. 2012 10:31
2013 - Kylie bude chybet...
Tenhle rok hezky, ale pristi rok to bude asi jinak. Nemyslim, ze bychom snad prisli o koncernove chvalozpevy GTI ci "korea rulez" copy-paste vykriky od Toppera, ale Kylie urcite Top 5 neudela. Co tak koukam, tak od doby, co Kylie k satisfakci (casti) publika nepobrala rozdil mezi pretacivosti a nedotacivosti, se jeji diskusni aktivita propadla k nule.
Ja nevim, mne ty jeji prispevky nekdy chybi... ;-)
Rozbalit vlákno
7
31. 12. 2012 10:39
Re: 2013 - Kylie bude chybet...
Mám takový blbý pocit, že holka sem už nechodí z úplně jiných důvodů... Ale jo, je to škoda..., mám takové holky rád, narozdíl od těch troubů v top desítce... ;-)
31. 12. 2012 10:40
Re: 2013 - Kylie bude chybet...
A proc? Ja to tady zas tak peclive nesleduji, takze nevim..Co ji zavreli? Nebo porodila? :-)
Avatar - Hammunasakra
31. 12. 2012 21:17
Re: 2013 - Kylie bude chybet...
NE"strašte" (jedno DĚSIVĚJŠÍ než druhé ;-)
PS: Snad byste NEvěřil těm Mig_35(ovým) NEsmyslům? (vymyšlená byla samozřejmě i ta moje "jakoadresa" :-)
31. 12. 2012 21:58
Re: 2013 - Kylie bude chybet...
Neee, to ja to dite / basu jenom tak placnul - ja ten prispevek, na ktery se zrejme odkazujete (Mig_35), nevidel...Ja jenom, ze uz to tady nejakou dobu bylo vsechno s malymi pismeny... ;-)
No nic, hlavne zdravi, nenechat se znechutit nekterymi neomalenymi zastupci muzskeho pohlavi a - mnoho stastnych km ve 2013!
Avatar - Hammunasakra
31. 12. 2012 22:04
Re: 2013 - Kylie bude chybet...
(vše NEJ-) i vám :-)
31. 12. 2012 14:34
Re: 2013 - Kylie bude chybet...
Musím říci, že mě vždy vadila forma a stylistika jejích příspěvků.Ta změt velkých a malých písmen, závorek, teček, vykřičníků, smajlíku a jiného bordelu, mě kolikrát přesvědčila, že to číst nechci, ikdyž příspěvek by mě zajímal..
1. 1. 2013 00:45
Re: 2013 - Kylie bude chybet...
Tak tak
31. 12. 2012 10:52
A kedy jazdia ?
TOP 10 tka by mohla dať aj počet najazdených km za rok, keď je to o autách >:D .
18 príspevkov za deň, to už musí byť závislosť, som zvedavý, kto vyhrá tabulku najviac príspevkov 31.12.2012, asi nie tí čo to píšu v práci :-!
Rozbalit vlákno
10
31. 12. 2012 11:09
Re: A kedy jazdia ?
S těmi najetými kilometry by to už bylo horší. Topper nemá ani řidičák. Ronault ho sice má, ale svoje auto má věčně v servisu, takže toho taky moc nenajezdí. GTI neexistuje (je prý naprogramovaný počítač) , WL jezdí nejdál nakupovat do sámošky za rohem a s dalšími to nebude asi lepší... >:-[]
31. 12. 2012 11:13
Re: A kedy jazdia ?
Nejvíc toho najezdíš asi ty. Rozvést plnej dvorek Fiest dá zabrat.
1. 1. 2013 10:43
Re: A kedy jazdia ?
To je možný, ale já nejsem (naštěstí) v TOP 10 >:D
Avatar - JDM
31. 12. 2012 11:36
Re: A kedy jazdia ?
>:D jojo víc mluví než jezdí >:D jejich internetovej skills je vyhoupl na vrchol pisatelskýho žebříčku
31. 12. 2012 13:14
Re: A kedy jazdia ?
Málo, hodně málo. Jezdím už skoro jen soukromě, převážně pro zábavu. Doby, kdy jsem služebně jezdil třeba Nice - Stockholm, jsou pryč.
Avatar - Hammunasakra
31. 12. 2012 21:20
Re: A kedy jazdia ?
To už je "slušná" trasa - tam už HODNĚ záleží ČÍM jedete.. :-)
PS: "Za kolik" (hodin) jste to jezdil - mohu-li se zeptat? ;-)
1. 1. 2013 14:10
Re: A kedy jazdia ?
To se počítalo ve dnech (podle délky zastávek i týdnech). Trasa to nebyla zrovna přímá a byla i se zastávkami po cestě. Jinak bych i v té době létal, jezdit autem takovouhle štreku rozhodně nebylo levnější, ani rychlejší, nebo pohodlnější. Párkrát jsem i objel Baltské moře. Pak kilometry skáčou neskutečnou rychlostí.
Avatar - Hammunasakra
1. 1. 2013 16:41
Re: A kedy jazdia ?
ad posl. věta - já VÍM = mám BUŘTÍKa a ten "dovede" ujet 1000 km (místo 500), jen abychom se podívali tam kde jsme ještě nebyli.. :-)
PS: A těch 1000 - 1200 km mám(e) jako takový (rozumný) "horní limit" za den (když je "nutno") - i tak občas "nechápu" kde jak jsme zvládli najezdit takové množství km - které vozy mají když je prodáváme.. aktuálně prodanému poslednímu autu začínal tacho dokonce 2kou!
Avatar - Hammunasakra
1. 1. 2013 01:42
Re: A kedy jazdia ?
Dnes již daleko MÉNĚ než dřív - myslím že max. tak 40.000 km (a část z toho navíc "jen" na sedadle spolujezdce :-)
Avatar - Ronault.
1. 1. 2013 12:27
Re: A kedy jazdia ?
Kdybys to chtěl vědět, dočteš se v mé recenzi mého exauta a dnes to tam bude docela podrobně, řekl bych, ale je to jen mé auto, spolu s ostatními cca 35t km, není to moc, to víš, jen diskutuju na auto.cz a 18 příspěvků za den, to je cca 9 minut psaní, to bych najel hned o 2000 km navíc! :-(
31. 12. 2012 10:52
Uff!
To sú čísla... Keď si človek zoberie tie ťažké reči o tých garážových pravdách a podobných nezmysloch a potom sa zamyslí, koľko času presedia za monitorom a honením vlastného ega v anonymite na diskusiách... No zamyslime sa potom nad životnou pravdou - ich pravdou. Asi to také veselé nebude, keď nemajú nič iné na práci.

Pravdou ale bohužiaľ je, že aj tie diskusie a celé "auto.cz" by bez tejto "smotánky" bolo oveľa oveľa lepšie... Milá Top 20-ko, nechceli by ste emigrovať niekam inam?? 8-s
Rozbalit vlákno
34
Avatar - PeterLuk
31. 12. 2012 19:51
Re: Uff!
Choď sa vypchať. Bez diskusie by to nebolo ono, kvalita článkov je už veľakrát oničom a diskusias to vynahradzuje.
31. 12. 2012 21:09
Re: Uff!
To súhlasím, že bez diskusie by to nebolo ono. Ale ono to tak úplne neni ono aj s tými šaškami z tej tabuľky v článku. Bez nich by to bolo oveľa lepšie. To práve oni sú príčinou toho, prečo sa veľa nováčikov vykašle pomerne rýchlo na zapájanie sa do diskusii alebo vytvárania profilov v MACZ. Tiež som jeden z nich. Tam tá "smotánka", čo nemá nič iné na práci len vypisovať tisíce priblbnutých príspevkov pod článkami, si o sebe myslí, že zožrali všetku múdrosť sveta a že len ich slovo, je slovo Božie. A keď s nimi nelížeš vzájomne päty, si tu potom označovaný jednoducho za garážového úbožiaka a de bila. Nie, ďakujem, neprosím. Preto som sem prakticky prestal chodiť...

A pritom tú všetci z tej skysnutej smotánky trávia toľko času, že pochybujem o tom, čo za život vlastne žijú. Vlastný vymyslený a imaginárny internetový - jedine tam sa snažia sami seba presvedčiť o svojej kvalite. Pritom sa ale nemôže so mnou niekto hádať, že niekto inteligentný a normálny bude nejaké auto nazývať apoštolom a skladať mu básničky. Áno, hovorím o sebezvanom prototype nadčloveka, imaginárnej postave s nickom GTI. Je to len jeden príklad za všetky. Tá tabuľka je dosť pestrá a o psychickom zdraví väčšiny z nich silne pochybujem...

O upadajúcej kvalite článkov, to je ďalšia pesnička... Redakcia by sa mala zamyslieť čo tu z toho vlastne chce vybudovať. dobrým smerom to určite nejde. Ignorujúc reakcie na moje slová od tých šaškov z tabuľky, mi v tomto väčšina normálnych a inteligentných návštevníkov dá za pravdu.
Avatar - Hammunasakra
1. 1. 2013 01:31
Re: Uff!
NEházejte všechny (z tabulky) do jednoho pytle, NEjsou (zdaleka) "stejní" ;-)
1. 1. 2013 11:54
Re: Uff!
ale, milá slečnO/paní. vy ste taká jedinečná z tej top-ky podobne ako hocikTo iný. veď sa pozRite, čo sa tu udiAlo za pár hodín. ste všade!!! ešte ani nie je poriadne noVý rok a už ste tu splodili niekoľko desiatok príspevkov. zaspamovaNÁ celá diskusia. neviem ako pre ostatných, ale rozhodne aspoň u mňa to tak je, ŽE ste kvôli Vášmu štýlu a kvaNtite píSania (nemáte poKazenú klÁvesnicu?) jedna neskutočne ... !!! 8-s
* (spojte si všetky veľké písmená z môjho príspevku)
Avatar - Hammunasakra
1. 1. 2013 13:02
Re: Uff!
Spojila = VIDÍTE že "NEjsou (zdaleka) všichni stejní" ;-)
1. 1. 2013 22:43
Re: Uff!
Chovejte se prosim k dame s uctou. Ja vim, ze dnes se to uz prilis nenosi, ale zkuste byt alespon na chvili gentlemanem. Chapu, ze Vam forma jejiho projevu muze byt proti srsti, ale to prece jeste neoduvodnuje Vasi reakci. Zrovna ona se dle meho prilis agresivne v diskusi neprojevovala.
Avatar - Emel
1. 1. 2013 13:14
Re: Uff!
Mám univerzální radu... starat se více o sebe než o ostatní. Kolika příspěvky jsi vylepšil diskusi ty?
1. 1. 2013 13:51
Re: Uff!
Ja len hovorím môj názor na tú diskusnú "elitu". Nemám ich jednoducho rád, pretože dehonestujú veľkou mierou tento portál a akýkoľvek nováčik väčšinou odchádza nakoniec vďaka nim znechutený. Áno, kopem si tu do nich teraz a asi aj úplne zbytočne prudím a robím si teraz nepriateľov. No je mi to bohužiaľ už jedno. Stejnak tu tie diskusie stoja za prd a to práve vďaka nim...

Ja som tu diskusie nijak nezlepšil. Opýtajme sa to inak... Nie, koľkými príspevkami som tú diskusiu vylepšil ja, ale koľkými príspevkami pravidelne zhoršujú a dehonestujú tú diskusiu oni??
Avatar - Emel
1. 1. 2013 15:32
Re: Uff!
Říkej raději "vy", já jsem totiž jedním z té party lumpů.

Kvantita není kvalita, ale není to ani naopak. Mezi dvacítkou nacházím několik svých "oblíbených" nicků... white label, Ronault, webpaja, MT... namátkou. A další mí oblíbenci jako Xavier nebo Dinar tu nejsou, po Perunovi se slehla zem úplně.
Avatar - white label
2. 1. 2013 00:44
Re: Uff!
:yes:
Trefa do černého a k tomu přesně na střed...
Avatar - white label
1. 1. 2013 04:10
Re: Uff!
Za toho "...ubožáka a de bila" (viz tvá reakce) se tu pasuješ především ty sám a podobnými příspěvky/reakcemi to jen dokazuješ, stejně jako to, že rozhodně není pravda, že už jsi tu "prakticky prestal chodiť...", snad ses zas tak moc nebál, žes tu někomu nenahraditelně chyběl. A pokud máš tu drzost (v kombinaci s "blbostí") vyzývat hned 20 nicků (dle tebe dokonce "šašků") k "emigraci", tak si v prvé řadě uvědom, že tady nejsi ani doma, ani v krčmě někde v Malackách.
Pokud máš problémy nejen s redakcí, ale i s 20ti "nejdiskutovanějšími" nicky, tak si klidně vytvoř lepší autoweb u vás doma a k obrazu svému... a pokud na to nemáš, a bez tohoto webu se neobejdeš, tak se tady laskavě chovej jako host, jinak se tu logicky k tobě také nebudou chovat jako k hostovi, myslím od redakce až po těch (minimálně) 20 nicků. A naivně a zbaběle se tu nezaštiťuj virtuální většinou normálních a inteligentních návštěvníků, do kterých máš zatím nekonečně daleko, bohatě stačí přečíst si tyhle dva tvoje uboze nabubřelé a jednoduché "slinty" (velmi mírně napsáno) v tomto vláknu...
1. 1. 2013 04:42
Re: Uff!
Zino má pravdu a tvoje arogantní a urážlivá reakce to nepřímo potvrzuje.
1. 1. 2013 11:41
Re: Uff!
A takto to vyzerá, keď "trafená hus zagágá" ;-)

Nie, tvoje slová ma nedokážu nijak "nič" - proste človek, ktorý väčšinu svojho času trávi honením si ega v internetovej anonymite, nedokáže vo mne vyvolať okrem ľútosti žiadnu inú emóciu.

A to že som sem prestal chodiť pravda je. Voľakedy som si čítal väčšinu testov a nejaké články. Dnes si prečítam už len niečo čo ma fakt zaujme, keď na to redakcia odkazuje cez FB. Diskusie už väčšinou úplne ignorujem, pretože nech je článok o čomkoľvek, vždy je tá diskusia plná stále tých istých hlodov, ktoré opäť vygrcala "elita" z hornej tabuľky. Jop, a ty ich podľa tej tabuľky vedieš. A umiestniť sa na špici v niečom takom, tým by som sa rozhodne nechválil (nikomu a nikdy). Psychiatri by na to mohli nájsť aj hotovú diagnózu...
Avatar - Emel
1. 1. 2013 13:06
Re: Uff!
Dole ti to hezky rozebral woody-alien, jako by to psal přímo pro tebe. Najdi si příspěvek s názvem Starosti "malých" lidí...
Avatar - white label
2. 1. 2013 00:43
Re: Uff!
Takové skvělé počteníčko "malí" lidé ani nečtou..., mají totiž dost jiných - "svých starostí"... ;-) >:-[]
Avatar - white label
2. 1. 2013 00:32
Re: Uff!
Ty neumíš psát ani ve své mateřštině, nebo jak si mám jinak vysvětlit "větu":
"Nie, tvoje slová ma nedokážu nijak "nič""??? Chodil si aspoň na základku, když neumíš nejen počítat, ale ani normálně psát?
Především mi vůbec nedokážeš "nič" napsat na mé jasné argumenty ohledně tvé bezbřehé drzosti, vyzývat tady k "emigraci" (přitom si tady sám jako "emigrant") hned 20 nicků najednou, nehledě na fakt, že většině z nich sám nesaháš svou diskusní kvalitou! (nikoli kvantitou) ani po kotníky.
Starej se v prvé řadě o svou diagnozu a někdy se pokus napsat tu alespoň jediný příspěvek, který by opravdu stál za přečtení a ve kterém by se alespoń polovina nicků z té "TOP20" dozvěděla něco zajímavého o autech.
2. 1. 2013 10:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
2. 1. 2013 14:03
Re: Uff!
Nikdo NIC a (i) proto KONČÍM - počet příspěvků "napadajících" a "urážejících" občas dokonce převyšuje ty o autech - a to mne NE"baví"
PS: Téma kdy se tady pokusili zveřejnit mou adresu raději NEbudu komentovat - trend je jednoznačně ZHORŠUJÍCÍ se = u toho být NEmusím, mne baví AUTA (a hudba :yes: :-)
Avatar - Emel
2. 1. 2013 14:19
Re: Uff!
Ani v nejmenším se nechci zastávat osobních potyček... ale na druhou stranu, jsme v diskusi o nejaktivnějších diskutérech roku 2012 a tedy to sem patří ;-) .
2. 1. 2013 15:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
2. 1. 2013 16:20
Re: Uff!
Chtěl jsem říct, že tohle prostě z principu není diskuse o autech, je to diskuse o diskutérech. Pokud už někdo klikne na tento článek, jistě nemůže čekat informace o novém Porsche... a tak je tu jistým zvráceným způsobem osobní potyčka na správném místě - na rozdíl od ostatních článků, kde nemá co dělat. Zajímavá ironie, ne?

Ty (i zino) s tím pořadím diskutérů nějak naděláte... jako by vám někdo ukradl něco, po čem jste celý rok toužili. Myslíš, že někdo v TOP 20 píše každý den příspěvky jen proto, aby se pak objevil v jedné tabulce? Za sebe můžu říct, že mě to absolutně nezajímá... a tak jsem trošku překvapen, kolik negativních reakcí se tu zvedlo.

Co se příspěvků "superdiskutérů" týče... už jsem tu jmenoval, tak se nebudu opakovat... nicméně řekneme půlka z té TOP 20 patří k těm, které čtu rád a se zájmem. To se o půlce těch ostatních rozhodně říct nedá ;-) .
2. 1. 2013 16:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
2. 1. 2013 16:45
Re: Uff!
Tohle je jen jeden článek, po kterém za týden ani pes neštěkne. Nemyslím, že je pro někoho pořadí nějaká motivace. To spíš grafomanie jako taková, ale ta funguje průběžně :-) .

Celkem na celém auto.cz pravidelně s oblibou sleduju několik desítek lidí z několika tisíc... řekněme 30. A z těch 30 jich je 10 v top 20. To je slušné číslo, byl jsem příjemně překvapen úrovní TOP 20.

A to ještě třeba GTI mezi své oblíbence nepočítám, protože se dost často neshodneme a není mi moc sympatická jeho svatá válka za větší slávu VW... ale přesto, ty příspěvky mají úroveň, pobavím se, něco nového se dozvím a v diskusi si vytříbím své vlastní názory.
Avatar - white label
2. 1. 2013 18:47
Re: Uff!
Souhlas, vidím to velmi podobně...
Avatar - white label
2. 1. 2013 17:55
Re: Uff!
Nikdo normální nemůže být hrdý na jakýkoli samotný počet příspěvků v diskusích, který (sám o sobě) logicky nijak nesouvisí s jejich kvalitou. A stejně tak nikdo normální si to o někom (bez prokazatelných důvodů, nejlépe jeho vlastního prohlášení) nemůže myslet...
Jak už tu bylo zmíněno, počet příspěvků a čas strávený na tomto webu jsou dvě věci, můžeš tady klidně denně číst každičký článek, blog, recenzi a komplet diskuse k nim a nenapsat jediný příspěvek za celý rok, můžeš mít i více nicků apod. Jen pro příklad, kolik času čekáním na webu musí zabrat takovému topperovi, který se s železnou pravidelností objevuje ve většině (nejen) H/K disksusí jako úplně první?
:-O ;-)
Avatar - white label
2. 1. 2013 18:10
Re: Uff!
Unikla ti velmi podstatná věc, ani po zinovi jsem nechtěl jakýkoli podíl takových příspěvků v %.
Stačil by mi i jeden jediný... ;-)
Každý příspěvek rozhodně nemusí být nutně jen o autech.
V TOP20 je to s kvalitou diskutérů (i ohledně autoznalostí) cca tak 50 na 50, což také jasně dokazuje, že logicky neexistuje žádná přímá úměrnost (stejně tak jako nepřímá úměrnost) ohledně kvantity a kvality příspěvků. Že tady netvrdí opak sama "TOP20" je podle diskuse zřejmé, stejně jako to, že opak tvrdí ti "malí" (viz woody příspěcek), typický příklad, kdy je pouhé přání otcem "myšlenky"..
Avatar - white label
2. 1. 2013 18:40
Re: Uff!
Máš dvě možnosti, které dávají nějaký smysl.
1. tenhle dialog, od kterého, už od prvního úmyslně zavádějícího příspěvku Kylie, nemůžeš čekat info o autech, prostě ignorovat.
2. nejen si jej pořádně celý přečíst, ale znát také souvislosti, které mu předcházely, bez nichž nepochopíš "pointu". A pokud jde o určitou úroveň dialogu, tak na tu musí být vždy "minimálně dva".
Avatar - Hammunasakra
2. 1. 2013 19:19
Re: Uff!
"Úmyslně zavádějícího" příspěvku Kylie"? Vy jste FAKT NEchutný - DEMAGOG a LHÁŘ ;-\
2. 1. 2013 11:19
Re: Uff!
To je ve slovenstine celkem normalni veta : chtel tim rict, ze Tva slova s nim nedelaji vubec nic...A to "nic" je tam jakoby zdurazneni - casto se to pouziva, pokud nejdriv chces neco rict a na posledni chvili si to rozmyslis (Napr. "Ty si taky - aaale, nic").
Nechapu ale, proc se to cele sune do narodnostni roviny...to je skutecne nizke.
Jinak, on je tady spise "imigrant" :-)
Avatar - white label
2. 1. 2013 18:26
Re: Uff!
Není to podstata příspěvku, přesto si nemyslím, že zrovna tohle je ve slovenštině úplně normální věta. Někdo to pochopitelně používat může (hovorově lze použít prakticky všechno), rozhodně to ale není spisovně. Přesto by mě zajímal iudexův názor na to...
Ovšem přirovnat větu: "Ne, tvoje slova mě nedokáží nijak "nic"", ke zcela běžnému:
"Ty Jsi taky... - aaale (raději) nic.", ...tak to snad nemyslíš úplně vážně.
;-)
1. 1. 2013 19:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
1. 1. 2013 21:15
Re: Uff!
Ty ses tu zase dneska ztrapnil. Kupodivu stejný výlev jsi, pokud se nepletu, předvedl i loni. 8-s
Avatar - Johny.Rico
31. 12. 2012 11:33
Quality vs. Quantity
To je to, oč tu běží. První místo je u mě mega překvapením, ALE když si to tak zpětně přehraju, WL byl mnohem více vidět ve flamech a hádkách, než ve quality contribution. Ten pán má znalosti velké (!), tento rok ale u něj vyhrává boj v hádkách, v 90% absolutně zbytečný s mariankem... škoda.

Jinak u mě teda vedou MT, Hamovi se to taky daří a pak webpaja hlavně po obsahové stránce, bavíme-li se o topce zde. Jinak nezapomínejme na Martin1, lukash13, HitmanPB, blowik píše k věci, Machýrek taky a pár dalších, na které si teď jaksi nemohu vzpomenout.

WL, nic ve zlém ;-)
Rozbalit vlákno
1
31. 12. 2012 11:51
Re: Quality vs. Quantity
:yes:
31. 12. 2012 11:41
NENÍ PŘÍSPĚVEK JAKO PŘÍSPĚVEK
Z top 5 bych chtěl především poděkovat:

1) Ronault-stop bulvárnímu odpadu! - objektivní příspěvky, které jsou umocněny osobní zkušeností,

a

2) _MT_.

Dále se patří poděkovat:
Žvástům roku = GTI
Urážkám roku = white label

A v neposlední řadě určitě redakci, ve které je nejvýraznější osobou pan "2 litrová láhev" (pan Vaverka, kterého osobně považuji, za mladšího bratra GTIho).
Rozbalit vlákno
12
31. 12. 2012 11:45
Re: NENÍ PŘÍSPĚVEK JAKO PŘÍSPĚVEK
Dávej bacha nebo se tu začnou dávat "ranky" jako na fórech. >:D
31. 12. 2012 11:50
Re: NENÍ PŘÍSPĚVEK JAKO PŘÍSPĚVEK
Myslíš, že jsem to přehnal? Mám to editovat? ;-)
31. 12. 2012 12:04
Re: NENÍ PŘÍSPĚVEK JAKO PŘÍSPĚVEK
Vůbec ne, obsah je naprosto v pořádku ;-)
Ale úplně vidím situaci tak pět let zpátky, kdy se po podobně oslavných příspěvcích na jednom zahraničním serveru vytvořila skupina diskutérů s hvězdičkou, kteří měli možnost mazat reakce, editovat příspěvky a tak. Zpočátku to fungovalo, pak si na diskusích notovalo jen deset příznivců jednoho proudu, kteří mazali jakoukoli kritiku. :-)
31. 12. 2012 13:03
Re: NENÍ PŘÍSPĚVEK JAKO PŘÍSPĚVEK
hmmm, pěkný námět redakci. 8-s
31. 12. 2012 13:25
Re: NENÍ PŘÍSPĚVEK JAKO PŘÍSPĚVEK
K tomu to často sklouzne. Obzvláště tam, kde se probírá hodně subjektivních záležitostí. Jsou weby, kde si můžeš aktivitou vysloužit pravomoci a které fungují - třeba stack overflow.
31. 12. 2012 14:17
Re: NENÍ PŘÍSPĚVEK JAKO PŘÍSPĚVEK
Pamětníci vědí, že to už tu dříve bylo. Ve kterém roce byla tato vymoženost zavedena a ve kterém zrušena si už nepamatuji, ale bývala tu možnost příspěvek či přímo část diskuse nahlásit redakci a ta poté tyto příspěvky označila červeným podbarvením a čtenář se tak mohl vyhnout čtení flame. Jen to chtělo dostatek zodpovědných hlásičů >:-[]
31. 12. 2012 15:36
Re: NENÍ PŘÍSPĚVEK JAKO PŘÍSPĚVEK
To bylo snad ještě před zavedením povinných nicků, ne?
Teď by byla holt diskuse celá červeně..ne, že by to bylo dřív jiný, ale když si vzpomenu na diskusi pod článkem o ukončení výroby Thesise, člověk se aspoň nasmál... :-)
Avatar - Ronault.
1. 1. 2013 14:19
Re: NENÍ PŘÍSPĚVEK JAKO PŘÍSPĚVEK
Ještě tak loni to ¨šlo a ještě nyní můžeš závadný obsah nahlásit.
31. 12. 2012 12:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 12. 2012 12:12
Re: NENÍ PŘÍSPĚVEK JAKO PŘÍSPĚVEK
Slušné zhodnocení. Dle Murphyho zákonu "Staré žvásty nahradí nové žvásty supra! " Tak se můžeme těšit na příští rok. ;-)
Avatar - white label
1. 1. 2013 03:18
Re: NENÍ PŘÍSPĚVEK JAKO PŘÍSPĚVEK
Chápu, že v nedávné diskusi jsem ti lehce šlápl na "kuří oko", ale nevzdávej to, chce to jen trpělivost a nakonec se s tím vyrovnáš, Václavle ... ;-)
1. 1. 2013 04:46
Re: NENÍ PŘÍSPĚVEK JAKO PŘÍSPĚVEK
Vcelku výstižné.
Avatar - petrumr
31. 12. 2012 11:47
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
31. 12. 2012 14:09
Re: 15
ja sa tiez nestazujem ;-)
31. 12. 2012 14:38
Re: 15
Co mám říkat já? >:D
Avatar - euro89
31. 12. 2012 12:21
Slintal roku
Letošní pořadí mě opravdu překvapilo. Možná je to jen tím, že nečtu většinu článků o koncernu, ale každopádně jsem čekal, že hitparádu vyhraje zdejší lobista za Hnůjdaj-Kia, jehož slinty jsou snad pod každým článkem. Oproti tomu bílou etiketu, Kylie a hlavně pak Ronaulta zase tak často nevídám.
Rozbalit vlákno
33
31. 12. 2012 12:44
Re: Slintal roku
S tím Tpopelem jsem to taky viděl výš .Tak Kylie někam poslední dobou zmizela...zato Ronaulta v diskusích vidám často
Avatar - petrumr
31. 12. 2012 12:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
31. 12. 2012 21:25
Re: Slintal roku
Citroën C5 je stále ca stejně spolehlivý jako audi A6 a Audi A4 (viz testy na 100.000 km - kde skončil "mezi nimi") = spíš "dojíždím" ;-)
Avatar - Hammunasakra
31. 12. 2012 21:24
Re: Slintal roku
Na "nátlak" (nejen) whita jsem slíbila že už přispívat NEbudu :-|
PS: (jen) Tady jsem udělala "malou výjímku" :-)
1. 1. 2013 20:16
Re: Slintal roku
No Kylii ja sice moc neprispivam do diskuzi, ale rad si je prectu a velice se bavim! ;-) Chci jenom napsat - neustupovat takovym lidem jako WhiteLabel, je to typicky narcisticky polistopadovy produkt kterych je bohuzel v soucasne dobe u nas plno a protoze jim ti slusnejsi stale ustupuji, tak maji jaksi momentalne navrh. Proto radim neustupovat takovym ..... a jak zde nekdo jiz napsal: "svwet neni jednobarevwny", byt by si to nekteri jedinci prali!
Jsem rad, ze jste z te druhe "normalni" strany! ;-)
Jinak jeste vsem normalim "vse nejlepsi do noveho roku!"
Avatar - white label
1. 1. 2013 23:54
Re: Slintal roku
O "odchodu" Kylie víš kulové, no a o mé osobě ještě méně..., na rozdíl od tebe tu rozhodně v úplné anonymitě nejsem (na acz i mazc mě osobně znají desítky nicků).
Podle tvého velmi "odvážného" příspěvku budeš jistě "malý předlistopadový produkt", který závidí každému! a cokoli, prostě virtuální morální hrdina, který si vlastní malost a neschopnost omlouvá údajnou nepoctivostí všech, ze kterých by mohl mít jakýkoli "polistopadový komplex"... ;-)
2. 1. 2013 07:17
Re: Slintal roku
No vidim Labele, ze presne potvrzujes ma slova! ;-) Jinak nemam ti opravdu co zavidet, cim disponujes ty opravdu neni moc hodno obdivu! ;-)
Jinak vse nejlepsi do noveho roku, a at se ti dari ty "polistopadovy produkte"! >:D A o te nepoctivosti si mluvil pouze ty ne ja! >:D
Avatar - white label
2. 1. 2013 17:22
Re: Slintal roku
Trojkový Milane, kdes přišel k tomu, že jsem psal o tvé závisti vůči komukoli z této "TOP20". Vlastně jsem tě "podcenil" >:-[] , logicky jsem si myslel, že bys mohl závidět každému úspěšnějšímu "polistopadovému produktu) který znáš, ať už osobně, nebo alespoň z TV, bulvárních novin apod. Ale dle tvé reakce si schopen uvažovat i o závisti ryze "virtuální", i když kdo jiný, než český "předlistopadový produkt", by měl být v této oblasti průkopníkem. V této souvislosti by mě teda zajímalo, co bys mohl závidět někomu o kom reálně nevíš prakticky nic?
2. 1. 2013 19:32
Re: Slintal roku
Labele, Labele, tezko cokoliv resit s nekym, kdo neni schopen ani po sobe precist svuj vlastni psany text! ;-)
Avatar - white label
2. 1. 2013 21:02
Re: Slintal roku
Takže, co má společného tvé podvědomé domýšlení s mou schopností číst, na kterou se to (marně) snažíš hodit... ;-)
Avatar - Hammunasakra
2. 1. 2013 23:52
Re: Slintal roku
"Došla vám řeč"? K vlastní chybě ("křivému" obvinění jiného člověka) se NEumíte postavit (se omluvit)? ;-)
PS: Myslím to vaše VYMYŠLENÉ obvinění vůči mně.. :-)
PPS: Jestli vám to NEdošlo - teď je "ta správná chvíle", abyste se (máte-li na sebe stejná nároky/kriteria jako na mne) omluvil (NE"bojte" se, ne za ta oslovení ODPADe, TETO či ANGELO - stačí za tu "posté" požadovanou (absurdní) omluvu.. mne vůči redaktorovi (za mou NEpřesnou citaci jeho textu)
Nuže.. (máte na to?)?
1. 1. 2013 22:45
Re: Slintal roku
Ustupovati jen tak spatne jest ;)
Avatar - white label
2. 1. 2013 00:10
Re: Slintal roku
Naprostý souhlas, podobně jako jen tak propadat naivitě...
Avatar - white label
1. 1. 2013 23:32
Re: Slintal roku
Teta, už se zase vracíš ke lhaní..., doporučil jsem ti pouze, že by ses mohla redaktorovi za svůj objektivně prokázaný omyl omluvit, nebo dodržet to, co si sama slibovala a co je tebou samotnou naspáno v diskusi. Se svým avizovaným odchodem jsi tu začala šermovat ty sama, tak se teď lacině nesnaž vzbudit lítost a zastání přízemních nicků, které o tom navíc evidentně nemají ani páru...
Avatar - Hammunasakra
2. 1. 2013 00:30
Re: Slintal roku
Teta?!?! Lhaní?!?! Vy fakt NEmáte "hranice" :no: 8-s
(za tu dobu "co se známe" jste KLES až NEskutečně)
PS: Ano, redaktor Aleš J. by se MĚL za své (totální) bláboly + za (zcela) NEprofesionální reakce v diskuzi omluvit - a vy jste opravdu skoro "splachOOOOvwací" - SBOHEM ;-\
Avatar - white label
2. 1. 2013 00:37
Re: Slintal roku
Ano lhaní..., a té diskuse jsem nebyl svědkem pouze já, takže splachovací tu budeš především ty.
A hlavně zase zbytečně neslibuj, aby ses pak nemusela litovat a hledat podporu u těch, co o tom nic neví.
Avatar - Hammunasakra
2. 1. 2013 01:07
Re: Slintal roku
Sorrry (říkám to opravdu MÁLOkdy) ale jste vskutku OOOOdpad :no: 8-s :no: ;-\
PS: Vám to "pVWotlačování" jedné jediné značky opravdu "vlezlo na mozek" - už umíte JEN urážet a napadat - SBOHEM
PPS: Ta diskuze a "PERLY" onoho redaktora (nejen v té diskuzi) se dají dohledat - tolik k tomu LHANÍ ;-)
Avatar - white label
2. 1. 2013 01:31
Re: Slintal roku
Teta, klidně si posluž, snad ti ty urážky aspoň trochu uleví...
Už zase to tvoje nekonečné SBOHEM??? Nevidím jedinou souvislost mezi koncernem a tím o čem tu píšeme, ale když dojdou skutečné argumenty, hodí se i každý pseudoargument... a jak už v této diskusi trefně poznamenal MT: "Člověk se nestačí divit, kde všude někteří dokáží natlačit koncern." A nikdo typičtější, než ty, mě pro tenhle velmi výstižný komentář nenapadá... ;-)
Avatar - Hammunasakra
2. 1. 2013 02:02
Re: Slintal roku
(zase) "TETA"?!?!? (v jedné větě s textem, že MNĚ se má po urážkách ulevit?? Ach jo.. :no:
(ale to spojení URÁŽET a ULEVÍ se - to mne "zaujalo" - TAKHLE to u vás je? ;-)
Snad ani NEchci vědět proč jste poslední dobou v těch urážkách TOLIK "přidal" (projděte si své příspěvky, najít tu a tam jeden BEZ nějaké urážky apod. začíná být docela problém..
Mimochodem vzpomenete si (na "lepší" doby) kdy jste naposled napsal něco "pěkného" o autech (tedy která NEjsou koncernoVWá? :-)
PS: Jinak viz mé minulé příspěvky - dOOOOpracoVWal jste to (se) fakt "daleko" 8-s
(a klidně PŘIZNÁM že v "napadání" a nadávkách se s vámni NEmohu měřit)
PPS: Ještě k vašemu příspěvku z 23:32 - za CO jako bych se JÁ měla (redaktorovi s VELMI NEprofesionálními reakcemi v diskuzi - lze dohledat) omlouvat?!?!? ;-)
2. 1. 2013 10:00
Re: Slintal roku
Vy dva: nechcete toho nechat? Takhle jsem se naposledy prel snad na zakladce - je to skutecne prizemne a zbytocne to zapleveluje diskusi. Navrhuju do noveho roku tady toto opustit a zkusit diskutovat na urovni, slusne a vecne. Napr. bez "tety" a bez "tykani", bez "odpadu".
Avatar - Hammunasakra
2. 1. 2013 10:20
Re: Slintal roku
Já už toho NE"chala" - tato diskuze byla VÝJÍMKOU
Pěkný den :-)
2. 1. 2013 11:21
Re: Slintal roku
Ale toto neni reseni - jen tak se nechat vytlacit neomalenosti nekterych prispevatelu.
2. 1. 2013 11:54
Re: Slintal roku
Zkus si najít co se stalo a třeba změníš názor:)
Avatar - Hammunasakra
2. 1. 2013 13:59
Re: Slintal roku
..a CO "se stalo"?? :-)
Avatar - Hammunasakra
2. 1. 2013 14:00
Re: Slintal roku
Není ale (bohužel) JE :-|
2. 1. 2013 10:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
2. 1. 2013 17:41
Re: Slintal roku
Jaký problém máš s tykáním?
Avatar - white label
2. 1. 2013 17:37
Re: Slintal roku
Věnuji ti opravdu poslední! reakci:
Pokud tě slovo teta uráží, mohl bych jej nahradit slovem "odpad, dle tvé reakce to vlastně vyjde nastejno.
Ke tvé úchylce, nacpat antikoncernovost do naprosto všeho, už jsem se vyjádřil dostatečně v minulé reakci...
Asi po sté: Omluvit by ses měla za to, že jsi naprosto prokazatelně tvrdila, že redaktor napsal něco, co zcela objektivně nenapsal.
Piš si tady co chceš a klidně dál omílej jednu věc stále dokola a zakonči to zmínkou o tom, že zase odcházíš, ale přestaň mi to samé psát i do soukromých zpráv a vynucovat si v nich mé reakce na tvé omílané bláboly. Děkuji za pochopení, SBOHEM a šáteček... ;-)
Avatar - Hammunasakra
2. 1. 2013 19:29
Re: Slintal roku
Takže po TETA a ANGELA přichází ODPAD?! Ach jo.. :no: ;-\
Takže "po 101ní" (lze DOHLEDAT!!! ;-) ) - Okamžitě jak jsem si všimla svého "přebrebtu" chtěla jsem jej editovat - bylo (bohužel) "pozdě" = tak jsem se za svou chybnou citaci NEPRODLENĚ OMLUVILA!!!!!!!
Omlouvám se VŽDY když něco přehlédnu, špatně formuluji, prostě když udělám chybu - což ale člověk který oslovuje TETA či ANGELA (to "aktuální" oslovení ODPAD už ani nelze komentovat) asi nikdy nepochopí..
VYMYSLEL jste si "obvinění" a navíc ho neustále OPAKUJETE - a to VY mne oslovujete "ODPAD" :-)
PS: A tím jak HYPER usilovně trváte na mé omluvě za nepřesnou citaci autorovy CHYBNÉ výroky v recenzích NE"smažete" - to ale víte, ne? ;-)
(ale za to že na můj text máte VYŠŠí nároky než na profi recenzenta - za to DÍKY, vím co to znamená.. :-)
SBOHEM (a bez šátečku.. ;-\
31. 12. 2012 16:11
Re: Slintal roku
Také mne překvapilo, jak relativně málo příspěvků má. Ale ono je to tím, že se tolik nezaplétá do táhlejších debat.
Avatar - escorpion
31. 12. 2012 17:50
Re: Slintal roku
Myslel som si, že Topper to vyhraje, ale jeho problém je v tom, že najprv diskusiu od rána zaplní oslavujúcimi príspevkami a potom nereaguje.
31. 12. 2012 12:49
řečnická?
proč mají ti hyperaktivové v nicku "stop bulvárnímu odpadu" ??? :-!
Rozbalit vlákno
7
31. 12. 2012 13:11
Re: řečnická?
Alespoň podle materiálního obsahu příspěvků, bych řekl, že je to skupina lidí, kteří nepropadli koncernovému pojetí světa a vidí automobilový průmysl ve velkém množství barev, nikoliv jen černo(vše)-bíle(VW GROUP). A čím více samotná redakce prosazuje zřejmě jejich největší zadavatele reklamy (obhajování neobhajitelného a nadměrnou kritikou odlišného - nikoliv horšího), tím roste odpor k protlačování toho jediného správného názoru.

Možná to má jiný význam, nevím.
31. 12. 2012 13:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 12. 2012 16:12
Re: řečnická?
Je to o celkové kvalitě obsahu. Člověk se nestačí divit, kde všude někteří dokáží natlačit koncern.
2. 1. 2013 10:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
31. 12. 2012 16:59
Re: řečnická?
Je to hnutí proti "bulvarizaci" auto.cz... některé články tu byly oprávněně kritizovány za nízkou informační hodnotu a laciný pokus o senzaci. Někteří to řeší příponou k nickname.
Avatar - Ronault.
1. 1. 2013 21:16
Re: řečnická?
Aby ses mohl hloupě ptát :-!
Avatar - Pekelná Micinka
31. 12. 2012 13:14
Tramtararááá
Gratulace vítězům, čest poraženým! >:D ;-)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Typhoon
31. 12. 2012 13:37
Re: Tramtararááá
Zde bych raději použil olympijské "není důležité zvítězit, ale zúčastnit se"
Avatar - boost.
31. 12. 2012 13:43
Re: Tramtararááá
Takže to platí i pro mně. Dík. >:-[] Já vzhledem k věku mám s auty pramálo zkušeností, ale odjakživa je miluju a s nikým se v životě o nich bait nemůžu, protože nikoho neberou, tak jedinou možností je být v internetových diskuzích. ;-\
Avatar - Pekelná Micinka
31. 12. 2012 14:49
Re: Tramtararááá
PS. nes.rte mě, nebo tam ty 4 tisíce ještě do večera naklikám. >:-[]
31. 12. 2012 20:29
Re: Tramtararááá
[odkaz] >:D
Avatar - KANKUNEN
31. 12. 2012 13:17
MT - jasný vítěz odbornosti
To co tady předvádí je o třídu jinde a jasně deklasuje místního hodnotitele znaků se slohovými prácemi na jedno brdo, manželku Drákuly kočírující upravený Olcit a vítěze broditele přes rýžové pole, ktorý už jeďě.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - boost.
31. 12. 2012 13:48
2012.
Zajímavé, že sem ještě "nejvýznamnější" diskutéři nepřišli, zatímco tu vidím jen ty "méně viditelné" osoby. Například já. >:D

Každopádně přeji všem diskutérům i členům redakce vše nej do roku 2013. Hodně úspěchů a zdraví, což je to nejdůležitější. :-)

Když už se tak bilancuje - myslím, že Aleš Jungmann psal, aspoň dle mého názoru, nejlepší testy na ACZ. Jen tak dál. A pozor na chlebíčky od VW. :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
31. 12. 2012 14:12
Re: 2012.
tak tak... vela zdravia a uspechov v novom roku , pripajam sa :yes: :yes: :yes:
Avatar - Hammunasakra
31. 12. 2012 21:28
Re: 2012.
Nápodobě ;-)
(přeji) MAXIMÁLNĚ povedený Nový i nový rok (všem :-)
31. 12. 2012 14:37
DISKUSE ROKU
Nahoře jsou diskusní čísla roku. Je to jako v autech, jsou tu luxusní diskutéři, prémiovci, ovšem je tu také logicky i diskusní lowend, takříkajíc bahno diskuse. Je to zvláštní, lidem ani tak nevadí, že nezaběhnou stovku ani za půlku toho, co ji dá mistr Bolt, ale intelekt nižší o jeden IQ bod vyvolává zpravidla diskusní gladiátorský boj v rovině starého Říma. Nic proti, ostatně takhle to na světě chodí tisíce let, ti chytří se smějí a ti ostatní ne. Vždy je hafo těch malých, intelektuálně skromných, co si dodávají odvahu v davu a ze svých diskusních tříkolek plivou devětsetjedenáctkám sliny svých malostí do tváří.

Naštěstí jsou tu lidé, co mají své odjeto a odžito. Pozná se to po druhé diskusní větě. Od těchto lidí se tu uč, a to nejenom to, jak se správně brzdí. Jsou tu ovšem také ti, kteří mají dost nadriftováno, myslím na plejstejšnu. Jsou to milí kluci, fridex jim sice ještě teče po bradě, oni ovšem s pravověrnou nudlí zavěšenou nízko u pasu kolem sebe šíří ten jediný pravý šoférský kánon života - dveřma napřed. Jo, tohle platí, ale výhradně u dveří veřejných záchodků...

Všechny diskusní kolegy však berme, někomu dáno bylo, je to sice nezasloužená výhoda, ale tak to prostě je, někdo se zase bojí jít podívat i do vlastní garáže, o CT mozku nemluvě. Před jednou skupinou však pozdvihám varovný prst - primitivní neurvalí sprostí, malomozčí lidé, krysopsí rasa,takříkajíc - lidský diskusní bazar. Vždy byli, samozřejmě jsou a vždy také budou. Je to odpad, který si nezaslouží sebemenší garážový servítek. Naštěstí je tu spočítáš během roku na pařátu vetřelce z Districtu devět.

Číslem roku je číslo - 6.782, gratulace kolegovi Labelovi :yes:

Příští rok bude těžký, a to nejen díky ekonomické krizi, těžkost myslím nyní spíše na diskuze - přijede faceliftované Volvo XC60, XC70, přijede nová Octavia, přijede Macan, přijede BMW 4 coupé, přijede modernizovaná pětka, a samozřejmě přijede nové... geteičko. Uznávám, též se dozvíme co všechno (jednou) bude vyrábět alfa, maserati a fiat dohromady, avšak diskusně ustát předznačené reálné novinky reálného světa, to bude pro nejednoho zdejšího diskusního prosťáčka úkol vskutku nadlidský.

No, jsme na konci... vlastně jsme zase na... začátku. Tak do toho nového roku přeji všem mnoho úspěchů jak v osobním tak veřejném silničním životě. Neboť pamatuj - jsi než to, co...

BRAVO DISKUSE :yes: :-!
Rozbalit vlákno
7
31. 12. 2012 14:45
Re: DISKUSE ROKU
GTI, absolútny súhlas s tvojim ďalším prekrásnym diskusným príspevkom. Za tým stačí napísať snáď už len AMEN!

No a mimochodom, tých jedincov, ktorých si nazval diskusným lowend-em a takříkajíc bahnem diskuse, tak tých môžeš nájsť aj pekne vypísaných v tabulke hore v tomto článku. Tož gratulujem za umiestnenie medzi "elitou".

Neboť pamatuj - jsi než to, co... - co dokážeš donútiť druhých aby si o tebe mysleli. ;-)

BRAVO TOP20! >:D
2. 1. 2013 07:54
Re: DISKUSE ROKU
Možná by to stačilo i bez toho původního příspěvku. :-!
Avatar - Pekelná Micinka
31. 12. 2012 14:47
Re: DISKUSE ROKU
Přeji ti do nadcházejícího roku co nejvíce okamžiků jak z písní Bryana Ferryho. ;-) >:D :-)
Avatar - PeterLuk
31. 12. 2012 20:01
Re: DISKUSE ROKU
Súhlasím. :yes:

Len dúfam že to koncern Fiat asj vyrábať budú. Lenže všetko čo vyrábajú sú preznačené Fiaty a 500/Panda na sto spôsobov. Vzchopte sa :yes:
1. 1. 2013 21:29
Re: A ty, GTI, si už konečně najdi ženskou...
...abys tu nemusel trávit večery bezbřehým, nicneříkajícím a nicneřešícím tlacháním o pár stech kilech plechu na čtyřech kolech. Protože zatímco se tu ty a tobě podobní ze sebe snažíte dělat diskuzní bohy a ostatní řadíte do "lidského diskuzního bazaru", ti chytřejší dělají mnohem prospěšnější věci, čímž si zajišťují příjem, při kterém už nemusí řešit, jestli maji koupit produkci ze stáje Volks-rádobyprémiových-wágnů, atd., aby tu kterou značku pak vehementně propagovali a obhajovali před jedinci s podobnou úchylkou na jednom bezvýznamném serveru. Ale pochybuju, že to pochopí někdo, jehož vrcholem automobilismu je trochu výkonnější verze masově vyráběné nákupní tašky.
2. 1. 2013 05:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 12. 2013 11:32
Re: A ty, GTI, si už konečně najdi ženskou...
:yes: :-)
Avatar - idam.i
31. 12. 2012 14:52
DOTAZ
Možno som trochu OT,ale aj tak spýtam.Prečo žiadny z diskutujúcich nemá prístupnu recenziu svojho auta? Teda okrem Barichella,česť výnimkam :'-(
Rozbalit vlákno
39
31. 12. 2012 15:05
Re: DOTAZ
Diskutéři v Top 20 auta nevlastní jelikož by jen zbytečně korodovali, oni mají svůj "dlouhý táhlý" zde v diskusích. ;-)
Avatar - iudex
31. 12. 2012 17:27
Re: DOTAZ
No toto s určitosťou platí pre toppera. >:-[]
A pri mnohých menovaných nie je problém zistiť, na čom jazdia, ak to tu čítaš trochu dlhšie, len nemusia mať potrebu ukazovať všetko svetu. ;-)
Avatar - escorpion
31. 12. 2012 15:16
Re: DOTAZ
Dobrá otázka. Ak má niekto čas napísať 6 tisíc príspevkov, tak si nájde čas aj na napísanie recenzie. Možno nestoja títo ľudia o prezentovanie svojho auta na webe, ale neváhajú kritizovať tých, čo sa rozhodli odhaliť časť svojho súkromia.
Avatar - idam.i
31. 12. 2012 15:24
Re: DOTAZ
Presne toto som myslel.Strielať spoza rohu a neniesť svoju kožu na trh! Ó bože aké typické. :-(
31. 12. 2012 15:27
Re: DOTAZ
GTI to dobre zhrnul vo vlastnom príspevku. Označil tú diskusnú Top20-ku za diskusný lowend a bahno diskuse... :yes:
Avatar - PeterLuk
31. 12. 2012 20:05
Re: DOTAZ
Top 20, nie devätnástku? ;-) >:-[]
31. 12. 2012 21:12
Re: DOTAZ
Matematika ti moc v škole nešla, čo? Ako si dospel k 19?
Avatar - Katikakus
1. 1. 2013 01:33
Re: DOTAZ
Poposedni si a o matematice už radeji nekazej.. ;-)
Avatar - white label
1. 1. 2013 02:31
Re: DOTAZ
To nevypadá na problém s matematikou, ale spíš s logikou a myšlením vůbec, stačí si přečíst pár jeho příspěvků (a nejen v této diskusi).

P.S. Jinak pokud má sloveso (ne)kázat rozkazovací způsob, pak to nebude "nekázej", ale "nekaž"...
Avatar - woody-alien
1. 1. 2013 10:08
Re: DOTAZ
Zkus na to přijít a rovnou si pak podej přihlášku do Mensy. ;-)

To víš, to není jako plácat o "zkyslé smetánce". >:D
1. 1. 2013 10:39
Re: DOTAZ
Hned od prvního tvého příspěvku jsem měl podezření, že nebudeš nejbystřejší chlapec, ale ono to s tebou bude ještě horší... :-)
Avatar - petrumr
31. 12. 2012 17:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - ethicon
31. 12. 2012 16:13
Re: DOTAZ
..je naozaj zarážajúce, koľko času niekto strávi pri počítači...a to na jedenom serveri o autách...asi bude pravdou čo napísal zino vyššie..v anonymite internetových diskusií sa títo ludia dostávajú do iného sveta, ktorý je na míle vzdialený od ich skutočnej reality, tu sa stávajú niečím iným, niečím lepším, obhajovaním toho jediného väčšinového názoru sa tu stávajú akousi "elitou" ktorou v reálnom živote zjavne nie sú...obyčajne zo zakomplexovaného niktoša sa v anonymite internetu stáva niekto iný, ktorý sám seba pasuje svojimi názormi medzi elitu...bohužial toto ich "výsadné" postavenie začína a končí zapnutím či vypnutím obyčajne firemného počítaču...existuje nový vedný odbor, ktorý sa zaoberá týmto fenoménom takzvaná internetová antropológia, myslím, že hore uvedená "elita" (česť výnimkám) by bola dobrým námetom nejednej analýzy...nie náhodou sa nedozvieme napríklad aké je ich zamestanie, akým autom sa vozia...tieto fakty by v odraze ich názorov tu sa prezentujúcich len dokreslovali frašku, ktorú tu hrajú...čo sa týka počtu príspevkov je naozaj zarážajúci a to je ešte otázne či sa za niektorými nickmi neskrýva tá istá osoba..možno si tu niekto vytvára akúsi elitársku skupinku s rovnakými názormi, ktoré sa navzájom akoby podporujú..a niektoré nicky sú pravdepodobne vytvorené samotnou redakciou za účelom rozprúdenia diskusie..som si všimol podobné formulácie viet či iné drobnosti, ktoré svedčia o tom, že pod viacerými nickmi je jedna a tá istá osoba...ale možno sa samozrejme mýlim...želám pekného sylvestra a veľa takýchto "elitných" diskutérov nech sa je aj v novom roku na čom zabávať ;-)
31. 12. 2012 16:20
Re: DOTAZ
Nejedna recenze odtud časem zmizela, na protest (tedy co vím).
Avatar - escorpion
31. 12. 2012 16:38
Re: DOTAZ
Tieto "elitné" diskusné celebrity tam nikdy auto nemali, aj keď nechápem zmysel protestu. Moje.auto.cz by nemalo byť o prezentovaní seba samého a chválenkárstve, že ja na to mám, ale o aute, ktoré môže pomôcť možným záujemcom o pododný typ. Aspoň ja to tak vnímam, ale pár áut tu bolo a je s týmto úmyslom.
Avatar - ethicon
31. 12. 2012 16:47
Re: DOTAZ
..pravdepodobne zrovna táto "elita" nám nikdy nedopraje nahliadnuť do ich garáže, aj keď sa ňou tak radi oháňajú...dôvod je úplne jednoduchý, diametrálny rozdiel medzi realitou a konfabuláciami, ktoré tu pod pláštikom anonymity prezentujú...
Avatar - escorpion
31. 12. 2012 16:57
Re: DOTAZ
Možno by bolo vhodné, že diskutovať môže iba ten, kto má auto na MACZ. Takto je to iba samý spam, urážky a diskusný odpad ...
Avatar - ethicon
31. 12. 2012 17:41
Re: DOTAZ
..možno áno, ale obávam sa, že potom by sme tu mali najväčšiu koncentráciu majiteľov luxusných áut na zemeguli...aj recenzia sa dá vymyslieť či fotky sa dajú hocikde stiahnuť z netu... ;-)
31. 12. 2012 18:07
Re: DOTAZ
To tu také v minulosti bylo a pamatuji si i posílání VIN, kopií techničáků a mazání recenzí.
31. 12. 2012 17:39
Re: DOTAZ
To není můj problém, že to nechápeš. Třeba Ronault i White Label mají na Internetu recenze na své vozy (i když v případě Ronaulta nejde o současný vůz) a WL se účastní fotosoutěží, takže i přes absenci recenze tu pořád nějaké fotky jeho aut najdeš. Kolikrát na ně dával odkazy do diskuze. Že tu auto nemají, neznamená, že tu řada lidí neví, čím jezdí.
Avatar - escorpion
31. 12. 2012 17:47
Re: DOTAZ
Ani môj problém to nie je. Keď diskutujú tu, prečo nemôžu mať recenziu na tomto webe (moje.auto.cz) ? Ak majú inde je to ich vec, tak nech prispievajú tam.
31. 12. 2012 17:57
Re: DOTAZ
Možná bude některý z nich tak hodný a vysvětlí ti, proč někteří stáhli své recenze, nebo odešli úplně a proti čemu protestovali. Nevíš, o čem mluvíš. Mne se to nedotklo a nebudu tu za ně mluvit.
Avatar - escorpion
31. 12. 2012 18:34
Re: DOTAZ
OK, nebudeme to rozmazázať. Všetko dobré do Nového roka :-)
31. 12. 2012 20:15
Re: DOTAZ
Díky, tobě taky.
Avatar - Ronault.
1. 1. 2013 14:16
Re: DOTAZ
Však ty tu taky nemáš recenzi na své auto, ani Peugeota a ani i30 už nemáš, takže nevím, co vyskakuješ :-O ;-)
Avatar - Emel
31. 12. 2012 16:45
Re: DOTAZ
Za sebe... ti, co sem chodí často a co je to zajímá, o mém autě vědí. První dojmy jsem psal na blog. Já taky vím, čím jezdí někteří z top 10 - ale není to extra důležité, vlastní garáž je jen jeden díleček mozaiky.

Na mojeauto to mít nemusím, zbytečně by to dávalo možnost kopat do mého autíčka těm, co nic jiného než kopání neumí :-). Ani bodování se mi moc nelíbí... no, možná to zkusím a uvidíme.
Avatar - woody-alien
31. 12. 2012 16:55
Re: DOTAZ
Vidím to stejně, přestože recenzi na MACZ mám. Obzvlášť si dovedu představit, že někoho od zveřejnění odradí právě to podpásové použití auta v diskusích. Každej nemá hroší kůži jako já, aby snášel Ronaultovo pindání. >:D
Avatar - iudex
31. 12. 2012 17:29
Re: DOTAZ
Presne tak, kto to dlhšie sleduje, vie. A nemusíme mať všetci potrebu vytrubovať o svojom aute do celého sveta.
Avatar - ethicon
31. 12. 2012 17:38
Re: DOTAZ
..máš pravdu,nemusí mať potrebu každý tu vytrubovať o svojom aute či súkromí, ale zrovna miestna diskusná smotánka často podpásovo uráža či poučuje diskutujúcich o autách či dokonca o životných hodnotách samozrejme z pozície niehoho "lepšieho" nejakej "elity" ktorá sa vozí minimálne na luxusných autách od 50000 euro nahor,patrí k horným desaťtisíc a má patent na rozum....preto aj keď je to samozrejme nereálne by bolo zaujímavé vedieť či ich postoje sú formované naozaj niečím "elitným", či ozajstnými životnými skúsenosťami alebo sa jedná len o zamindrákované individuá, ktoré tu našli svoje druhé lepšie "elitné" ja...pritom v reálnom živote zrovna koho urážajú do koho sa navážajú je úplne inde ako oni...písať pekné slohy je jedna vec a reálny život druhá...
Avatar - iudex
31. 12. 2012 18:54
Re: DOTAZ
Keby si vedel, aká je realita, bol by si prekvapený, že si tá "diskusná smotánka" robí častokrát srandu aj z vlastného auta. ;-) Chce to trochu nadhľadu.
Avatar - Emel
31. 12. 2012 22:27
Re: DOTAZ
Zkus být raděj konkrétní, jinak to bude vypadat jako obecné české remcání na "ty nahoře".
1. 1. 2013 13:02
Re: DOTAZ
:yes:
Ja som mal na MACZ svoje auto celkom 3x a práve 3x som ho znechutene zmazal.
31. 12. 2012 21:37
Re: DOTAZ
tentodotaz nie je OT. Co ma spolocne diskusia s vlastnenim auta? Nic. Cast ludi ma auta sukromne, cast firemne a cast ma listky na mhd....
Avatar - Ronault.
1. 1. 2013 12:30
Re: DOTAZ
Já tam mám hned dvě, to ti příjde málo?
Avatar - Barrichello
2. 1. 2013 08:23
Re: DOTAZ
To víš no, oni toho maj přeci víc, tak by se upsali napsat an vš recenze.

Ve skutečně sou rádi když maj doma dehtovej Passat nebo něco v tom stylu.

>:D
Avatar - Emel
2. 1. 2013 09:41
Re: DOTAZ
Ne každý fanoušek F1 musí (může) vlastnit Ferrari...
Avatar - Nerez
31. 12. 2012 16:53
Děkuji všem...
Děkuji všem zdejším diskutérům za chvilky strávené na zdejších diskusích. Některé chvilky byly velice úsměvné, některé k pláči, další zase byly věcné a poučné. V některých chvílích jsem zase přemýšlel o zdravém rozumu konkrétních přispěvatelů. V hlavě mi utkvěla např. diskuse k tragické nehodě na Rallyshow Uh. Brod, při které jsem si musel některé zdejší "odborníky" a to i z TOP 20 označit slovem id*ot :no:
Každopádně všem přeji pěkný konec roku, hodně štěstí do roku 2013 a samozřejmě spoustu nových, doufejme věcných příspěvků ve zdejších diskusích ;-)
Rozbalit vlákno
9
Avatar - petrumr
31. 12. 2012 17:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Nerez
31. 12. 2012 17:46
Re: Děkuji všem...
O uznání chyby jsem nikde nic nečetl...
O tom, že pověsil volant na hřebík jsem četl, ovšem nemusí to znament, že si je vědom chyby. Kdybych zabil 4 lidi tak bych si za volant možná taky nesedl, i kdybych věděl, že to nebyla moje chyba.
Avatar - Emel
31. 12. 2012 18:27
Re: Děkuji všem...
Vyletět z trati při rallye je něco jako nekopnout penaltu ve fotbale...
31. 12. 2012 18:31
Re: Děkuji všem...
:yes: Přesto, rozchodit zabití čtyř lidí, to není jen tak.
Avatar - Emel
31. 12. 2012 18:39
Re: Děkuji všem...
Dobře, to je samozřejmě věc jiná... ale je to prostě nehoda a smůla, ne nějaký zlý skutek, za který by se měl jezdec nějak stydět.
Avatar - petrumr
31. 12. 2012 19:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
31. 12. 2012 20:20
Re: Děkuji všem...
Podívej, jezdec při závodě jede na limitu, k tomu prostě občasné nehody patří. Zajištění bezpečnosti není jeho starost, za to zodpovídají pořadatelé a zejména diváci sami. Má snad jezdit každou zatáčku o 20km/h pomaleji, aby náhodou někoho nezabil?
31. 12. 2012 20:38
Re: Děkuji všem...
trafena hus zagagala? >:D
Avatar - PeterLuk
31. 12. 2012 20:11
Re: Děkuji všem...
Aj tebe. :yes: :-)
31. 12. 2012 20:11
Top diskuteri sa este nezapojili ...
... preto, lebo im Jezisko dal pod stromcek knizne vydanie ich prispevkov. No a doteraz to so ziariacimi ockami citaju!
Rozbalit vlákno
2
31. 12. 2012 21:14
Re: Top diskuteri sa este nezapojili ...
>:D :yes:
Polovica z nich nad tým masturbuje. Tá druhá sa k nim pripojí po novom roku...
Avatar - petrumr
1. 1. 2013 19:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Machýrek
31. 12. 2012 21:44
O cem to vypovida?
Troufam si tvrdit, ze pro vyse uvedene je psani prispevku na auto.cz dulezitou soucasti jejich zivota.
Coz beru jako hlavni message, nebot to mnohe vysvetluje.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - woody-alien
1. 1. 2013 08:53
Starosti "malých" lidí
Jedno známé přísloví říká : Nehas co tě nepálí. Jenže "malým" lidem tohle těžko vysvětlíš. A tak jim přidávají vrásky na čele starosti jako kolikrát už Bartošová spadla ožralá z pódia nebo kde berou diskutéři z TOP20 na auto.cz na tolik příspěvků čas, jestli to nepíšou v pracovní době, jestli by neměli povinně zveřejnit svá auta, kdy s těmi auty jezdí, zdali žijí vůbec svůj život - a samozřejmě jestli nad tabulkou v koutku nemasturbují. >:D

Odhlédnu teď od skutečnosti, že jejich starosti bych tedy chtěl mít, a odpovím "malým" lidem stejně jako kdysi fotograf Sudek malíři Zrzavému na jeho poznámku, že fotografie vlastně není umění.

"Helejte Zrzavej, a škrábe vás to snad ?" ;-)
Rozbalit vlákno
10
Avatar - m.z.
1. 1. 2013 10:58
Re: Starosti "malých" lidí
:yes:
Avatar - Kjirka
13. 3. 2013 10:09
Re: Starosti "malých" lidí
říká se tomu "píchnutí do vosího hnízda " >:D >:D >:D
Avatar - white label
1. 1. 2013 11:16
Re: Starosti "malých" lidí
:yes: :yes:

Tenhle malý/velký text ti "malí" ani nepochopí, natož, že by na něj byli schopni konstruktivně reagovat. Raději ho "přehlídnou", což je pro jejich malost typické...
Avatar - Ronault.
1. 1. 2013 14:12
Re: Starosti "malých" lidí
:yes: :yes: :yes: AMEN
1. 1. 2013 14:22
Re: Starosti "malých" lidí
>:D :yes:
Avatar - Ham.
1. 1. 2013 14:49
Re: Starosti "malých" lidí
:yes:
Malého všechno škrábe.
>:D
1. 1. 2013 15:07
Re: Starosti "malých" lidí
:yes: :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
1. 1. 2013 16:22
Re: Starosti "malých" lidí
:yes: :yes:
1. 1. 2013 21:18
Re: Starosti "malých" lidí
:yes: :yes:
2. 1. 2013 09:22
Re: Starosti "malých" lidí
:-) :yes:
1. 1. 2013 10:17
GTI?
GTI nevyhrál? Je to cinknutý! :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - vabis
1. 1. 2013 16:41
kvantita vs. kvalita
každý honí kvantitu, otázka je, co kvalita? ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
1. 1. 2013 16:43
Re: kvantita vs. kvalita
Ano, (sdílím tento pocit s částí diskutujících) kvalita ČLÁNKŮ je někdy "trochu na povážnou"! ;-)
1. 1. 2013 22:39
Soutěž roku 2013 odstartovala
Tak koukám elitní skupinka TOP20 tady soupeří o body pro rok 2013. Příští rok bude za prvenství minimálně tříválcový Rapid, tak se snažte! >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Kylie
Dobré ráno všem, číselný údaj u čtenářky Kylie jsme opravili. Umístění na druhém místě je v pořádku, za chybu v tabulce se omlouváme.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - petrumr
2. 1. 2013 21:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Kjirka
13. 3. 2013 09:31
mluviti stříbro, mlčeti zlato
říká jedno velmi výstižné přísloví. Ovšem jak je vidět, je dost takových, kteří musí mluvit pořád. Cítí zřejmě nutkavou potřebu neustále se k něčemu "fundovaně" vyjadřovat. A když už sami neví co napsat, plácnou tam alespoň nějakého smailíka, kvůli bodům, asi. Na druhou stranu, je krásné, být v něčem nejlepší, ať již v čemkoliv. Někdo plive na lokomotivu, jiný zase plácá na internetu. Tak snad jste si tu chvíli slávy ve zdraví užili >:D
Rozbalit vlákno
0
31. 12. 2013 14:39
No čo už...
lalala
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Kolouš
24. 12. 2014 08:12
Kia World, Gilgit, petrumr
4682 zaveru a odsudku bez jakekoliv zkusenosti, 4584 urazek, 3351...ani nevim jak tyhle příspěvky popsat...

Takhle to vypada kdyz se potkaji bazarove tuzby, zhrzene ambice na vysokou skolu a obscese z bileho picassa.

Gratuluji.
Rozbalit vlákno
0